nazi

Aloituksia
941
Kommenttia
3911
Nazin karmea sukupuolitauti Pattayalla!
Elettiin vuotta 1989 ja olin vielä aivan nöösipoika. Tunnistin pippelissäni tippurin oireet; kustessa hieman kirveli ja17339Nazin karmea sukupuolitauti Pattayalla!
Elettiin vuotta 1989 ja olin vielä aivan nöösipoika. Tunnistin pippelissäni tippurin oireet; kustessa hieman kirveli ja17339Nazin karmea sukupuolitauti Pattayalla!
Elettiin vuotta 1989 ja olin vielä aivan nöösipoika. Tunnistin pippelissäni tippurin oireet; kustessa hieman kirveli ja17339Tyrmäystippoja Patikksella!
Asustelin Maken mestoilla. Eräänä päivänä ajattelin hieman pitää hauskaa koska siltä tuntui. Palkkasin 2 freelancer- ne55336Tyrmäystippoja Patikksella!
Asustelin Maken mestoilla. Eräänä päivänä ajattelin hieman pitää hauskaa koska siltä tuntui. Palkkasin 2 freelancer- ne55336Tyrmäystippoja Patikksella!
Asustelin Maken mestoilla. Eräänä päivänä ajattelin hieman pitää hauskaa koska siltä tuntui. Palkkasin 2 freelancer- ne55336Auringon etäisyyden laskeminen.
Joutessani sitä ryhdyin pohdiskelemaan. Kiireisen ihmisen elämänrytmiin tuollainen ei sovellukaan; on työt ja lasten ha22321Auringon etäisyyden laskeminen.
Joutessani sitä ryhdyin pohdiskelemaan. Kiireisen ihmisen elämänrytmiin tuollainen ei sovellukaan; on työt ja lasten ha22321Auringon etäisyyden laskeminen.
Joutessani sitä ryhdyin pohdiskelemaan. Kiireisen ihmisen elämänrytmiin tuollainen ei sovellukaan; on työt ja lasten ha22321Höpötelläänkö taas hieman coriolis- voimasta?
Onhan siitä rupateltu toki ennenkin ja vilkkaita keskusteluja asian tiimoilta on syntynytkin. Avaan aiheen uudelleen kos41316Höpötelläänkö taas hieman coriolis- voimasta?
Onhan siitä rupateltu toki ennenkin ja vilkkaita keskusteluja asian tiimoilta on syntynytkin. Avaan aiheen uudelleen kos41316Höpötelläänkö taas hieman coriolis- voimasta?
Onhan siitä rupateltu toki ennenkin ja vilkkaita keskusteluja asian tiimoilta on syntynytkin. Avaan aiheen uudelleen kos41316Olen ydinvoimavastainen.
Olen huomannut että ydinvoimamyönteiset henkilöt ympärilläni eivät tiedä ydinvoimasta höykäsen pöläystä. Pitävät sitä oi33307Olen ydinvoimavastainen.
Olen huomannut että ydinvoimamyönteiset henkilöt ympärilläni eivät tiedä ydinvoimasta höykäsen pöläystä. Pitävät sitä oi33307Olen ydinvoimavastainen.
Olen huomannut että ydinvoimamyönteiset henkilöt ympärilläni eivät tiedä ydinvoimasta höykäsen pöläystä. Pitävät sitä oi33307Flat Earth Nasan tiedostoissa.
Nasan arkistoista löytyy satoja artikkeleita joista ilmenee että he tietävät Maan olevan litteä. Älkää minua solvatko;95305Flat Earth Nasan tiedostoissa.
Nasan arkistoista löytyy satoja artikkeleita joista ilmenee että he tietävät Maan olevan litteä. Älkää minua solvatko;95305Flat Earth Nasan tiedostoissa.
Nasan arkistoista löytyy satoja artikkeleita joista ilmenee että he tietävät Maan olevan litteä. Älkää minua solvatko;95305Maahanmuuton hyvät puolet.
Tämä taitaa olla niitä harvoja palstoja jossa ei eksytä aihealueen ulkopuolelle. Lukuisia hienoja ja myönteisiä asioita7296Maahanmuuton hyvät puolet.
Tämä taitaa olla niitä harvoja palstoja jossa ei eksytä aihealueen ulkopuolelle. Lukuisia hienoja ja myönteisiä asioita7296