Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. Tuosta onnellisuudesta minun piti vielä kirjoittaa

Olen tehnyt senkin havainnon suomenkielisten suhteen, että mikä on suomen onnellisin paikka ? Tämä on tosi havainto ja m
    Euroopan unioni
    2
    113
  2. Missä on se Persupomo tai Väyrynen ?

Tässä palstalla oli Persupomon kirjoitus ja tiedättehän sen aiheen... Siinä oli markka takaisin ja sitten oli näitä valt
    Aasia
    3
    112
  3. Eurooppa tutuksi, Euro baarit ja Euro love.

Euroopan unioni tukee monia euroopan kehitysohjelmia ja yksi voisi olla matkustus ja leikkimielinen eurooppatiedotus ja
    Euroopan unioni
    5
    111
  4. Tämä on ihan luonnollista, että kommunisti-persut

Luonnollista, kun minä Liittovaltio olen tuhonnut persujen aiheet. Olen tuonut Heille tuhon ja olen siitä ylpeä. Sitt
    Euroopan unioni
    1
    111
  5. Voitte olla siitä ihan varma, että eurooppa tiivis

Se oli siinä poijat ja Liittovaltio on todellisuutta ! Se on hyvä, että on kortit paljastettu ja nyt on selvää, että ke
    Euroopan unioni
    4
    110
  6. Rail Baltica Tie Eurooppaan

Helsingistä on Kaavailtu Tallinnan Tunnelia ? Mitä Persur***** tästä ? Ei Ei Ei Minäpä kerron Rail Baltica nostaa väli
    Euroopan unioni
    2
    110
  7. Euroopan Hammashoito ja tilaus julkiseen terveys.

Tiesittekö, että hammasimplantti hyvä maksaa euroopassa noin 300 euroa. Siis laadukas implantti runko ja ikuinen takuu,
    Euroopan unioni
    0
    109
  8. Katsotaan, minkälainen uikuts käy Persuilla

Kohta persut alkaa uikuttaa ja Kiitos on minun jos ne häviää olen tehnyt työni. Tiedätkö mitä koira sanoo, kun sitä kepi
    Euroopan unioni
    5
    107
  9. Tarpeen on näemmä kertoa Euroopan unionista

Katson tarpeelliseksi kertoa Teille jokaiselle nämä tosiasiat. Kyllä minulla on oma lehmä ojassa myös ja taitaa aika mon
    Euroopan unioni
    2
    106
  10. Eläkkeelle jääminen ja EU

Olen monesti ihmetellyt yksinkertaisia ihmisiä ja ne minusta alkavat näyttämään ihan elukoilta, jotka hakevat ruokansa s
    Euroopan unioni
    0
    106
  11. Kalevala Maalaukset . . . Neidon pyyntö ?

Ihmettelen sangen kovasti, näitä kommentteja ja vaatimuksia poistaa jopa taulu Ateneumista. Hei eikö ihmisillä ole enää
    Maailman menoa
    6
    106
  12. EuroFighters " Euro Zone "

Olisiko paikalla yhtään taiteilijaa joka osaisi tehdä EuroFighters " Euro Zone " Merkin ja laittaa siihen suomen lipun
    Euroopan unioni
    1
    106
  13. Nokia ja Eurooppa ja sen mahdollisuus.

Miettikää tätä mitä kirjoitan. Miksi Nokian osake ei nouse, vaikka tekee hyvää tulosta ja kehittyy ? Tähän on yksinkert
    Euroopan unioni
    3
    105
  14. Huhtasaari kuin " puna Khmeri " johtaja ? ?

Huomasin, että kuinka paljon samaa on Huhtasaaren puheissa " Puna khmereihin " Heillä on sama agenda ja sitten on tämä
    Maailman menoa
    6
    105
  15. Tässä vaihtoehto Persuille ? ?

EU:n jäsenmaksuista ja muista epäkohdista mitä ihmiset ajattelee ja jurnuttaa. Ensinnäkin, sinun työn palkkaverosta on
    Maailman menoa
    6
    104
  16. Melania Trump ei riisunut takkia symboolista ?

Kohta joku seiska tai iltapäivälehti kirjoittaa Melania ei riisunut takkia, vaikka oli hyvin kuuma. Sanoutuiko Melania i
    Euroopan unioni
    3
    104
  17. Verovapaan auton tuonti Euroopasta TYÖ ?

Jos muutat työn perässä vaikka Saksaan tai viroon, niin saatko tuoda verovapaan auton suomeen ? ? Miten On sitten eläk
    Euroopan unioni
    2
    102
  18. Pesäero kysymys Fixit ja EU

Tässä on selvitys, keitä on Fixit eli EU:n vastustajat. Kysymys kuuluu: Haluatteko sinun tai vaimosi tai lastesi asuvan
    Euroopan unioni
    3
    100
  19. Viesti EU ihmisille !

USA häviää kauppasodan Euroopan unionille ja suomen EU myönteiset voittaa myös ! Kauppa sodassa USA menettää aseviennin
    Euroopan unioni
    5
    100
  20. Ihmiset ja Euroopan Unioni

Kun katsotte Historiaa Euroopassa. Huomaatte millaista tuskaa ja ideologiaa ihmisille on syötetty ja millaista hedelmää
    Euroopan unioni
    5
    98