Vapaa kuvaus

Aloituksia

6

Kommenttia

186

1. Keskiajan+lämpökauteen+liittyen:+Toisessa+keskustelussa+oli+tuotu+esille+Saksan+suunnasta+vanha+Science-Skeptical+-+blogissa+vuonna+2009+julkaistu+sivu,+jolle+oli+kerätty+vanhempia+skeptisiä+mielipiteitä+asiasta+eli+esitetty+ajatuksena+että+tuolloin+olisi+ollut+lämpimämpää+kuin+nyt.+Otan+sen+tässä+esille+siksi,+että+joku+ei+halua+tätä+mielipidettä+esitettävän+ja+minusta+kaikilla+pitää+olla+oikeus+esittää+oma+mielipiteensä,+olipa+se+sitten+muiden+mielestä+oikea+tai+väärä.pages.science-skeptical.de/MWP/MedievalWarmPeriod.htmxKun+viette+hiiren+kuvassa+olevan+yksittäisen+pikkukuvan+päälle+niin+osassa+niistä+löytyy+suuntaa-antavia+tietoja+niiden+alkuperistä.+Osa+taasen+on+täysin+vailla+lähdeviitteitä.+Kunnollisia+lähdeviitteitä+en+nähnyt.+Toistetaan+vielä:+Otan+esille+tämän+sivun+siksi,+että+minusta+mielipiteitä+ei+pidä+poistaa+keskustelusta+vain+sillä+perusteella+että+ne+ovat+jonkun+mielestä+vääriä.
  2. Eli+sellaisia+et+löydä+vaan+haluat+vain+riidellä.+Tämä+tuli+selväksi+jo+aiemmin.Itse+olen+joutunut+siirtymään+pelkästään+hakusanojen+ja+DOI+-+koodien+käyttöön+kun+viittaan+verkkosivuihin+ja+julkaisuihin.+Kaikki+muut+poistetaan.+Oletko+sitä+mieltä,+että+tällä+nimimerkillä+olen+kirjoittanut+paljonkin+"denialisti"+viestejä?+Minun+aloituksiani+ja+viestejäni+on+poistettu+roppakaupalla.Kun+palstan+automaattimoderointi+on+näin+surkea+niin+se+pitää+ottaa+huomioon+viestejä+laadittaessa.