Liittovaltio

Aloituksia
287
Kommenttia
1511
Rail Baltica Tie Eurooppaan
Helsingistä on Kaavailtu Tallinnan Tunnelia ? Mitä Persur***** tästä ? Ei Ei Ei Minäpä kerron Rail Baltica nostaa väli2100Voitte olla siitä ihan varma, että eurooppa tiivis
Se oli siinä poijat ja Liittovaltio on todellisuutta ! Se on hyvä, että on kortit paljastettu ja nyt on selvää, että ke499Tarpeen on näemmä kertoa Euroopan unionista
Katson tarpeelliseksi kertoa Teille jokaiselle nämä tosiasiat. Kyllä minulla on oma lehmä ojassa myös ja taitaa aika mon297Huhtasaari kuin " puna Khmeri " johtaja ? ?
Huomasin, että kuinka paljon samaa on Huhtasaaren puheissa " Puna khmereihin " Heillä on sama agenda ja sitten on tämä697Kalevala Maalaukset . . . Neidon pyyntö ?
Ihmettelen sangen kovasti, näitä kommentteja ja vaatimuksia poistaa jopa taulu Ateneumista. Hei eikö ihmisillä ole enää697Pieni puhe Eurooppalaiselle suomelle
Euroopan Unioni on yksiä maailman hienoimpia asioita ei siksi, että sillä on hienot poliittiset johtajat, vaan hieno asi496Euroopan Hammashoito ja tilaus julkiseen terveys.
Tiesittekö, että hammasimplantti hyvä maksaa euroopassa noin 300 euroa. Siis laadukas implantti runko ja ikuinen takuu,096EuroFighters " Euro Zone "
Olisiko paikalla yhtään taiteilijaa joka osaisi tehdä EuroFighters " Euro Zone " Merkin ja laittaa siihen suomen lipun195Eläkkeelle jääminen ja EU
Olen monesti ihmetellyt yksinkertaisia ihmisiä ja ne minusta alkavat näyttämään ihan elukoilta, jotka hakevat ruokansa s095Katsotaan, minkälainen uikuts käy Persuilla
Kohta persut alkaa uikuttaa ja Kiitos on minun jos ne häviää olen tehnyt työni. Tiedätkö mitä koira sanoo, kun sitä kepi595Tässä vaihtoehto Persuille ? ?
EU:n jäsenmaksuista ja muista epäkohdista mitä ihmiset ajattelee ja jurnuttaa. Ensinnäkin, sinun työn palkkaverosta on693Melania Trump ei riisunut takkia symboolista ?
Kohta joku seiska tai iltapäivälehti kirjoittaa Melania ei riisunut takkia, vaikka oli hyvin kuuma. Sanoutuiko Melania i393Huhtasaari Tiesi, että Kelan tuet menee . . .
Huhtasaari Tiesi, että Kelan asumistuet menee VVO:lle ja vuokranantajille ja he sitä mukaa vain nostaa vuokria, kuten S389Euroopan unioni kauppa ja talous
Euroopan unionin tarkoitus on tasata Euroopan sisäistä kauppaa ja teollisuus rakennetta. Ilman Euroopan Unionin ja sen s489Minkä Takia yksi Älyäläjätä käy joka aamu ?
Minkä takia Joku idiootti äijä käy täällä joka aamu kirjoittamassa vain jotain, että EU menee päin sitä ja jättää kerto689Suomen henkinen ja Rahallinen vajoaminen
Olette varmasti jokainen huomannut, kuinka alas koko suomi on vajonnut niin henkisesti, kuin rahallisesti ? Kerroin vuo388Viesti EU ihmisille !
USA häviää kauppasodan Euroopan unionille ja suomen EU myönteiset voittaa myös ! Kauppa sodassa USA menettää aseviennin588Mikä tai Kuka on EU maksaja ?
Olen huomannut, että täällä puhuu joku jostakin EU maksajasta ? Onko Ruotsalainen EU maksaja ja onko Virolainen EU maksa288Sinä voit tunnistaa EU - vihaajan jo ulkomuodon...
EU - vihaajan voi tunnistaa ulkomuodosta jo. Ne kaikki heijastaa huonoa pukeutumista käytöstä ja usein tukka leikattu p487Kasvojentunnistus kommunistiselle valtiolle
"Kop 14.7. 10:2731 Täällä vapaaehtoinen. Ihan vapaasti saa valtio ihmetellä ja seurata missä kuljen ja milloin. Kun en087