Viime keskiviikkoisessa Ylen majava illassa asiantuntija sanoi, että majava pystyy kaatamaan halkaisijaltaan 30cm:n haavan 10min:ssa; epäilen tiukasti, ei ole mahdollista. Onko kellään varmaa tietoa.
Majavalla harvesteri?
4
223
Vastaukset
Olisikohan ollut ympärysmitaltaan 30 cm?
- Anonyymi
Sitä minäkin luulen. Jos halkaisija on 30 cm, ei majava kykene siirtämään sellaista puuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä minäkin luulen. Jos halkaisija on 30 cm, ei majava kykene siirtämään sellaista puuta.
Kyllä se puu siirtyy ihan itsestään vaaka-asentoon jos sen tyvestä katkaisee.
Tuon haavan kokoasian voisi varmaan tarkistaa Areenasta, mutta muistaakseni sanottiin "30cm:n haavan" ja minä ainakin käsitän että tarkoitettiin halkaisijaa. Vajaa 10cm:n haapa voisi majavalta katketakin n.10min:ssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117181Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594777- 954731
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493899- 513838
- 2173807
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263383- 512741
- 382721
- 392317