Savis
![]()
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Rakkaat Facelaiset ! Muistakaa, että minä olen kolme vuotta lakkaamatta yötä ja päivää kyynelin neuv
Neuvonut ja opettanut teitä Ristinkuoleman Tiestä mihin se johdattaa !! En ole enää vastuussa teistä enää. Surullisena3259Mistä löytyy Jumalan lapsia ja Jumalan viisaat tänä päivänä ?
Eihän se ole viisautta liittyä Ekumeeniaan ja hylkkää Jumala sillä tiellä. ? Perkelen Ekumeeniaan johon uuskarismaattin18258Sydämen uskolla tullaan mitä ?
Tämmöinen sanonta on olemassa Seurakunnissa . Kertokaa mitä se teille merkitsee ??16257Elämän sanan Uppsalan raamattukoulusta todella varottava video.
Kannattaa katsoa ja jakaa. https://m.youtube.com/watch?v=KYSn7qab1QM11257VOI ! MIKSI Helluntaikirkkon ja Vapakirkkon opettajat eivät anna jäsenet ja uskovat saada
Kaste jonka Jeesus itse suorittaa? >> Matt. 3:11 Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta se, joka minun42255Irti vaan Eu-ta ja Suomi perään..
Swexit-äänestys Ruotsissa jo syksyn vaalien jälkeen? "EU on korruptiorinki ja hyödytön rahareikä"14255- 30255
Miten tuli ja Herätys on jatkunut Turussa !!
Elävät virrat -seurakunta · Seuraa 10. marraskuu 2022 · Herätyksen tuli -tapahtuma alkoi Turussa! Perjantaina jatkamme1255Järkyttävä kuulla Jeesuksen sanovan ,, minä en tunne teitä.. !!!!!!!!!!
Matt. 25:12 Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'. 1 "Silloin on taivasten1253Galluppi !!
Haluatteko 250 milj pakolaisia suomeen ?? No haluatteko 250 milj pakolaisia ! Jos ette halua GCM sopimukseen niin käykää14253Onko Helluntai Jeesuksen oikea nimi? Kait jokainen tietää että Hän ON Seurakunta ?
Ette kai vaan pilkkaa Jeesusta ? Ei kait Hänen nimi ole helluntai, vapa,river,katollinen,orttodox,advent,metodist,baptis2251Hei me eletään 2000 luvulla . Eikä 1800 jossain takahikissä käsityksissä.
Maailma pitää kiinni alkuräjähdyksestä vaikka hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Tiedemiehet ovat kerta toisen2251Kyllä Hän VOI !!! On Mahdollista että Hän tekee mahdoton mahdolliseksi. Siis seurataan Hänet !!!!!
Siis seurataan Hänet joka synnitön sua teke! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja tottakai minuakin. !! Seurataan Hänet9248Onko,, olla nuhteeton vältämätön ehto saada Taivaspaikka ?
Rakkaat Katolilaiset !! Mitä merkitsee sinulle nuhteeton ? Tulisitko olla nuhteeton Jumalan edessä ?? Daavidin virsi3246Näin nato kuolee , Muista että varoitin.
Hups hejjaa .. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010192652.html5245- 11242
Minä en voitta mitään että mielestelen teitä Rakkaat !!
Pitääkö mun näytä että olen niin rakkaudellinen ja armollinen ? Niinkuin nuo harhaanjohtajat ja exyttäjät että te uskois1241Ruotsi sodassa !!
Irak on mennyt Ruotsin maanperällä sotmaan . https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009735706.html5237Sanoinko jo ? Hyvä Joulua kaikki Rakkaat !!!!
Ja ennenkaikkea !!! Siis !!! Hyvä Joulua Jeesus ! Sinulla on kunnioitettu ikä Jo 2025 vuotta vanha. Jo Grattis på 2025 å6236Harry Potter elokuvat portti mielensairauuteen !
Et kait sinä annat lapsesi aamulla kattoa elokuvia kuin Harry Potter ja kuoleman varjelukset. Voi voi miten mielisairas6236