Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen Suomi24-blogissa!
Keskustelu24
profiilit
thunderotto
profiilit
thunderotto
thunderotto
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
391
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulla oli 15 vuotias kavari (tyttö),mutta niin siinä vain kävi että juuri ennekuin täytti18v,synnytti mulle pojan ja oltiin melkein 28v naimisissa ja vieläkin ollaan luotto kaverit. Emme kyllä enää ikinä ala toistemme kannssa intiimissä suhteessa olemaan,ikäero meillä on 6 vuotta.
24.09.2012 21:26
Jo sallituissa nopeuksissa tapahtuu kuolon kolareita,mitäs luulet kun olet pyyhkäissyt jonkun äidin silmäterän hengiltä? Usko pois tuo sinun ylimielinen "hevosella pääsee ja rahalla maksetaan mitä polle aitaa kaataa" asenteesi loppuu just siihen paikkaan! Väitän että liikenteessä tällä lain sallimalla tappovehkeellä eli autolla,loppuu sinun kohdaltasi ajelut pitkäksi aikaa jos puhut totta noista nopeuksista?Yli 170km/h ihmiselle tulee putkinäkö,eli tuurilla menet ja totisesti mikään siviili pirssi ei enää tule sinun hallintaasi jos alkaa mennä niin että kuskista tulee matkustaja,kysy vaikka keneltä ralli kuskilta. Oikeastaan onhan suomessa montakin entistä superkuskia joilla on oma suljettu rata, onko sulla munaa käydä kertomassa nämä juttusi heille ja maksa ratamaksu ym, vakuutus tuolle hetkelle joloin pääset kuljettajien kehumaksi ihmemieheksi// tai sitten niilä voi olla muunlaista kerrottavaa, jonka sinä sitten kirjoitat tänne samaiselle suomi 24 että kuulemme tuon ihmeellisen seviytymistarinasi näiltä kaikilta menneiltä vuosilta kerro myös rehelliseti mitä palautetta sait tarinoista ja ajo näytöksestäsi! USKON ETTÄ TUHANNET SEN TULEVAT LUKEMAAN.nimittäin muista se totuus.
17.09.2012 21:11
Minä kehitin itse käsiinvalidina kirveen ok-taloni tarpeisiin,eikun halkaaisukirves liitetään hitsaamalla puolimetriseen putkeen ja alapään kiinnitys sopivan korkuiseen pölliin ja eikun pölli terälle ja lekalla päähän.Toimii eikä käy voimille eika talon emäntäkään lyä kirveellä koipeensa.Voi liitellä kehikon ympärille ja jousen pitämään pölliä paikoillaan niin jo on helppoa, eikä oo mainos vaan tee se itse miehille mites parhaaksi näet niin parhaan saat.
14.09.2012 22:21
Jos osallistut kilpailuun etkä lue pienellä präntillä olevia sääntöjä,niin 14vrk.aikaa perua joku V.I.P.jäsenyys jostakin mistä ei saa hakemalla tietoa, muuten menee 49,90e/kk,johonkinkin?Myös pelimaailmassa pitäisi leikkirahaa mutta jos taas menet ansaan,voit luulla pelaavasi ns. harjoituspelejä,älä siis kirjaudu ennen kuin tajuat todella jujun. Yleensä kaikki joissa luvataan ilmainen puhelin ja kerrotaan että sinut on valittu ilmaiseksi sähkötupakan kokeilijaksi,on tuo v.i.p. toiminto.TULEE MIELEEN LAUSEKE EMME ANNA TIETOJASI KOLMANSILLE OSAPUOLILLE..? Mistä ne muuten löytäisi tupakoitsijat elleivat talous tutkimusta suorittavilta firmoilta,minä lopetan ns.vaikuttamisen,koska se voi tulla kalliiksi.
14.09.2012 20:35
Onkohan peukku alaspäin ennätys ?
13.09.2012 22:06
Ennyt halua pelotella,mutta minun siskon pojalla oli kaikki nuo mainitsemasi oireet.Se viikonlopun hyvinvointi hetki voi olla henkistä iloa koska olet jo alkanut uskomaan että La-Su helpompaa vaikka ei mikään sairaus tottele kaavoja.Niin se siskon poika sairasti imusolmuke ja veri syöpää yhtä aikaa Kuopion yliopistollisella hän väsyi niin paljon että repi happimaskit ym,vempeleet irti ja sanoi että ei jaksa enää. Nukkui pää rakkaansa sylissä 24v. pois. Toivottavasti sulla on joku muu, minulla on kakkostyypin diabetes ja sekin tekee tuota samaa jos lipsuu elämäntapamuutoksesta.. Sen vaan sanon että älä missään nimessä jätä kertomatta kaikkia tuntemuksia ja pysy totuudessa!! Minulle on moni lääkäri proffat kun lisensiaatit, että kirjoita kotona oma todellinen sairaskertomus paperille koska ei niitä muista eikä kerkeä ,siinä lääkärin jutulla millään saada tiedoksi.Lääkärilta menee iso osa ohi korvien ja sitten et varmasti saa korjattua ihan helpolla. Usko pois minä sain työkyvyttömyys eläkkeestä myöntävän lausunnon omalla käsialalla kirjoitetulla ruutupaperilla kotia kun minun piti olla vielä viikko Ortonissa ja Sörnäisten rantiellä työ kyvyttömyys tutkimusissa,minä muuten vastustin sitä eläkettäni!! IHAN VINKKINÄ kerron hankkineeni kotimaisen ilman puhdistimen (99,8%) kaikki homeet -raadon kaasut-pöly ym,TYPE ELIXSAIR 350 vähän vanha se on mutta jo 15minuuttia riittää asmaatikko huomasi ilman muuttuneen. Googleta tuolla niin sitten löydät uudet ja voit etsiä ilmoituksilla käytettyjä,Esim, hometalossa voi asua jos tuo laite on käytössä remontin ajan, minun laite hieman iso eli antaa home itiölle ensin 4kw tällin ja jos ei riitä uusii 6kw salamalla,on siis sähköinen eikä mikää suodatin romu,suosittelen kotiin ja työmaalle. Pomon kuuluisi mittauttaa työmaan home ja radonkaasu ym,paskat. Koeta jaksaa kyllä löydät vielä konstit,koska ei tuommoista saa olla kenenkään elämä,vointeja.
12.09.2012 01:29
Yksinäisyys on tuntunut todella hyvälle oltuani muijan kanssa liki 30v. yksissä. EN missään nimessä ota vakituiseksi ketään ja väliaiakaisetikin vain jos sen muijan kamat sopii pyörillä vedettävään laukkuun,ettei mangu muutto apua. Ei enää ikinä känni naamaa kotiini,itse rupesin täysinraittiikksi 10v.sitten.
10.09.2012 22:00
Vastaan sulle p.k..Se EI auta ketään paitsi taas joutuu terveyden huolto taxi ,poliisit,miettimään minne se nyt viedään aamullahan se oli kuitenkin jonkun huostassa ja sossun palkkapäivä menonssa jos rahaa oli.Se olisi vaan siirtynyt kadunkulman taa ja taas seuraavaan....jne.Minä puhun kokemuksen kautta, että noukkikaa vain kuolevat ja sen vaarassa olevat ,jos neon tarpeeksi pirteitä niin vetävät jeesaria turpiin,tai ainakin kuulette olevanne vaikka sun mitä. NE KUSEE ALLEEN ENEMMÄN KUIN TAIVAASTA EHTII SATAA,JA TUULIHAN VAIN KUIVATTAA JA PIRISTÄÄ!!!!
10.09.2012 21:46
Sain lahjaksi Neonin,ja nyt alkaa meikäläinenkin syynäämään edellä mainitut viat tai huollon puutteet,kun ei noita ainakaan mulle ole kukaan kertonu että perävalot vuotaa takalattialle?? Sen huomasimme että helmapellit ovat kaksi kerroksiset mulla oli päällä pieni vika niin avattiin siihen aukko josta nähtiin toinen jäykistehelma,joka myös alkanut ruostua. Kävi tavallaan tuuri niin saatin piilokotelot kuntoon jaruostesuojattua.Käsijarrurumpu on keksintöjen äiti,korjattiin MKI Eskon osilla ja nyt menee asfaltilla lukkoon ja ihan tasaseen.Konepelti ruostuu edestä pelkääjän puolelta. Mulla kaikki mikä puista putoaa tulee naamalle kun oon ottanu tavaksi aina laittaa puh.täysille ja kaivelen roskat pois kun nehän lähtee käteen puhaltimen ritiläpäät ja onkin tarkoitus näin ne siivottavan. Ilmastointi on sama mikä auto ,pelkkää ikävyyksien kerjäämistä niin kauan kun ne käyttää missään kohtaa kumiputkia ,tiivisteitä ym,tekisivät niinku jääkaapit kestää 30v. eikäkun pörisee kun on alumiinia ja yleensä vain metalleja järjestelmässä. Kaiken kaikkiaan Neon on todella hyvä jo Moparin moottorin ansiosta,sekä muutenkin en vaihtas,hyvät kilometrit kaikille!
03.09.2012 15:47
Sinähän kerrot heti kohta että kamuistasi osa oli hulluja ja toiset vältteli sinua ,eli olitko sinä se kolmas hullu?
31.08.2012 20:18
Kaikki uudet autot on hyviä,mutta minä haluaisin että auto työntää takapyörillä eikä vetele eturenkailla!!!!! Kaikki etuvetojen omistajat saavat hymyn huulileen ja ähkivät onnellisina kun saavat kokeilla suht tehokaskasta takapotkua,sanovat poikkekstta ymmärtävänsä nyt takaveto faneja.Moni ostaa siten ns.talviauton mutta jos tämä jatkuu tällaisena että takavetoset jää valintaan 1-3 merkin varaan niin nämä merkit tappelevat tulevaisuudessa kenellä edullisin auto johon duunarin ja harrastajien rahat riittää.Nythän suunta on hinnt ylös,jos tehokas sportti taveto tai neliveto joissa myös suurin voima takapyörillä Muistatte Galibran jossa Opel mokasi etuvetonsa kanssa,säälien katoin kun jus kortin saanu poltti etusilla kumia ja Bemari kollit tarjos vaahto sammutinta että onko sulla konehuone tulessa? Poika vaihto,tai isi oli ostanu uuden kun kuuli ettei eka miellytä,niin rajun urheiluhenkisen auton hän osti ja pojalta pääsi tuskan ähkäisy se oli etuveto Celika,eli oikea irvikuva.Komea kaunis auto mutta sitten paljastuu syntymävika,jos luoja olisi tarkoittanut autot etuvetoisiksi ,niin ihmiset kävelis käsillään!!!
28.08.2012 18:34
Kun automaattikaupat ilman myyjiä tulevat,niin alkaa juoksukilpailu Mäyräkoira kourassa ovesta ulos ennen kuin se losahtaa lukkoon ,niin ollen automaattisesti kun maksamaton tuote ylittää rajalinjan? Monikohan lyö turpansa panssari lasiin ennen kun oppivat että automaatio on takuulla nopeampi kuin esim.Bolt. Joskus takavuosina kun asennettiin Lahden pneumatiikan osia Wärtsilän laivoihin niin laitettiin toisille duunareille jekku ovi joka piti "hiukka kiirus"kun meni kiinni auki. Muutenhan ne toimii periaatteella että mummo kerkee kahden ison ja painavan kantamuksen kanssa ulos/sisään. Keljuttaa jos myyjät tosiaan jää pois ja ainoat ihmiset saa paikalle edellä mainitulla tempulla,sitten sattuu jos seon monta päivää häkissä ollut testosteroni jättiläinen jonka lääkitys ei kohdallaan.
28.08.2012 18:04
Ensinnäkin kassa voi olla tuuraaja joka pyörii ympäri lääniä milloin missäkin,ei tunne edes toisia myyjiä. Mites menet pakkaamaan kun siinä maksupaikalla maksamaan tullessas on jo joku muu tuijottamassa pin-koodias? Meidän suur kylällä kassat sanoo että maksa ja pakkaa rauhassa,kiva että käyt meillä ja kyseessä kesäkausi niin sisällä on noin 400-500 asiakasta ja ulkona toinen mokoma sisään pyrkimässä. Olenhan vielä muita hitaampi turman takia käteni ei toimi läheskään niin nopeaan kun teillä sekunti kello kourassa pakkaajilla,joskus pitää oikeen ihmetellä että tyyppi joka juuri kassalla rikkoi kaikki pakkaus ennätykset jää ulkona kärriä palauttaessaan tupakille ja avaa ostamansa vesipullon ja läähättää nojaten kaupan seinään voipuneena ,ettei kykene edes heti kulkuneuvollaan kotio lähtemään.Nopeat eivät sählää ja kiroile ,vaan ovat rauhalliasi ja seuraavat kaupan laittamia ohjekylttejä ja kysyvä ei tieltä eksy.
28.08.2012 17:21
Teidän story on loppu.Tuosta miehesi saa linnareissun ihan varmasti,ja joutuu maksamaan sulle kaikki kulut yhteisen elonne ajalta jonka piti sinua iloltyttönään,sillä sehän sinä hälle olet etkä morsian.Jos tämä ei ole provo ja ja kuulut kantaväestöön niin varmaan saat muilta suomalaisilta vaikka miten pitkälle menevää apua,esim munat muusiksi ym.Laita vaan naamakuvaan yleiseen kiertoon pärstä niin ei voi huijatä muita samalla tavalla joten käsitä että vastuu on sinun jos se pilaa jonkun elämän,ties montako panopuuta sillä on?
30.07.2012 09:28
Jos alkaa pienen ajon jälkeen nykimään ja ryskyttää kokoajan liian isolla alueella niin nykäiskää vaihdelaatikon koko se päällä oleva sähköliitin irti ja unohtakaa laittaa takasin, siis PONTIAC TRANS SPROT 3.1. Se vaan yrittää pitää suurinta pykälää päällä vaikka kaasujalka on parempi kun opit,mulla kokemusta kahdesta halvasta vaihdelaatikko vikakasesta(olin nimittäin ostamassa niitä,joten kiskoin liittimet nurkan takana irti ja kaverit ajoi nämä vaiteistovikaiset autot 600km päähän kotia ) Osa maksaa USA-osalla ite laatikkoon ripustettuna semmoset 35e+öljyt-suodatin,en olis muuten tehny myyjälle tuota mutta kun alko kukkoilla tietämyksellään vian laadusta,että halvalla saa ,korkeintaan 1,5 tonnia niin saa uuden vaihteiston. Älkää köyhää tuomitko?
19.07.2012 23:05
Tunnen yhden miehen jolla yli sentin leveitä raitoja molemmat jalat niin täynnä että on käynyt niissä kauneusleikkauksissa,ikänsä laiha eikä tiedä kukaan miksi luoja ne hälle hommas.
19.07.2012 22:26
Minä olen mies ja minulla on nuo lähes samat ongelmat lisättynä yli 20kg kasvaimeilla joka näkyy kesät talvet. Mutta sinä saat kyllä jeesiä jos vain todella haluat,tiedän että alku on lähes mahdoton uskoa ja käsittää kun elämänmuutokset ja muut tulevat toisten sanomina tehtäväksi. Mutta vaikka sinun kävisi miten olet minun silmissäni prinsessa koska olethan ÄITI ja se on maailman korkein titeli,kysy keltä normimieheltä tahansa. Hyvää kesää ja nakkaa liiat kuteet veke!
19.07.2012 22:11
Musliminaiset voinee käydä puhumassa lääkärille väkivalta kohtelusta niin omasta kuin esim.tyttärensä pelastamiseksi tuolta kamalalta veriteolta.Ainoa oikea rangaistus heidän miehilleen olisi kastraatio jonkun hunnutetun naisen tekemänä,vieläpä niin ettei nainen ole käynyt edes ensiapukurssia.Miltäs muslimi pojat tuntus,tosin kyllähän nuoret pojatkin joutuvat tuon raatelun kohteeksi.Ruetkaa harkitsemaan Suomen lakien noudattamista,niin voitas tavatessa vaikka vaihtaa kuulumisia ja hörpätä teet teillähän tee on kuulemma parempaa kun pussi Lipton jota minun pitää juoda.Järjestäkää joku tosi iso kokous missä nämä asiat puhutaan kerralla selväksi,kaikki mukaan ja jätetään uskonnot kotiin ja käytetää luovaa sopimus henkeä eli täälläpäin sanotaan maalaisjärkeä. Niin onhan Ahvenanmaalla,ja taitaa myösLappalaisilla omat oikeus käräjät,haluttas kuulla onko heidän alueellaan jotain hyvää tai pahaa sanomista? Ei muuta kun hyvät kesän jatkot kaikille Suomen asukkaille.
13.07.2012 20:19
Minulla on asiasta sellainen mielipide,että kun sanon kohteliaasti ei käy nyt niin puhelin luntataan korvaan myyjän toimesta.Toisten kanssa taas vaikken tule ostaneeksikaan tulee höpistyä myyjän kanssa omista ja hänen asioista joskus hyvinkin puoli tuntia ja toivotellaan hyviä vointeja puolin ja toisin. Kerran eräs nuori herra myi minulle viisi autolehteä ja yksi niistä oli peräti eri konsernin tuote,jolta sain sen ilmaiseks.KAIKKI MUUT ilmoittivat että minun on ulosoton uhalla maksettava saamani lehdet koska niissä oli minun nimi,siihen meni noin 80e ja puhelin maksut.onneksi muistin myyjän nimen ja firman sai ilmeisesti nuhteita mutta minulle jäi vain laskut,joista yksi oli niin vanhaan osoitteeseen etten edes itse olisi sitä muistanut.Minua puolusti eräs Saksalainen autolehti,muut paskat välittivät oikaista,saati pyytää anteeksi puhelinmyyjän röyhkeyttä,enhän ollut suostunut puhelimessa mihinkään tilaukseen.Eipähän ollut minua vastaan ääninauhoitusta niin painoivat minun syyksi koko homman ilman mitään näyttöä.
20.06.2012 15:31
Minä mies poulisena ajattelen aika vähän mitä muut tutkii minun olemusta. Pistä vaan ne kuteet päälle missä hyvä olla,tää elämä on liin lyhyt alkaa arpomaan toisten mielipiteitä.Olihan se joku tutkimus tästä asiasta,että suurin ongelma on oman pään sisällä koska ei sinua nyt kukaan ammatikseen kyylää,muijakseen kyllä mutta sehän on kai tervettä.Vietä pukeutumisvapaa kesä,käy Virossa niin siellä ei ole suomalaisten möllitely kultuuria,ei minuakaan tuijotettu vaikka olen rampa näkyvästi.
17.06.2012 23:40
19 / 20