Savis
![]()
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
- 391
Sauli Niinistö soitti Putinille ja pyysi anteeksi Marinin puolesta ?
No ei !! Silloin olisi maailmasta tullut paratiisi jos sellaista sattuisi ja meidän Pressa nöyrtyisi ja pyytäisi anteeks791Rakkaat !!! Halvan Lutherin valhe armossa eläminen on petollista !!
>>>Halvan Lutherin valhe armossa , ilman armoa , täysin huijattu , Lutherin valheopissa , joka hän lihassa kehi091Tåstä minä puhuin, tahdon aina puhua , puhun edelleen. Ottakaa vastaan..
https://www.youtube.com/watch?v=ecMurRf9mJ0 Synti Pois ja Jeesuksen Elämä tilalle !!! Kuunnelkaa rauhassa Rakkaat !!!!!4391LIBERAALINEN HALPA ARMO VAHVISTAA SYNNINELÄM Ä , TUE , HOIVAA , RAKENTAA, JA PITÄÄ HYVISSÄ VOIMISSA
Miksi eläisit synnissä kun Jeesus tuli ottakseen Pois synti sinusta ?? Miksi ette Usko mitä Kirjoitettu ON ??? >>2591Ei syntisissä Uskovissa loistaa muu , kuin synti. ! Vaikka hän yrittää puolustaa ja seli seli antaa.
Ja tukea , nosta , vahvistaa , lujittaa ja korottaa itse omiin voimiin loistamaan maailmassa maailman valolla. Ihme halv5391Sovitus , Vanhurskauden tuleminen ja Lain noudattaminen menee näin.
Siis Uskomalla Pyhä Raamattu ja Jeesus sä pelastut ja tulet Vanhurskas >> Room. 10 4 Sillä Kristus on lain loppu,1491Rakastatko saatannallista tulista meininkiä kirkkossa ??
https://www.facebook.com/paulmikael.rajaaho/posts/pfbid02K781dJgKpbSWwq4kXr8mD5S3RM45sHcY3Cos64XHLnVE5aS9groeYEKAZfvJYwc291Laki !! Kuolemme Pois Kristuksessa Laista !!
Room. 7 1 Vai ettekö tiedä, veljet-minä puhun lain tunteville-että laki vallitsee ihmistä, niin kauan kuin hän elää? 2 N190Monet sanovat että on pakko tehdä syntiä ?
Mutta mitä sinä sanot ? 1. Joh. 5:18 Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta synty5290Oletteko Jeeuksen Rakkaat ystävät ???
Ei !!! Et ole jos et tee Hänen Tahtoa !!! Ei syntinen tekee Jumalan Tahtoa vaan Hänen Ystät . Joh. 15:14 Te olette m090Jumalan Galluppi !
Jumalan Galluppi !!! Karmean tuhoisa on ollut julistus jo yli sata vuotta, vale ja halpa armosta ! Oikein vai väärin sun090Hej Halloo syntinen lihallinen uskova on aika Herätä ennenkuin kuolema sina niittää !!!!
Nyt täytyis Herätä ja huom! Että minä/ sä olemme taas nukkuneet ja olemme luonnollisessa pimeydessä yx päivä lähempä kuo090Kun kerran rakastan teitä ateistit ja haluan kertoa teille että
On oikeesti Elämä saatavissa ateismin ulkopuolella !!!!Niin että / eikä tartte kuolla ikuisesti !!! Niin suosittelen Pyh2890Galluppi..
Liha onko se A Armaksen Ruumis va L Larsin sisäinen minä min maailma luonto ja mieli. Siis ei fyysinen. Vastaus A vai L589Jumalan Galluppi !!!!!!!!
Jumalan Galluppi !! Tulisinko me vaella niinkuin Hän vaelsi ?? Helppo vastata. Vain kaksi vaihtoehtoa >> Kyllä vai789Siis kenen on kosto ??
Onko Rakkaat Suomalaisten asia kostaa Ukrainalaisten kärsimystä ja kuolema ?? Onko Rakkaat Suomalaisten asia kostaa ven1089Mikä Voitto !! Mikä , missä , miten ???????????
Mikä ?? Juu kuolema Kristuksessa !!!! Siis Missä ?? Juu Kristuksessa ja Hänen kautta Ristinkuoleman Kautta !!! Fil. 1189Jokos olette päässeet synnistä??
Oletteko ottaneet jo vastaan Syntienpoista Jeesus Kristus ?? Että olette valmiita vietäväksi Taivaaseen johon ei syntin1589Että Hänen Kirkkauutta meissä tulis esiin niin vaihtuu synti ja tilalle tulee Hänen Kirkkauutta !!
On Kyse Hänestä että Hän saa näyttää hyvyyden ja rakkauden meille , siinä Hänen Suuressa Voimassa Rakkaudessa ja huoleen088