Vapaa kuvaus

Aloituksia

941

Kommenttia

3911

1. Nazin karmea sukupuolitauti Pattayalla!

Elettiin vuotta 1989 ja olin vielä aivan nöösipoika. Tunnistin pippelissäni tippurin oireet; kustessa hieman kirveli ja
    Pattaya
    17
    339
  2. Nazin karmea sukupuolitauti Pattayalla!

Elettiin vuotta 1989 ja olin vielä aivan nöösipoika. Tunnistin pippelissäni tippurin oireet; kustessa hieman kirveli ja
    Pattaya
    17
    339
  3. Nazin karmea sukupuolitauti Pattayalla!

Pattaya
    17
    339
  4. Tyrmäystippoja Patikksella!

Asustelin Maken mestoilla. Eräänä päivänä ajattelin hieman pitää hauskaa koska siltä tuntui. Palkkasin 2 freelancer- ne
    Pattaya
    55
    336
  5. Tyrmäystippoja Patikksella!

Asustelin Maken mestoilla. Eräänä päivänä ajattelin hieman pitää hauskaa koska siltä tuntui. Palkkasin 2 freelancer- ne
    Pattaya
    55
    336
  6. Tyrmäystippoja Patikksella!

Pattaya
    55
    336
  7. Auringon etäisyyden laskeminen.

Joutessani sitä ryhdyin pohdiskelemaan. Kiireisen ihmisen elämänrytmiin tuollainen ei sovellukaan; on työt ja lasten ha
    Salaliittoteoria
    22
    321
  8. Auringon etäisyyden laskeminen.

Joutessani sitä ryhdyin pohdiskelemaan. Kiireisen ihmisen elämänrytmiin tuollainen ei sovellukaan; on työt ja lasten ha
    Salaliittoteoria
    22
    321
  9. Auringon etäisyyden laskeminen.

Salaliittoteoria
    22
    321
  10. Höpötelläänkö taas hieman coriolis- voimasta?

Onhan siitä rupateltu toki ennenkin ja vilkkaita keskusteluja asian tiimoilta on syntynytkin. Avaan aiheen uudelleen kos
    Salaliittoteoria
    41
    316
  11. Höpötelläänkö taas hieman coriolis- voimasta?

Onhan siitä rupateltu toki ennenkin ja vilkkaita keskusteluja asian tiimoilta on syntynytkin. Avaan aiheen uudelleen kos
    Salaliittoteoria
    41
    316
  12. Höpötelläänkö taas hieman coriolis- voimasta?

Salaliittoteoria
    41
    316
  13. Olen ydinvoimavastainen.

Olen huomannut että ydinvoimamyönteiset henkilöt ympärilläni eivät tiedä ydinvoimasta höykäsen pöläystä. Pitävät sitä oi
    Ydinvoima
    33
    307
  14. Olen ydinvoimavastainen.

Olen huomannut että ydinvoimamyönteiset henkilöt ympärilläni eivät tiedä ydinvoimasta höykäsen pöläystä. Pitävät sitä oi
    Ydinvoima
    33
    307
  15. Olen ydinvoimavastainen.

Ydinvoima
    33
    307
  16. Flat Earth Nasan tiedostoissa.

Nasan arkistoista löytyy satoja artikkeleita joista ilmenee että he tietävät Maan olevan litteä. Älkää minua solvatko;
    Salaliittoteoria
    95
    305
  17. Flat Earth Nasan tiedostoissa.

Nasan arkistoista löytyy satoja artikkeleita joista ilmenee että he tietävät Maan olevan litteä. Älkää minua solvatko;
    Salaliittoteoria
    95
    305
  18. Flat Earth Nasan tiedostoissa.

Salaliittoteoria
    95
    305
  19. Maahanmuuton hyvät puolet.

Tämä taitaa olla niitä harvoja palstoja jossa ei eksytä aihealueen ulkopuolelle. Lukuisia hienoja ja myönteisiä asioita
    Yhteiskunta
    7
    296
  20. Maahanmuuton hyvät puolet.

Tämä taitaa olla niitä harvoja palstoja jossa ei eksytä aihealueen ulkopuolelle. Lukuisia hienoja ja myönteisiä asioita
    Yhteiskunta
    7
    296