Vapaa kuvaus

Aloituksia

1064

Kommenttia

10895

1. Rakkaat Facelaiset ! Muistakaa, että minä olen kolme vuotta lakkaamatta yötä ja päivää kyynelin neuv

Neuvonut ja opettanut teitä Ristinkuoleman Tiestä mihin se johdattaa !! En ole enää vastuussa teistä enää. Surullisena
    Helluntailaisuus
    3
    259
  2. Mistä löytyy Jumalan lapsia ja Jumalan viisaat tänä päivänä ?

Eihän se ole viisautta liittyä Ekumeeniaan ja hylkkää Jumala sillä tiellä. ? Perkelen Ekumeeniaan johon uuskarismaattin
    Luterilaisuus
    18
    258
  3. Sydämen uskolla tullaan mitä ?

Tämmöinen sanonta on olemassa Seurakunnissa . Kertokaa mitä se teille merkitsee ??
    Helluntailaisuus
    16
    257
  4. Elämän sanan Uppsalan raamattukoulusta todella varottava video.

Kannattaa katsoa ja jakaa. https://m.youtube.com/watch?v=KYSn7qab1QM
    Helluntailaisuus
    11
    257
  5. VOI ! MIKSI Helluntaikirkkon ja Vapakirkkon opettajat eivät anna jäsenet ja uskovat saada

Kaste jonka Jeesus itse suorittaa? >> Matt. 3:11 Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta se, joka minun
    Helluntailaisuus
    42
    255
  6. Irti vaan Eu-ta ja Suomi perään..

Swexit-äänestys Ruotsissa jo syksyn vaalien jälkeen? "EU on korruptiorinki ja hyödytön rahareikä"
    Maailman menoa
    14
    255
  7. Galluppi. !!!

Onko karismaattisuus saatanasta vai Jumalasta ??
    Helluntailaisuus
    30
    255
  8. Miten tuli ja Herätys on jatkunut Turussa !!

Elävät virrat -seurakunta · Seuraa 10. marraskuu 2022 · Herätyksen tuli -tapahtuma alkoi Turussa! Perjantaina jatkamme
    Helluntailaisuus
    1
    255
  9. Järkyttävä kuulla Jeesuksen sanovan ,, minä en tunne teitä.. !!!!!!!!!!

Matt. 25:12 Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'. 1 "Silloin on taivasten
    Luterilaisuus
    1
    253
  10. Galluppi !!

Haluatteko 250 milj pakolaisia suomeen ?? No haluatteko 250 milj pakolaisia ! Jos ette halua GCM sopimukseen niin käykää
    Helluntailaisuus
    14
    253
  11. Onko Helluntai Jeesuksen oikea nimi? Kait jokainen tietää että Hän ON Seurakunta ?

Ette kai vaan pilkkaa Jeesusta ? Ei kait Hänen nimi ole helluntai, vapa,river,katollinen,orttodox,advent,metodist,baptis
    Helluntailaisuus
    2
    251
  12. Hei me eletään 2000 luvulla . Eikä 1800 jossain takahikissä käsityksissä.

Maailma pitää kiinni alkuräjähdyksestä vaikka hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Tiedemiehet ovat kerta toisen
    Maailman menoa
    2
    251
  13. Kyllä Hän VOI !!! On Mahdollista että Hän tekee mahdoton mahdolliseksi. Siis seurataan Hänet !!!!!

Siis seurataan Hänet joka synnitön sua teke! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja tottakai minuakin. !! Seurataan Hänet
    Luterilaisuus
    9
    248
  14. Onko,, olla nuhteeton vältämätön ehto saada Taivaspaikka ?

Rakkaat Katolilaiset !! Mitä merkitsee sinulle nuhteeton ? Tulisitko olla nuhteeton Jumalan edessä ?? Daavidin virsi
    Katolilaisuus
    3
    246
  15. Näin nato kuolee , Muista että varoitin.

Hups hejjaa .. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010192652.html
    Maailman menoa
    5
    245
  16. Galluppi !!!!

Tulisko Uskova mennä lain alle ? Kyllä vai ei ??
    Helluntailaisuus
    11
    242
  17. Minä en voitta mitään että mielestelen teitä Rakkaat !!

Pitääkö mun näytä että olen niin rakkaudellinen ja armollinen ? Niinkuin nuo harhaanjohtajat ja exyttäjät että te uskois
    Helluntailaisuus
    1
    241
  18. Ruotsi sodassa !!

Irak on mennyt Ruotsin maanperällä sotmaan . https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009735706.html
    Maailman menoa
    5
    237
  19. Sanoinko jo ? Hyvä Joulua kaikki Rakkaat !!!!

Ja ennenkaikkea !!! Siis !!! Hyvä Joulua Jeesus ! Sinulla on kunnioitettu ikä Jo 2025 vuotta vanha. Jo Grattis på 2025 å
    Helluntailaisuus
    6
    236
  20. Harry Potter elokuvat portti mielensairauuteen !

Et kait sinä annat lapsesi aamulla kattoa elokuvia kuin Harry Potter ja kuoleman varjelukset. Voi voi miten mielisairas
    Maailman menoa
    6
    236