Savis

Aloituksia
1069
Kommenttia
10891
Tässä vakava Galluppi joka määrää sinun tulevaisuus Suomessa!
Pitäisikö Suomi ottaa vastaan 250 milj. Maahanmuuttajia ? Helppo vastata,, kyllä tai ei. Tiedättehän että GSM sopimus av13203Päivän Sana !!
Päivän Sana Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. Joka uskoo ja15202Galluppi !!
Saako ihminen olla karismaattinen ja menestysteologinen . Ei pitäisi olla vakea vastaa . Kyllä vai ei.16201Oletko äärilaidan mies ? Istutko Jeesuksen kanssa ,leirin ulkopuolella ???
Onko Jeesus äärilaidan mies ? Tehkä parannusta ja sen seuraus on Pyhitys , kohti samanlaista synnittömyyttä, mikä Jeesuk26201Miten tuli ja Herätys on jatkunut Turussa !!
Elävät virrat -seurakunta · Seuraa 10. marraskuu 2022 · Herätyksen tuli -tapahtuma alkoi Turussa! Perjantaina jatkamme1201Kristillisessä maassa kysymme vielä !!
IANKAIKKISEN KUOLEMAN VIEVÄ SYNNINSAIRAUS.. ???????????????? IANKAIKKISEN KUOLEMAN VIEVÄ SYNNINSAIRAUS..6201Rakkaat Ystävät ja muut rakkaat kaverit . Oletko yksi maailmassa vai yxi maailmasta??
Siis haetko sixpakki joka päivä ja Puolustatko itseä että olihan Paavalikin yksi heistä , että voisi olla heille rakas j24200- 30199
Järkyttävä kuulla Jeesuksen sanovan ,, minä en tunne teitä.. !!!!!!!!!!
Matt. 25:12 Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'. 1 "Silloin on taivasten1198Galluppi juuri sinulle !!!
Mikä on suurin synti ihmisellä ? Ylpeys vai haureus vai joku muu ??40196"hautavoiteltu-mies"
"hautavoitelu-mies" Ben Fitzgerald tulossa Suomeen kesällä 2025. Rukoillaan, että estyisi.8194Helluntailaiset tietää Jumalan Tahtoa! Tieättekö te rakkaat Lutterilaiset??
Mutta ei Helluntailaiset lihassa vältämättä pääse antautumaan Jumalan Tahtoon ,, kun siihen tarvitaan Pyhä Henki ja pääs7190Kakkuppi !!! GCM sopimus allekirjoitetaan kohta.
Mihin maahan mennään pakolaisena ? Viroon vai USA ?16190Voi mikä lahja Jumalalta kun ihminen lyö itsesi oikein kunnolla . !!
Silloin nähdään onko ihminen Hengellinen ja otollinen Jumalalle , matkalla Taivaaseen. Vai hermostuuko hän ja on matkal21190Filippineillä on menossa uuskarismaattinen valekokousherätys.
Vähän isompi kuin mitä Nokia valeherätyksen oli ! https://www.tv7plus.fi/arkki/heratyksen-lapimurto/ihmeiden-aalto-fili15189Voiko Uskova Tahtoa Jumalan Tahtoa? Voiko ihmisellä olla tahto toteuttaa Jumalan Tahtoa?
Niin miettikä tämän ! Koska selvä se on että Uskova tulis olla Jumalallinen Tahto- Eikä olla orjana ja myyty synninalai26189Minä en voitta mitään että mielestelen teitä Rakkaat !!
Pitääkö mun näytä että olen niin rakkaudellinen ja armollinen ? Niinkuin nuo harhaanjohtajat ja exyttäjät että te uskois3189Olenko minä enemmän kuin Paavali ?
Siis Paavali sanoi Room.7 ettei pysty TEKEMÄÄN PARANUSTA SYNNEISTÄ JA PAHUUDESTA. Sitä paha mitä en tahdo. Sen teen. Ja5188Kyllä Hän VOI !!! On Mahdollista että Hän tekee mahdoton mahdolliseksi. Siis seurataan Hänet !!!!!
Siis seurataan Hänet joka synnitön sua teke! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja tottakai minuakin. !! Seurataan Hänet10187Vappusade ja kylmät ilmat , puhuu siitä että Jumala antoi taas rangaistus synnin takia !
Myöhemmin sitten tulee lisä rangaistus Jumalalta ! Niinkuin atomissota ja muita sotia . Koska kansa tahtoo rypeä synniss57187