Vapaa kuvaus

Aloituksia

65

Kommenttia

227

1. Tallennan kaikki kirjoitukseni facebook-seinälleni missä useat filippiiniläis sekä thaimaalais kaunokaiset lukevat ne. Nämä ladyboyt ovat kauniita ja muutaman kympin kuukaudessa kun heille lähettää rahaa saa vastineeksi aitoja kuvia ja jopa erittäin irstasta materiaalia katsottavaksi, hah hah haaa!!!...
  2. Tuli tässä yhtenä päivänä lähdettyä kotoa ruoanhakumatkalle tuttuun puotiin. Ikä jo painaa ja sateistakin kun oli, tilasin lähitaksikeskuksesta pirssin. Puhelun kesto vajaa minuutti, hinta siitä liki 2,50 euroa. Taksi tuli aikanaan, alettiin körötellä noin minuutin viivästyksen jälkeen, jolloin mittari kai tikitti senttejään, puotiin. Matka kaiketi noin kilometri. Perillä taksamittari näytti yli 7 euroa, en muista paljonko senttejä. Minun kukkarosta menot liki 10 euroa. Minä sitä hämmästelemään kuskille, käytiin viiden minuutin keskustelu, huutamatta. Nyt pyytäisin lukijakommentteja. Tuntuuko tutulta, vaikuttaako kyyti kohtuuhintaiselta kaikkine kuluineen? Taksiliikennöitsijöiden taholta odotan selvennyksiä tilausten puhelutaksojen hinnoittelusta, mittarien käytöstä, kilometritaksoista jne. Ja veloitus samaltakin matkalta näkyy kokemukseni mukaan vaihtelevan, miksi niin on? Matkailu avartaa. hah hah haaa!!!

JK Koska kukaan ei vastaa hirviaiheeseen teen sen taas ja vastaan itse itselleni. Oma metsästykseni päättyi 2011 jolloin jouduin luopumaan aseistani pienen välikohtauksen saattelemana ja poliisin ylivallan seurauksena.
    Jouduin poliisin hyökkäyksen kohteeksi syyttä omalla pihallani kesällä 2011.
    200 metrin päässä asuva akka oli tehnyt perättömän ilmiannon. Poliisipartio hyökkäsi kimppuuni yllättäen ottaessani ilta-aurinkoa tuolissani. Sällit väänsivät käteni sijoiltaan ja kuljettivat poliisiputkaan käsiraudoissa. Onneksi pääsin keskussairaalaan yön tunteina hirvittävien kipujen saattelemana. "Tutkinta jatkuu", syylliset saavat tuomionsa...
  3. Olen Kokkolan uusi Reijo Ryömä. Vasemmistolainen Venäjää ihannoiva kuten esikuvani Mauri Ryömä joka sankarillisesti puolusti Neuvostoliittoa asuessaan Kokkolassa. Kansanradion kuuntelijat kuunnelkaa Kalevin sanomaa ja tietäkää ennustukseni jonka voitte lukea näiltä sivuilta eli Venäjä on suuri ja voimakas maa jota ei hyttysenpaskat Ukraina tai Suomi voi uhata, hah hah haaa!!!...