Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3552
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ehkä+se+voi+olla+hyvä+syy+kerran+sanoa,+että+ei+huvita,+mutta+ei+useasti+jos+seksi+elämä+on+ollut+säännöllistä.
Mieti+vaikka+jos+sinulla+on+ollut+tapana+käydä+kaverin+kanssa+pelaamassa+tennistä+torstaisin.+Kaveri+soittaa+ja+kysyy+hallilta,+että+"oletko+tulossa?"+Ei+huvita+vastaus+kuulostaa+jo+ensimmäiselläkin+kerralla+aika+epäreilulta+ja+jatkossa+vielä+pahemmalta.
13.08.2018 11:36
Totta,+teisin+vastata+aiheen+vierestä.+Nyt+vastaan+kysymykseen:
"Mitä+tämä+tarkoittaa+??+Eikö+naiset+selaile+facebookkia+tyyliin+joka+päivä?+Miksei+hän+vastaa+myöntevästi+tai+kielteisesti+kaveripyyntöön,+huomenna+on+jo+viides+päivä+siitä.+Pitäiskö+vaan+unohtaa+se"
Monelle+nuorelle+FB+on+jopa+vähän+nolo+asia,+kun+siellä+on+vanhemmat+ja+kumminkaimat,+joten+ei+nuoret+selaa+FB:+ia+joka+päivä.
Itsellä+on+paljon+FB-kaveripyyntöjä+odotta,assa,+koska+en+halua+päästää+ns+hyvän+päivän+tuttuja+FB-kavereikseni,+saatika+sitten+ihmisiä,+joita+en+ole+edes+tavannut+tai+jutellut+.
13.08.2018 11:27
No+siihenkin+voi+olla+monia+syitä.
Seksi+voi+olla+monelle+suorittamista.+Pitää+lämmitellä+nainen+,+pitää+tyydyttää+nainen,+pitää+huolehtia+jälkihoidosta,+tulee+kuuma,+harmittaa+jos+ei+seisokaan,+kyllästyttää+aina+sama,+pitää+varata+aikaa,+hetken+pitää+olla+oikea.
Netissä+saa+rauhassa+valita+ajan,+paikan,+kumppanin,+seksin+alalajin,+seksiin+käytettäväan+ajan+jne.+Jos+homma+ei+onnistu,+niin+vetoketju+vaan+kiinni+ja+vaihtamaan+autonrenkaat.
13.08.2018 10:46
"Kuulehan+Yogamies.+Ei+ole+olemassa+hyväksyttäviä+ja+ei+hyväksyttäviä+eron+syitä."
Minun+ajatusmaailmassani+on+ja+se+riittää+minulle.
"Ei+ole+sinun+asiasi+arvioida+toisten+ihmisten+suhteita,+liittoja+ja+eroja."
En+tietysti+yleisesti+mene+tuttaville+saarnaamaan,+että+olet+pa*ka+tyyppi,+kun+lähdit+toisen+naisen/miehen+matkaan,+mutta+jos++asia+tulee+puheeksi,+saatan+kertoa+mielipiteeni.+
Keskustelupalsta+on+kuitenkin+eri+asia.+Täällä+on+tarkoitus+tuoda+esiin+mielipiteitä+eri+kanteilta,+joten+asioista+pystyy+muodostamaan+oman+mielipiteen+tai+korjaamaan+omaa+mielipidettä.
13.08.2018 09:36
Niinpä+Iloinenpiereskelijän+kommentista+kuuluu+läpi+niin+iloinen+itsekeskeisyys,+että+oksat+pois.+
Lyödään+lasten+elämä+palasiksi,+kun+mua+ei+huvita.
13.08.2018 09:25
Älä+tee+kuin+minä+tein,+vaan+tee+niin+kuin+neuvon.
Eli+minä+tuossa+iässä+olisin+tuijotellut+ujosti+takaisin+ja+runkkaillut+kotona+ajatukselle+hänen+kanssa+sängyssä.
Tee+siis+niin,+että+teet+tikusta+asiaa,+kysyt+jotain+yksinkertaista.+Mitä+kello+on,+koska+seuraava+dösä+tulee.+Kehaise+vaikka+hiuksia+jne.
13.08.2018 09:18
Voitte+esimerkiksi+merkata+talon+kauppakirjaan,+puolisoiden+omistusosuudet.
10.08.2018 12:31
y15+pohti+ihan+hyvin.+Aloittajan+teksti+taas+oli+todella+raskas+lukea+ilman+kappaejakoja.
Mielestäni+siinä,+jos+aikuiset+ihmiset+muuttavat+yhteen+ja+erilleen+on+ihan+normisettiä.+Siinä+ei+ole+oikeaa+tai+väärää+syytä+erota.+Erota+voi,+hos+ei+halua+syystä+taikka+toisesta+jatkaa.
Lapset+muuttavat+pelin+ihan+totaalisesti.+Silloin+huonoja+syitä+ovat+mm.+oltiin+enemmän+kavereita,+kuin+rakastavaisia,+halusin+kokea+vielä+sen+rakkauden+tunteen,+seksielämämme+oli+kuollut,+N.N+oli+vain+niin+ihana,+työttömyys,+sairaudet.+
Oikeita+syitä+erota+taas+ovat:+repivät+riidat,+alkoholismi,+väkivalta,+vakava+uskottomuus
10.08.2018 12:28
"Hengenpelastustehtävissä+koko+sesongin+ajan+työskennellyt+Dimitrios+ei+ollut+koko+kesän+aikana+kiinnittänyt+huomiota+naisiin,+vaikka+heitä+rannalla+pyöri.+
-+Kun+Heli+tuli+rannalle,+jotain+ihmeellistä+tapahtui,+Dimitrios+kertoo.+"
Sallikaa+mun+nauraa.+Heli+luultavasti+oikeasti+vielä+uskoo+tämän.+Ja+ajattelee+kun+mies+menee+yökerhoon,+niin+hän+ei+huomaa+ketään+muita+naisia.
10.08.2018 12:10
Ehkä+oli,+mutta+ei+ole+enää.+Veikkaan,+että+hänelle+kirjoittaa+muutamakymmentä+naista++vankilaan.
10.08.2018 12:05
Valitettavasti+käännän+tämän+nyt+mies+naisasetelmaksi,+mutta+hyvin+usein+näen+(myös+täällä+palstalla)+naisten+vinkumisia,+kun+mies+ei+sitä+eikä+tätä++ja+nainen+siksi+joutuu+sitä+ja+tätä+ja+nainen+on+hyvin+onneton+siksi.
Vastuun+ottaminen+on+sitä,+että+ensi+kädessä+itse+on+vastuussa+omasta+onnellisuudestaan.+Esimerkki:+jos+mies+on+paljon+töissä+ja+kotiin+tultuaan+kaatuu+kuoleman+väsyneenä+sänkyyn,+on+naisen+omalla+vastuulla+loppuviimein+huolehtia,+että+on+jotain+järkevää+tekemistä.
Vastuun+välttelyä+on+se,+että+valittaa+miehelle+ja+kavereille,+kuinka+mies+on+huono+ja+pilaa+avioliiton.
Vastuun+ottaminen+on+myös+sitä,+että+jos+koulunkäynti+on+mennyt+päin+he..ettiä+vanhempien+ryypätessä+ja+mölytessä,+niin+vanhempana+käy+ne+koulut.
Vastuun+välttelyä+on+olla+kortistossa+tai+ikävissä+hommissa+sen+takia,+ettei+ole+huonon+lapsuuden+takia+saanut+koulutusta.
+Vastuunottaminen+itsestään+on+sitä,+että+syö+terveellisiä+ruokia+ja+huolehtii+liikunnasta.
Vastuun+välttelyä+on+kertoa+hedelmien+ja+kasvisten+ja+urheiluvälineiden+olevan+niin+kalliita,+ettei+köyhällä+ole+varaa.
Esimerkkejä+voisi+luetella+loputtomiin
10.08.2018 12:02
Mä+treenasin+joskus+maratonille+ja+lasten+vaunut+oli+lähes+aina+mukana.+Mietin+jopa+jossain+vaiheessa,+jos+olisin+kysynyt+jotain+lv-valmistajaa+sponsoriksi+ja+juossut+maratonin+vaunujen+kanssa+:-D
10.08.2018 11:20
Jos+siis+pitäisi+päättää+minkä+maan+ruokia+syön+loppuelämäni+joka+päivä,+niin+Italialaiseen+vetää+maun+ja+terveellisyyden+takia.
Jos+taas+pitää+päättää+mihin+ravintolaan+menisin+viikonloppuna,+niin+joku+libanonilainen+tms.
10.08.2018 11:12
Tillandereitakin+on+useampia.+Joku+tekee++uniikkia+käsityötä+ja+toinen+ratsastaa+vanhalla+maineella,+mutta+valmistaa+bulkkia.
GL-koru+tekee+sormuksia+tilauksesta.
09.08.2018 12:59
6.+Hyvinvointivaltio+huolehtii+omistaan+niin+hyvin,+että+ei+tarvita+parisuhdetta+itsensä+elättämiseen
7.+Itsekeskeisyys.+Ei+vaan+haluta+lapsia+,+koska+niistä+olisi+vaivaa+ja+rahanmenoa.
09.08.2018 12:43
Tää+on+tämä+sama+mies+kun+aloittaa+näitä++"miehen+lapsen+kuuluu+kunnioittaa+äitipuoltaan"-
+aloituksia
09.08.2018 12:37
Seksuaalisesti+aktiivisella,+mutta+vastuuntuntoisella.
09.08.2018 12:23
En+kyllä+tajua+mikä+riitelyssä+olisi+hyvää.+345806+puhui+riidanhaluisesta+ihmisestä+ei+satunnaisista+riidoista.
09.08.2018 10:03
Ei+ole+todellista.+Sinulla+on+siis+mieslapsi,+etkä+itsekäään+taida+olla+penaalin+terävin+inkkari.
Sinuna+häipyisin+niin+nopeasti+kuin+mahdollista.+Syyt+joiden+takia+jäät+ovat+tekosyitä.
09.08.2018 10:01
Kyllä+vaimon+pitäisi+käyttää+sivusuhteissa+ehkäisyä,
Nimen+omaan+siis+sivusuhteissa.+Vaikka+parisuhde+olisi+avoin,+muut+olisivat+niitä+sivusuhteita+ja+minä+olisin+lapsen+ainoa+isä.
09.08.2018 09:35
149 / 178