Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

391

1. Ennyt halua pelotella,mutta minun siskon pojalla oli kaikki nuo mainitsemasi oireet.Se viikonlopun hyvinvointi hetki voi olla henkistä iloa koska olet jo alkanut uskomaan että La-Su helpompaa vaikka ei mikään sairaus tottele kaavoja.Niin se siskon poika sairasti imusolmuke ja veri syöpää yhtä aikaa Kuopion yliopistollisella hän väsyi niin paljon että repi happimaskit ym,vempeleet irti ja sanoi että ei jaksa enää. Nukkui pää rakkaansa sylissä 24v. pois. Toivottavasti sulla on joku muu, minulla on kakkostyypin diabetes ja sekin tekee tuota samaa jos lipsuu elämäntapamuutoksesta.. Sen vaan sanon että älä missään nimessä jätä kertomatta kaikkia tuntemuksia ja pysy totuudessa!! Minulle on moni lääkäri proffat kun lisensiaatit, että kirjoita kotona oma todellinen sairaskertomus paperille koska ei niitä muista eikä kerkeä ,siinä lääkärin jutulla millään saada tiedoksi.Lääkärilta menee iso osa ohi korvien ja sitten et varmasti saa korjattua ihan helpolla. Usko pois minä sain työkyvyttömyys eläkkeestä myöntävän lausunnon omalla käsialalla kirjoitetulla ruutupaperilla kotia kun minun piti olla vielä viikko Ortonissa ja Sörnäisten rantiellä työ kyvyttömyys tutkimusissa,minä muuten vastustin sitä eläkettäni!! IHAN VINKKINÄ kerron hankkineeni kotimaisen ilman puhdistimen (99,8%) kaikki homeet -raadon kaasut-pöly ym,TYPE ELIXSAIR 350 vähän vanha se on mutta jo 15minuuttia riittää asmaatikko huomasi ilman muuttuneen. Googleta tuolla niin sitten löydät uudet ja voit etsiä ilmoituksilla käytettyjä,Esim, hometalossa voi asua jos tuo laite on käytössä remontin ajan, minun laite hieman iso eli antaa home itiölle ensin 4kw tällin ja jos ei riitä uusii 6kw salamalla,on siis sähköinen eikä mikää suodatin romu,suosittelen kotiin ja työmaalle. Pomon kuuluisi mittauttaa työmaan home ja radonkaasu ym,paskat. Koeta jaksaa kyllä löydät vielä konstit,koska ei tuommoista saa olla kenenkään elämä,vointeja.
  2. Teidän story on loppu.Tuosta miehesi saa linnareissun ihan varmasti,ja joutuu maksamaan sulle kaikki kulut yhteisen elonne ajalta jonka piti sinua iloltyttönään,sillä sehän sinä hälle olet etkä morsian.Jos tämä ei ole provo ja ja kuulut kantaväestöön niin varmaan saat muilta suomalaisilta vaikka miten pitkälle menevää apua,esim munat muusiksi ym.Laita vaan naamakuvaan yleiseen kiertoon pärstä niin ei voi huijatä muita samalla tavalla joten käsitä että vastuu on sinun jos se pilaa jonkun elämän,ties montako panopuuta sillä on?