Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Anatoli
profiilit
Anatoli
Anatoli
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
43
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Varasin+eilen+hotellistani+(Alcron)+menopaluu+taksikyydin+lentokentälle.++Maksu+890+CZK+korunoina+tai+euroina,+lähettävät+viestin+mukaan+limusiinin,+ei+taida+olla+SKODA,+odottavat+minua+lentokentällä+nimikyltin+kanssa.
Kolmas+kerta+Prahaan+1989,+2016+ja+nyt+2019/+8.
16.07.2019 13:25
Euroja+mukaan,+hotellissa+eurot+huoneen+safety+boksiin,+helppoa.+Ei+tarvitse+nostaa+rahaa+seinästä.+Se+on+sitten+eri+asia,+jos+elää+luottokortilla.
25.05.2019 21:01
Kyllä+kapteeni+aina+puikoissa+kun+tullaan+satamiin
25.05.2019 20:55
Tulin+juuri+Hanoista.+Olen+käynyt+myös+Hoi+anissa+ja+Saigonissa.++Saigoniin+lensin+Bangkokista+mutta+Hanoin+ja+Hoi+anin+(Danang)+lennot+varasin+Finnairilta+(AY+ja+KA).++
Kun+ottaa+lennot+samalle+varaukselle+ei+tarvitse+murehtia+jos+Finskin+lento+on+myöhässä.
Booking.comissa+löysin+halvan+ja+hyvän+pikkuhotellin,+varasin+hotellista+taksin+Danangista+Hoi+aniin.+Hotellista+varasin+taksin+päiväksi+Huehen,++No+sisäisistä+ei+lennoista+ei+ole+käsitystä,+sää+oli+Elokuussa+Hoi+anissa+36+c.+Sisäiset+lennot+voivat+olla+suosittuja.+Hoi+an+historiaa+täynnä+oleva+pikkukaupunki,+paljon+turisteja.
23.05.2019 17:48
Parvekkeellisen+hytin+valitsin+ikkunapöydän+Vinkkarilta+molempiin,+menossa+buffet+ja+paluussa++kalaruuat.+Maksamalla+pienen+summan+lisää+sai+ikkunapöydän.+Menossa+mennään+ekaan+kattaukseen+ja+paluussa+taisi+olla+klo+20.00+kattaus.
13.05.2019 16:10
Anonyymille.+Koskeeko+kommenttisi+Vkingiä,++Siljaa+vai+molempia?+Olen+varannut+risteilyn+Gabrielta+parvekkeellisesta+hytistä.
12.05.2019 12:35
Siellä+Hua+hinissä+voi+uida+ja+ottaa+aurinkoa+hotellien+altailla.+Iltaisin+ranta+on+kiinni,+koska+siellä+on+tapahtunut+turhan+paljon+rikoksia.
Olin+viime+talvena+Hua+hinin+vieressä+6+kk.+Kyllä+kävimme+parin+viikon+välein+Market+Villagessa+ostoksilla+ja+syömässä+vaikka+kivassa+kakkoskerroksen+japsiravintolassa.+Pattaylla+en+ole+käynyt+koskaan,+ja+Phuketiin+en+mene+uudelleen.
Käykäähän+kirjoittajat+Thaimaassa,+se+on+hieno+lomailumaa.+Kohta+hakee+uutta+O-A+viisumia.
16.10.2018 22:32
Muutama+vuosi+sitten+koettu+Qatarin+320,+777+ja+380+++Dohan+kenttä.++777+konemallista+tykkäsin+eniten,+380:n+yläkerran+baari+tuli+koettua.++Dohassa+tuli+lähinnä+vietetttyä+yläkerran+baarissa.+Tax+freestä+en+mielestäni+löytänyt+minulle+sopivia+edullisia+tuotteita.
Olen+siirtynyt+Finskille,+koska+plussapisteet+ovat+paremmat.+Qatar+huonontanut+pistehommia+esim.+business-korotuksissa.+Finnairilla+palvellaan+suomeksi+lippuasioissa.
08.10.2018 22:39
Minulle+tarjottiin+Nordean+Goldia,+jossa+olisi+matkavakuutus.+Gold+oli+pakko+unohtaa,+koska+matka+ja+majoitus+pitäisi+ostaa+kyseisellä+kortilla.+Kannattaa+katsoa,+mitä+pankkikortin+vakuutus+korvaa.++Jos+matkustaa+paljon,+kannattaa+ostaa+lentoliput+samalle+lipulle,+ei+tarvitse+murehtia+jos+kotimaan+lento+peruuntuu.++Itsellä+on+Pohjolan+Mittaturva-vakuutus,+toimii
08.10.2018 22:29
En+ole+ollut+ko+hotellissa+mutta+v.1995+olin+Platianaksessa+(menikö+oikein).+Ei+tulisi+koskaan+mieleen+ottaa+all+inclusive+hotellia+Kreikasta,+Espanjasta,+Italiasta+ja+esim.+Portugalista.+Mitä+jos+hotellin+ruoka+on+pettymys?+Välimeren+kohteet+ovat+täynnä+hyviä+ravintoloita.+A.+I.+on+turistien+höynäyttämistä.+Voisin+korkeintaan+harkita+A.+I.+hotellia,+jos+matkustaisin+Egyptiin.+Mutta+sinne+nykyisessä+tilanteessa+en+matkusta.
Kannattaa+etsiä+sellainen+ravintola,+missä+käy+paikalliset+siellä+on+varmasti+halpaa+ja+hyvää+ruokaa.++Aina+kun+matkustan+jonnekin,+otan+huoneen+vain+aamiaisella.
09.09.2018 14:35
Minulla+toimii+tuo+junayhteys+vain,+kun+olen+liikkeellä+lentolaukulla+ja+kannettavalla.+Kun+on+lisäksi+matkalaukku,+niin+Tampereen+suunnasta+on+helpompi+nousta+bussin+kyytiin,+vaihto+Keimolassa+ei+haittaa.+Harmittaa,+kun+T+kakkosen+luona+ei+ole+kärryjä.+Seuraavalla+Thaimaan+reissulla+(6+kk)+on+mukana+kaksi+matkalaukkua/lentolaukkua+++kannettava.+
Viime+torstaina+välillä+Lentokenttä+-_Tikkurila+junaan+tuli+kaksi+VR:n+hlöä+tarkistaa+jotakin.+Sen+jälkeen+tuli+4+?+lipun+tarkistajaa.+Yhdellä+ulkomaisella+pariskunnalla+ei+ollut+kait+lippua+mutta+taisivat+selvitä+nuhtelulla.
09.09.2018 08:27
No.+Kävin+molemmissa+A.+ja+B.+viime+Maanantaina.++Paikan+englanninkieliseen+ryhmäopastukseen+varasin+virallisilta+sivuilta+visit.auschwitz.org.+oppaana+paikkakuntalainen+rouva.+Retki+kesti+kaiken+kaikkiaan+3,5+tuntia,+ilmaisella++bussilla+siirryttiin+toiseen+paikkaan.+Varasin+hotellista+auton,+maksoi+420+zlotia.+
Ehdoton+vierailupaikka+Krakovan+matkalla+Wieliskan+suolakaivos.+Kävin+siellä+2001.
Kolmas+vierailupaikka,+missä+itse+kävin+on+Oskar+Schindlerin+Emalitehdas.+Koska+hotellini+Holiday+inn+oli+keskustassa,+kävelin+sinne,+paikka+löytyy+sillan+yli+ja+vasemmalle.
Ennen+kuin+menee+Krakovaan,+kannattaa+vähintään+pari+viikkoa+ennen+varata+paikat+opastetuille+retkille+Auscwitziin+ja+Wieliskan+Suolakaivokseen.+
Parhaimmat+ruuat+söin+Starka-ravintolassa,+pöytä++kannattaa+varata++etukäteen.++Itse+olen+Krakovassa+nyt+käynyt+kolme+kertaa.+Auschwitzin+kierrokselle+kannattaa+ottaa+hyvät+kengät.
No+yllä+mainittuihin+kohteisiin+myydään+retkipaketteja,+mutta+tykkäsin+kun+opas+oli+paikan+päältä.++Suolakaivokseen+pääsee+myös+yleisellä+bussilla,+Emalitehtaaseen+ratikalla,+loppumatka+kävellen.++Krakovassa+oli+hirveästi+turisteja.+Auschwitzin+kävijämäärä+kuulemma+voi+nousta+2018+kolmeen+miljoonaan,+opastuksia+monella+eri+kielellä.++Suurimmat+turistimäärät+pyöri+Keskusaukiolla,+minä+kiersin+tällä+kertaa+kaukaa.++Muutaman+kerran+paikkakuntalainen+nuori+mies+opasti+harhaan.+?
08.09.2018 11:04
No.+Ehkä+helpoin+tapa+Cha+amista+mennä+Kwaijoelle+Aurinkomatkojen+retkellä.+Itse+menin+reilu+10+vuotta+sitten,+ehdottomasti+kahden+päivän+reissu,+kiva+lauttahotelliyöpyminen.+Cha+amista+löytyy+thai/länsisravintoita+.+Itse+käyn+thaipaikoissa.
Hua+hinissä+paljon+ruokapaikkoja+löytyy+Market+Villagessa.+Käyn+hotellin+altaalla+aurinkoa+ottamassa,+rannalla+en+ole+käynyt+uimassa/aurinkoa+ottamassa.
Taksifirmoja+kentältä+en+tunne,+tosin+itse+mennyt+tutulla+taksifirmalla+jo+7+vuotta,+numeroa+en+tiedä.+Taksikyydit+Suvarnabhumilta+ehkä+1800...2500+baht+Cha+amiin.
01.09.2018 14:22
Totta+kirjoittelet.+Niin+täällä+taitaa+useampi+lukija+olla+suomalaisia+ja+lentää+Suomesta+Minskiin,+niin+kuin+minäkin+kohta+(alle+5+pv+reissussa).
01.09.2018 10:46
Hei
Linkki+meni+vähän+vikaan,+kun+siihen+tuli+tuo+robottitarkistus+perään,
29.08.2018 07:23
No.+Itse+sain+ohjeet+hotellistani.+Varasin+majoituspaikasta+opastetun+ryhmämatkan+lontoonkieleisenä++ensi+Maanantaille.+Jos+ei+ole+lippua+ryhmämatkalle,+niin+silloin+mennään+ennen+klo+kymmentä+++klo+15.00+jälkeen,+pääsy+selviää+tilanteen+mukaan.
Esim.+kaikki+opastukset+loppuunmyyty++ensi+Syyskuussa+viikonloppuisin.+Virallisilta+näkee+selkeästi+kuinka+monta+paikkaa+jäljellä.+Sivut:
https://visit.auschwitz.org/captcha.html
29.08.2018 07:19
Voit+tehdä+esim.+seuraavasti:+Vaihda+Puolaan+tullessa+lentokentällä+sen+verran+että+pääset+majapaikkaan.+Kun+olet+kohteessa,+vaihdat+Kantor-nimisessä+paikassa,+esim.+euron+kohdalla+näet+kaksi+kurssia.+Kun+vaihdat+euroja+zloteiksi,+menee+pienemmän+kurssin+mukaan,+sitten+kun+vaihdat+zlotit+euroiksi,+niin+isomman+kurssin+mukaan.+Missään+pankeissa+ei+Suomessa+kannata+vaihtaa.+Viikko+sitten+Sopotissa+euron+kurssi+4,25.++Pääsääntöisesti+kaikkia+valuuttoja+kannattaa+vaihtaa+kohdemaassa.
27.08.2018 20:09
Kyllä+se+lähtöpäivä+on+vasta+ensi+Sunnuntai+2.9.2018.++Kyllä+minulla+on+Nordean+ja+S-pankin+kortit+mutta+kun+en+ulkomailla+nosta+rahaa+korteilla.+Thaimaassa+on+esim.++tili+kahdessa+eri+thaipankissa.++Käyn+vaihtamassa+Kantorissa+zlotyt.
27.08.2018 09:58
Unohtui+mainita,+että+ulkomailla+en+luottokorttia+käytä+rahan+nostoon.+Thaimaassa+olen+majapaikassa+maksanut+MC:lla+tulevia+Finskin+lentoja.++No+kaikki+nostopaikat+eivät+ole+ensi+Sunnuntaina+Krakovassa++auki.+Hotellissa+maksan+toki+majoituksen+luottokortilla.++Vaikka+taksimatkan+Auswitziin+voisin+maksaa+luottokortilla,+valitsen+zlotit.++Netistä+valittu+lontoon+kielinen+++opastus+kestää+näköjään+3,5+tuntia.++Emalitehtaalla+on+tarkoitus+käydä+sisällä,+2001+olin+vain+ulkopuolella.+Kiitos+avusta!
26.08.2018 22:12
Onko+kukaan+Krakovassa+nyt?+Mites+säät,++Mistä+on+löytynyt+parhaimmat+valuutanvaihtopaikat+?+No+minulla+on+aikaa+tutkia.++Itse+varasin+paikan+lontoonkieliselle+ryhmämatkalle+Auswitziin,+hotellista+varasin+menopaluutaksin+++myös+hotellista+tulee+auto+hakee+lentokentältä.++Emalitehtaassa+olisi+tarkoitus+käydä+myös.+Suolakaivos+nähty+2001.+Hotelli+várattu+keskustasta.
26.08.2018 12:32
2 / 3