Vapaa kuvaus

Aloituksia

58

Kommenttia

1593

  1. Autolliikkeiden haukkuminen täällä.

    On tosi väsyttävää luettavaa tämä myyjien jatkuva mollaaminen! Käytetyt autot ovat yksiöitä, joita taipaleensa aikana on
    0
    36
  2. Pyöräilijöiden liikennekäyttäytyminen muualla.

    Olen muulla palstalla - MB - kertonut automatkastani Etelä-Ranskaan ja takaisin syyskuussa -21. Panin matkan aikana mer
    2
    35
  3. Helsingin Malmin Kirkonkyläntien autoilta suljettu osuus.

    En edes asu Malmilla, mutta ajan joskus Tapaninkylän tietä. Aivan jokaisen kerran näen niitä, jotka eivät kunnioita liik
    Liikenne
    0
    34
  4. Kiinteä sadesuihkulautanen.

    Ostin pari vuotta sitten rautakaupasta mielestäni halvan kylpyhuoneen seinään kiinteästi asennettavan suihkun, jossa on
    Koti ja rakentaminen
    0
    33
  5. Olin tulla yliajetuksi jalkakäytävällä.

    Kävelin Helsingissä alkuviikosta jalkakäytävällä sen ihmeemmin miettimättä, että saattaisin autovapaalla alueella tulla
    Ajoneuvot ja liikenne
    0
    31
  6. Näin Ruotsissa.

    Ajoin viime viikolla Tukholmasta Malmöhön sieltä illalla Saksaan lähtevään lauttaan. Koska oli ylimääräistä aikaa, en pe
    Yleistä liikenteestä
    25
    30
  7. Autonrenkaiden ns. nopeusluokat.

    Kun katsoo nyt myytävänä olevia kesärenkaita, ovat ne 17"-tuuman koosta ylöspäin pääsääntöisesti nopeusluokkaa V, W tai
    Renkaat ja vanteet
    8
    29
  8. Auton taustapeilien ns. "kuollut kulma".

    Olin moottoritiellä viime viikolla ohittamassa autoa, joka oli saavuttamassa edellään ajavan hitaamman ajoneuvon. En tie
    Ajoneuvot ja liikenne
    1
    27
  9. Uusissa autoissa Eberi tai Webasto lämmittää vain kopin ei moottorilohkoa!

    Esim. MB W205, C ja W213, E- malleista lähtien on päätetty kaikessa hiljaisuudessa tehdä näin. Koskee muitakin automerkk
    Ajoneuvot ja liikenne
    1
    26
  10. Uusavuttomat liukkaissa valoristeyksissä.

    Tänään on taas liikenteessä saanut nähdä niitä, jotka eivät millään lailla ole varautuneet siihen, että saattaisivat oma
    Liikenne
    12
    24
  11. Nämä haluan kokonaan pois liikenteestä!

    Hikeennyn aina, kun huomaan, että joku ei vahingossa - vaan aivan tahallaan antaa ns. "piupaut" kaikille yhteisille liik
    Ajoneuvot ja liikenne
    7
    24
  12. MB-E S212 220 CDI farkku-15.

    Kysyn, josko joltain muulta on alle 90tkm lukemalla hajonnut hydrauliikkaputki? Oli kuulema kahnaantunut rikki. Vian seu
    Mercedes-Benz
    0
    23
  13. Nykyautoissa on liian paljon ns. turhia härpäkkeitä.

    Yleinen ongelma on meillä perhekohtainen. Vaimollani on ollut ajokortti 40 v, mutta en vuosien varrella oli juuri onnist
    Yleistä autoilusta
    3
    22
  14. Helsingin Merirastilan rampilla kaupunkiin päin

    on STOP-merkki. Sen eteen on kyllä pysähdyttävä AINA! Useimmat autoilijat eivät tiedä tai eivät välitä asiasta. Tapanani
    Liikenne
    0
    21
  15. Matkalippujen tarkistus Tallinnassa.

    Kävin lokakuun alussa Tallinnassa Silber-autossa E220CDI:n kanssa. Kävellessäni kaupungilla auton ollessa huollossa, huo
    Yleistä liikenteestä
    1
    18
  16. Sujuvuutta pysäköimiseen.

    Ahtailla parkkipaikoilla, olivat ne sitten jollain kentällä tai sisätiloissa tulee lähes päivittäin eteen se tilanne, et
    Liikenne
    0
    17
  17. Merkkiliikkeen varaosahinnottelu.

    Olen ajanut ns. premiumautoja jo toistakymmentä vuotta, mutta vasta tänään silmäni aukesivat, kun kuulin mitä tuulilasin
    Varusteet ja huolto
    0
    14
  18. Liikenneympyrässä ajelu.

    Täällä paasataan koko ajan siitä, että liikenneympyrästä poistuttaessa tulisi käyttää vilkkua. Hyvä! Olin kuitenkin eile
    Liikenne
    9
    14