Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
suvenkorento12
profiilit
suvenkorento12
suvenkorento12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
830
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos+näin+on,+on+se+hyvin+surullista.
Pitäkää+pintanne.++Mukavaa+kevättä,++ja+ensi+viikolla+hauskaa+Vappua.
Eletään+sovussa.
27.04.2019 13:54
Todellakin,+tällä+palstalla,+kuten+60++-palstallakin,+näyttävät+tietyt+nikit+olevan+koko+ajan+tukkanuottasilla,+ikävää.++Ovatko+ihmiskontaktit,+ja+elämä+yleensä,+niin+tylsiä/tylsää,+että+se+sappi+pitää+työntää+tänne+kaikkien+niskaan.
Hyvät+lähimmäiset,+hankkikaa+elämä!++Tämä+palstahan+on+pelkkää+viihdettä,+ei+mikään+mielenterveyskuntoutujien+terapia-foorumi.
Ottakaa+ilo+irti+viimeisistä+vuosistanne.
27.04.2019 00:41
Meikäläinen+kävi+tänään+tuulettumassa+Marbellassa+ja+Puerto+Banuksessa,+eipä+tullut+ikävä+Tukholman+yöhän.++Sinne+sukellan+ensi+v+iikolla,+ja+sitten+taas+takaisin+tänne.
Ehkä+edellisen+kommentin+kirjoittajan+kanssa+olen+samaa+mieltä+siitä,+että+myrkyn+kylväjän+rooli+ei+liene+se+kaikkein+kannustavin.++Ehkä+kannattaisi+joskus+miettiä+hiukan,+mitä+tänne+suoltaa.
27.04.2019 00:33
Ketäköhän+nämäkin+viestit+loukkasivat,+tai+korvensivat+sisuksia?
24.04.2019 00:25
Mitä+sä+oikein+teit+ennen+sitä,+jos+se+oli+noin+kipeä?
23.04.2019 00:50
Minulla+on+kaksi+itseni+näköistä+kotia.+
Ystäväni,+jotka+ovat+saaneet+niihin+kutsun,+ovat+sitä+mieltä,+että+minulla+on+hyvä+maku.
Jokaisella+olkoon+sellainen+koti,+jossa+itsellä+on+hyvä+olla.
23.04.2019 00:40
Nyt+luen+amerikkalaisen+kirjailijan+kirjoja.++Saan+perehtyä+mustien+elämään+Amerikassa+50-60+-luvuilla.++Kirjoja+käännetty+20+kielelle,+ainakin+yhdestä+tehty+elokuva,+jossa+romaanien+päähenkilöä+näyttelee++Denzel++Washington.
Eli+ovat+siis+rikoskirjoja.
Yleensä+en+lue+dekkareita,+sen+sijaan+katson+Wallanderit,+Beckit,+Sillan,+Montelbanon,+Morset+j.n.e.,
ovat+aivan+minulle+parasta+kamaa.
23.04.2019 00:37
Eipä+oltu+"äkkirikastuneita",+ihan+tavallista+keskiluokkaa.++Meillä+on+aina+luettu,+jo+lapsuuden+kodissanikin.++Isäni+opetti+minut+lukemaan,+kun+olin+viisivuotias.++Lapsuuden+kotini+ei+ollut+varakas,+isäni+eläkkeellä,+joten+olin+ahkera+kaupunkimme+kirjaston+käyttäjä.++Luin+joka+viikko+pari+kirjaa+jo+koululaisena,+kaunokirjallisuutta.++En+ole+koskaan+lukenut+hertta-sarjoja,+ja+mitä+lie+hömppää+olivat,+eivät+kiinnostaneet.++Maailman+kirjallisuuden+helmiä,+klassikoita.++Hyvää+suomalaista+kaunokirjallisuutta.
Mieheni+luki+joka+ilta+ennen+nukkumaan+menoa,+paljon+historiaa,+tietokirjoja.++Ostin+hänelle+joka+syksy+lahjaksi+Finlandia-palkitun+kirjan.++Kirjojemme+määrä+kasvoi,+myös+lapsemme+lukivat+ahkerasti.++Ostin+kirjoja+alennusmyynneistä,+joskus+kuuluin+kirjakerhoonkin.++Nykyään+tilaan+kirjani+verkkokaupasta,+joten+kohta+olen+taas+pulassa+niiden+kanssa.++Tänne+lomakotiin+toin+nyt+mukanani+vain+viisi+kirjaa,+nyt+kolmas+niistä+menossa.++Täällä+paikallinen,+kansainvälinen+kirjasto+ja+seurakunta+ottaisivat+vastaan+kirjoja.++Pitänee+lähettää+rekan+kyydissä+iso+laatikollinen.
Kun+jatko-opiskelin+työni+ohella,+jouduin+lukemaan+siihen+liittyvää+kirjallisuutta.++Kotikirjastomme+paisui,+lopulta+kirjahyllyt+olivat+neljässä+huoneessa.++Muuttaessani+kaupunkimme+kierrätyskeskus+haki+meiltä+laatikkokaupalla+kirjoja.++Aika+paljon+rahaa+oli+niissä+kirjoissa.++Mutta+mihin+kukakin+rahansa+käyttää!++
On+ollut+hienoa+nähdä,+että+perinne+jatkuu.++Lapsenlapsillemme+on+luettu+aina+iltasatu,+ja+sen+jälkeen+ovat+vakituisia+lukijoita.
23.04.2019 00:24
Tässä+he+saapuvat:
https://www.youtube.com/watch?v=caymjoT3wVc
22.04.2019 00:40
Kiitos,+Hyvää+Pääsiäistä+sinullekin.
https://www.youtube.com/watch?v=MaTQHR04g2E
22.04.2019 00:30
Lampaan+reisi,+Mysi+Lahtisen+reseptin+mukaan+tehty.+oli+aikanaan+HS:n+sunnuntailiitteessä.++Minulla+hänen+keittokirjansa.++Lasteni+perheet,+ja+edesmennyt+puolisoni+rakastivat+sitä+ruokaa.+++Halusivat+ehdottomasti+saada+sitä+pääsiäisenä.
Nyt+täällä,++poissa+Suomesta,+uudet+kuviot,+uusi+elämä,+ilman+lammasta.++Mutta+vielä+minä......
21.04.2019 01:32
Kummallisesti+tuo+vatsa+muuttuu+iän+myötä.++Rakastan+mämmin+makua,+etenkin+vaniljakastikkeen+kera+herkkua,+mutta+kun+vatsa+mouruaa+sen+jälkeen.++Ei+kestä+enää+ruisleipääkään.
Pääsiäinen+pilalla.
21.04.2019 01:27
Politiikka+on+mennyt+joidenkin+osalta+todella+likaiseksi+peliksi.
Maailma+muuttuu+koko+ajan,+populistiset+liikkeet+saavat+valtaa+eri+maissa.++Huolestuttava+ilmiö.
Haluaisin+vastuullista+politiikkaa,+missä+otetaan+huomioon+sekä+taloudelliset,+että+humanitääriset+aspektit.++Olen+äänestäjänä+hieman+eksyksissä+nykyisessä+poliittisessa+kentässä.++Takuuvarmasti+tiedän,+keitä+en+koskaan+tule+äänestämään.++Loppu+onkin+sitten+arpapeliä.++Ehkä+kuitenkin+oma,+henkilökohtainen+arvomaailmani+ohjaa+valintaani.++Toivon+parasta,+pelkään+pahinta.
20.04.2019 00:48
Minne+menet+Italiassa?++Se+on+ihana+maa,+täynnä+kaikkea+mielenkiintoista.++Nyt+kun+on+rasitteena+tämä+oma+lomakoti+Espanjassa,+ei+tule+juuri+muualle+mentyä.++Poikkeuksena+sukulointi+naapurimaassa.
Aikanaan+Italian+Rivieralla+minulla+oli+suosikkihotelli.++Kun+matkan+järjestäjällä+ei+ollut+tarjota+enää+yhden+hengen+huonetta,+otin+yhteyttä+suoraan+hotelliin,+ja+kerroin+milloin+olen+tulossa.++Pyysin+varaamaan+minulle+yhden+hengen+huoneen.+Olin+heidän+vakioasiakkaansa,+ja+aina+oli+valmiina+huone+minulle,+ja+lämmin+vastaanotto.
Oli+surullista+nähtävää,+kun+joku+oli+ostanut+vain+naispaikan.++Osui+huonekaveriksi+henkilö,+joka+kulki+pullokassin+kanssa+päivittäin.++Hän+kertoi,+että+oli+ihan+sietämätöntä,+ja+matkarahat+menivät+aivan+hukkaan.
Muistan+Kahlil+Gibranin+sanoneen:+"Kaksi+on+syytä+valita+huolella;+matkakumppaninsa+ja+ryyppyseuransa."++Hän+oli+täysin+oikeassa.
20.04.2019 00:30
Enpä+pistänyt.++Minulla+täällä+Espanjassa+ihan+ikiomat+remppamiehet,+työllistän+aina+paikallisia.
Viinakaappini+ei+koskaa+lukossa.++Valikoima+laaja,+ja+vapaasti+käytettävissä.++Viinejä+kattava+valikoima.
18.04.2019 00:55
Eivätkös+nuo+psyyke+ja+fysiikka+kulje+jollain+lailla+käsikädessä?
18.04.2019 00:47
Olet+ilonpilkahdus+tällä+palstalla,+jatka+samaan+malliin.
18.04.2019 00:43
Kanssasi+samaa+mieltä+siitä,+että+on+heillä+joitain+hyviäkin+teemoja.++Mutta+myös+sellaisia,+joita+en+ollenkaan+hyväksy.++Joten+siksi+en+koskaan+tule+äänestämään+heitä.
Kaikilla+puolueilla+on+hyvät+ja+huonot+teesinsä.++Jokainen+äänestäjä+valinnee+sen,+jonka+kanssa+on+eniten+yhteisiä+arvoja.++Kompromisseja+on+tehtävä+joka+tapauksessa.++Onneksi+meillä+on+vara+valita.
17.04.2019 13:59
pellillinen,+helppo+sanoa,+vaikea+kirjoittaa.++Toivottavasti+edes+nyt+tuli+oikein.
17.04.2019 13:40
Nykyisessä+kodissani+Suomessa+on+kaukolämö,+niin+oli+omakotitalossammekin,+joten+maksoimme+vain+taloussähköstä.++Kaupungillamme+oma+sähköyhtiö,+joka+tulouttaa+varojaan+kaupungin+kassaan,+siksi+solidaarisuussyistä+ei+sitä+sopimusta+kilpailutettu.
Espanjan+kodissani+lämmitys+tapahtuu+sähköllä,+ja+täällä+sähkö+on+todella+kallista.++Siitä+huolimatta+siirsin+hiljattain+sopimukseni+pohjoismaiselle+sähköyhtiölle,+joka+käyttää+vihreää+sähköä.
Yhden+pienen+ihmisen+pieni+teko+ei+maailmaa+pelasta,+mutta+jos+kaikki+me....
17.04.2019 00:51
7 / 42