Vapaa kuvaus

Aloituksia

941

Kommenttia

3910

1. Tässä on uusi Kuu- puku esittelyssä !

https://www.youtube.com/watch?v=mwymZzVj8KQ Nyt tarvitsee enää päästä Kuuhun !
    Salaliittoteoria
    20
    421
  2. Tässä on uusi Kuu- puku esittelyssä !

Salaliittoteoria
    20
    421
  3. Tässä on uusi Kuu- puku esittelyssä !

Salaliittoteoria
    20
    421
  4. Vihaan ja inhoan islamia sekä kaikkea mitä se edustaa.

Suomalaiset jotka Alanyassa viihtyvät eivät tajua lainkaan että se on hirmuhallitsija Erdoganin eristämä alue turismin t
    Turkki
    32
    405
  5. Vihaan ja inhoan islamia sekä kaikkea mitä se edustaa.

Suomalaiset jotka Alanyassa viihtyvät eivät tajua lainkaan että se on hirmuhallitsija Erdoganin eristämä alue turismin t
    Turkki
    32
    405
  6. Vihaan ja inhoan islamia sekä kaikkea mitä se edustaa.

Turkki
    32
    405
  7. Olemme olleet apinoita, olemmehan?

Seuraan aktiivisti MMA- otteluita: lähinnä tyttöjen otteluita. Miesten otteluissa olen kiinnittänyt huomioni ottelijoid
    Evoluutio
    48
    399
  8. Olemme olleet apinoita, olemmehan?

Seuraan aktiivisti MMA- otteluita: lähinnä tyttöjen otteluita. Miesten otteluissa olen kiinnittänyt huomioni ottelijoid
    Evoluutio
    48
    399
  9. Olemme olleet apinoita, olemmehan?

Evoluutio
    48
    399
  10. Nazin karmea sukupuolitauti Pattayalla!

Elettiin vuotta 1989 ja olin vielä aivan nöösipoika. Tunnistin pippelissäni tippurin oireet; kustessa hieman kirveli ja
    Pattaya
    17
    396
  11. Nazin karmea sukupuolitauti Pattayalla!

Elettiin vuotta 1989 ja olin vielä aivan nöösipoika. Tunnistin pippelissäni tippurin oireet; kustessa hieman kirveli ja
    Pattaya
    17
    396
  12. Nazin karmea sukupuolitauti Pattayalla!

Pattaya
    17
    396
  13. Höpötelläänkö taas hieman coriolis- voimasta?

Onhan siitä rupateltu toki ennenkin ja vilkkaita keskusteluja asian tiimoilta on syntynytkin. Avaan aiheen uudelleen kos
    Salaliittoteoria
    41
    378
  14. Höpötelläänkö taas hieman coriolis- voimasta?

Onhan siitä rupateltu toki ennenkin ja vilkkaita keskusteluja asian tiimoilta on syntynytkin. Avaan aiheen uudelleen kos
    Salaliittoteoria
    41
    378
  15. Höpötelläänkö taas hieman coriolis- voimasta?

Salaliittoteoria
    41
    378
  16. Tyrmäystippoja Patikksella!

Asustelin Maken mestoilla. Eräänä päivänä ajattelin hieman pitää hauskaa koska siltä tuntui. Palkkasin 2 freelancer- ne
    Pattaya
    55
    375
  17. Tyrmäystippoja Patikksella!

Asustelin Maken mestoilla. Eräänä päivänä ajattelin hieman pitää hauskaa koska siltä tuntui. Palkkasin 2 freelancer- ne
    Pattaya
    55
    375
  18. Tyrmäystippoja Patikksella!

Pattaya
    55
    375
  19. Poistettu video Obaman väärennetystä syntymätodistuksesta

on arkaluonteista materiaalia sillä eihän Keniassa syntynyttä äijää olisi voitu valita USA:n presidentiksi. Oli nyt vain
    Salaliittoteoria
    50
    370
  20. Poistettu video Obaman väärennetystä syntymätodistuksesta

on arkaluonteista materiaalia sillä eihän Keniassa syntynyttä äijää olisi voitu valita USA:n presidentiksi. Oli nyt vain
    Salaliittoteoria
    50
    370