Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
984
Kommenttia
10044
Galluppi. !! Saako uskova olla synnitön jos Jumala
Niin hänet tekee? Jeesus oli synnitön ja paasi Taivaaseen. Onko kriteeri Taivaaseen pääseminen olla synnitön? Tässä ketj43487Synnittömyys , vai täysin syntinen ja saastainen ? Mitä valitset ?
Siis tulisimmeko kehoitta veljet ja siskot pyrkiä Puhtauteen ? te perannus ON kirjoitettu !! Mutta onko silloin riski71474No mutta ? Jokos löysit synnitöntä Elämän ?
Vai yhäkö olet vaivaan vievä tien kulkija ?? Ei kukaan rikastuu synnin tiellä. Tiesitkö sen ? Vaan sen tie vie helvetti77461GCM sopimus ?
Nyt kun GCM menee läpi niin pääseekö pakolaisena Israeliin ?? Vai pitääkö lähteä Austraaliin. Voiko joku kysyä PM-ltä !!26450Galluppi !!
Joka etsi Jumalisuutta joutuu Vainoon kertoo Pyhä Raamattu minulle. Miten käy niille jotka eivät etsii Jumalisuutta ??27440Valtava ihana Herra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hän antaa meille Ristinkuoleman .
Siis Oikea Herätyksen ! Kiitos Herra siitä. Mutta ensin he alkaavat Turussa huutamaan että herätys on täällä Turuss. Jo51433MINKÄLAINEN JEESUS SULLA ON ?
>>> Mutta alaikäinen ei siis tuohon kykene ! Ef. 4:14 ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joit18429Uuden Testamenttin kaste !!!
Matt. 3:11 Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta se, joka minun jäljessäni tulee, on minua väkevämpi, jonka ke30428Siis eikö ole sitten enää teidän Pyhässä raamatussanne rakkaat? Käskyn tehkää parannusta synneistä?
Lukeeko käskyn ?? Jos kerran sanotte että meinaatte ja pitää , pysyä synneissä suuressa liberaalis armossa? Tai valearm54423Helluntaipastori . helluntaihomo ja transnainen , kävelevät kirkkoon
Tässä missä ajassa eletään >> https://www.youtube.com/watch?v=kbr5_VVs3IY Ja pride ja Seta on tietysti tyytycäisi23413Galluppi !!
Mikä on tullut ja ollut yli sata vuotta esteenä Herätykseen ettei Herra voi antaa Herätyksen maailmassa ??29400Jos joku lähtee Hlluntais seurkunnasta tai heitetään ulos niin on tosi Jumalan Uskova !!!
Niin kuin William Kuosmanen ja Timo Lindroos. Ottakaa esimerkiki heistä !!16399Oletko valmiitaa ?? 250 milj maahanmuuttajia odottaa pääsyy Eurooppaan.
Elikkä sopimuksen . Tämä asiakirja allekirjoitetaan Marokossa 11.12.2018. Jos GCM-sopimus allekirjoitetaan, saa jokainen23396Galluppi 1
Montako % tarvi puhdistua syntiä meistä,, että pääsemme Taivaaseen ? 5% 50% 100%33393Suoi on Kristinuskon maa , eikä musliimien maa.
Luovutettamista Kristinuskon opetuksesta kouluissa ? Takoittaa ja on sama kuin koulut luovuittaisi Suomen äidinkieli ope63393Jokos löysit Vapauden ?
Lars Wikstrom Vapaus ei ole se , että olet vapa elää synnissä ja tehdä niin paljon synnissä kun sielusi sietää jonkun ih45391Luuleminen ja uskon ero !
Luuleminen on luja luuleminen siihen joka ei näy . Kun taas Uskonnollisuus on luja Uskominen siihen joka näkyy !!10389Laitan siitä kasteesta ajatuksia joka pelastaa sinua.
? Jeesus toi Henki ja Tuli kaste ja Johannes toi vesikaste.. Mikä sinun mielestä pelastaa sinua? Se joka ylpeä pastori s59384Rakkaat !!! Olen hyvin , hyvin huolissaan teistä !!
Ja teidän syntielämä joka hoidatte pyytämällä synnit anteeksi Jumalalta !! Onko Jumala todella sanonut Pyhässä Raamatus40384Oletko rikas mietin ?
Onko täällä joku rikas sisäisesti, että hän omistaa puhtautta, pyhyyttä, täydellinen Rakkaus, nuhteetonta ELÄMÄ !!!!!!32383