santtu_1975X
Vapaa kuvaus
Aloituksia
71
Kommenttia
2805
Jarruvalinta pähkäilyä
Nyt kun vihdoin saanut tuon vanhimman (sähkö)jäykkäperä maasturin keulan ja renkaat kuntoon, niin vielä pitäisi saada ja15101Pyöräily Lapin matkailussa
Olen nyt itse työskennellyt "sesonkityöntekijänä" kohta 10vuotta Lapissa sijaitsevassa, yhdessä suomen suurimmista matka485Hotellin arvostelu Thaimaassa
Ihan mielenkiintoinen juttu, olisi ollut kiinnostavaa lukea mitä kaikkea mies oli hotellista kirjoitellut, oletettavasti684Etelä-Thaimaa, matkailijat
Kuten tuossa muutamassa viestissä olen kertonutkin, niin kävimme naisystäväni kanssa pikaisella viikon "äkkilähdöllä" Kh280Miten kuljetat tarvitsemiasi tavaroita (maasto)pyöräillessäsi?
Tuossa viimepäivinä tullut hieman järjesteltyä sekä "inventoitua" omia pyöräilytarvikkeita ja huomattua että aika paljon478Näkemistä ja kokemista Pai:ssa
Nyt kun alle kaksi kuukautta aikaa seuraavaan Thaimaan reissuun (Autolla Pohjois-Thaimaassa naisystäväni kanssa), niin s676Saariston rengastie polkupyörällä.
Tuli tuossa viimekesänä ajettua jonkinkin verran hankkimallani sähkö-avusteisella polkupyörällä ja sillä liikkuminen oli470Liikenteen eroavaisuudet Thaimaassa, auto vs. mp
Eli loppuviikosta on edessä lähtö seuraavalle Thaimaan matkalleni ja matka tulee eroamaan edellisistä reissuistani sillä166Salpausselän maastoliikuntapolkujen "huolto" talvella.
Etelä-Suomen sanomissa oli juttua ( https://www.ess.fi/paikalliset/3498567 ) pyöräilijöistä jotka huoltavat/hoitavat ans062Tahko. Maastopyöräily Toukokuussa.
Onko kenelläkään kokemusta siitä missä kunnossa Tahkon maastopyöräreitit ovat Toukokuun puolen välin jälkeen? Olisi viik159Velkakirjan laadinta
Eräälle tuttavalleni avautui äskettäin (mielestäni) ihan hyvä yritysmahdollisuus johon hän haluasi lähteä yrittämään, mu657