Vapaa kuvaus

Aloituksia

67

Kommenttia

1819

  1. "Yliaikaisen maalarinteipin poisto metallipinnasta

    Teimme maalaustöitä pihalla ja suojasimme metalliset ikkunanlaudat maalarinteipillä. Teipit olisi näköjään pitänyt poist
    1
    171
  2. Opel Vectra A-sedan, 1988 -1994.

    Minulle on jäänyt nurkkiin polttoainetäytön luukun läppä. valkoinen, Casblanca Weiss. Sen saa minulta vaikka ilmaiseksi,
    Autoharrastus
    1
    170
  3. Vectra A-sedanin polttoaineluukun läppä.

    Minulle on jostain syystä jäänyt "nurkkiin kuleksimaan" otsikoitu läppä - valkoinen! Sopii vain sedaniin, vm. 1988-94. J
    Opel
    1
    155
  4. Vaihdoin 10 v farkkudieselin 3 v vanhaan bensahybridiin.

    Minäkin olen toukokuusta lähtien kokeillut töpselihybridiä, koska pihalla on oma tolppa, jonka kulutus menee omaan sähkö
    Hybridi- ja sähköautot
    2
    146
  5. W211 dieselautomaatin toiminta.

    Seisoessani liikennevaloissa, minulla on joskus tapana hipelöidä vaihdevalitsinta siten, että se vahingossa menee D:stä
    Mercedes-Benz
    0
    143
  6. Peruutus kiellettyyn ajosuuntaan.

    Kauppakeskus Columbuksen parkkipaikalla Helsingin Vuosaaressa on pysäköintialueelle tulijat aivan oikeaoppisesti ohjattu
    Liikenne
    2
    139
  7. Autonrenkaiden ns. nopeusluokat.

    Kun katsoo nyt myytävänä olevia kesärenkaita, ovat ne 17"-tuuman koosta ylöspäin pääsääntöisesti nopeusluokkaa V, W tai
    Renkaat ja vanteet
    8
    130
  8. Matkalippujen tarkistus Tallinnassa.

    Kävin lokakuun alussa Tallinnassa Silber-autossa E220CDI:n kanssa. Kävellessäni kaupungilla auton ollessa huollossa, huo
    Yleistä liikenteestä
    1
    125
  9. Ladan vaihteistovika.

    Minulla oli takavuosina - vajaat 40 vuotta sitten pakasta otettu 1200S 2105. Se on auto, jota pidin vain 36 kk ja jonka
    Lada
    3
    124
  10. 55 vuotias Corolla!

    Näin pari tuntia sitten otsikoidun kulkineen Helsingin Herttoniemen teollisuusalueella. Rekisterikilvet olivat alkuper
    Automerkit
    7
    122
  11. Pyöräilijöiden liikennekäyttäytyminen muualla.

    Olen muulla palstalla - MB - kertonut automatkastani Etelä-Ranskaan ja takaisin syyskuussa -21. Panin matkan aikana mer
    2
    120
  12. Autolliikkeiden haukkuminen täällä.

    On tosi väsyttävää luettavaa tämä myyjien jatkuva mollaaminen! Käytetyt autot ovat yksiöitä, joita taipaleensa aikana on
    0
    100
  13. Näin Ruotsissa.

    Ajoin viime viikolla Tukholmasta Malmöhön sieltä illalla Saksaan lähtevään lauttaan. Koska oli ylimääräistä aikaa, en pe
    Yleistä liikenteestä
    25
    93
  14. Olin tulla yliajetuksi jalkakäytävällä.

    Kävelin Helsingissä alkuviikosta jalkakäytävällä sen ihmeemmin miettimättä, että saattaisin autovapaalla alueella tulla
    Ajoneuvot ja liikenne
    0
    87
  15. MB-E S212 220 CDI farkku-15.

    Kysyn, josko joltain muulta on alle 90tkm lukemalla hajonnut hydrauliikkaputki? Oli kuulema kahnaantunut rikki. Vian seu
    Mercedes-Benz
    0
    79
  16. Nykyautoissa on liian paljon ns. turhia härpäkkeitä.

    Yleinen ongelma on meillä perhekohtainen. Vaimollani on ollut ajokortti 40 v, mutta en vuosien varrella oli juuri onnist
    Yleistä autoilusta
    3
    79
  17. Nämä haluan kokonaan pois liikenteestä!

    Hikeennyn aina, kun huomaan, että joku ei vahingossa - vaan aivan tahallaan antaa ns. "piupaut" kaikille yhteisille liik
    Ajoneuvot ja liikenne
    7
    71
  18. Auton taustapeilien ns. "kuollut kulma".

    Olin moottoritiellä viime viikolla ohittamassa autoa, joka oli saavuttamassa edellään ajavan hitaamman ajoneuvon. En tie
    Ajoneuvot ja liikenne
    1
    70
  19. Pissapojan pesuneste.

    Nyt kun on ollut kesä jo aika pitkään, mietiskelin tässä voisiko sittenkin käyttää käsiastianpesuainetta huuhteluveden s
    Varusteet ja huolto
    0
    67
  20. Helsingin Malmin Kirkonkyläntien autoilta suljettu osuus.

    En edes asu Malmilla, mutta ajan joskus Tapaninkylän tietä. Aivan jokaisen kerran näen niitä, jotka eivät kunnioita liik
    Liikenne
    0
    65