Vapaa kuvaus

Aloituksia

71

Kommenttia

2805

1. Jarruvalinta pähkäilyä

Nyt kun vihdoin saanut tuon vanhimman (sähkö)jäykkäperä maasturin keulan ja renkaat kuntoon, niin vielä pitäisi saada ja
    Pyöräily
    15
    101
  2. Pyöräily Lapin matkailussa

Olen nyt itse työskennellyt "sesonkityöntekijänä" kohta 10vuotta Lapissa sijaitsevassa, yhdessä suomen suurimmista matka
    Kotimaa
    4
    85
  3. Hotellin arvostelu Thaimaassa

Ihan mielenkiintoinen juttu, olisi ollut kiinnostavaa lukea mitä kaikkea mies oli hotellista kirjoitellut, oletettavasti
    Thaimaa
    6
    84
  4. Etelä-Thaimaa, matkailijat

Kuten tuossa muutamassa viestissä olen kertonutkin, niin kävimme naisystäväni kanssa pikaisella viikon "äkkilähdöllä" Kh
    Yleistä Thaimaasta
    2
    80
  5. Miten kuljetat tarvitsemiasi tavaroita (maasto)pyöräillessäsi?

Tuossa viimepäivinä tullut hieman järjesteltyä sekä "inventoitua" omia pyöräilytarvikkeita ja huomattua että aika paljon
    Pyöräily
    4
    78
  6. Näkemistä ja kokemista Pai:ssa

Nyt kun alle kaksi kuukautta aikaa seuraavaan Thaimaan reissuun (Autolla Pohjois-Thaimaassa naisystäväni kanssa), niin s
    Yleistä Thaimaasta
    6
    76
  7. Saariston rengastie polkupyörällä.

Tuli tuossa viimekesänä ajettua jonkinkin verran hankkimallani sähkö-avusteisella polkupyörällä ja sillä liikkuminen oli
    Kotimaa
    4
    70
  8. Liikenteen eroavaisuudet Thaimaassa, auto vs. mp

Eli loppuviikosta on edessä lähtö seuraavalle Thaimaan matkalleni ja matka tulee eroamaan edellisistä reissuistani sillä
    Yleistä Thaimaasta
    1
    66
  9. Salpausselän maastoliikuntapolkujen "huolto" talvella.

Etelä-Suomen sanomissa oli juttua ( https://www.ess.fi/paikalliset/3498567 ) pyöräilijöistä jotka huoltavat/hoitavat ans
    Lahti
    0
    62
  10. Tahko. Maastopyöräily Toukokuussa.

Onko kenelläkään kokemusta siitä missä kunnossa Tahkon maastopyöräreitit ovat Toukokuun puolen välin jälkeen? Olisi viik
    Kotimaa
    1
    59
  11. Velkakirjan laadinta

Eräälle tuttavalleni avautui äskettäin (mielestäni) ihan hyvä yritysmahdollisuus johon hän haluasi lähteä yrittämään, mu
    Lainat ja velka
    6
    57