Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pieris
profiilit
Pieris
Pieris
Vapaa kuvaus
Aloituksia
27
Kommenttia
371
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+ollut+Kupittaalla+lataamossa+hetken+aikaa+ja+täten+Suolikaksnelosen+ulottumattomissa.+Vai+on+Salis+lähtenyt+paskomaan+keskelle+metsää+lopullisesti.+Rauha+hänen+sielulleen+ja+turvallista+elämää+pikkupennuille.+Itse+aloin+nähdä+valttereita+joka+nurkalla+(tämä+toki+on++todellisuudessakin+mahdollista,+ottaen+huomioon+Saliksen+tuotteliaisuuden)+ja+nämä+kikkareet+alkoivat+huudella+minulle+kaikenlaista+hävyttömyyttä.+Lopulta+yksi+valioyksilö+iski+silmää+ja+pyysi+mukaansa+huonolla+suomenkielellä.+Lähdin+sen+kanssa+taksin+takapenkillä+kohti+Varissuota.++Sen+jälkeen+heräsin+lataamosta+ja+perse+ruvella+rauhoituspiikeistä.+Nyt+istun+Varissuon+paikallisessa+ja+näen+persereikiä+joka+puolella.++Nyt+alkaa+iso+pyörä+heittää+ruahahahaaaaaa+aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa+gnööööööööööööööööööööööö+ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkksaaaaaaaa++huahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa+klurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr+pierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr+narinaa
Ja+taas+tulee+valkotakkiset.
21.09.2018 19:26
Salis,+lopeta+jo+se+itsesi+kanssa+keskustelu+ja+tule+iltapuurolle.+Hoitaja+kutsuu.
08.09.2018 22:51
Oletko+sä+taas+delaamassa?+Sun+yleiskunto+on+jo+ihan+rapautunut.+Nyt+on+aika+tehdä+testamentti+ja+päättää+puoliorpojen+valttereiden+hoidosta.+Minä+otan+ne+kikkareet+Vakken+yksiööni,+kyllä+ne+tänne+mahtuu+muiden+kaltaistensa+joukkoon.+Kenelle+sä+ajattelit+jättää+sun+maallisen+omaisuutesi?+Mä+haluan+ainakin+ne+Serlan+säkit,+joita+sä+ostit+silloin+Sellosta+kun+oli+tarjouspäivät.
Mulla+taas+nykii+RRRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSS+klurrrrrrrrrrrrr+rotlotlotlotlot+trrrrrrrrrrrrrr+fäpäpäpä+nyks+löllöllöllöl+pierrrrrrrrrrr+narinaaaaa+töks+aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrggggghhhhhhhhhhhhhhhh+rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrkele!!!
*naks*+hiiohoi
08.09.2018 22:50
Valtteri+se+vain+halusi+tulla+tutustumaan+uuden+kodin+sisustukseen.+Onhan+sinulla+nyt+oma+leikkihuone+perikunnallesi?+Nyt+kun+asumme+näin+lähekkäin,+voit+tuoda+katraasi+luokseni+hoitoon.+kun+itse+lähdet+vaikkapa+jumppaan,+tai+missä+nuo+pikkulasten+äidit+nyt+tykkäävät+käydä.+Mulla+on+täällä+yksiössä+suht+tilava+wc+ja+voin+ostaa+vaikka+kissan+hiekkalaatikon,+jossa+lapsesi+voivat+telmiä.+Jos+pienokaiset+alkavat+käyttäytyä+huonosti,+ammun+heidät+ritsalla+parvekkeelta+vastapäisen+talon+seinään.+Eihän+se+haittaa?+Muutoin+olen+hellä+hoitotäti.+Tarvittaessa+voin+myös+levittää+pepantteenia+sun+pyllysilmään.
Lovelovelove.
22.08.2018 21:56
Salis,+sulla+on+sielunsisar!
https://www.vauva.fi/comment/34702901
12.08.2018 21:30
Kyllä+toki+sopii,+että+tulette+Varissuon+yksiööni+hätämajoitukseen.+Varissuolla+on+muitakin+etnisen+näköisiä+persoonia.+Sovellutte+hyvin+joukkoon.
Kesä+on+takana+ja+persvakohiki+on+ollut+melkoinen.++Ilmat+onneksi+viilenivät+niin+vakokin+ehkä+vähän+kuivuu.+Utajärvellä+järjestettiin+pierun+MM-kisat+heinäkuussa,+Pieris+on+sen+verran+ujo+ettei+uskaltanut+mennä+julkisesti+kaasuttelemaan.+Siellä+oli+kyllä+yksi+nainen+kilpailemassa+ja+raivaamassa+latua+naisten+julkipieremiselle.+Jos+lupaat+tulla+pitämään+kädestä+kiinni+niin+voin+osallistua+ensi+vuonna.
Ihan+tuota+sellaista+käytännön+asiaa+mietin,+että+mites+tuo+valtterien+lämmönkestävyys,+eivätkö+ne+sula+helteellä+sellaiseksi+liejuksi+parkkihallin+tasanteelle?+Voin+kuvitella+kuinka+lauma+valttereita+valuu+pitkin+hallia+ja+haisee+itse+saa..nalle.+Toisaalta+ulottuvatpahan+laajemmalle+ja+riemastuttavat+Mersukalkkunoiden+kengänpohjia.+Mutta+tottelevatko+valtterit+kun+sanot+niille,+että+kokoa+itsesi?
Lärinää+ja+narinaa.
12.08.2018 21:15
Pieriksellä+ollut+kakkareiän+ulkopuolisia+mietteitä,+mutta+olet+kulkenut+peräs...+sydämessä+mukana.+Arvostan+panostasi+Suomen+väkiluvun+kasvattamiseksi,+lähetin+vinkin+pressalle,+että+palkitsee+sut+isänpäivänä.+Saat+mitalin,+jossa+on+pökäleen+kuva.+Lisäksi+Serlaan+painettu+kunniakirja+plus+kori+Karhua.
Olen+elänyt+alkeellisissa+olosuhteissa,+kakka+on+mossahtanut+ulkohuussiin+viime+aikoina.+Siellä+olisi+valttereille+kavereita+säiliössä+kurkkimassa.+Jos+jälkikasvusi+tarvitsee+päivähoitoa+niin+soita+mulle,+laitan+ne+omieni+joukkoon.
Hikeä+ja+kakkaa.
31.07.2018 22:18
En+ole+jaksoakaan+Kingiä+katsonut+kun+ei+vaan+niin+kiinnosta.
Kävin+pääkaupunkiseudulla.+Espoon+kohdalla+nousin+autosta,+kumarsin+ja+pidin+hiljaisen+hetken+kaikkien+renkaiden+alle+jääneiden+valtterien+muistolle.+Lopuksi+päästin+vetelän+lärinäpierun.+Tuli+tosi+isänmaallinen+olo.
Lärinää+ja+narinaa.
22.07.2018 20:55
On+hellettä.+Nyt+se+liika+piereskely+kostautui,+otsoniaukko+repesi+kuin+Saliksen+ryppyreikä.+Tästä+ei+ole+paluuta.+Olen+syyllinen.++Anteeksi+kaikille.
16.07.2018 22:27
Kävin+Bajamajassa,+voi+juma+mikä+näky+siellä+alhaalla,+melkein+orkku+tuli+kun+sinne+katsoi.+Suosittelen+sinullekin.
01.07.2018 16:28
Mites+olisi+avanne,+saisiko+sen+helpommin?+Ajattele,+näkisit+oman+persereikäsi+koko+ajan!+
Pieriksellä+pimpero+lepattaa+kun+istuin+sohvalla+ja+päästin+kimeän+naukaisun,+joka+rullautui+pimsflooran+kautta+ylös+ja+ulos.+Oli+siinä+lärinää.+Heiluvatko+sinun+kassisi+pierun+voimasta?
26.06.2018 20:50
Tänään+on+ollut+aktiivinen+suolistopäivä.+Kakkaa+puski+luolastaan+isona+pökåleenä,+tosin+perberi+oli+vähällä+ratketa+pökäleen+koosta+ja+kovuudesta+johtuen.+Pieruja+on+tullut+paljon.+Ne+ovat+kireitä+ja+tiukkoja+ja+viiltävät+reikää.+Kivuista+huolimatta+semihyvä+boogie!
26.06.2018 20:44
Ruiks+klurrrr+roplon+roplon+prät+prät+ruiks+klurrrrr.+Nykii.
23.06.2018 21:41
Jaahas+ja+taas+poistettiin+rakkaani+kirjoituksia.+Kiitos+vaan.+Koitetaan+jaksaa,+Salis.+Täällä+palaa+kokko,+etkä+uskokaan+kuinka+paljon+mieleni+tekeekään+mennä+antamaan+pientä+lisäboostia+siihen...
23.06.2018 00:07
Omaisista+tulikin+mieleeni,+koko+sukuni+on+erikoistunut+kakka-asioihin.+Isä+on+loka-autonkuljettaja,++äiti+peräsuolikirurgi+ja+siskoni+esiintyvä+taiteilija+eli+petomaani.+Takanani+on+siis+suvun+perintö.+Vaalin+sitä+kuin+Salis+valttereitaan.
Nyt+täytyy+mennä+vessaan,+perinteet+velvoittavat.
18.06.2018 22:05
Pieris+on+ollut+hieman+kiireinen+viime+aikoina,+mutta+silti+melkein+ehdin+kakkia+housuun.+Tämä+tapahtui+eilen+Siwan+kassajonossa,+jossa+vatsaani+alkoi+kouraista+pohjamutia+myöten.+Vetelä+lörö+jo++kurkisti+luolan+suulta,+mutta+imaisin+sen+takaisin.+Kannoin+kasvot+salaperäisyyttä+huokuen+tämän+ruskean+ja+lämpimän+aarteen+mukanani+kotiin+Varissuon+yksiööni.+Kotona+päästin+lintuparven+valloilleen+kuin+kyyhkyset+konsanaan.+Sinne+meni+putkenmutkaan+iloisesti+pöristen.+
Siellä+lepää.
16.06.2018 19:07
Rrrrrruikkkkkkkksss+klurrrrrrrr+roplon+roplon+mouuuhhhhh+rääääh+pffffft+shhhhh+narinaa+lörölörölörö.+
Nykii+ihan+pirusti+taas,+naks+ruiks+tilt+prrrrrt.
Lärveisiä+uusille+ylioppilaille!
09.06.2018 18:46
No+jos+teippaat+värkkisi++(en+tarkoita+sahaa)+reiteen+kiinni+niin+ei+joudu+tulilinjalle.+Miinuksena+tosin+kompastut+siihen+kun+se+luikertelee+lahkeensuusta+ulos.
Mää+oon+niin+burnout.+Ei+ees+pieru+kulje+kun+sekin+nukahti+suoleen.+Kyllä+on+kakkaa+tällainen.
Ruiks+vaan+täältä+monikulttuurisesta+Varissuon+pubista.
06.06.2018 21:50
Ei+mulla+ole+enää+kuukautisia+kun+olen+Pirkko+63-vee.+Pus+pus+sulle.
04.06.2018 22:29
Huhut+kuolemastani+on+vahvasti+liioiteltuja.+Olen+Varissuon+paikallisessa,+ylioppilaslakki+päässä+ja+ylioppilaskakki+housuissa.+Olen+isänmaan+toivo.++Menetetty+sellainen.
03.06.2018 01:06
7 / 19