Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuo+sama+hevosjjuttu+on+tuolla+haamupuhelu+ketjussa,+jossa+hälle+vastailin.
Lopuksi+kaivelin+googlesta+hevosen+historiaa,+katsokaa+sieltä.
20.02.2019 13:27
Sanoisin,+että+idea+sinällään+on+hyvä,+mutta+ajankohta+väärä.
Tuo+sormusasia+sopisi+johonkin+muuhun+tilaisuuteen,+ehkä+syntymäpäivänä.
Itse+annoin+perityt+kultaiset+kaulakejut+riipputtimineen+pojantyttärelle+ja+pojanpojan+vaimolle+joululahaksi.
19.02.2019 22:17
Minä+en+usko,+että+siihen+päädytään.
Eiköhän+nykypäättäjät+ole+jo+alkaneet+miettiä+ja+huomata+mistä+tyytymättömyys+johtuu+ja+alkavat+tehdä+asioiden+korjausliikkeitä.
Jos+eivät+niin+tee,+ääriliikkeet+tietysti+yrittävät+käyttää+tilannetta+hyväkseen.
Kurjuutta+on+nytkin+ihan+tarpeeksi.+Ei+ole+ihan+oikein,+että+pieni+prosentti+omistaa+maailman+kaiken+varallisuuden.
Niinhän+sitä+sanotaan,+että+mitä+enemmän+valtaa,+sitä+sokeampia+ovat+päättäjät.
Nyt+olisi+aika+tehdä+jotain,+ettei+mennä+ojasta+aallikkoon.
19.02.2019 22:07
Tulin+niin+uteliaaksi+asialle,+että+piti+mennä+googleen.
En+ihan+väärillä+jäljillä+ollut.
Piti+ihan+nyt+sitten+tällätä+linkki+https://www.hevoseni.fi/hevosen-historiaa
19.02.2019 18:16
Niin,+mutta+kun+taisi+olla+Afrikka+Etelä-Amerikan+kanssa+kyljikkäin+ja+ne+hevoset+oli+vissiin+Pohjois-Amerikassa.
Eikös+sieltä+ollut+joskus+muinoin+jotain+maasiltoja+eurooppaan.
19.02.2019 17:19
Päinvastoin,+ainakin+tuossa+omassa+porukassa.
Kesäisin,+kun+ollaan+paljon+yhdessä,+aina+pyydetään+joka+paikkaan,+tuu+uimaan,+tuu+ny+saunaan.
Väliin+käytän+tätä+´´ikäkeinoa,´´+mistä+tuo+soilena+mainitsi+tuolla+ylenpänä,+kun+en+aina+viitsi.
No+kyllä+tuolla+maalla+paljon+olen+saanut+neuvoa,+kun+nuo+jälkeläiset+ovat+kaikki+kaupunkilaisia.
Eihän+sitä+tietysti+niin+sukkela+ole+käänteissään,+kun+nuorempana.+Kyllä+minut+moni+jo+juostessa+kiinni+saa.
19.02.2019 13:01
Tollasta+mullekin+on+käynyt,+että+olen+soittanut+niinkuin+takaisin,+kun+näytössä+näkyy+numero.+Toinen+sanoo,+en+ole+mitään+soittanut.
Kyllä+sieltä+muistista+joskus+tulee+vanhoja+juttuja+näytölle.
19.02.2019 12:46
Kun+mä+avasin+koneen+tänään,+mulle+tuli+sellainen+puolen+sivun+sepustus+päälle.
Painoin+sen+vaan+pois.
18.02.2019 22:16
Taas+tää+konstailee+tää+kone.
18.02.2019 21:51
Siinä+voi+vielä+käydä+niin,+ettei+se+Britannia+erookaan+loppuen+lopuksi.
Menee+niiden+kannalta+vaikeeksi.
18.02.2019 21:50
Siinä+voi+vielä+käydä+niin,+ettei+se+Britannia+erookaan+loppuen+lopuksi.
Menee+niiden+kannalta+vaikeeksi.
18.02.2019 21:49
Luulen+kyllä,+että+tämä+nykymeno+on+sitä,+mistä+Jumalakaan+ei+tykkää.
18.02.2019 21:34
Se+on+alkanut.
Kansalaiset+kaikkialla+enenevässä+määrin,+hakevat+parempaa+maailmaa.
Eivät+suostu+enää+poliitikkoen+ja+markkinavoimien+pyöriteltäviksi.
Vaalirahoitussotkut+tuli.+Tuli+lautakasat.+Tuli+verokikkailut.+Tuli+metoot.+Nyt+tuli+vanhustenhoitomätäpaise.+Tulollaan+näyttää+olevan+lastenhoitopaikkojen++mätäpaiseet.+
On+ilmaston+lämpeneminen,+on+saasteet,+myrskyt,+tulvat,+tulivuoret,+lumikaaokset.
On+hyvä+kun+maailmaa+siivotaan.
Lasku+voi+olla+kirpaiseva,+ennenkuin+ihmiskunta+vähääkään+viisastuu.
18.02.2019 21:06
Niin+,+kun+uusille+muistoille+ei+ole+enää+niin+paljon+aikaa,+kun+sitä+on+takanapäin.
18.02.2019 14:39
Kyllä+se+tosi+on,+että+aika+tuntuu+kulkevan+nopeammin.
Syytä+moiseen+en+ole+keksinyt.
Onko+se+vaan+se+oma+ajatusmaailma,+kun+se+ajattelee,+että+ehdinkö+nähdä+tuon+viimeisenkin+aikuisena.+Mitä+hänestäkin+sitten+tulee.+Ehdinkö+nähdä+lapsenlastenlapsia.+(toivoa+jo+on,+että+ainakin+yhden)
Aamupäiväisin,+kun+tuota+pojantyttärelle+muistelukirjaa+teen,+juuri+mietin,+että+oikeesti,+noin+paljon+hommannut+kaiken+aikaa,+miten+sitä+on+oikein+kaiken+ehtinyt.
18.02.2019 13:32
Ongelmavyyhti
Kyllä+hotoalalla,+ainakin+vanhustenhuollossa+pitää+olla+suomenkielinen.
Muistan+kerrankin,+kun+olin+potilaan+mukana+lääkärin+vastaanotolla.+Oli+Virolainen+lääkäri,+jolta+ei+suomenkieli+oikein+sujunut.
Kun+sitten+tulimme+ulos+lääkärin+huoneesta,+potilas+kysyi+´´mitä+se+oikein+sanoi,+en+minä+ymmärtänyt+yhtään+mitään.´´
Niimpä+sitten+kerroin+asiat+uudestaan.
Tuolla+ylenpänä+kerroin+millainen+työnkuva+oli+45+vuotta+sitten,+sen+vanhainkodin+sairasosastoilla,+joss+olin+nuorena+sijaistamassa.
18.02.2019 13:13
Ei+häiritse+linkit,+en+avaa,+jos+ei+kiinnosta.+Jos+asia+kiinnostaa,+enkä+siitä+muuten+tiedä,+sitten+katson.
Itse+laitan+joskus+linkkiä,+varsinkin,+jos+joku+kysyy,+mistä+asia+on+lähtöisin.
En+nyt+noita+iltapäivälehtien+linkkejä.+Niitä+lehtiä+on+helppo+katsoa+itsekin.
18.02.2019 12:49
Nykyisin+ole+enemmänkin+paikkalintu.
Kesämökille+haaveilen+pääseväni+taas+parin+kuukauden+päästä.
Siellä+sitten+kuuntelen+sitä+upeaa+konserttia,+joka+kaikkialla+soi.+Ainakin+juhannukseen+saakka.
Kerran+istahti+palokärki+pihan+reunalla+kannon+päälle,+oli+ihan+parinkymmenen+metrin+päähän,+niin+läheltä+en+ole+päässyt+muulloin+näkemään.
Viime+keväänä,+kun+istuin+hiljaa+alamökin+terassilla+käki+lensi+yli+ja+sanoi+´´kukkuu´´+näin,+kun+nokka+aukesi.+Ei+sitäkään+läheltä+juurikaan+näe.
18.02.2019 12:38
4+hoitajaa,+sillä+yksi+on+vapaapäivällä,++sekä+lomittajat.
14.02.2019 16:54
Äly+ei+tule+näkyväksi,+ellei+ole+olosuhteita,+ympäristöä,+missä+sitä+voi+käyttää+ja+jalostaa.
Oletteko+nähneet+dokumentin+lapsesta,+joka+hukkui+viidakkoon+ja+eli+siellä+apinoiden+hoivassa.
Kun+hänet+löydettiin,+häntä+opetettiin+monta+vuotta.+Tuloksia+saatiin,+muttei+normaalille+tasolle.+Varhaislapsuus,+paras+oppimisaika+oli+ohi.
Älyllä+voi+avata+viisauden+ovia,+kunhan+vain+pääsee+ovien+luo+oikeaan+aikaan.
14.02.2019 16:18
24 / 191