Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pyhpyh
profiilit
Pyhpyh
Pyhpyh
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
282
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+iloinen+siitäkin,+kun+pahimmat+ja+rääväsuisimmat+ateistit+kohdistavat+hyökkäyksensä+juuri+adventisteihin.+Tämä+on+osoitus+siitä,+että+henki+on+vielä+palava+ja+adventistit+ovat+etulinjassa+kristinuskoa+puolustamassa.
20.10.2018 06:17
Tämä+ei+päde+tässä+konkreettisessa+tapauksessa,+johon+aloittaja+viittaa.+Parempi+pitää+välimatkaa+häneen+toistaiseksi.+Kun+kysymyksessä+on+vielä+suhteellisen+älykäs+ja+periksiantamaton+henkilö,+loputtomissa+väittelyissä+ei+ole+mitään+voitettavaa+tällä+hetkellä.
20.10.2018 05:56
Lyhyt+on+muistisi+numero+875984.+Et+voi+olla+niin+hölmö,+että+väität+tosissasi+tieteen+todistaneet,+että+maapallon+elämä+on+6000+vuotta+vanhaa.+
Tarkoitit+toista+mitä+kirjoitit,+eli+siinä+sinun+kaksimielisyyttäsi.+Halveeraat+joidenkin+kreationistien+uskomuksia.
18.10.2018 20:45
Sinä+kuulut+sitten+näihin+paskaa+puhuviin+ateisteihin+kaksimielisillä+aloituksillasi.
Numerot+pyhpyhien+perässä+riivaajien+leegiona+on+osuvasti+kerrottu.+Uskon+vihaamisella+ja+tiukalla+lahkolaisuudella+on+kummallakin+yhtymäkohtia,+jotka+viittaavat+henkivaltojen+painostukseen.
Minä+rekisteröitynyt+Pyhpyh+olen+vapaa+riivaajista.
Maapallon+tai+ihmiskunnan+ikää+en+yksinkertaisesti+tiedä.
18.10.2018 19:52
Höpsistä+lapsukaiseni+-+oli+kauniisti+ja+osuvasti+kirjoitettu.+Aloittaja+ei+ole+kaikkein+välkyimpiä+adventismin+vastustajia,+mutta+hänellä+on+ansionsa+aloitusten+tekijänä.
Adventismi-palstalla+on+jo+2029.+sivu+käytössä,+mikä+on+reilusti+adventtikirkon+kokoa+suurempi+suhteellinen+määrä+verrattuna+muihin+kristinuskon+aihealueisiin.+Keskustelu+osoittaa,+että+adventismi+herättää+tuntemuksia+puolesta+ja+vastaan,+mikä+on+hyvä.+Esim.+katoliset+ja+ortodoksit+ovat+surullisia,+kun+heidän+palstansa+ei+herätä+keskustelua.
Sen+sijaan+sinä+"elämänperustarpeita"+osoitit+surkuteltavan+elämänkatsomuksesi.+Olet+laskenut+tietoisuuteen+ja+henkesi+tämän+maailman+ja+katoavan+ruumiin+varaan.+Vielä+on+aikaa+vaihtaa+suuntaa.
18.10.2018 19:19
Adventistinen+elämäntapa+tunnetusti+auttaa+mieskunnon+säilymisessä.+Suuri+osa+tavallisista+ihmisistä+menee+viihteelle+perjantaina+illalla,+kun+työviikko+on+takana.+Kunnon+adventisti+aloittaa+silloin+sapatin+vieton+eikä+siihen+kuulu+tupakointi+ja+kännisekoilu.+Kun+ottaa+vielä+huomioon+adventistisen+terveyskasvatuksen,+ei+ole+ihme,+että+näillä+on+vähän+puhuttuja+myönteisiä+seuraamuksia.
03.10.2018 10:46
Osuit+oikeaan+kommenteissasi.+Adventtiairut+käyttää+myös+nimimerkkejä+Uskonnot.+ovat.tätä+ja+lahkon.+orjan.+kohtalo.+Antisemitistiset+piirteensä+hän+on+jo+paljastanut++aiemmin.+Ei+olisi+yllätys,+vaikka+sama+vihamielinen+henkilö+olisi+rekisteröimättömien+ja+numerollisten+pyhpyhien+takana.+Kaikki+nämä+nimimerkit+ovat+samalla+asialla+tehden+uskon+ja+sen+harjoittajat+mahdollisimman+vastenmielisiksi+idiooteiksi.
30.09.2018 16:29
Minkään+kirkkokunnan+"passilla"+ei+pääse+taivaaseen.+Kysymys+on+aina+henkilökohtaisesta+uskosta+Jeesukseen.+Seurakunnat+voivat+kuitenkin+olla+näyttämässä+tietä+Kristuksen+luo.
Kristitty+on+kristinuskoa+tunnustava+luonnollinen+henkilö.+General+conferece+ei+siten+ole+kristitty,+mutta+fyysisen+henkilön+kohdalla+ulkopuolisen+on+vaikea+arvioida+sydämen+uskon+vilpittömyyttä+ja+vaikuttimia.
Hengen+hedelmien+perusteella+voidaan+tehdä+oletuksia.+Esimerkiksi+hotellinpitäjässä+levottomista+kirjoituksista+huolimatta+vaikuttaa+lähimmäisenrakkaus,+eli+hän+on+kristitty.+Toisin+on+nimimerkki+veljeni+Kain+(ei+A-la)+laita.
30.09.2018 10:54
Tiedän,+että+yksi+luettelossa+mainituista+ei+ole+kristitty.+Vastauksen+löytäminen+ei+pitäisi+olla+vaikeaa+sinullekaan?
Tiedän+olevani+uskossa,+koska+minulla+on+pelastusvarmuus.
29.09.2018 10:02
Jokainen+vastaa+itse+Jumalan+edessä+siitä+onko+vanhurskas,+eli+ottanut+vastaan+Jeesuksen+sovitustyön+omalla+kohdallaan.
Minä+olen+kristitty,+mutta+tuossa+luettelossa+on+yksi,+josta+voin+sanoa,+että+ei+ole+kristitty.+Tiedätkö+sinä?
28.09.2018 17:07
Oletan,+että+tekijältä+puuttuu+usko+Jumalaan+eli+on+ateisti.+Hänellä/heillä+täytyy+olla+jotain+kirkkoa+ja+uskon+harjoittamista+vastaan.+Kukaan+vakaassa+Jeesus+uskossa+oleva+ei+polttele+kirkkoja.+
Yhteen+aikaan+villityksenä+oli+hautakivien+kaataminen.+Satanistit+itse+kertovat+olevansa+ateisteja,+eli+he+eivät+usko+sen+enempää+Jumalaan+kuin+saatanaan.
28.09.2018 14:25
Ei+pidä+yleistää.+Ateistit+saattavat+yhtälailla+pimahtaa+joukon+mukana.+Esimerkkinä+Kiihtelysvaaran+kirkon+tuhopoltto,+josta+epäiltynä+on+neljä+henkilöä.
28.09.2018 13:14
Yksinkertaistettuna+ruumis+++henki+=+sielu.+Henki+palaa+ihmisen+kuollessa+Jumalan+luo.+Kuolleiden++ylösnousemuksessa+Kristukseen+uskovan+henki+nousee+iankaikkiseen+elämään+kirkastetussa+ruumiissa.+Jumalattomat+myös+herätetään,+mutta+he+kärsivät+toisen+kuoleman+tulijärvessä+(=helvetti)+eikä+heistä+jää+juurta+eikä+oksaa.+Katoavat+ikiajoiksi.
25.09.2018 21:16
En+ole+hakeutunut+puheita+pitämään,+koska+niihin+valmistautuminen+veisi+liikaa+aikaa.+Tekstinluku+ja+lyhyet+kommentit+riittävät.+Minulla+on+arkityö+hoidettavana.
25.09.2018 19:42
Evolutionisit+eivät+väitä,+että+ihmiset+olisivat+kehittyneet+apinoista.+He+väittävät,+että+simpanssilla+ja+ihmisillä+olisi+yhteinen+kädellinen+kantamuoto,+josta+molemmat+lajit+olisivat+kehittyneet+omiin+suuntiinsa.+Tämä+on+taru.
15.09.2018 14:00
Kieltämättä+vaikutatte+siltä+kuin+olisitte+polveutuneet+apinan+kantamuodosta+-+minä+en.+
Jumala+puhalsi+ihmiseen+elämän+hengen+ja+niin+ihmisestä+tuli+elävä+sielu.+Tätä+ihmisen+tietoisuutta+tiedemiehet+eivät+voi+mitenkään+ymmärtää.++
Ihmisellä+on+järki+tai+henki,+jota+eläimellä+ei+ole.+Ihminen+on+tietoinen+omasta+kuolemastaan,+hän+pelkää+sitä,+tajuaa+aikansa+rajallisuuden+ja+tämä+saa+hänet+toimimaan+tietyllä,+inhimillisellä+tavalla.+Usko+Jumalaan+erottaa+ihmisen+eläimestä.
15.09.2018 13:42
Oli+kuin+syöttö+lapaan,+kun+"adventistilta"+tuli+tuollainen+kommentti.+Evolutionisti+pääsi+taas+tarinoimaan+apinan+ja+ihmisen+yhteisestä+kantamuodosta.+
Nuorisolle+opetetaan+koulussa+vakavalla+naamalla,+että+simpanssin+ja+ihmisen+ero+olisi+vain+1+%.+Ihmisen+erottaa+simpanssista+pystykävely,+taitavat+kädet,+puhetaito,+viestintä+kasvojen+ilmeillä,+pitkä+lapsuus,+ihonalainen+rasvakudos,+eri+taudit+ja+kulttuuri...+
Ihminen+pystyy+säveltämään+sinfonian+ja+matkustamaan+rakentamillaan+lentokoneilla+maailmanlaajuisesti.+Simpanssi+osaa+hakata+pähkinän+rikki+ja+irvistää+vaaran+uhatessa.
Evolutionistit+saavat+vapaasti+uskoa+1+%:n+eroon.+Harmi+vaan,+kun+apinat+eivät+osaa+puhua+tai+kirjoittaa,+jotta+voisi+kysyä+kuinka+pitkälle+he+ovat+edistyneet+yhteistä+esi-isäämme+koskevissa+tieteellisissä+tutkimuksissaan.
13.09.2018 20:41
Kukaan+ihminen+ei+tiedä+kuinka+kauan+elämää+on+ollut+maapallolla.+
Sen+kuitenkin+tiedän,+että+edellä+olevat+muka+uskovaisten+riemunkiljahdukset+ovat+yhtä+epäaitoja+kuin+että+aloittaja+olisi+Pyhpyh.+Joillakin+ateisteilla+on+kova+tarve+laittaa+typeriä+sanoja+uskovaisten+nimiin.
12.09.2018 20:07
Sinun+ei+tulisi+tuollaisia+pölkkykirjaimin+kirjoitella.+Voisit+katsoa+itseäsi+peiliin+ja+miettiä+millaista+hedelmää+lähimmäisillesi+tuotat.+Sinuun+en+luottaisi+piirun+vertaa+toisin+kuin+tähän,++jota+nimittelet.
10.09.2018 18:51
Liian+tunnolliset+ihmiset+saattavat+uupua.+Pitäisi+osata+sanoa+ei,+jos+kysytään+liian+moniin+tehtäviin.+Levon,+rauhan+ja+elämän+tarkoituksellisuuden+löytää+uskossa,+mutta+sekin+saattaa+mennä+suorittamisen+puolelle,+jos+yrittää+liikaa+miellyttää+muita.+
Tällä+palstalla+on+pahantahtoisia+raakkujia,+jotka+oikein+ilakoivat,+jos+toinen+masentuisi+uudestaan+ja+sairastuisi+mieleltään.+Tällaisia+pahanilmanlintuja+on+maailma+väärällään,+mutta+jätä+nämä+omaan+arvoonsa+ja+pidä+uskosi,+joka+on+Sinulle+lahjana+annettu.
10.09.2018 18:19
11 / 15