ZJJ
![]()
Aloituksia
67
Kommenttia
1819
"Yliaikaisen maalarinteipin poisto metallipinnasta
Teimme maalaustöitä pihalla ja suojasimme metalliset ikkunanlaudat maalarinteipillä. Teipit olisi näköjään pitänyt poist1171Opel Vectra A-sedan, 1988 -1994.
Minulle on jäänyt nurkkiin polttoainetäytön luukun läppä. valkoinen, Casblanca Weiss. Sen saa minulta vaikka ilmaiseksi,1170Vectra A-sedanin polttoaineluukun läppä.
Minulle on jostain syystä jäänyt "nurkkiin kuleksimaan" otsikoitu läppä - valkoinen! Sopii vain sedaniin, vm. 1988-94. J1155Vaihdoin 10 v farkkudieselin 3 v vanhaan bensahybridiin.
Minäkin olen toukokuusta lähtien kokeillut töpselihybridiä, koska pihalla on oma tolppa, jonka kulutus menee omaan sähkö2146W211 dieselautomaatin toiminta.
Seisoessani liikennevaloissa, minulla on joskus tapana hipelöidä vaihdevalitsinta siten, että se vahingossa menee D:stä0143Peruutus kiellettyyn ajosuuntaan.
Kauppakeskus Columbuksen parkkipaikalla Helsingin Vuosaaressa on pysäköintialueelle tulijat aivan oikeaoppisesti ohjattu2139Autonrenkaiden ns. nopeusluokat.
Kun katsoo nyt myytävänä olevia kesärenkaita, ovat ne 17"-tuuman koosta ylöspäin pääsääntöisesti nopeusluokkaa V, W tai8130Matkalippujen tarkistus Tallinnassa.
Kävin lokakuun alussa Tallinnassa Silber-autossa E220CDI:n kanssa. Kävellessäni kaupungilla auton ollessa huollossa, huo1125Ladan vaihteistovika.
Minulla oli takavuosina - vajaat 40 vuotta sitten pakasta otettu 1200S 2105. Se on auto, jota pidin vain 36 kk ja jonka312455 vuotias Corolla!
Näin pari tuntia sitten otsikoidun kulkineen Helsingin Herttoniemen teollisuusalueella. Rekisterikilvet olivat alkuper7122Pyöräilijöiden liikennekäyttäytyminen muualla.
Olen muulla palstalla - MB - kertonut automatkastani Etelä-Ranskaan ja takaisin syyskuussa -21. Panin matkan aikana mer2120Autolliikkeiden haukkuminen täällä.
On tosi väsyttävää luettavaa tämä myyjien jatkuva mollaaminen! Käytetyt autot ovat yksiöitä, joita taipaleensa aikana on0100Näin Ruotsissa.
Ajoin viime viikolla Tukholmasta Malmöhön sieltä illalla Saksaan lähtevään lauttaan. Koska oli ylimääräistä aikaa, en pe2593Olin tulla yliajetuksi jalkakäytävällä.
Kävelin Helsingissä alkuviikosta jalkakäytävällä sen ihmeemmin miettimättä, että saattaisin autovapaalla alueella tulla087MB-E S212 220 CDI farkku-15.
Kysyn, josko joltain muulta on alle 90tkm lukemalla hajonnut hydrauliikkaputki? Oli kuulema kahnaantunut rikki. Vian seu079Nykyautoissa on liian paljon ns. turhia härpäkkeitä.
Yleinen ongelma on meillä perhekohtainen. Vaimollani on ollut ajokortti 40 v, mutta en vuosien varrella oli juuri onnist379Nämä haluan kokonaan pois liikenteestä!
Hikeennyn aina, kun huomaan, että joku ei vahingossa - vaan aivan tahallaan antaa ns. "piupaut" kaikille yhteisille liik771Auton taustapeilien ns. "kuollut kulma".
Olin moottoritiellä viime viikolla ohittamassa autoa, joka oli saavuttamassa edellään ajavan hitaamman ajoneuvon. En tie170Pissapojan pesuneste.
Nyt kun on ollut kesä jo aika pitkään, mietiskelin tässä voisiko sittenkin käyttää käsiastianpesuainetta huuhteluveden s067Helsingin Malmin Kirkonkyläntien autoilta suljettu osuus.
En edes asu Malmilla, mutta ajan joskus Tapaninkylän tietä. Aivan jokaisen kerran näen niitä, jotka eivät kunnioita liik065