Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3987
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eihän+siinä+rikosta+ole+tapahtunut.++Itse+olen+kyllä+sitä+mieltä+että+lainsäädäntö+tässä+laahaa+perässä+ja+kyllähän+tuollainen+viestittely+alaikäisille+pitäisi+jo+täyttää+rikoksen+tunnusmerkistön.
Toki+jos+lainsäädäntöä+lähdettäisiin+muuttamaan+tuohon+suuntaan+että+olisi+hyväksyttävää+että+perheenäidit+alkaisivat+esiintyä+teineinä+"ennakoivana+rikoksentorjujina"+niin+silloinhan+yllytys+rikokseen+pitäisi+olla+sallittua.
Sitten+kun+tapahtuu+vaikka+raiskaus+jossa+tilanteessa++on+useita+mukana+niin+voisi+käydä+niin+että+vain+yksi+tuomittaisiin+ja+muiden+syyttet+hylättäisiin+koska+he+olivat+vain+yllyttämässä+rikokseen.
24.02.2019 19:18
Eilen+tuon+lukaisin+ja+kyllähän+sitä+hetkeksi+pysähtyi.+Muisti+taas+olla+kiitollinen+asioista+jotka+itselle+ovat+itsestäänselvyyksiä+kuten+lapset+ja+terveys.
Itse+en+ole+uponnut+tuonne+pelimailmaan+kovinkaan+syvällisesti+mutta+olen+vähän+miettinyt+etä+eläkkeellä+voisi+olla+tuohon+aikaa.+Ei+mitään+mikä+vaatii+nopeaa+käsi+silmä+koordinaatiota+vaan+strategiatyylisiä+pelejä.+
Tai+sitten++ulkoistaisi+ihastumisen+ja+rakkauden+jollekin+pelihahmolle+niin+olisi+sitten+sellainen+sijaistoiminto+katoaville+tunteille.++Toki+minun+tuurilla+sieltä+ei+tulisi+kuin+virus.
Eihän+tuo+rinnakkaistodellisuus+ole+pelkästään+nettimailmassa.+Henkilöetsinnöissä+etsijät+saattavat+löytää+vanhemman+naishenkilön+kuusen+alta+vaikka+hän+itse+on+siellä+parikymppisenä+tyttönä+kellarissa+pommitusta+piilossa.
24.02.2019 18:31
Jos+ne+on+kirjoitettu+kuten+työilmoitukset+niin+kannattaa+niitä+tutkia+samalla+tavalla.+Kyllähän+niissä+voi+olla+ihan+joustovaraakin+vaikka+olisi+vaatimukset+esitetty+numeroina.++Jos+45v-nainen+hakee+25-27+vuotiasta+miestä+niin+yli+kolmekymppisen+on+varmaan+syytä+jättää+väliin+mutta+jos+olet+täyttänyt+28+askettäin+niin+voihan+kirjoittaa+että+"vaikka+olen+sinulle+yli-ikäinen+niin+voidaanko+leikkiä+että+näin+ilmoituksesi+jo+joulukuussa+jolloin+olin+vielä+27."+Tai+jos+haettava++miehen+paino+on+82.4-84.7+kg+niin+voi+sanoa+että+"koska+kehuit+olevasi+hyvä+kokki+niin+eiköhän+tuo+700g+saada+lisättyä+massaani+jolloin+olisin+toivomassasi+mitoissa."
Ainahan+ei+ole+mittoja+määritelty+mutta+jos+toinen+nainen+on+187+cm+ilman+korkoja+ja+toinen+163+koroilla+niin+niin+voi+miettiä+kummalle+175+cm+miehen+kannattaa+vastata+jos+toiveissa+on+pitkä+mies.+(tiedän,+ei+kummallekaan+koska+on+liian+lyhyt)
Muutenhan+listat+on+yleensä+aika+ympäripyöreitä+ja+enemmän+kysymyksiä+kuin+vastauksia+aiheuttavia.+Urheilullinen;+kuinka+paljon+pitää+olla+mitalleja+kaapissa+jotta+kelpaa+vai+riittääkö+ihan+liikunnallinen+elämäntapa.+Riittääkö+kultturellin+titteliin+jos+viime+vuonna+kävi+katsomasa+elokuvan+9.+komppania+sekä+oli+Popedan+keikalla+vai+pitääkö+olla+frakki+jotta+voidaan+käydä+baletissa+ja+jousimusiikkispektaakkeleissa.+
Eli+jos+muuten+kiiinnostaa+niin+ei+muuta+kuin+pyytää+tarkennuksia.
Eri+asia+sitten+on+mitä+silmällä+pitäen+nuo+vaaatimukset+on+esitetty.++Esimerkiksi+tuo+koulutus+tai+työ;+enpä+äkkiä+muista+että+siitä+olisi+taloudellisessa+mielessä+tehty+numeroa+mutta+kyllä+siitä+on+tehty+pari+kertaa+lyömäase.+Kun+on+tullut+kyse+töistä+niin+nainen+on+ihan+selkeästi+ruvennut+käyttämään+alan+termistöä+kuten+puhuisi+työkaverilleen+näyttäen+sitä+kautta+mikä+olisi+paikkani+parisuhteessa.++Kyse+ei+ollut+positiivisesta+dominoinnista+eli+ei+ollut+toiveita+päästä+käsiraudoissa+sängynpäätyyn+vaan+henkisen+koron+alle+jättämisestä.+
Koska+kahvia+oli+vielä+reilusti+kupissa+en+jatkanut+matkaa+vaan+yritin+kääntää+keskustelun+enemmän+työviihtyvyyden+ja+työyhteisön+toimivuuden+suuntaan.+On+myönnettävä+että+naisen+vastatessa+tähän+kysymykseen+kehuen+omaa+asemaansa+organisaatiokaaviossa+aloin+laskemaan+mielessäni+paljonko+mulla+menee+jalkalistaa+olohuoneeseen+ja+mistä+kannattaa+ostaa,+sillä+jos+ei+tajua+että+minua+kiinnostaa+toisen+työstä+enemmän+se+epävirallisen+organisaation+toiminta+niin+antaa+olla.
Sanoisin+että+ei+kannata+luovuttaa,+mitä+useammalta+suunnalta+yrittää+niin+sitä+laajemmalta+alueelta+kerää+myös+pettymyksiä+jolloin+epäonnistumisista+tulee+arkea+ja+sehän+nyt+sujuu+kuin+itsestään.
24.02.2019 18:04
Kyllä+toki+molempiin+suuntiin+tuo+tukeminen.+
Meille,+tai+siis+ainakin+minulle+ja+kaveilleni,+joten+iskostettiin+tuo+että+tyttöjä+ei+kiusata+ja+niitä+pitää+auttaa+ja+tukea.+Se+ei+nyt+haittaa+jos+pojat+vähän+keskenään+painii.
24.02.2019 16:18
Ärsytys+nyt+ehkä+on+vähän+vahva+termi+tähän+mutta+pitää+kyllä+myöntää+että+onhan+tuo+pistänyt+miettimään.+En+tiedä+onko+nyt+oikein+verrata+työelämää+ja+parisuhdetta+keskenään+mutta+vähän+samoja+ajatuksia+herää.+Itse+kun+katselee+jo+puolen+vuosisadan+rajapyykkiä+silmiin+niin+on+tullut+mietittyä+myös+sitä+että+mitä+tehdä+jos+työpaikka+lähtee+alta.
Molemmissa+tapauksissa+tuntuu+että+olisi+jo+ammatillista+(parisuhteen+kohdalla+"+"+ympärille)+osaamista+ja+kokemusta+omista+vahvuuksista+ja+heikkouksista.+Lisäksi+on+näkemystä+mitä+onnistunut+lopputulos+vaatii+ja+koska+vuosia+on+vielä+jäljellä+niin+aikaa+riittää+myös+itsensä+kehittämiseen.+Kuitenkin+vaikka+anomuksia+lähettää+niin+vastauksia+ei+tule+tai+tyyliin+että+valinta+ei+nyt+osunut+teihin.+Vaikka+ikärasismia+ei+ole+niin+nuoremmillehan+nuo+paikat+sitten+menee.
Se+mikä+minua+tuossa+itse+jutussa+jäi+mietityttämään+oli+tuo+kumppanin+sairaus.+Sairauden+laatuhan+ei+tuossa+selvinnyt,+mutta+vaikka+miten+olisi+sovittu+avoimesta+suhteesta,+niin+ainakin+minun+olisi+kovin+vaikea+lähteä+muualle+kairaushommiin+jos+kumppani+on+vakavasti+sairas.+Jotenkin+vaan+on+saanut+sellaisen+kasvatuksen+että+miehen+tehtävä+on+naistaan+tukea+ja+mitä+vaikeampi+tilanne+niin+sitä+vahvemmin.
23.02.2019 23:36
Itse+käyn+cittarissa.+On+sopivasti++matkan+varrella+ja+siellä+on+hyvät+parkkipaikat.+Lisäksi+löytyy+kahvila++jossa+santsikuppi+on+ilmainen.+Lisäksi+vahva+tunne++siitä+että+siellä+on+kaikkein+vähiten+käsikkäin+kulkevia+pariskuntia.+Sen+lisäksi+että+muistuttavat+tilanteestani+niin+tukkivat+käytävät.
Remonttikamat+olen+ostanut+puuilosta+ja+k-raudasta.+Vaateostokset+usein+tulee+tehtyä+ostoskeskuksessa+sillä+samalla+yleensä+tulee+investoitua+kodin+tekstiileihin.
23.02.2019 22:33
Itsellä+on+perkolaattori+mutta+kyllähän+oikeassa+nuotion+yllä+tehdyssä+nokipannukahvissa+on+vain+jotakin+taikaa.+Varsinkin+jos+siinä+keitellessä+katsoo+miten+vedestä+nousee+nainen+joka+kuin+hidastetusta+filmistä+ravistaa+hiuksensa+kuivemmiksi+ja+sitten+pyyhkäisee+ne+kädellä+taakse.+Helposti+käy+mielessä+että+kyllähän+sitä+kaunista+saa+kylkiluustakin+veistelemällä.
Itse+en+juuri+enää+kahviloissa+käy+mutta+aika+paljon+kaupoissa+olen+istuskellut+niissä+samalla+kun+mietin+että+tuliko+nyt+ostettua+kaikki.+Samoin+paljon+käyn+jäähalleissa+katselemassa+junnujen+pelejä+ja+samalla+kun+hörppäsee+kahvit+ja+syö+jonkun+kiekkoaidin+leipoman+mokkaruudun+niin+tulee+tuettua+nuorisourheilua.+Kyllähän+sitä+tuolla+kaupoissa+tulee+kirjoiteltua+ihmisyksilöille+ja+pariskunnille+tulevaisuuden+suuntaviivoja.
Tämän+kahvilan+kehittämiseen+en+nyt+niin+näe+tarvetta.+Toki+minulla+ollut+vähän+sellainen+pahe+että+olen+aina+istahtanut+valmiiseen+pöytään.+Yhtä+ujoa+kuin+treffeillä+olo.+Ehkä+tämä+sellainen+pienen+paikkakunnan+huoltamokahvila+olisi.+Osa+viettää+pidemmän+aikaa+kantapaikassa+ja+osa+ehkä+sellaisia+että+tämä+osuu+mukavasti+työmatkan+varrelle+jolloin+piipahdetaan+säännöllisen+epäsäännöllisesti.+Osa+sitten+tietysti+vain+ohikulkumatkalla+ottaen+vain+kahvin+mukaan+ja+matka+jatkuu.
Enemmän+kahvilassa+aikaa+viettävillä+sitten+osalle+maistuu+vähän+karkeampi+jauhatus+ja+osalle+sitten+vähän+tummempi+paahto.+Aikalailla+laaja+skaalahan+täällä+on+ja+villeimmät+jopa+kaatavat+maitoa+joukkoon.+
Mukava+tietysti+että+kaikki+saisivat+sitä+mitä+tilaavat+eikä+ainakaan+alkaisi+tuntea+närästystä.+Toki+toisilla+on+sellainen+pastorien+vatsa+ja+toisilla+alkaa+laksatiivinen+vaikutus+melko+nopeasti.
22.02.2019 18:48
Jossakin+treffipalstoillla+kirjoittelin+naisen+kanssa+ja+siinä+sitten+molemmilla+kiinostavuus+nousi+sen+verran+korkealle+että+päätettiin+treffata.+Siinä+päivää+ennen+treffejä+vaihdettiin+kuvat+että+tunnistettaisiin+toisemme.+
Kuvassa+ihan+näpsäkän+oloinen+nainen+ja+kun+tuntui+että+aikalailla+samanlaiset+harrastukset+molemmilla+sekä+elämäntilanne+niin+siinähän+jo+ennakoin+mielikuvilla+miten+olisi+mukava+tämän+liikunnallisen+ja+elämäntavoiltaan+terveellisen+naisen+kanssa+lähteä+vaikka+vaeltamaan.
No+siinä+katselin+kun+kuvasta+tutun+oloinen+nainen+käveli+kohti.+Ei+ollut+tupakkaa+suussa+eikä+nuuskaa+huulessa+enkä+usko+että+oli+pohjiakaan+nauttinut+mutta+se+että+varjokin+näytti+painavan+toistakymmentä+kiloa+pisti+jo+miettimään++että+olenko+käsittänyt+termin+terveelliset+elämäntavat+eri+tavalla.
No+päätin+jättää+tämän+tyttömäisen+pyöreyden+sivuseikaksi+ja+ehdotin+että+noustaan+portaat+kahvilaan.+Kerrankin+minua+ei+jännittänyt+ja+aloitin+keskusten+kiivetessä+portaita+kohti+kahvilaa.++Ihmettelin+miksi+vastaantulijat+katsoivat+minua+pitkään+mutta+näytti+kuin+olisin+puhunut+yksin+sillä+treffiseurani+oli+päässyt+vasta+puoliväliin+rappusia.+
Silloin+oli+jo+selvää+että+ei+tarvi+jännittää+sillä+uusia+treffejä+ei+ollut+tulossa.++En+kuitenkaan+poistunut+paikalta+koska+ajattelin+että+hän+kuitenkin+on+uhrannut+hetken+elämästään+nyt+minun+tapaamiseen+joten+treffeillä+ollaan+ja+nautitaan+seurasta.
Ihan+mukavaa+juttuseuraa+hän+oli+kyllä+mutta+siinä+jutellessa+kävi+kyllä+selväksi+että+hänen+näkemyksensä+liikunnallisuudesta+ja+terveellisistä+elämäntavoista+oli+aika+vaikea+yhteensovittaa+sen+kanssa+mitä+minä+noista+ajattelen.
22.02.2019 00:05
Taitaa+jo+tässä+iässä+tilanne+olla+se+että+kaikenlainen+viettitoiminta+on+jo+liuennut+munuaisten+kautta+viemäristöön.+
Jos+nainen+mätkii+miestä+kadulla+käkättimeen+niin+ei+minulla+nyt+mitään+suojeluviettiä+nouse+naista+kohtaan+vaan,+ovat+viranomaiset+tilanteesta+mitä+mieltä+tahansa,++niin+kyllä+minä+miestä+autan.+
Tai+baarista+jos+kaveri+on+lähdössä+naisen+mökille+niin+kyllä+minä+saatan+muistuttaa+että+naisen+kolme+edellistä+miestä+on+nostettu+yleensä+keväisin+merestä+kalaverkkoon+käärittynä.+
Enemmän+kuin+sukupuoli+niin+siihen+kyllä+vaikuttaa+toisen+merkitys+ja+läheisyys.+Jos+olisin+miehiin+päin+niin+samalla+lailla+varmaan+tarjoisin+kainalopaikkaa+hänelle+huonosti+menneen+päivän+jälkeen+kuin+naisellekin.
En+tiedä+onko+tuo+suojeluvietti+ihmisillä+hiipumassa+vai+halutaanko+se+ulosliputtaa+yhteiskunnan+vastuulle+mutta+jotenkin+mutuna+veikkaisin+että+ihmiset+yhä+enemmän+aristelevat+puuttua+arjen+tilanteisiin.
21.02.2019 23:19
En+nyt+jaksa+kaivella+papereita+tarkan+ajan+määrittämiseksi+mutta+sen+voin+kyllä+sanoa+että+tämä+hallitus+ei+ollut+vielä+vallassa+kun+sinkuksi+jäin.
No+jos+pelkästään+minun+kannalta+miettii+niin+kyllä+ne+aikomukset+on+aika+seitinohuet.+Käytännön+elämä+on+nyt+näyttänyt+että+löytäisin+kyllä+emännän,+mutta+se+edellyttäisi+nykyisen+elämän+hylkäämistä+ja+siirtymistä+ruuhka-Suomeen+ja+se+ei+kyllä+ole+näköpiirissä.
21.02.2019 21:49
Älä++nyt+surustele,+maa+on+edelleen+litteä+ja+sitä+kiertää+aurinko.
Piristääkö+jos+kerron+että+kannatti+kuunnella+naisväkeä?+Marjapensas+tekee+kyllä+komeaa+satoa+tuölla+paikalla+jossa+se+on.+Luulen+että+minun+ehdottamalla+paikalla+olisi+ollut+liian+varjoisaa.
21.02.2019 17:19
Jompi+kumpi+tai+vaikka+molemmat,+mistä+sen+ikinä+tietää.+Itse+rakastuneena+ei+vain+kaikkea+näe+tai+sitten+ei+vain+osaa+katsoa.+Kuitenkin+kun+ollaan+perhejuhlassa+nähty+niin+on+halattu+ja+herrasmiehenä+olen+sellaista+pikaista+muodollista+halautta+yrittänyt+mutta+sieltä+suunnalta+halaus+on+jatkunut+hieman+pidempänä+ja+voimakkaampana+kuin+olin+itse+vastannut.+
Voi+olla+että+hän+osasi+nähdä+pidemmälle+eikä+nähnyt+meitä+lopullisena+parina+joten+ennemmin+nopea+kipeä+tilanne+kuin+että+pitkällä+aikavälillä+oltaisiin+riuduttu+kummatkin+onnettomana.+Aina+pitäisi+pyrkiä+totuuteen+ja+saisin+ehkä+tämän+selville+kysymällä+mutta+olen+antanut+itselleni+ottaa+hieman+siimaa+tässä+asiassa+ja+lukitsen+kylmästi+oman+vastaukseni.+Näin+toisesta+jää+kuitenkin+sellainen+lämmin+ja+hyvilläkin+muistoilla+kehystetty+ihminen.
Jäi+tuosta+alkuperäisestä+viimeinen+lause+kesken++kun+siihen+piti+vielä+sivulause+tulla+jatkoksi+jossa+"kun+sinun+ei+tarvi+miettiä+sitä"
21.02.2019 17:14
Arkiaamu,+kello+noin+6.37.+Olet+lähdössä+töihin+kuten+ennenkin,+hiukan+ennen+minua.+Otat+autonavaimet+ja+kävelet+keittiön+pöytää+kohden.+Pistät+sormesi+leukani+alle+ja+kohotat+sitä.+Näen+silmäsi+ja+tiedän+saavani+pusun+kuten+ennenkin.+Irtaudut+minusta+hitaasti+ja+toteat+että+olet+rakas.+Kuten+ennenkin+vastaan+samoilla+sanoilla+ja+katson+loittonevaa+selkääsi.+
Eilen+illalla+saatu+pitkitetty+intohimoinen+suudelma+yhdistettynä+aamun+pusuun+jonka+maku+vieläkin+tuntui+huulillani+antoi+sen+varmuuden+meidän+välisestä+rakkaudesta.+Hetken+kuluttua+herätin+rakkautemme+kaksi+kauneinta+hedelmää+ja+valmistaudun+viemään+heidät+kouluun.+Matkalla++katsoin+vielä+pihalle+istutettua+marjapensasta+joka+olisi+kyllä+mielestäni+paremmin+sopinut+lähemmäs+aitaa.+Halusit+sen+kuitenkin+siihen+joten+siihen+sen+myös+istutin.
Olin+onnellinen,+elin+rakkauden+täyteistä+aikaa+ja+tiesin+että+mikään+ei+voi+meitä+erottaa.
Alkuilta+kello+noin+17.43.+Mietittiin+miten+asiasta+kerrotaan+lapsille+ja+miten+tehdään+ositus+samalla+kun+pakattiin+tavaroita+jotka+otat+mukaan+uuden+miehesi+luokse.
Siitä+sen+tietää.
21.02.2019 00:28
Eipä+kai+sitä+itseään+miesten+vuoksi+kannata+muuttaa.+Mutta+sen+sijaan+että+katsot+sinne+parketille+valojen+loisteeseen+niin+vilkaiseppa+vähän+sivummalle.+Hiukan+jos+siristät+niin+saatat+huomata+että+siellä+seinäpaperien+saumakohdissa+löytyy+sellainen+ujompi+kaveri.+
Siis+jos+tällaista+komistusta+etsit.
20.02.2019 23:18
Ei+petetä.+
Nuorena+kollina+olin+eronnut+silloisesa+heilasta+mutta+jäätiin+kaveeraamaan++ja+käväistiin+kahvilla.+Hän+siinä+kyseli+että+voiko+antaa+numeroni+hänen+kaverilleen.++Vähän+ihmettelin+mutta+totesi+vaan+että+tämä+kaverihan+oli+yrittänyt+iskeä+minua+jo+silloin+kun+oltiin+vielä+yhdessä.+
Hetken+oli+hiljaista+ja+meinasi+exä+tukehtua+viineriin+kun+nauroi+minulle.+Enhän+minä+niitä+iskuyrityksiä+ollut+tajunnut;+ihmetellyt+vain+miksi+hän+katseli+minua+niin+oudosti+ja+miksikö+ihminen+kulkee+kotonaan+niin+tiukassa+ja+niukassa+vaatetuksessa.+
Ei+silti,+en+silti+olisi+vaihtanut+vaikka+olisin+havainnut.
Varmaan+muutama+tilaisuus+olisi+ollut+mutta+jotenkin+kun+tykkää+elää+enemmän+arkea+kuin+draamaa+niin+tällaiset+sivuille+hyppelyt+vain+aiheuttavat+turhaa+painolastia.+Se+on+kyllä+mielenkiintoista+että+kun+olet+parisuhteessa+niin+helpommin+siihen+tulee+toinen+haaskalle+kuin+että+olisi+vapaana+uudelle+rakkaudelle+kuin+peura+auton+valoissa.
20.02.2019 23:11
Täytyypi+muistaa+kertoa+tuo+tytöille.+
Pääasia+että+isältä+siirtyy+unenlahjat.
20.02.2019 17:39
No+ethän+sinä+sitten+niin+kovin+ujo+ja+arka+ole.++Sanoisin+että+enempi+harkitsevainen.+Ei+sulla+mitään+hätää+ole.+Idioottitutka+vain+päälle+ja+välttelemään+epäsopivia+yksilöitä.+Niinkuin+on+tuossa+matkan+varrella+kommentoitu,+ei+ujous+ja+arkuus+ole+pahasta+kunhan+et+sitten+kynnysmatoksi+rupea.
20.02.2019 17:33
Tuota,+kestääkö+vatsasi+miten+hyvin+kahvia?
Ihan+vaan+meinaan+kuvittelin+meidät+treffeillä+kahvilassa.+Sinä+olet+ujo+ja+minua+jännittää+joten+alkuun+saattaa+muutama+pannu+mennä+mustaa+kultaa+ennenkuin+saadaan+jotakin+juttua+aikaan.+Oikeastaan+kannattaisi+tehdä+niin+että+lähetetään+etukäteen+listat+toisillemme+mitä+saa+kysyä+niin+voidaan+miettiä+vuorosanat+alkuun.+Kunhan+saadaan+ne+vastaukset+ensin+ulos+merisään+äänenvaihtelulla+niin+ehkä+se+hiukan+lievittää+alkukankeutta+ja+voidaan+aloittaa+keskustelu+sponttaanisti+ohi+listan.+
Kyllä+minä+jossakin+vaiheessa+muistutan+itseäni+siitä+että+olen+mies+ja+olisi+enemmän+kuin+suotavaa+ottaa+tilanne+haltuun+ja+puhe+muuttuu+piikkilangan+oksentamisen+sijaan+ihan+ymmärrettäväksi.+Jos+minä+sillä+sitten+saisin+sinut+tuntemaan+itsesi+hyväksi+seuralaiseksi+niin+ehkä+se+ujous+ja+arkuus+siitä+pikkuhiljaa+karisisi.
Toisaalta+voitaisiin+mennä+vaikka+huvipuistoon+pelkäämään+yhdessä+niin+saataisiin+hiljaisuulle+joku+muu+peruste+kuin+ujous+tai+jännittäminen.+Tai+sitten+mennään+keilaamaan+mutta+kerro+etukäteen+oletko+kilpailuhenkinen.+Yhdet+treffit+meni+piloille+kun+voitin+naisen+siinä+lajissa.
20.02.2019 16:18
Baareissa+ei+nyt+ihan+joka+vuosi+ja+salilla+ja+hiihto+yksin,+sähly+miesporukalla+joten+aika+heikko+sieltä+löytää.+Treffipalstat+olen+jättänyt+mutta+tinderi+on+asennettu+vaikka+hiljaista+sielläkin.+Tosin+ruuhka-Suomessa+olisin+ehkä+jo+parisuhteessa.+Sen+verran+tuli+treffipyyntöjä+ko+sovellukseen;+eli+olen+väärässä+paikassa+väärään+aikaan.+Jos+oiotaan+niin+sinkkuus+siis+osittain+oma+valinta.
Muuten+samoilla+fiiliksillä+kanssasi;+mitäpä+jos+kaivettaisiin+jostakin+tuo+sponttaanius+takaisin?
20.02.2019 16:02
Kiitoksia+vaan+sinulle.
Kyllähän+minä+eilen+mietin+että+kirjoittelenko+tästä+mutta+kun+vedin+reilusti+yläkanttiin+mieskirjoittelijoiden+määräksi+30+niin+tuohon+prosenttimäärään+tuli+vielä+29,4+miestä.+Siitä+voisi+pyöristää+yhden+pois+ja+se+olisi+kyllä+nimimerkki+pujottelija.+Lisäksi,+kysymyksen+asettelusta+huolimatta,+aihe+on+ihan+hyvä+ja+usein+sitä+pohtinut+sillä+yksi+ajatus+itsellä+on+elämäntapavalinnoissa+teema+"kohti+hyvää+vanhuutta".
Tietysti+vielä+jos+vastaavaan+naisten+ketjuun+tulee+viitisenkymmentä+viestiä+eikä+me+miehet+saada+tänne+edes+kymmentä+huomionarvoista+viestiä+niin+ollaan+hävitty+tääkin+taistelu.
Itse+myös+mietin+että+onko+kontrasti+miesten+ja+naisten+kesken+näin+iso+vai+alkaako+jo+omasta+elämästä+värit+haalistua.+Tuolta+kun+naisten+puolelta+lukee+niin+niillä+on+rakkaat+ja+läheiset+tuossa+vierellä,+niitä+arvostetaan+ja+halutaan+vaalia.+Harrastuksia+löytyy+ja+ne+tuottavat+sisältöä+elämään,+pitäen+samalla+fyysisen+kunnon+korkealla+samoin+kuin+haasteellinen+työ+joka+tuottaa+taloudellista+turvaa+siihen+malliin+että+joutuu+uusia+tilejä+aukomaan+kun+vanhat+täytyy.+Puhumattakaan+siiitä+että+sinkkuus+on+oma+päätöds+kun+voi+valita+minkä+ikäistä+ja+väristä+sekä+karsastuksen+ja+taittovian+omistavaa+oria+lähtee+taluttamaan.
Itsellä+nyt+vapaapäivä+työstä+joka+nyt+ei+mitään+muuta+enää+anna+kuin+toimeentulon+ja+todennäköisesti+tällä+mennään+eläköitymiseen+saakka,+Hiihtäessä+minua+hikoiluttaa+ja+väsyttää+sekä+salilla+painotkin+tuntuu+raskailta.+Matot+on+nyt+arkisesti+ulkona+tuulettumassa+ja+aloitan+moppaamisen+kunhan+käyn+kaupassa+kun+maito+on+loppu.+Ilman+sitä+ei+kunnon+lättyjä+saa+tehtyä.+Kaupasta+tulen+taas+tyhjään+mökkiin+kun+tyttö+on+menossa+koulun+jälkeen+salille+ja+sieltä+kavereille.+
En+tiedä+mitä+muut+miehet+on+mieltä+mutta+vaikka+naiset+ehkä+on+hieman+värikynää+laittaneet+mukaan+niin+aika+iso+on+ero+kun+ajattelee+tätä++hetkeä+tai+odotuksia+tulevaisuudessa.+Naiset+vain+luontevasti+navigoivat+aallokosta+kohti+vanhuuden+satamaa+kun+meikäläinen+ainakin+tuntuu+ajavan+kölinsä+melko+moneen+karikkoon.+Ei+sillä+että+tän+ikäinen+mies+enää+kölillä+mitään+tekee+mutta+jos+tämä+olisi+Suomi+pienoiskoossa+niin+olisin+aika+huolissani+meistä+miehistä.
20.02.2019 12:46
149 / 200