Savis
![]()
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Parempi Uusivuosi toivottaa savis palstalaisille !!
Ja hän juhli viime vuosi , kun tietää ettei syttynyt kolmas maailmansota silloin . Uudesta on vielä epävarma mitä tuo tu0104Voiko Jumala tehdä ihminen synnitön ?
Mitä sanot ? Onko Jumalan Voima hiipunut ?? Vai olisko Jumala muuttunut ettei Hän enää voi vapauttaa murhaaja murhamast34104Onko sinun Jumala Jeesus Kristus
Vapauttaja , Puhdistaja , Pyhittäjä , Synninpoistaja , Vanhurskauttaja , Eläväksi tekevä . Uudestisynnyttäjä , Parantaja109104Synnintuntoa ? Onko sitä liikkeellä missä ?????????
Milloin viimeksi kuulit että joku olisi saanut synnintuntoa. Onko Pyhä Henki vetäytynyt pois Suomesta tai hiljentänyt to101104Mietin Isän Rakkaus Poika kohtaan. Miten paljon Isä Rakastaa Ristinkuolema !
Joka antaa niin paljon meille !!! Kiitos Isä.. Kannattaa kunnioittaa Pojan Ristintyö , joka avaa meille kaikken , koska18104Hassuja jotkut uskovat ovat ! Kun Kristus mukamas ihmisissä tekee syntiä ???
Näin siinä vaan kirjoitettiin. Ihmellinen uusi elämä Kristuksella on ? Kun hän oli synnitön kuoleissaan ja nyt sitten Hä16103Meinatko saada omiin voimiin pois synti sun elämästä ? Ei Onnistu ! Eihän Jeesus , olisi Vapauttaja
Ja näkehän myös ilmoituksesta että Hän on syntienpoisottaja >> Joh. 1:29 Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tul11103Tiedustelisin Mauno Mattilalta
Mitä on niin viehättävä siinä uuskarismaattisuudessa että niin monet sortuu luulemaan että se on Jumalasta ??1103- 10103
PÄIVÄN POLTTAVA SANA !!
Päivän Sana !! No sattuippa osuva hyvä Sana mietittäväksi ! Mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, et10102Mitään niin epävarma, kun varma lihallinen opettaja tai saarnaja lihallisessa kirkkossa. seurakunnis
Tottakai tämmöinen varma saarnaja , on varma että isien perittyjä saarnoja on Totuus ja niin selitysteoskset myös joka h4102Ihana Joulu on jo ovella !!
Juhlitaan kunnolla Jeesuksen synttärit ja syödään kinkkua joka on kyllä Nam !!! Mutta joulupukki ja tontut ovat saanee37102Rakkaat Luterilaiset !!
Judaistit yrittävät pilata meidän Joulua monilla valheilla ja keksivät mitä vaan pysäyttää meitä, ettei me saisimme ant6101Jeesus tuli tekemään/luomaan Kaste joka pelastaa uskova. Oletko löytänyt sen ???
Mark. 10:38 Mutta Jeesus sanoi heille: "Te ette tiedä, mitä anotte. Voitteko juoda sen maljan, jonka minä juon, tahi tul13101Synninpoistaja ja Vapauttaja poistaa ja Vapauttaa uskova synneistä.
Oikein vai väärin ??14100Ihminen on aina petturi. Se on aina lähtökohta. Mutta Jumala luottavainen jA USKOLLINEN.
LOPPUUN ASTI. Jer. 17 4 Sinun on luovuttava perintöosastasi, jonka minä olen sinulle antanut; ja minä saatan sinut vih3100Kyllä Juutaisillakin on mahdollisuus tulla Jumalan lapsia.
Mutta älkää koskeko Jumalan rakkaat jotka ei vielä ole Hänen Lapsia. Sinä vois olla tai tulla Hänen lapsi. Roomalaiskir23100Kun olet ottanut vastaan halvan armon ja
sen hengen joka halua pitää sinut synnissä niin ei merkitsee sinulle mitään tai ei ainakaan Pyhän Raamatun merkitystä sa30100Rakkaat Lutterilaiset !!
Oletko jo huomannut että jotkut uskovaiset väittää että saatana antaa synintuntoa ja kuormittaa uskovaiset,, syyttämäll23100No oletko Uskovainen tässä sanotaan mitä silloin sä teet !!!
Joh. 14 12 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen,15100