Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. Melania Trump ei riisunut takkia symboolista ?

Kohta joku seiska tai iltapäivälehti kirjoittaa Melania ei riisunut takkia, vaikka oli hyvin kuuma. Sanoutuiko Melania i
    Euroopan unioni
    3
    91
  2. Pieni puhe Eurooppalaiselle suomelle

Euroopan Unioni on yksiä maailman hienoimpia asioita ei siksi, että sillä on hienot poliittiset johtajat, vaan hieno asi
    Euroopan unioni
    4
    91
  3. Huhtasaari kuin " puna Khmeri " johtaja ? ?

Huomasin, että kuinka paljon samaa on Huhtasaaren puheissa " Puna khmereihin " Heillä on sama agenda ja sitten on tämä
    Maailman menoa
    6
    90
  4. Suomi on Persee**** EU:n tilastoissa.

Kirjoitin tuossa aiemmin jo tästä Sijoitus varallisuudesta ja vertasin Nokian osakkeen Hintakehitystä Ericssoniin. Ei no
    Euroopan unioni
    5
    89
  5. Tässä vaihtoehto Persuille ? ?

EU:n jäsenmaksuista ja muista epäkohdista mitä ihmiset ajattelee ja jurnuttaa. Ensinnäkin, sinun työn palkkaverosta on
    Maailman menoa
    6
    89
  6. Jos minä olisin Euroopan unionin johtaja.

Jos olisin euoopan unionin johtaja, niin tiivistäisin unionia kaupan kautta. Minusta Trump on avannut tien muuttaa WTO:
    Euroopan unioni
    2
    89
  7. Eläkkeelle jääminen ja EU

Olen monesti ihmetellyt yksinkertaisia ihmisiä ja ne minusta alkavat näyttämään ihan elukoilta, jotka hakevat ruokansa s
    Euroopan unioni
    0
    88
  8. Minnes poijat ja tytöt meinaa eläkepäivillä ?

Norwegia ja Ryanair ja muutama muu lennättellee tulevaisuudessa vielä halvemmalla ja kohta mennään jollakin Loopilla myö
    Euroopan unioni
    3
    87
  9. Euroopan Hammashoito ja tilaus julkiseen terveys.

Tiesittekö, että hammasimplantti hyvä maksaa euroopassa noin 300 euroa. Siis laadukas implantti runko ja ikuinen takuu,
    Euroopan unioni
    0
    87
  10. Huhtasaari Tiesi, että Kelan tuet menee . . .

Huhtasaari Tiesi, että Kelan asumistuet menee VVO:lle ja vuokranantajille ja he sitä mukaa vain nostaa vuokria, kuten S
    Euroopan unioni
    3
    86
  11. Rail Baltica Tie Eurooppaan

Helsingistä on Kaavailtu Tallinnan Tunnelia ? Mitä Persur***** tästä ? Ei Ei Ei Minäpä kerron Rail Baltica nostaa väli
    Euroopan unioni
    2
    85
  12. Euroopan unioni kauppa ja talous

Euroopan unionin tarkoitus on tasata Euroopan sisäistä kauppaa ja teollisuus rakennetta. Ilman Euroopan Unionin ja sen s
    Euroopan unioni
    4
    84
  13. Jippiii Jipii Euroopan unionin liittovaltio etenee

Saksan Eurooppa ja liittovaltio myönteinen SDP Schulzin johdolla ryntää saksan hallitukseen voittajina. Euroopan liit
    Euroopan unioni
    5
    84
  14. ON Persu-kommunisti Ihan oikeasti TYHMÄ ?

Laita lainauksen... Lähteekö ne oikeasti aikuisetikin väittämään vastaan jopa korkea-arvioisia ekonomisteja ? Lainaus: "
    Euroopan unioni
    0
    84
  15. Katsotaan, minkälainen uikuts käy Persuilla

Kohta persut alkaa uikuttaa ja Kiitos on minun jos ne häviää olen tehnyt työni. Tiedätkö mitä koira sanoo, kun sitä kepi
    Euroopan unioni
    5
    83
  16. Viesti EU ihmisille !

USA häviää kauppasodan Euroopan unionille ja suomen EU myönteiset voittaa myös ! Kauppa sodassa USA menettää aseviennin
    Euroopan unioni
    5
    83
  17. Minkä Takia yksi Älyäläjätä käy joka aamu ?

Minkä takia Joku idiootti äijä käy täällä joka aamu kirjoittamassa vain jotain, että EU menee päin sitä ja jättää kerto
    Euroopan unioni
    6
    82
  18. Sinä voit tunnistaa EU - vihaajan jo ulkomuodon...

EU - vihaajan voi tunnistaa ulkomuodosta jo. Ne kaikki heijastaa huonoa pukeutumista käytöstä ja usein tukka leikattu p
    Euroopan unioni
    4
    82
  19. EU:n vihaajasta Jeesuksen lampaaksi ja Veljeksi.

Olen huomannut, että EU:n vihaajat tahtovat olla veljiä ja sisaria ja usein he puhuvat juuri menneestä hyvästä ajasta ja
    Euroopan unioni
    4
    82
  20. Mikä tai Kuka on EU maksaja ?

Olen huomannut, että täällä puhuu joku jostakin EU maksajasta ? Onko Ruotsalainen EU maksaja ja onko Virolainen EU maksa
    Euroopan unioni
    2
    81