Vapaa kuvaus

Aloituksia

66

Kommenttia

1800

1. Word for MAC.

Auttakaa tyhmää! Minulla on vuosikaudet kotona ollut MACin pienin kone = mini, joka on hyvin riittänyt tarpeisiini Käytä
    Tietokoneet
    4
    104
  2. W211 dieselautomaatin toiminta.

Seisoessani liikennevaloissa, minulla on joskus tapana hipelöidä vaihdevalitsinta siten, että se vahingossa menee D:stä
    Mercedes-Benz
    0
    99
  3. Vectra A-sedanin polttoaineluukun läppä.

Minulle on jostain syystä jäänyt "nurkkiin kuleksimaan" otsikoitu läppä - valkoinen! Sopii vain sedaniin, vm. 1988-94. J
    Opel
    1
    91
  4. Sähkömoottorin kesto.

Täällä on pääsääntöisesti puhuttu vain akkujen kestosta, niiden kalliista korjaamiesta, mutta vähemmälle huomiolle on jä
    Hybridi- ja sähköautot
    3
    89
  5. Peruutus kiellettyyn ajosuuntaan.

Kauppakeskus Columbuksen parkkipaikalla Helsingin Vuosaaressa on pysäköintialueelle tulijat aivan oikeaoppisesti ohjattu
    Liikenne
    2
    86
  6. 55 vuotias Corolla!

Näin pari tuntia sitten otsikoidun kulkineen Helsingin Herttoniemen teollisuusalueella. Rekisterikilvet olivat alkuper
    Automerkit
    7
    82
  7. Ladan vaihteistovika.

Minulla oli takavuosina - vajaat 40 vuotta sitten pakasta otettu 1200S 2105. Se on auto, jota pidin vain 36 kk ja jonka
    Lada
    3
    78
  8. Pyöräilijöiden liikennekäyttäytyminen muualla.

Olen muulla palstalla - MB - kertonut automatkastani Etelä-Ranskaan ja takaisin syyskuussa -21. Panin matkan aikana mer
    2
    77
  9. Autolliikkeiden haukkuminen täällä.

On tosi väsyttävää luettavaa tämä myyjien jatkuva mollaaminen! Käytetyt autot ovat yksiöitä, joita taipaleensa aikana on
    0
    76
  10. Autonrenkaiden ns. nopeusluokat.

Kun katsoo nyt myytävänä olevia kesärenkaita, ovat ne 17"-tuuman koosta ylöspäin pääsääntöisesti nopeusluokkaa V, W tai
    Renkaat ja vanteet
    8
    62
  11. Näin Ruotsissa.

Ajoin viime viikolla Tukholmasta Malmöhön sieltä illalla Saksaan lähtevään lauttaan. Koska oli ylimääräistä aikaa, en pe
    Yleistä liikenteestä
    25
    53
  12. Pissapojan pesuneste.

Nyt kun on ollut kesä jo aika pitkään, mietiskelin tässä voisiko sittenkin käyttää käsiastianpesuainetta huuhteluveden s
    Varusteet ja huolto
    0
    49
  13. Olin tulla yliajetuksi jalkakäytävällä.

Kävelin Helsingissä alkuviikosta jalkakäytävällä sen ihmeemmin miettimättä, että saattaisin autovapaalla alueella tulla
    Ajoneuvot ja liikenne
    0
    47
  14. Helsingin Malmin Kirkonkyläntien autoilta suljettu osuus.

En edes asu Malmilla, mutta ajan joskus Tapaninkylän tietä. Aivan jokaisen kerran näen niitä, jotka eivät kunnioita liik
    Liikenne
    0
    44
  15. MB-E S212 220 CDI farkku-15.

Kysyn, josko joltain muulta on alle 90tkm lukemalla hajonnut hydrauliikkaputki? Oli kuulema kahnaantunut rikki. Vian seu
    Mercedes-Benz
    0
    44
  16. Auton taustapeilien ns. "kuollut kulma".

Olin moottoritiellä viime viikolla ohittamassa autoa, joka oli saavuttamassa edellään ajavan hitaamman ajoneuvon. En tie
    Ajoneuvot ja liikenne
    1
    44
  17. Nämä haluan kokonaan pois liikenteestä!

Hikeennyn aina, kun huomaan, että joku ei vahingossa - vaan aivan tahallaan antaa ns. "piupaut" kaikille yhteisille liik
    Ajoneuvot ja liikenne
    7
    43
  18. Nykyautoissa on liian paljon ns. turhia härpäkkeitä.

Yleinen ongelma on meillä perhekohtainen. Vaimollani on ollut ajokortti 40 v, mutta en vuosien varrella oli juuri onnist
    Yleistä autoilusta
    3
    43
  19. Kiinteä sadesuihkulautanen.

Ostin pari vuotta sitten rautakaupasta mielestäni halvan kylpyhuoneen seinään kiinteästi asennettavan suihkun, jossa on
    Koti ja rakentaminen
    0
    42
  20. Uusissa autoissa Eberi tai Webasto lämmittää vain kopin ei moottorilohkoa!

Esim. MB W205, C ja W213, E- malleista lähtien on päätetty kaikessa hiljaisuudessa tehdä näin. Koskee muitakin automerkk
    Ajoneuvot ja liikenne
    1
    38