Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Haluaisintietää
profiilit
Haluaisintietää
Haluaisintietää
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
124
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kummin+päin+yksipuolista?+En+tiedä,+mikä+mättää.+En+ota+hänestä+yhtään+mitään+selvää.
01.10.2018 23:19
Kenelle+H:lle+tämä+oikein+on?+Jos+olisi+minulle,+niin+tämä+olisi+kyllä+hämmentävä+aloitus,+koska+minulle+on+ollut+jo+monta+vuotta+selvää,+että+hän+on+käynyt+täällä+ja+että+hän+tietää+myös+minun+käyneen.
01.10.2018 21:57
Kenelle+oli+tällainen+viesti?+Jos+olisi+minulle,+niin+asia+ei+ole+ollenkaan+noin.
Sen+sijaan+välillä+tuntuu+ihan+samalta+kuin+aloittajasta.+Että+olin+vain+sitä+varten,+että+hän+pääsisi+elämässään+eteenpäin.+Jonkun+toisen+kanssa.+Että+oli+kiva,+kun+rakastan+häntä+ja+kun+olisin+tehnyt+mitä+vaan+meidän+eteen.+Ja+teinkin,+pistin+koko+elämäni+likoon.+Mutta+en+tiedä,+oliko+hänellä+koskaan+aikomustakaan+mihinkään,+vaikka+olisin+tehnyt+mitä.
Minustakin+tuntuu,+että+olen+ihan+rikki.+Tekisi+oikeastaan+mieli+vain+mennä+jonnekin+ja+itkeä.+Sen+jälkeen+miettiä,+että+mitäs+nyt.
Tuntuu,+etten+tee+enkä+ole+tehnyt+mitään+oikein,+vaikka+olen+yrittänyt+mitä+ja+miten.+Syyllistän+jatkuvasti+itseäni+kaikesta,+mikä+minun+olisi+ehkä+pitänyt+tehdä+toisin.
En+tiedä,+onko+tämä+vain+liian+monta+stressaavaa+asiaa+sisältäneen+päivän+ja+huonosti+nukutun+yön+seurausta.+Mutta+alan+olla+ihan+loppu.+Jos+olen+toiveikas,+niin+putoan+aina+pimeyteen.
01.10.2018 20:08
Kirjoitan+tähän+alle+sen,+että+kirjoitan+täällä+vain+tällä+nimimerkillä.+Jos+ja+kun+oikea+tunnistaa+tai+on+jo+tunnistanut,+niin+tunnistat+minut+tästä.+Ei+ole+edes+mahdollisuutta+kirjoittaa+toisella+nimimerkillä,+puhelimeni+ei+päästä+viestejä+läpi,+jos+ei+ole+rekisteröityä+nimimerkkiä,+siksi+tämä+nopeasti+kyhätty+nimimerkki.
29.09.2018 22:16
Jos+olet+hän,+niin+kyllä.+Toivoisin+niin+ja+ainakin+minun+puolestani+sellainen+onnistuu.
27.09.2018 13:11
Kerroitko+sen+hänelle?+Toisella+osapuolella+ei+välttämättä+ole+varmaa+tietoa+asiasta,+jos+näkee+toisen+elämän+vain+ulkopuolelta,+eikä+tiedä+toisen+omia+ajatuksia.
Rehellisesti+sanottuna+minäkin+olen+ihan+väsynyt+tähän+miettimiseen.+En+sinun+miettimiseen,+vaan+tämän+tilanteen.+Vie+voimat+kaikelta+muulta.+Joko+joo+tai+ei,+mutta+ei+mitään+tällaista+ehkä,+jos+kuu+sattuu+olemaan+oikeassa+asennossa+oikeaan+aikaan.+Tämä+epätietoisuus+ja+epävarmuus+stressaa+minut+sairaaksi.+Koko+ajan+on+jotain,+mutta+ei+sitten+kuitenkaan,+ja+ei+ole+mitään,+mutta+silti+kuitenkin+on.+Kumpikin+kuitenkin+jollain+tasolla+tuntuu+tietävän+toisen+pelot+yms.+ja+tilanteen+muutenkin,+niin+miten+emme+silti+pääse+puusta+pitkälle..?
Ja+olen+siis+eri+ihminen+kuin+aloittaja+tai+kukaan+muu+tähän+aloitukseen+kommentoinut.
26.09.2018 13:35
Missä+törmäsit+häneen,+siis+melkein?+Ja+kehen+naiseen?+Jos+olisit+"minun"+hän,+niin+olisitpa+tullut+juttelemaan!+Olisi+ehkä+helpompikin+jutella+jossain+muualla+kuin+siellä,+missä+yleensä+törmätään.+Olen+välillä+lukossa+siellä,+ja+siksi+harmittaa,+että+näemme+yleensä+vain+siellä.+Vaikka+näkemisesi+on+aina+mukavaa,+missä+tahansa.+Olisi+muutenkin+kiva+nähdä+enemmän+myös+sen+talon+ulkopuolella.+Ja+jutella+enemmän,+jutellaan+niin+harvoin,+satunnaisesti+ja+pikaisesti,+ja+yleensä+ne+tilanteet+tulee+niin+yllättäen,+etten+aina+osaa+ilmaista+itseäni+parhaalla+mahdollisella+tavalla,+ja+menee+niin+nopeasti+ohi,+etten+aina+edes+ehdi+kysyä+sinulta+mitään.
24.09.2018 20:39
Kyllä+minua+jännittää.+Jännittää+aina+ihan+hirveästi,+ehkä+enemmän,+kuin+hän+osaa+arvatakaan.+Mutta+ei+se+jännitys+mikään+este+"meille"+ole.+Ei+siis+ole+sellaista,+että+jotenkin+peruuttelisin+tai+jänistäisin,+vaan+näkyy+ehkä+ujoutena,+ja+kun+on+vielä+epävarma+hänen+ajatuksistaan,+niin+se+lisää+sitä+jännitystä.+Pitäisi+vain+saada+viettää+enemmän+aikaa+yhdessä,+mieluiten+kahdestaan,+niin+kyllä+se+siitä+hälvenisi.+Minulle+se+jännitys+kertoo+myös+siitä,+kuinka+paljon+hän+minulle+merkitsee.+Helpompaahan+se+on+olla+ihmisten+kanssa,+joita+kohtaan+tunteet+ovat+neutraaleja+tai+ei-tällaisia.
24.09.2018 18:50
Kenelle+tämä+viesti+on?+Naiselle+vai+miehelle?+Ja+kenelle?
22.09.2018 14:57
Kenelle+oli+tällainen+viesti?
Aloitus+ei+ollut+M:lle,+jolle+olen+kirjoittanut,+vaan+joltain+toiselta+jollekin+toiselle.+Sen+tietää+jo+siitä,+että+en+kirjoita+"sydän"+-sanaa+toisessa+muodossa+kahdella+m-kirjaimella,+koska+se+kuuluu+kirjoittaa+yhdellä.
22.09.2018 14:55
Joo.+Ja+tuolla+helppoudella+tarkoitan+siis+sitä,+että+hän+tuntuu+niin+oikealta,+että+minun+ei+tarvitsisi+edes+miettiä+asiaa.+Tiedän+vain,+minne+sydämeni+kuuluu,+eikä+siinä+ole+mitään+epäselvää.+Ja+jos+vertaa+esim.+johon+kuhun+muuhun+mieheen,+niin+helposti+sitä+puntaroi+omia+tunteitaan,+että+onko+niitä+vai+ei+ja+että+haluaako+jotain+vai+ei,+mutta+hänen+kanssaan+mitään+tällaista+epäröintiä+ei+ole+eikä+ole+ollut+missään+vaiheessa.+Minä+vain+tiedän,+että+hän+on+se+HÄN,+elämäni+mies.+Täydellinen+kaikkine+piirteineen+ja+eri+puolineen.+
Tietysti+se+tässä+myös+vähän+pelottaa.+Että+siinä+hän+on,+kaikista+maailman+ihmisistä+se,+jonka+haluan+päästää+lähelleni.+Jota+rakastan,+vaikka+mikä+olisi.+Jos+ei+olisi+niin+paljon+tunteita+ja+jos+eläisin+tai+olisin+kiinnostunut+jostain+toisesta+miehestä,+olisi+helpompi+pitää+oma+suojakuori+ja+pysyä+jotenkin+vähän+etäisempänä.
20.09.2018 19:34
Voisin+kysyä+ihan+saman+kysymyksen+mieheltä.+Olen+ollut+ihan+ulapalla+tästä+tilanteesta+alusta+asti...
Koko+jutussa+on+koko+ajan,+ainakin+minun+puoleltani,+ollut+kyse+siitä,+haluaako+hän+vai+ei.+Siihen+kulminoituu+kaikki,+enkä+tiedä+vastausta+asiaan.+Vain+hän+tietää,+mitä+haluaa,+eikä+hän+ole+kertonut+sitä+minulle+missään+vaiheessa.+Se+on+myös+ollut+se+ongelma+tässä.+Hän+ei+ehkä+tajua+sitä,+että+reagoin+hänen+viesteihinsä+ja+tilanteeseensa.+Hän+on+tässä+tilanteessa+se,+jonka+haluamisista+ja+aikomuksista+on+tavallaan+enemmän+kiinni+ja+vaikeampi+ottaa+selvää.+Meillä+on+siinä+mielessä+erilaiset+tilanteet,+että+minun+osoittaessa+kiinnostusta,+voinee+siitä+päätellä,+että+myös+haluan+jotain,+mutta+hänen+tapauksessaan+se+ei+vielä+kerro+yhtään+mitään+siitä,+haluaako+hän+elää+elämänsä+kanssani+vai+ei.
Ehkä+vielä+sen+voisin+kertoa+selvennykseksi,+että+jos+näen+hänet+kävelemässä+toisen+naisen+kanssa+käsi+kädessä+kadulla+pian+sen+jälkeen,+kun+olen+itse+osoittanut+kiinnostusta+häntä+kohtaan,+niin+totta+kai+laitan+hänelle+viestin,+jossa+pahoittelen+asiaa+ja+toivon,+että+en+ole+ollut+vaivaksi.
20.09.2018 16:32
Keneltä+naiselta+kysyt?
19.09.2018 20:08
Kyllä+sinä+pyörit+edelleen+jatkuvasti+päässäni,+jos+olet+hän.+Sitä+olen+yrittänyt+jo+monta+vuotta+sanoa,+että+aikaa+tässä+vaan+koko+ajan+tuhlataan+ja+tuhrautuu.+Mutta+sitten+pitäisi+jotain+myös+tapahtua,+ei+vain+asioiden+pyörittelyä+viikosta+toiseen,+kunnes+huomataan,+että+taas+yksi+vuosi+on+kulunut+lisää.
19.09.2018 14:37
Mitä+tarkoitat+tällä+tarkalleen+ottaen?
16.09.2018 22:59
Tuo+päivämääräjuttu+ei+siis+täsmännyt?+Tai+et+ymmärtänyt,+mitä+sillä+tarkoitin?+Oletko+muuten+nähnyt+täällä+sellaisen+aloituksen,+jossa+kirjoitin+hänelle+viitaten+hänen+nimeensä?+Mietin+vain,+täsmäsikö+se+tai+oletko+edes+nähnyt+sitä.
Harmi,+jos+et+ole+hän.+Olisin+toivonut,+että+asioiden+korjaaminen+olisi+ollut+vielä+mahdollista.
16.09.2018 22:53
Ei+liity+aiheeseen+mitenkään,+mutta+kirjoitanpahan+kuitenkin,+kun+tavallaan+välillisesti+liittyy...+Taidan+ilmeisesti+olla+aika+pahasti+allerginen+paprikalle.+Ja+mahdollisesti+monelle+muullekin,+joista+en+vieläkään+tiedä.+Menen+aina+ihan+sekavaksi+mm.+paprikaa+syötyäni,+väsähdän,+en+saa+ajatuksiani+kasaan,+vaivun+jonnekin+ja+saatan+nukahtaa+yhtäkkiä+moneksi+tunniksi.+Enkä+tajua+asiaa+ikinä+itse+siinä+vaiheessa,+kun+tilanne+on+meneillään.+Selviän+aina+ehkä+juuri+siitä,+mitä+olen+milloinkin+tekemässä,+eikä+asiaa+siksi+ehkä+ulkopuoliset+tajua,+mutta+asioiden+kokonaiskuva+hämärtyy+minulta+usein+tuolloin.+Kummasti+kortisoni+palauttaa+minut+taas+ihan+tavalliseksi+itsekseni...+:(
16.09.2018 22:37
Okei,+ei+hän+taida+minusta+välittää...
16.09.2018 22:04
Tuo+viestin+päivämäärä,+liittyy+häneen...
16.09.2018 20:44
Olisin+vain+halunnut+herätä+vierestäsi+ja+olla+kanssasi+tänäänkin,+joten+siksi+erityisesti+tämän+osuessa+kohdalle,+on+minulla+aina+hieman+haikeaa.+Anteeksi.+:'(+:')+Ajatuksissani+silti+koko+ajan.
16.09.2018 17:24
3 / 7