Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

92

1. VOI+JUMANKAUTA+,+uskotko+tuohon+itsekään???.+Vai+kokoomus.+HÖH+HÖH+Kyllä+se+on+vaan+näin+,+että+YRITTÄJÄT+,+itseään+säästämättä++ovat+ne,+jotka+suomea+rakentavat+hyvän+henkilöstönsä++kanssa..+Ja+kaikki+yrittäjät+eivät+todellakaan+ole+sekoomuksen++eikä+muunkaan+kieron+puolueen+jäseniä+.+Kokoomuksella+ei+ole+tuon+hyvinvointiasian+kanssa+mitään+todellista+tekemistä.++Sekoomus++sössii+siellä+missä+muutkin+puolueet+ja+yrittävät+kerätä+itselleen+++ansaitsematonta+arvonnousua+mikä+ei+niille+edes+kuulu.+!Olisi+varsin+typerää+ajatella,+että+jokin+puolue+tässä+on+maata+suosta+nostamassa.++Täyttä+P....aa.POLIITIKKOJEN+KYVYT+JA+TAIDOT+OVAN+NIIN+ALA-ARVOISIA+,ETTEI+NIILLÄ++LINTUPÖNTTÖÄ+KUMMEMPAA+SAISI+AIKAAN.++Puolueet,+kun+niillä+ei+muuta+ole,+yrittävät+selittää+että+he+tekivät+ja+he+toimivat.+Täyttä+sontaa.+Muut+tätä+maata+rakentavat+,Mutta+eivät+ainakaan++ei+suomen+poliitikot.NÄKEEHÄN+TUON+JO+SOKEA+REETTAKIN
  2. Mikään ei muutu, se on höpöä. Voi kusettaa itseään, että asiat muuttuu paremmaksi. Katselin eukkoa reilu 20 v, oli jo sen verran viinaan menevä, että joi paska salaa kun sanoin, että toi ei vetele. (Pullokätköjä mahtuu kotiin yllättävän paljon), tänä aikana huomasin, että sen muisti pätki enemmän ja enemmän, keskittymiskyky olematon .
    Naama on turvonnut juomisesta kun hakatun sian kärsä. Oli sillä sialla mukana pullo laukussa usein kun meni duuniinkin. Haisi himassa kun pässin persus. Oli aina välillä pieni morkkishetki, kun sitä otti pattiin oma dokaaminen, eikä kehdannu aina dokaa. sit se taas alko. Litran vodkakin yhdessä illassa, eikä edes näkynyt.
    Lopetin sitten asiasta puhumisen ja jäin venttaa, että dokaisi itsensä hengiltä. Oli jo onnistuakin muutaman kerran, kun veteli pillereitä ajoittain muutaman paketin samaan aikaan ja kiukunpuuskissaan meni ulos pakkaseen nukkuu , kun sitä vitutti, kun olin niin ahdasmielinen, etten ymmärrä että se on sairaus. Oli pakko repii se puolitajuton paska sisään, ettei minua ruveta syyttämään heitteille jätöstä. Vieläkin harmittaa, että revin sisään. No onneksi nyt alkaa olla sen vatsa jo siinä kunnossa, että kohta varmaan siitä pääsee siitä lopullisesti .
    Ai että tuntuu hyvältä katella kun akka menee heikkoon kuntoon. Mua oikeen naurattaa ja odotan ilolla kun kellot kilkattaa. Oikein noille paskadokuille. Tappakoon itsensä kaikki.
    Hyvät ihmiset, ne ei ikinä pääse viinasta, on vaan morkkispäivia ja sit hyviä kännipäiviä, jolloin läheisiä vituttaa, kunnes ne kuolee. Muu löpinä että ne muuttuu on suoranaista kusetusta itseään kohtaan.
  3. Minä jättäisin kutsumatta. Ei exille kuulu mitä tänään kun eilisestäkään ei tullut mitään. Exät etsiköön itse omat rippijuhlansa ja sillä siisti. Jos exä tulee vastaan, heitän sitä mädällä linnun p...lla. Se on lapsellekin paras, kun ei tarvitse jännittää minkään exä kääkän vuoksi.