Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3584
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tietyin edellytyksin toki laillista mutta saattaa aiheuttaa sivullisessa tilanteen jossa onkin yhtäkkiä syyllistynyt rikokseen. Siksi en sitä rinnastaisi muihin ammatteihin.
Laki taitaa antaa tässä tulkinnalle aika paljon vapauksia ja minusta se on ihan hyväkin. Siten ehkä pystytään paremmin erottamaan parituksen uhrit ja nämä omasta tahdosta työskentelevät.
Voi tietysti olla ihan vaan oma tunne mutta minusta viime aikoina on ilmestynyt aika paljon uutisointia alan ympäriltä ja nimenomaan unohtaen ne joilla olisi jotakin kriittistä sanottavaa asiasta. Lisäksi sukupuoli ja seksuaalisuus taitavat olla aika kovia poliittisia lyömäaseita kun Helsinki Pride näytti lopettavan yhteistyön Kokoomuksen ja Keskustan kanssa.
22.05.2023 23:02
Jos vuokraat ko ammattia harjoittavalle asunnon saatat tehdä rikoksen. Ihan jo tuosta lähtökohdasta sanoisin että kyseessä ei ole duuni siinä missä mikä tahansa muukin duuni.
En tiedä onko vielä käynyt mielessä että mitä kirjoittaa cv:n kohdalle kun opiskelu loppuu ja mahdollisesti pyrkii työelämään. Varsinkin jos opiskelut venyy niin usein kysytään miksi näin on käynyt. Ilmoittaako vain että on ollut yrittäjä ja jättää tarkemman toimialan selvittämisen työhönottajalle. Toki voi kertoa suoraan yrityksensä päätuotteesta ja siitä ettei oikein arvosta matalapalkka-aloja.
22.05.2023 22:36
Jos olen naiseen vasta tutustumassa niin silloin en kyllä vielä käytä hänestä titteliä nais-/tyttöystävä joten hänen ystäväpiirinsä ei ole vielä juurikaan tiedossa.
Jos minulla on naisystävä niin kyllä minä toivon että hän pitää edelleen entisen ystäväpiirinsä rippumatta ystävien sukupuolista tai heidän seksuaalisista suuntauksistaan. Itse ajattelen ystävyyden niin että aidot ystävät ovat onnellisia naisystäväni puolesta jos tämäkin on kanssani onnellinen sekä ovat tukena eivätkä ala tuhoamaan toisen onnea.
Oikeastaan jopa toivon että hänen ystäväpiiristään löytyisi muutama heterojannu. Parisuhteissa kun on joskus alamäkiäkin niin mainitessaan asiasta heterojannuille niin voi saada uusia ajauksia kuunnellessaan heidän näkökulmansa asiaan.
Milloin itse menen heidän tapaamisiin mukaan niin rajanveto tulee kutsusta. Jos naisystävän kännykkään tulee viesti joka on muotoiltu kutsuksi kahdelle niin kunnioituksesta kutsujaa kohtaan sekä kohteliaisuuttani lähden mukaan jos painavaa estettä ei ole. Jos kutsu on yhdelle en lähde mukaan.
Minun elämänkokemukseni kertoo että aina kun nainen on vaihtanut minut nuorempaan ja komeampaan niin koskaan uusi rakastumisen/ihastumisen kohde ei ole tullut ystäväpiiristä vaan jotakin muuta kautta.
21.05.2023 21:41
Suru nyt oli ensimmäinen tunne tuosta ensimmäisestä lauseesta. Kuitenkin sanoisin että jos tunne kelpaamattomuudesta pohjaa kiltteyteen niin kannattaa miettiä kanavia joista treffejä etsii. Jos käyttää sovelluksia tai profiileja niin olisko ilmoitusten sisällössä hiomista vai pitäisikö mennä vaikka tanssikursseille. Jos muuten käytät sosiaalista mediaa niin harrastuspohjaisilla sinkkuryhmillä voisi tuoda itseään julki kun yhteistä rajapintaa on jo valmis.
Tuohon toiseen lauseeseen toteaisin että vaikka nykyään mielellään kuljetaan etuoikeuskehä oppikirjana jakamassa ihmisiä syyllisiin ja uhreihin niin noita treffejä kannattaa miettiä kahden ihmisen kohtaamisena. Jännämies saattaa olla vain se ulkoinen kuori tai ympäristön muokkaama tapa toimia.
Oikeastaan hiukan tuohon liittyen oli hesarissa tänään hyvä muistokirjoitus joka voisi olla monesta miehestä. Toivottavasti tämä valaa hieman uskoa tulevaisuuteen.
https://www.hs.fi/muistot/art-2000009578763.html
20.05.2023 18:34
Rauhaisaa ja lämmintä viikonloppua kaikille. Ruohonleikkuri nyt huollettu ja salilla käyty. Ollut välivapaa eli nyt alkaa kaksi yövuoroa jonka jälkeen vapaille. Sen jälkeen yksi työvuorokierto ja sen jälkeen voi kirmata lomalaitumille. Sikäli hyvillä mielin ja loma tulee kyllä tarpeeseen.
Musiikilliset fiilikset voisi tulkita vaikka Reijo Kallio. En nyt tarkoita kappaletta " no justiinsa juu " vaan " yksinäinen". Tuossa vertailin kavereiden ja lasten loma-aikoja eikä kenenkään kanssa sovi tänä vuonna lomat yksiin. Rauhoittumaan pääsee kyllä mutta iloinen yhdessäolo jää sitten kokonaan puuttumaan; Kuten laulussa sanotaan ".... Hautas löysin ja kukkaset nauraneet ei...."
19.05.2023 18:39
Kyllä olen.
Sen verran pitää taustoittaa että ensin talosta lähti vaimo, sitten vanhempi lapsi jonka jälkeen vaihdoin parempipalkkaiseen työhön ja lopulta lähti nuorempi lapsi. Jokaisen tapahtuman jälkeen taloudellinen tilanteeni parani ja nyt talous on parempi kuin koskaan.
Nyt kukkaro antaa jopa mahdollisuuden valita ja olen tehnyt sellaisen periaatteellisen päätöksen että kaikki mikä vain on mahdollista niin hankitaan oman seudun yrittäjiltä. Vaikka netistä ja isommista kaupungeista saisi ehkä halvemmalla niin haluan tukea paikallisia yrittäjiä jotta alue pysyy elinvoimaisena ja mahdollistaa mahdollisimman monipuolisen tarjonnan.
Mitä säästämiseen tulee niin kyllä nuo muutokset ovat tuoneet säästöt kuin itsestään. Talon lämpötilan olen pudottanut itselle miellyttäväksi ja vesi sekä sähkölaskut ovat yhden ihmisen kulutuksella aika pienet. Autoa en tarvi joten iso säästö tulee kun pyöräilen paikasta toiseen. Jos johonkin autoa tarvin niin pyydän kavereilta kyytiä ja tarjoan kahvit.
Se missä pystyisin säästämään on kännykkälaskut. Maksan meinaan omani lisäksi myös lasten puhelinlaskut joten siinä on vähän sellainen ylimääräinen kuluerä. Menköön nyt näin ja ottakoon omiin nimiinsä kunhan valmistuvat ja saavat vakituiset työpaikat.
18.05.2023 23:45
Näin kansainvälisen poikienpäivän päättyessä lopuilleen tulee mieleen että tällä hetkellä monelle syrjäytyminen ja huono-osaisuus ovat tila josta on vaikea nähdä positiivista tulevaisuutta.
Itse toivon nuorille matalan kynnyksen sote-palveluja joilla mahdollistetaan se perusturva johon voisi sitä perhettä suunnitella. Paljon on meillä puhuttu työelämän ja perhe-elämän yhteensovittamisesta mutta minusta yhtä tärkeää olisi puhua myös koulutuksen ja perhe-elämän yhdistämisestä.Samoin perhevapaauudistus jäi minusta vaillinaiseksi ja siinä olisi voinut olla laajempia tukitoimien verkostoja esim taloudellisiin asioihin.
Tiedosta asiat eivät nykyään ole kiinni joskin byrokratiaa pitäisi purkaa ja perheiden asiat pitäisi pystyä hoitamaan yhdeltä luukulta.
16.05.2023 23:57
Geenit kai aika paljon pituutta selittää mutta minusta tuo pituus selittää ainakin osittain sen miten hän kuvailee itseää nuorena.
"Mutta olen pienempänä ollut myös aika ilkeä ihminen. Tapahtui asioita, ja lyhyenä poikana minun piti hakea paikkaani. Minut esimerkiksi tiputettiin lätkäjoukkueesta, koska olin liian lyhyt. Nuo vaikuttivat siihen, että minusta tuli vähän uhoaja."
Uskon että hänen käytöstään katsottiin läpi sormien juuri tuon pituuskasvun takia ja varsinkin jos on tiedossa että häntä on siitä syystä syrjitty. Itsekin olen kuullut olevani lyhyt mutta uhoajaa ja ilkeilijää ei minusta koskaan tullut mutta en kyllä ole koskaan ollut myöskään naisten suosiossa.
Käärijä on sitten ollut ilkeänä ja uhoajana naisten suosiossa joten epätieteellisen pienellä otannalla voisi taas pääätellä että valitsin väärän polun.
16.05.2023 22:51
"Mihin katosi ne ajat, kun haettiin osatyöntekijöitä?" Kyllä nykyäänkin palkataan osa-aikaisia mutta siinä on sellainen juju että ensin pitää tarjota lisätunteja nykyisille osa-aikaisille ennen kuin voi ottaa uuden osa-aikaisen.
Oletko muuten kysellyt työkkäristä mahdollista palkkatukea? Sitä voi saada nykyään myös osa-aikatyöhön. Siinä kun valtio maksaa puolet palkkauskustannuksista niin voisi kuvitella että kiinnostaa yrityksiäkin eri tavalla.
Onhan tuo byrokratia sitten oma taiteenlajinsa kun hypytetään luukulta luukulle ja pitää laskeskella milloin kannattaa ja mitä tehdä että elintaso pysyy edes samana. Vuodesta 1999 alkaen meillä on ollut viisi kertaa keskustavetoinen, kolme kertaa demari vetoinen ja kaksi kertaa kokoomusvetoinen hallitus, niin ei tuon suurempaan byrokratian purkuun ole pystytty vaikka keskusta-oikeisto akselilla on menty.
10.05.2023 16:22
Disse aika hyvin tuossa ylempänä kiteytti omatkin ajatukset kun miettii toiminta tapoja asian suhteen.
Mitä tuohon hysterian tai humppa sanan käyttöön tulee niin luulen että siinä viitataan myös aikataulu-, rahoitus- sekä vaikutusten selvityksiin sekä tietysti politikointiin.
Aika vähän on mietitty miltä maisemat näyttävät sen jälkeen kun joudutaan avaamaan uusia kaivoksia joissa louhitaan niitä harvinaisia metalleja joita esim akkuteollisuudessa tarvitaan.
Samoin rahoitus ja tukimuodot eivät ehkä ole mietitty loppuun asti. Suomessa auton keskihinta on noin 3600e ja siitä pitäisi ponnistaa johonkin 40te sähköautoon. Jos siihen saa muutaman tonnin hankintatuen niin se ei vaikuta keskipalkkaisen ostopäätökseen millään tavalla vaan se on tuki niille jotka pystyvät maksamaan autostaan myös täyden hinnan.
Ilmasto on rajat ylittävä asia mutta luulen että ihmiset ovat kyllästyneet myös siihen että eu-kertoo miten meidän pitää toimia. Jos me täällä hoidetaan metsiä hyvin niin meidän pitää siitä hyvästä maksaa etelä-eurooppalaisille koska heillä ei ole metsää. Itseänikin tympäisisi ajatus että omistaisin metsää ja joku Brysselin kravatti- tai jakkupukuvirkailija kertoisi mitä saan metsälleni tehdä.
10.05.2023 14:56
Kiitos samoin ja koska huomenna tulee jo "torstai on toivoa täynnä"-aloitus niin totean jo tässä vaiheessa myös siihen että kiitos samoin.
Ehkä noille toiveille on jopa katetta sillä huomenaamusta lähden viimeisen yövuoron jälkeen katselemaan miten lapset jakselee betoniviidakossa. Olis kai nuo ilmoitelleet jos joku hätä olisi. Nyt ei ole viikkoihin mitään kuulunut.
Ensi viikkokin alkaa hyvin kun on maanantaina tilipäivä mutta sitten varmaan pitää miettiä tympeitä päätöksiä. Pitää varmaan katkaista napanuora muutamaan kaveriin jotka ovat viime vuosina itselleen naisen löytäneet. Ollaan toki onnellisia kavereiden puolesta että kumppani on löytynyt mutta sellainen ilmiö on havaittu että sieltä yhteydenotot on hiipuneet.
Ennen pyöräiltiin, hiihdettiin, käytiin kalassa tai marjastettiin mutta pikku hiljaa nuo ovat jääneet heiltä lähtemättä. Ehkä parempi ettei jatkossa enää kysellä; on heillä meidän tiedot tallessa joten ottakoon yhteyttä jos taas seura kelpaa.
10.05.2023 14:17
5 oikein.
Yksi tieto ja neljä arvausta.
Viisut jääneet vähiin kun kappaleita ei oikein jaksa kuunnella ja lapset ei päästäneet katsomaan äänten laskentaa kun menin etukäteen arvaamaan kuka antaa kennellekin pisteitä.
08.05.2023 19:28
"narsistinen ihminen on usein ensisilmäyksellä seksikäs" "Narsistin itsevarmuus ja voimakas itsetunto uhkuvat ulospäin. -Sellainen itsevarmuus on vetoavaa, Kajonius kuvailee"
Ihan jo näiden kommenttien perusteella sanoisin että tuo pistemäärä on oikein.
07.05.2023 23:57
Tuloksesi
Pisteesi 16/45
Sinulla on vain vähän narsistisia piirteitä
Onkohan noin pieni pistemääräkään ihan terveen merkki?
07.05.2023 23:14
Hyvä fiilinki täyttää pään! Suurenmoisen hieno tulos
Vastasit oikein 15 kysymykseen
Kappaletta 2080-luvulla piti pidempään pähkäillä.
06.05.2023 21:09
11/12.
Puhuva häntä oli kyllä ihan uusi tuttavuus.
05.05.2023 21:16
No tuossa randomille jo vastasin että termi antoi minulle erilaisen kuvan mitä sillä oikeasti tarkoitetaan
04.05.2023 20:58
No sitten. Itse oletin sen tällaiseksi miten se on täällä kuvailtu.
https://anna.fi/hyvinvointi/seksielama/lahetyssaarnaajan-kiihottavammat-versiot-nama-5-tuhmaa-seksiasentoa-pakko-testata
Joskus tuon testit olleet lyhyet kun vastakappaleet koki raskaaksi.
04.05.2023 20:57
Mietin kuuluuko enää sinkkufoorumille mutta pitää nyt tarkistaa että onko kyseessä asento jossa naisen jalat on miehen olkapäällä takaa ristissä vai sellainen että mennään ihan vaan molemmat samassa tasossa limittäin?
04.05.2023 20:37
Saksi asento on tuttu lähinnä kivi-paperi-sakset leikistä enkä nyt tiedä onko sormien levittämisestä toisen edessä kovinkaan stimuloivaa.
Jos yhtään tuo termi osuu oikein omaan mielikuvitukseeni niin vaatii kyllä melkiset ähinät ja puuskutukset että tuohon asentoon pääsee.
04.05.2023 18:21
13 / 180