Savis

Aloituksia
1068
Kommenttia
10897
! Jumalan Galluppi !
Yxi Vuosi lähempää kuolema on mennyt. Mitä haluaisit että seuraava vuosi toisi sinulle.338Glada Vappen ??
Vai onko se nyt niin iloinen ????? Jumalan Galluppi Tulisko uskova käyttää viina ja alkoholia vappuna ? Kyllä vai ei ??538Päivän Pyhä Saarna Jeesuksen Kristuksen Nimissä !!
Matt. 19:17 Niin hän sanoi hänelle: "Miksi kysyt minulta, mikä on hyvää? On ainoastaan yksi, joka on hyvä. Mutta jos ta038Paavali synnin palvelija loppun saakka ?
Muista tämän . Paavali oli synnin palvelija ja totteli synnin vielä Room 7 . Mutta ei enää Room 8-ssa kun Hän eli Henges038Oletko Kingi vai Kunku maailmassa ??
Hevosilla haluatte ratsastaa ja istua temppelissä joka on tehty norsunluista . Omakin Haaremiakin haluat ehkä pitää. M038Voi kakka sentään onko hän hullu tuo Marin kun päästä suusta mörkköjä..
Ei meillä ollut vihollisia ennenkuin sä teit Venäjä meidän viholliseksi ja nyt tapat meidän siviilit ja koko kansa.. h337Milloin ainoana syntien tekemisen puolustusta loppuu ???
Meitä on kutsuttuu Pyhittymään !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Room. 6:22 Mutta nyt, kun olette synnis2737Jokos Suomen Lutherilaiset herää kun Jumalan Tuomio lähestyy Idästä ??
Jokos on aika huutaa , ARMAHDA SUOMEN KANSA RAKAS JUMALA . OLLAAN TEHNEET NIIN PALJON SYNTIÄ. Vai puolustatko itsesi v037Et saa kaasua , et saa vilja jos et estä Suomen pääsy Natoon.
Tietävät nuo sinisilmäisiä blondit ja päättäjät , jotka jphtaa maamme..3537Löytyykö teidän keskuudessa sellaisia jotka tekevät huoruutta?
Matt. 19 9 Mutta minä sanon teille: joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden ja nai toisen, se tekee huorin; ja j337Lutterilainen kirkko ?
Pilkatko sinäkin Jeesusta ? Olen itkenyt Jeesusta tänäkin aamuna että voi hivittävä kun Juutalaiset olivat Julmia ja pi237Maailmassa tapahtuu
ja on tapahtunut. Venäjälläkin ja Kiinassa poistetaan maailmasta tällaista tekstiä ja kertoo että uskovaiset ovat hullu037Hyvä uusi vuosi mukamas ???
Hups hejjaa ??? Kuka tietää minkälainen Uusi vuosi tulee ??? Varovaisesti voi sanoa että Jos Jumala suos saamme elää237Ihanan Luotettava Hän on !!!!!!!
Pitäkää Hänet Luotettavana !!! 1. Kor. 7:25 Mutta neitsyistä minulla ei ole Herran käskyä, vaan minä sanon ajatukse037Katsokaa !! Ei ole väliä mitä teette !!!
Joh. 5 29 ja tulevat esiin, ne, jotka ovat hyvää tehneet, elämän ylösnousemukseen, mutta ne, jotka ovat pahaa tehneet, t2637Vanha Aadam mukaan Uuteen Aaadamiin?
Miten se onnistuu ? Sorry vaan jos joku on Kristuksessa niin hän on uusi Luomus ! Uskokaa nyt Pyhä Raamattu jos ette usk237Karisma kaataa !!
No nyt alan tosissaan uskoa että uuskarismaattisten henki on laskenut Trumppiin kun ne laski kädet hänen päälle presiden037PÄÄSIÄIS-Galluppi
PÄÄSIÄIS-Galluppi Pääseekö uskova Taivaaseen jos hän paasto PÄÄSIÄISENÄ ?137Pääsiäis-saduista Galluppi !!
Siis ?? Tarviiko Lapset satuja pääsiäispupuista jotka tuovat pääsiäismunia? Siis suoraat valheet ? Kyllä vai ei ?? Valhe1337- 037