Liittovaltio
![]()
Aloituksia
287
Kommenttia
1511
Tuosta onnellisuudesta minun piti vielä kirjoittaa
Olen tehnyt senkin havainnon suomenkielisten suhteen, että mikä on suomen onnellisin paikka ? Tämä on tosi havainto ja m2113Missä on se Persupomo tai Väyrynen ?
Tässä palstalla oli Persupomon kirjoitus ja tiedättehän sen aiheen... Siinä oli markka takaisin ja sitten oli näitä valt3112Eurooppa tutuksi, Euro baarit ja Euro love.
Euroopan unioni tukee monia euroopan kehitysohjelmia ja yksi voisi olla matkustus ja leikkimielinen eurooppatiedotus ja5111Tämä on ihan luonnollista, että kommunisti-persut
Luonnollista, kun minä Liittovaltio olen tuhonnut persujen aiheet. Olen tuonut Heille tuhon ja olen siitä ylpeä. Sitt1111Voitte olla siitä ihan varma, että eurooppa tiivis
Se oli siinä poijat ja Liittovaltio on todellisuutta ! Se on hyvä, että on kortit paljastettu ja nyt on selvää, että ke4110Rail Baltica Tie Eurooppaan
Helsingistä on Kaavailtu Tallinnan Tunnelia ? Mitä Persur***** tästä ? Ei Ei Ei Minäpä kerron Rail Baltica nostaa väli2110Euroopan Hammashoito ja tilaus julkiseen terveys.
Tiesittekö, että hammasimplantti hyvä maksaa euroopassa noin 300 euroa. Siis laadukas implantti runko ja ikuinen takuu,0109Katsotaan, minkälainen uikuts käy Persuilla
Kohta persut alkaa uikuttaa ja Kiitos on minun jos ne häviää olen tehnyt työni. Tiedätkö mitä koira sanoo, kun sitä kepi5107Tarpeen on näemmä kertoa Euroopan unionista
Katson tarpeelliseksi kertoa Teille jokaiselle nämä tosiasiat. Kyllä minulla on oma lehmä ojassa myös ja taitaa aika mon2106Eläkkeelle jääminen ja EU
Olen monesti ihmetellyt yksinkertaisia ihmisiä ja ne minusta alkavat näyttämään ihan elukoilta, jotka hakevat ruokansa s0106Kalevala Maalaukset . . . Neidon pyyntö ?
Ihmettelen sangen kovasti, näitä kommentteja ja vaatimuksia poistaa jopa taulu Ateneumista. Hei eikö ihmisillä ole enää6106EuroFighters " Euro Zone "
Olisiko paikalla yhtään taiteilijaa joka osaisi tehdä EuroFighters " Euro Zone " Merkin ja laittaa siihen suomen lipun1106Nokia ja Eurooppa ja sen mahdollisuus.
Miettikää tätä mitä kirjoitan. Miksi Nokian osake ei nouse, vaikka tekee hyvää tulosta ja kehittyy ? Tähän on yksinkert3105Huhtasaari kuin " puna Khmeri " johtaja ? ?
Huomasin, että kuinka paljon samaa on Huhtasaaren puheissa " Puna khmereihin " Heillä on sama agenda ja sitten on tämä6105Tässä vaihtoehto Persuille ? ?
EU:n jäsenmaksuista ja muista epäkohdista mitä ihmiset ajattelee ja jurnuttaa. Ensinnäkin, sinun työn palkkaverosta on6104Melania Trump ei riisunut takkia symboolista ?
Kohta joku seiska tai iltapäivälehti kirjoittaa Melania ei riisunut takkia, vaikka oli hyvin kuuma. Sanoutuiko Melania i3104Verovapaan auton tuonti Euroopasta TYÖ ?
Jos muutat työn perässä vaikka Saksaan tai viroon, niin saatko tuoda verovapaan auton suomeen ? ? Miten On sitten eläk2102Pesäero kysymys Fixit ja EU
Tässä on selvitys, keitä on Fixit eli EU:n vastustajat. Kysymys kuuluu: Haluatteko sinun tai vaimosi tai lastesi asuvan3100Viesti EU ihmisille !
USA häviää kauppasodan Euroopan unionille ja suomen EU myönteiset voittaa myös ! Kauppa sodassa USA menettää aseviennin5100Ihmiset ja Euroopan Unioni
Kun katsotte Historiaa Euroopassa. Huomaatte millaista tuskaa ja ideologiaa ihmisille on syötetty ja millaista hedelmää598