Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JumaIa
profiilit
JumaIa
JumaIa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
212
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuulehan Mark-bebis, monettako kertaa tällä viikolla joudunkaan huomauttamaan sinulle siitä, että nostat itsesi täysin häpeämättömästä Jumalan yläpuolelle? Eikö ole sinulla parempaa tekemistä kuin kirjoittaa suuruudenhulluja fantasioitasi? Eikö ole sinulla enää mitään häpyä? Eikö ole sinulla enää mielessäsi käsite laillinen esivalta, jota sinunkin tulee noudattaa sen sijaan että korotat itsesi arvostelun yläpuolelle ja käytät siinä törkeästi väärin Jumalasi nimeä? Totisesti sanon sinulle, että ellet rauhoitu, on minun otettava käyttöön kovemmat keinot sinun ojentamiseksesi!
07.02.2016 23:29
Kuulehan yurki-bebis, jos olisit todellinen ja rehellinen kristitty, sinulla ei olisi tarvetta kysyä kuka Jumala on. Näen siis, ettet ole todellinen etkä rehellinen kristitty. Kehoitan sinuakin vakavasti tutkistelemaan itseäsi ja puheitasi ja lopettamaan käärmeen kuuntelemisen, sillä totisesti juuri käärme saa sinut ja uskonveljesi Mark5:n hokemaan pakkomielteisesti samoja asioita viikosta toiseen. Jos vielä jatkat käärmeen kuuntelemista, saatat joutua niin pitkälle kohti kadotusta ja ikuista tulihelvettiä, etten voi sinua enää sieltä pelastaa.
07.02.2016 15:44
Kuulehan yourki-bebis, minun on muistutettava sinua kuten Mark5-uskonveljeäsi, että sinun olisi aiheellista muistaa kristillinen nöyryytesi ja ryhtyä todellisiin kristillisiin laupeudentöihin sen sijaan, että roikut (kuten nykykielellä sanotaan) Internetissä kaiken päivät ja latelet pakkomielteisesti raamatunlauseita ihmisille, jotka eivät niistä välitä. Kuten uskonveljesi Mark5 olet vaarallisen pitkällä sillä tiellä, joka johtaa kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin, ja jos joudut sillä tiellä liian pitkälle, en ehkä sinua enää voi auttaa.
06.02.2016 23:13
Kuulehan Mark-bebis, tahtoisin muistuttaa sinulle, että tuolla tavoin puhuessasi kohotat oman maailmantulkintasi Jumalasi yläpuolelle. Onko minun todella varta vasten muistutettava sinua siitä, että kaikissa ihmisyhteiskunnissa on maallinen lainsäädäntö ja maallinen tuomiovalta? Ihmiset tuomitsevat kaikessa mikä tapahtuu nykyisenä aikana; Jumalan tuomio annetaan vasta tuomiopäivänä.
Totisesti minä kehoitan sinun muistavan kristillisen nöyryytesi ja lopettavan tyhmänylpeän ja pakkomielteisen kirjoittelusi! Olet vaarallisen pitkällä sillä tiellä, joka johtaa kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin, enkä voi loputtomiin antaa sinun koetella kärsivällisyyttäni.
06.02.2016 23:08
Kuulehan Mark-bebis, soisin että harjoittaisit kristillistä laupeudentyötä sen sijaan että harrastat tyhmänylpeää oman tietämättömyytesi julistamista. Missä on kristillinen nöyryytesi? Onko minun todella rangaistava sinua tähänastista ankarammalla kädellä?
06.02.2016 21:13
Hyvä A, voin vakuuttaa sinulle, että ainoat suoraan Markille suuntaamani henkilökohtaiset ilmoitukset olen antanut Suomi24:n palstoilla. Mikäli hän muuta väittää, kyse on joko hänen raamatuntulkintansa virheellisyydestä tahi puhuvan käärmeen hänelle kuiskimista sanoista.
25.01.2016 22:01
Kuulehan Mark-bebis, taas kerran sinua on pakko nuhdella siitä, että nostat oman raamatuntulkintasi Jumalasi yläpuolelle. Minä en ole antanut suoraan sinulle minkäänlaisia tietoja missään muualla kuin täällä Suomi24:n sivuilla; kaiken olet sinä vain lukenut Raamatusta ja suuren osan olet sinä totisesti väärin käsittänyt. Olet vaarallisen pitkällä sillä tiellä joka johtaa kadotukseen ja ikuisen tulihelvettiin, joten ota vaarin sanoistani: tutkiskele itseäsi, muista kristillinen nöyryytesi ja jätä kerrankin Internetin käyttö vähemmälle.
25.01.2016 21:59
Hyvä kissa, olen olemassa kaikille niille jotka uskovat minuun.
22.01.2016 14:44
Kuulehan Vaihda-bebis, olen useaan otteeseen muistuttanut, ettei yhdelläkään ihmisellä ole ollut eikä ole eikä koskaan tule olemaan valtuuksia ratkaista, kuka joutuu kadotukseen ja kuka pääsee taivaaseen. Olen lisäksi huomauttanut, että viimeisellä tuomiolla pidän rehellistä ateistia ja rehellistä agnostikkoa paljon parempana kuin vilpillistä ja valehtelevaa uskovaista (tahi uskovaksi tekeytyvää), joka yrittää ottaa Jumalansa valtuuksia itselleen. Ole siis varovainen ja tarkkaa sanojasi, jottet joudu itse sille tielle, joka vie kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin.
09.01.2016 15:08
Kuulehan Mark-bebis, toivoisin ettet vääristelisi Sanaa ja sen tulkintaa.
03.01.2016 23:47
Kuulehan Mark-bebis, nyt sinun on aika keskittyä kristilliseen joulunviettoon ja kristilliseen nöyryyteen. Lakkaa vaatimasta mahdottomia ja tutkiskele itseäsi ja nöyrry, niin voit vielä pelastua kadotukselta ja ikuiselta tulihelvetiltä, sillä totisesti minä sanon sinulle, että olet itse kuunnellut käärmeen puhetta eivätkä suinkaan "evolutionistit".
23.12.2015 20:45
Kuulehan Mark-bebis, sinussa tekee työtään itse Saatana. Lakkaa keksimästä satuja ateisteista, ellet todella ehdoin tahdoin halua joutua kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin. Kärsivällisyydellä on rajansa ja sinä venytät kenen tahansa kärsivällisyyden ratkeamispisteeseen.
17.12.2015 17:44
Kuulehan Ateistisuus-bebis, ei sinulla ole oikeutta päättää tai edes päätellä, ketkä joutuvat kadotukseen. Niin tekemällä yrität asettaa itsesi Jumalan yläpuolelle ottamalla Jumalan valtuuksia.
Minusta on myös kummallista, tai oikeastaan suututtavaakin lukea tällaisia lauseita:
"uskovaiset ovat aina vakaita sillä ainoa asia mitä he oikeasti odottavat on maallinen kuolema ja ikuinen pelastus."
Jos todella olet alentunut tuollaiselle tasolle, olet menettänyt toimintakykysi ja samalla myös kyvyn tehdä hyvää. Kuolemaa on turha odottaa, se tulee kun on sen aika. Ryhdy siis etsimään menettyä toimintakykyäsi äläkä vietä aikaa keksimällä kuvitelmia ateisteista, sillä jos jatkat tuon aloituspuheenvuorosi kaltaista toimintaa, juuri sinua saattaa hyvinkin odottaa kadotus ja ikuinen tulihelvetti.
17.12.2015 14:58
Kuulehan Mark-bebis, montako kertaa olen jo joutunut sanomaan sinulle, että sinulla ei ole minkäänlaista valtaa sanella, kuka joutuu kadotukseen? Kuinka monta kertaa olen joutunut sanomaan sinulle, että rehellinen agnostikko on mielestäni paljon parempi ihminen kuin sinunlaisesi tekopyhä Raamatun sanan vääntelijä? Kärsivällisyyteni määrä on mittaamaton, mutta yhtä ihmistä kohtaan osoittamallani kärsivällisyydellä on tietyt rajat. Kehoitan sinua mitä vakavimmin vaikenemaan tällä palstalla, koska näen että Saatana tekee työtään sinussa. Jos yhä seuraat Saatanan jäljillä, olet jo niin kaukana kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin johtavalla tiellä, etten ehkä kykene sinua enää pelastamaan. Ole siis äärimmäisen varovainen sanoissasi.
14.12.2015 21:42
Kuulehan Uskonratkaisu-bebis, olen hyvin pettynyt sinuun. Sinua on jo kehoitettu jättämään tämä palsta, koska sinut koetaan häiriön aiheuttajaksi. Onpa joku sanonut, ettei kirjoituksistasi edes ymmärrä mitään. Minä annan nyt sinulle vakavan käskyn luopua tälle palstalle kirjoittamisesta, koska teet sillä peljon enemmän pahaa kuin hyvää. Ateistit ovat rehellisiä jumaliin uskomattomuudessaan, sinä olet kaikeaa kuvittelemassasi hurskaudessa erittäin epärehellinen - ja annoithan yhdessä viestissäsi ymmärtää, ettet ole edes lukenut Raamattua! Ole siis täst'edes äärimmäisen varovainen sanoissasi ja muista kristillinen nöyryytesi, ettet joudu sille tielle, joka vie kadotukseen ja ikuiseen tuliheIvettiin.
01.12.2015 15:18
Kuulehan Mark-bebis, sinunkin mielipiteesi ovat subjektiivisia, koska olet vajavainen ja kuolevainen ihminen. Minun on ikävä kyllä taas kerran kehoitettava sinua lakkaamaan leikkimästä Jumalaa. Teet liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä, kieltäydyt uskomasta päivänselviä asioita, nostat jatkuvasti itseäsi muiden yläpuolelle. Tarkkaile itseäsi ja mieluiten hakeudu pois Internetistä muiden ihmisten seuraan. Muuten olet hyvin suuressa vaarassa suistua sille polulle, joka vie kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin.
28.11.2015 21:24
Kuulehan Toteuta-bebis, ei asia ole ollenkaan niin yksioikoinen kuin luulet. Pelkkä usko ei paljoa auta, sillä viimeisellä tuomiolla otetaan huomioon myös ja ennen kaikkea teot. Olen sanonut joillekin uskonveljillesi ja sanon nyt sinulle, että rehellinen ateisti ja rehellinen agnostikko miellyttävät minua paljon enemmän kuin kaikenlaiset tekopyhät ja valehtelevat "uskovat", jotka näilläkin palstoilla hourailevat. Tutkiskele siis itseäsi, ettet muille kadotusta saarnatessasi ajaudu itse sille polulle, joka vie kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin.
22.11.2015 18:42
Kuulehan Matka-bebis, sinun olisi syytä olla hyvin varovainen puhuessasi kadotuksesta. Sinullekin on taas aiheellista muistuttaa, ettei yhdelläkään ihmisellä ole valtaa passitta ketään kansaaihmistään sen paremmin kadotukseen kuin taivaaseenkaan. Sen sijaan ihminen saattaa tuomita itsensä kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin, jos hän jatkuvasti on passittamassa kanssaihmisiään sinne. Ole siis hyvin varovainen ja tutkiskele itseäsi, ettet hairahdu sille polulle, joka johtaa kadotukseen.
21.11.2015 12:58
Kuulehan Mark-bebis, enkö ole jo kyllin monta kertaa muistuttanut sinulle, että rehellinen ateisti on vimeisellä tuomiolla paljn paremmassa asemassa kuin sinunlaisesi uskovainen? Ei ole sopivaa sinun ryhtyä jakelemaan kadotustuomioita, koska se kuuluu yksinomaan Jumalalle. Jälleen kerran on minun kehoitettava sinua tutkistelemaan itseäsi ja epäjumalaasi eli raamatuntulkintaasi, ja varoitan sinua ties monennenko kerran omavaltaisesta Jumalan leikkimisestä. Sellaisesta voi joutua kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin.
19.11.2015 18:34
Kuulehan 021-bebis, näen surukseni sinussakin taipumuksen nostaa itsesi Jumalan rinnalle tulkitsemaan Sanaa. Kehoitan sinua olemaan varovainen, ettet tee Raamatusta ja omasta tulkinnastasi itsellesi epäjumalaa, kuten muutamat uskonveljesi ovat tehneet ja näilläkin sivuilla sen tyhmänylpeästi osoittaneet.
05.11.2015 11:22
10 / 11