Vapaa kuvaus

Aloituksia

1064

Kommenttia

10895

1. Onko Helluntai Jeesuksen oikea nimi? Kait jokainen tietää että Hän ON Seurakunta ?

Ette kai vaan pilkkaa Jeesusta ? Ei kait Hänen nimi ole helluntai, vapa,river,katollinen,orttodox,advent,metodist,baptis
    Helluntailaisuus
    2
    241
  2. Galluppi !!!!

Tulisko Uskova mennä lain alle ? Kyllä vai ei ??
    Helluntailaisuus
    11
    237
  3. Miten tuli ja Herätys on jatkunut Turussa !!

Elävät virrat -seurakunta · Seuraa 10. marraskuu 2022 · Herätyksen tuli -tapahtuma alkoi Turussa! Perjantaina jatkamme
    Helluntailaisuus
    1
    236
  4. Hei me eletään 2000 luvulla . Eikä 1800 jossain takahikissä käsityksissä.

Maailma pitää kiinni alkuräjähdyksestä vaikka hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Tiedemiehet ovat kerta toisen
    Maailman menoa
    2
    236
  5. Kyllä Hän VOI !!! On Mahdollista että Hän tekee mahdoton mahdolliseksi. Siis seurataan Hänet !!!!!

Siis seurataan Hänet joka synnitön sua teke! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja tottakai minuakin. !! Seurataan Hänet
    Luterilaisuus
    9
    232
  6. Ruotsi sodassa !!

Irak on mennyt Ruotsin maanperällä sotmaan . https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009735706.html
    Maailman menoa
    5
    231
  7. VOI ! MIKSI Helluntaikirkkon ja Vapakirkkon opettajat eivät anna jäsenet ja uskovat saada

Kaste jonka Jeesus itse suorittaa? >> Matt. 3:11 Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta se, joka minun
    Helluntailaisuus
    42
    231
  8. Järkyttävä kuulla Jeesuksen sanovan ,, minä en tunne teitä.. !!!!!!!!!!

Matt. 25:12 Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'. 1 "Silloin on taivasten
    Luterilaisuus
    1
    229
  9. Galluppi S . Niinkuin synnit !!

Voiko uskovat saada synnit pois elämästä ? Helppo vastata>>> Kyllä tai ei !!
    Helluntailaisuus
    17
    228
  10. EIKÖ OLE AIKA JÄNNÄ ??? Että juuri silloin sata vuotta sitten kun Hellauntailaisuus perustettiin ?

Silloin noin sata vuotta sitte alkoi hiipua kaikki tervellistä saarna Jeesuksen kuolemasta ja ylösnousemus ja Rististä j
    Helluntailaisuus
    43
    224
  11. Elämän sanan Uppsalan raamattukoulusta todella varottava video.

Kannattaa katsoa ja jakaa. https://m.youtube.com/watch?v=KYSn7qab1QM
    Helluntailaisuus
    11
    222
  12. Trump pitää ensisijasti huolta omista ja Usasta !!

Näin se lähtee ,, Ottakaa mallia Suomen päättäjät >> https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010995783.html
    Maailman menoa
    7
    222
  13. Tässä vakava Galluppi joka määrää sinun tulevaisuus Suomessa!

Pitäisikö Suomi ottaa vastaan 250 milj. Maahanmuuttajia ? Helppo vastata,, kyllä tai ei. Tiedättehän että GSM sopimus av
    Maailman menoa
    13
    221
  14. Galluppi Lutherista !! Ja lapsikaste...

Miksi Luther kehitteli lapsikaste? Miksi saatana täytyy saada uskovan silmät ja mieli pois Kasteesta joka Jeesus suoritt
    Luterilaisuus
    35
    220
  15. Portti järkyttävään ja vakavaan suurin eksytykseen jonka kautta maailmanaikoja on ollut.

Oletko halukas päästä mukaan ? Rakastu silloin parantumiseen niinkuin saatana . Jeesus sanoi itse >> että ON tul
    Helluntailaisuus
    8
    220
  16. Minä en voitta mitään että mielestelen teitä Rakkaat !!

Pitääkö mun näytä että olen niin rakkaudellinen ja armollinen ? Niinkuin nuo harhaanjohtajat ja exyttäjät että te uskois
    Helluntailaisuus
    1
    220
  17. HEH !!!!! Vaikuttaa silleen että joku on vetänyt herneet/meloonit nenään. ???

Ensin oli satoja ilmoituksia . Seurava kerta kun avasin ja kattelin niin oli vain muutamia jäljellä ja näytti tälleen &g
    Helluntailaisuus
    5
    220
  18. Tiesitkö että on todella hyvä että olet synninsairas , eikä terve. ?

Tiesitkö että se on todella hyvä ja voit alkaa kiittää siitä ja jättä Pojalle taistelu . Koska Hän aikoo vaihtaa Jumalan
    Helluntailaisuus
    0
    220
  19. Sydämen uskolla tullaan mitä ?

Tämmöinen sanonta on olemassa Seurakunnissa . Kertokaa mitä se teille merkitsee ??
    Helluntailaisuus
    16
    219
  20. Voi mikä lahja Jumalalta kun ihminen lyö itsesi oikein kunnolla . !!

Silloin nähdään onko ihminen Hengellinen ja otollinen Jumalalle , matkalla Taivaaseen. Vai hermostuuko hän ja on matkal
    Luterilaisuus
    21
    219