Savis

Aloituksia
1068
Kommenttia
10897
Synti rehoittaa ja kasvaa ja voi hyvin maailmassa !!!!!
Ja myös meidän maassamme !! Me tarvitsemme OIkea Herätys hinnalla millä hyvänsä.. Yhden Herätyksen kirjassa jonka al2592Lutherilaiset joutuuvat perustamaan homovapa kirkkokunta!!!
Homo piispat on Jumalan vihan alla ja on vetänyt Lutherilaisten päälle viha kun he lanseeraa seta ja pride kirkkoon. Jä4092Maailma tarvitsee herättää ja saada JUmalan valtava Herätyksen VOima niin että kaikki muuttuu Suomes
Ja Somessa... Ainoa mahdollisuus että jotain oikeesti HYVÄ tapahtuisi Suomelle , on että synnintunto laskeuttuis Taivaaa091Toiset tuntee Tunteilla Herra ja heille käy noin ,,,
Ja Herra tuntee heitä , eikä sano heille mene pois , en ole koskaan teitä tuntenutkaan !!!! Ap,t, 28 3 Mutta Paavali kok291Päivän Sana !!
Päivän Sana Joka vaimon löysi, se onnen löysi, sai Herralta mielisuosion. Sananl. 18:22 (KR33/38491PÄIVÄN POLTTAVA SANA !!
Päivän Sana !! No sattuippa osuva hyvä Sana mietittäväksi ! Mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, et1091Ihme että voi tällaista tekstiä laulaa väärässä hengessä.
https://www.youtube.com/watch?v=mv4LRl2KI2M Oletteko sama mieltä. ??1091Galluppi S. Niinkuin seurakuta
Tulisiko vain miehet johtaa Seurakunta . Niinkuin vanhemmiston tehtävä on,, vai tarviiko naisia myös?590Galluppi !!
Miksi Päivi ei hyväxyy Pyhä Raamattuvastaista toiminta vastaan Jumala ja Pyhä Raamattu ??3890Voiko Jumala tehdä ihminen synnitön ?
Mitä sanot ? Onko Jumalan Voima hiipunut ?? Vai olisko Jumala muuttunut ettei Hän enää voi vapauttaa murhaaja murhamast3490Rakkaat Luterilaiset !!
Judaistit yrittävät pilata meidän Joulua monilla valheilla ja keksivät mitä vaan pysäyttää meitä, ettei me saisimme ant689PIDÄ LEJONAT TOISTA JOUKKUE PAREMPI !!
Miten voit olla niin julma lejona että sä pistät venäjä joukkue itkemään ?? Miten ??? Saat voima lejona , heitä kulta089Nyt Suomella olisi sauma nousta kärkeen tuottamalla Vilja !!!!!
Yhdysvallat syyttää Venäjän aiheuttaneen kansainvälisen ruokakriisin Yhdysvaltain varaulkoministeri Wendy Sherman syytt089Ymmärrystä ja viisaus tehdä päätöksiä ja tietää Herran Tahtoa on näin.
Sinä rakas uskovainen !! Kysytkö kaikki ja kaikkea ainoastaan Jumalalta ? Vai annatko sun mielesi hallita ja tehdä pätö2389VANHURSKAS ? OLETKO VANHURSKAS ENÄÄ ???
MIKSI VANHURSKAS , EI OTTAA VAROITUKSEN SANA VAARIN. MIX EI OPI YHTÄÄN MITÄÄN ?? >> Hes. 3:17 "Ihmislapsi, minä ol5988Jumalan Galluppi !!
Syntinen vai synnitön siinä vasta pulma sanoisi Shakespeare. Olla vai eikö olla kadotettu ikusesti ajaksi helvetissä . S288Tässä käskee Jeesus sinua laittaa syntielämä POIS !!!!
Mark . 9 42 Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen788Oletko Rakas Luterilainen menyt Jeesuksen luokse ??
Tanssimaan ja laulamaan pitämään hauska vaikka se vaati niin paljon ?? Luuk. 14 26 "Jos joku tulee minun tyköni eikä v088Galluppi !!
Voiko selviä Taivaaseen ilman että täyttää Kristuksen Lakia ja sen mukaan koko Lakia mukana Mooseksen Lakia. Kyllä Kai t187Siis ,, me olemme kutsutut Puhtauuteen !!!
Pyritkö synnittömyyteen minun kanssa? Vai liukkutko saatanan syliin synnissä , eikä estää hänen touhua rukoilemalla ett4587