Liittovaltio
Vapaa kuvaus
Aloituksia
287
Kommenttia
1511
Melania Trump ei riisunut takkia symboolista ?
Kohta joku seiska tai iltapäivälehti kirjoittaa Melania ei riisunut takkia, vaikka oli hyvin kuuma. Sanoutuiko Melania i391Pieni puhe Eurooppalaiselle suomelle
Euroopan Unioni on yksiä maailman hienoimpia asioita ei siksi, että sillä on hienot poliittiset johtajat, vaan hieno asi491Huhtasaari kuin " puna Khmeri " johtaja ? ?
Huomasin, että kuinka paljon samaa on Huhtasaaren puheissa " Puna khmereihin " Heillä on sama agenda ja sitten on tämä690Suomi on Persee**** EU:n tilastoissa.
Kirjoitin tuossa aiemmin jo tästä Sijoitus varallisuudesta ja vertasin Nokian osakkeen Hintakehitystä Ericssoniin. Ei no589Tässä vaihtoehto Persuille ? ?
EU:n jäsenmaksuista ja muista epäkohdista mitä ihmiset ajattelee ja jurnuttaa. Ensinnäkin, sinun työn palkkaverosta on689Jos minä olisin Euroopan unionin johtaja.
Jos olisin euoopan unionin johtaja, niin tiivistäisin unionia kaupan kautta. Minusta Trump on avannut tien muuttaa WTO:289Eläkkeelle jääminen ja EU
Olen monesti ihmetellyt yksinkertaisia ihmisiä ja ne minusta alkavat näyttämään ihan elukoilta, jotka hakevat ruokansa s088Minnes poijat ja tytöt meinaa eläkepäivillä ?
Norwegia ja Ryanair ja muutama muu lennättellee tulevaisuudessa vielä halvemmalla ja kohta mennään jollakin Loopilla myö387Euroopan Hammashoito ja tilaus julkiseen terveys.
Tiesittekö, että hammasimplantti hyvä maksaa euroopassa noin 300 euroa. Siis laadukas implantti runko ja ikuinen takuu,087Huhtasaari Tiesi, että Kelan tuet menee . . .
Huhtasaari Tiesi, että Kelan asumistuet menee VVO:lle ja vuokranantajille ja he sitä mukaa vain nostaa vuokria, kuten S386Rail Baltica Tie Eurooppaan
Helsingistä on Kaavailtu Tallinnan Tunnelia ? Mitä Persur***** tästä ? Ei Ei Ei Minäpä kerron Rail Baltica nostaa väli285Euroopan unioni kauppa ja talous
Euroopan unionin tarkoitus on tasata Euroopan sisäistä kauppaa ja teollisuus rakennetta. Ilman Euroopan Unionin ja sen s484Jippiii Jipii Euroopan unionin liittovaltio etenee
Saksan Eurooppa ja liittovaltio myönteinen SDP Schulzin johdolla ryntää saksan hallitukseen voittajina. Euroopan liit584ON Persu-kommunisti Ihan oikeasti TYHMÄ ?
Laita lainauksen... Lähteekö ne oikeasti aikuisetikin väittämään vastaan jopa korkea-arvioisia ekonomisteja ? Lainaus: "084Katsotaan, minkälainen uikuts käy Persuilla
Kohta persut alkaa uikuttaa ja Kiitos on minun jos ne häviää olen tehnyt työni. Tiedätkö mitä koira sanoo, kun sitä kepi583Viesti EU ihmisille !
USA häviää kauppasodan Euroopan unionille ja suomen EU myönteiset voittaa myös ! Kauppa sodassa USA menettää aseviennin583Minkä Takia yksi Älyäläjätä käy joka aamu ?
Minkä takia Joku idiootti äijä käy täällä joka aamu kirjoittamassa vain jotain, että EU menee päin sitä ja jättää kerto682Sinä voit tunnistaa EU - vihaajan jo ulkomuodon...
EU - vihaajan voi tunnistaa ulkomuodosta jo. Ne kaikki heijastaa huonoa pukeutumista käytöstä ja usein tukka leikattu p482EU:n vihaajasta Jeesuksen lampaaksi ja Veljeksi.
Olen huomannut, että EU:n vihaajat tahtovat olla veljiä ja sisaria ja usein he puhuvat juuri menneestä hyvästä ajasta ja482Mikä tai Kuka on EU maksaja ?
Olen huomannut, että täällä puhuu joku jostakin EU maksajasta ? Onko Ruotsalainen EU maksaja ja onko Virolainen EU maksa281