Vapaa kuvaus

Aloituksia

97

Kommenttia

3552

1. Pikkuisen+menee+taas+yleistyksen+puolelle.Tällä+palstalla+on+hyvinkin+koulutusvihamielinen+asenne+ainakin+meidän+miesten+keskuudessa.+Totuus+vain+on,+että+koulutetut+ihmiset+ovat+terveempiä,+hyvätuloisempia+ja+onnellisempia."Seuraavat+tekijät+lisäävät+onnellisuutta+toistensa+lisänäkin:+koulutus,+naiseus,+tulot"+(Wikipedia)
  2. Aluksi+säälitti+ja+sitten+kiukuttamaan+ja+suorastaan+raivostuttamaan+varsinkin,+kun+luki+köyhylin+tarinan++vielä+päälle.Näitä+valittajanaisia+on+suomi+täynnä.+Mies+sitä+mies+tätä+!+Naisen+onnellisuus+on+aina+miehen+vastuulla."Lisäksi+kolmosemme+on+HYVIN+vilkas,eli+koko+ajan+menossa+jonnekin+ja+pahat+mielessä,esim.syö+jotain+"Kolme+lasta+tuollaisen+miehen+kanssa!+Oletko+tyhmä+vai+idiootti!+Ymmärrän+jotenkin,+että+yhden+erehtyy+tekemään,+mutta+että+3+kpl."Kolmen+lapsen+äiti,nyt+työttömänä"++Mies+hoitaa+miesten+työt+ja+täyttää+tiskikoneen.+Hänen+mielestä+se+on+maailman+suurin+kotityö.+Yksin+siivoan,+hoidan+pyykit,käyn+kaupassa,teen+ruoan,mies+joskus+muutaman+kerran+vuodessa."Jos+olet+työttömänä+kotona,+niin+sinun+kuuluukin+hoitaa+nuo+työt+ja+enemmän."Maksaa+kyllä+lainan+ja+laskut+siis+sähkö,vesi,roskat.Hänellä+myös+palkka,joten+luonnollista..Minä+maksan+kaiken+muun+lasten+kulut,ruoat+omat+laskut,auton+menot."Ei+kuulosta+ollenkaan+kohtuuttomalta+jaolta."Lisäksi+rahat+on+todella+loppu+aina"+"Koskaan+mies+ei+ehdota,että+perheenä+mentäis+johonkin+tai+tehtäisiin+jotain+kivaa+yhdessä,esim.lähdetäänkö+lomalle+etelään?+Tai+huvipuistoon."Tajuatko+noiden+kahden+lauseen+ristiriidan?No+oli+miten+oli.+Näistä+kahdesta+tekstistä+pitäisi+tehdä+varoitus+Suomen+naisille+.+Ota+elämä+omiin+käsiisi.+Opiskele,+hanki+kunnon+ammatti+ja+tulot+,+niin+et+ole+riippuvainen++miehestäsi.Ainoaksi+neuvoksi+voin+sanoa,+että++ottakaa+elämästänne+vastuu.+Ajatelkaa+millaisen+mallin+lapsenne+saa+teistä.+Kukaan+muu+ei+tule+teidän+elämää+muuttamaan,+kuin+te+itse.+Monen+silmissä+elätte+unelmaa,+kun+on+omakotitalo,+lapset+ja+työssä+käyvä+mies+jne.Puuh+en+jaksa!
  3. Oikea+Media+X-D
  4. Varmasti+on
  5. Kuva+olisi+kiva.Olen+aika+palkon+alumiiniveneitä+nähnyt+ja+kuvailemasi+tyyppisiä+painumia+on+suomalaisissa+ja+ruotsalaisissa+alumiiniveneissä+vähän+jos+ei+ollenkaan,+mutta+saatan+ymmärtää+kuvailusi+väärin.Sen+sijaan+Esim+McSean+jossain+isommissa+veneissä+olen+nähnyt+kyljen+aaltoilua.+Sitä+enemmän+kuitenkin+häirinneet+hitsaussaumat+keskellä+kylkeä.Mahtaisiko+nuo+painumat+olla+esim+lämpölaajenemisista+johtuvia+jos+materiaali+vetelee+ja+hitsaukset+eivät+ole+menneet+ihan+kohdilleen.