Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3979
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eli+leffaa+odotellessa.+Vanhoista+miespelaajista+nyt+äkkiseltään+tulee+mieleen+Jimmy+Connors+ja+Boris+Becker.+Vaikea+nyt+verrata+McEnroen+kilahduksia+sillä+en+muista+että+muitakaan+silloin+oltaisiin+sanomisista+rangaistu;+oli+sitten+miehet+tai+naiset.+Itse+olen+sitä+mieltä+että+tuo+katsomovalmennus+pitäisi+sallia.+Ei+tulisi+mitään+tulkintoja.
Kyllä+minullakin+on+sellainen+mutu+että+naistennis+on+enemmän+esillä.+Varmaan+ihan+tenniksen+ulkopuolisistakin+syistä.+Onhan+siinä+enemmän+kirjoitettavaa+kun+synnytyksen+jälkeen+palaa+kentille+tai+Anna+Kournikova+menee+naimisiin+Iglesiaksen+kanssa;+ihan+samanlaista+draamankaarta+ei+saa+Beckerin+konkurssista+tai+Borgin+kalsareista.
Toinen+asia+mikä+varmasti+vaikuttaa+on+se+että+naistennis+on+yleisöystävällisempää+kuin+miesten.+Miesten+peli+on+enemmän+sellaisten+syöttöpommittajien+temmellyskenttä+jossa+pidemmät+pallorallit+ovat+pienessä+osassa.+naisilla+taas+enemmän+nähtävissä+"teknisempää"+tennistä.
12.09.2018 17:15
En+tiedä+vaikuttaako+asioihin+sukupuoli,+ikä+tai+asuinpaikka,++tai+sitten+minulla+vain+on+tylsä+elämä,+mutta+kyllä+minä+olen+treffeille+lähtenyt+jos+nainen+on+kysynyt.+Ihan+siitä+huolimatta+näenkö+meillä+yhteistä+tulevaisuutta+tai+en.+Vaikka+treffit+aina+jännittää+ja+helposti+menee+lukkoon+niin+tulee+käytyä+paikoissa+joissa+yksin+ei+tule+käytyä.+Näyttelyissä,+elävissä+kuvissa,juoksemassa+mäkiä+jne.+Naisen+ehdottamissa+treffeissä+on+myös+se+etu+että+on+aika+pieni+riski+saada+"meillä+ei+ole+kemiaa+kommentti"-+heti+kättelyssä.++Onhan+siinä+sekin+mahdollisuus+että+naisesta+nousee+esiin+asioita+jotka+nostavat+kiinnostavuutta.+
Treffeille+pyytäminen+on+jo+mielestäni+sellainen+rohkeuden+osoitus+ja+itsensä+likoon+laittamista+jota+itse+arvostan.+Jos+siihen+vastaa+myöntävästi+ja+sillä+toisen+itsetuntoa+kohotettua+niin+aina+mukavampi.+Ehkä+jatkossa+sitten+naisella+on+matalampi+kynnys+kysyä+treffeille+sitä+oikeaakin.
”Minua+suoraan+sanoen+kuvottaa+se,+miten+paljon+annamme+huomiota+sellaiselle+elämälle,+jonka+ihminen+tavoittaa+ehkä+kerran+vuodessa+tai+elämässä,+jos+silloinkaan.”+Jos+minä+ymmärrän+tämän+samalla+tavalla+kuin+se+on+kirjoitettu+niin+erittäin+paljon+olen+samaa+mieltä.+Eli+nykyään+ihminen+ansaitsee+sen+statuksensa+niistä+tähtihetkistä+eikä+arjesta,+En+nyt+oikein+keksi+hyvää+vertauskuvaa+mutta+jos+nyt+vaikka+itse+vaellan+viikon+niin+tulee+kehuja+miten+olen+hyvässä+kunnossa+jne.+Kuitenkaan+ketään+ei+kiinnosta+se+että+osaan+hyvin+tiskata+syviä+lautasia+ja+tätä+hommaa+teen+sentään+ne+loput+51-viikkoa.+Eli+se+harmaa+arki+jota+ihmiset+elää+niin+se+ei+enää+saa+sitä+ansaitsema+arvostusta.
11.09.2018 22:26
Borg/McEnroe+kaksikosta+on+ilmeisesti+tehty+elokuva+mutta+se+taisi+jäädä+tulematta+Suomeen+ilmeisesti+tulonjakokiistojen+takia.
11.09.2018 20:33
Jos+laskee+yhteen+tuon+linkin++otteluun+jossa+mies+ja+nainen+pelaa+toisiaan+vastaan+kaksinpeliä+sekä+kommentin+että+miehet+ei+ole+naisia+parempia+niin+äkkiseltään+herää+ajatus+että+mielestäsi+tasa-arvon+nimissä+jatkossa+ei+saisi+olla+enää+sarjoja+sukupuolten+mukaan+vaan+kaikki+vaan+samalle+lähtöviivalle+sukupuolesta+riippumatta.+
Tai+sitten+vaan+tulit+mainostamaan+tuota+ohjelmaa,+täytyy+muistaa+katsoa.
11.09.2018 18:09
Tänään+tuo+kyseinen+tapahtuma+tuli+esiin+videoituna+ja+ainakin+itsellä+oli+ihan+eri+käsitys+tapahtumista+tuon+lehtiartikkelin+perusteella.+Ajattelin+että+kyseessä+oli+klassinen+freudilainen+lipsahdus+ja+varsinkin+kun+ainoa+valtuutettu+joka+asiaa+kommentoi+oli+henkilö+joka+edustaa+puoluetta+joka+nyt+aina+ole+profiloitunut+sillä+että+vaatisi+kaikille+samoja+oikeuksia.
Videolta+kun+tilaisuutta+katseli+niin+kyse+ei+ollut+mistään+vahingosta+vaan+asenteet+vain+tulivat+läpi.+Olin+kyllä+yllättynyt+että+näinkin+kokenut+politikko+tuohon+sortui.+Hyvä+että+sai+kenkää+ja+asiaa+tutkitaan+ainakin+puolueen+sisällä.+
Ainakin+sotekeskusteluissa+tähän+varmaan+viitataan+kun+mietitään+yksityistämistä+ja+sitä+kuoriiko+yksityiset+firmat+rahat+valikoimalla+"terveemmät"+ihmiset+asiakkaiksi.
11.09.2018 16:05
Eihän+hän+mitään+ajatellut+vaan+toimi+kuten+poliitikot+yleensä.+Kun+ajatus+loppuu+niin+puhe+jatkuu.+Onneton+ja+väärä+sanavalinta+jota+kävi+myöhemmin+pyytämässä+anteeksi.
Kuuluu+samaan+kategoriaan+kuin+Rinteen+synnytystalkoot+tai+Walroosin+kommentti+että+suurin+osa+asiakkaista+tuo+vain+santaa+jaloissaan+pankkiin.+En+minä+nyt+tuollaisista+alkaisi+ihmistä+suolaamaan+ja+kuitenkin+varmaan+asia+itsessään+oli+oikea.+Mistä+saadaan+talven+tullen+suojaa+heikompiosaisille.
10.09.2018 22:50
Täytyypi+tulla+nopeasti+toteamaan+että+nyt+on+kommentti+heitetty+ihan+mutu-tuntumalla+joten+kiistän+sen+heti+etteivät+juorut+ja+arvuuttelut+lähde+täällä+laukalle.
En+tiedä+mistä+johtuu+mutta+ennen+näki+kyllä+naisia+mutta+nyt+on+vain+työkavereita,+salillakävijöitä,+kaupassakulkijoita,+koirantaluttajia+jne.+
No+sen+verran+annan+myöten+että+olen+tällä+hetkellä+työkomennuksella+kehäkolmosen+kupeessa+ja+minulle+tultiin+ehdottamaan+että+jos+en+ole+menossa+kotiseudulle+niin+kannattaa+lähteä+kissojen+yöhön;+ekana+ei+tullut+mieleen+korkeasaaren+eläintarha.
10.09.2018 22:41
No+nuoruudessa+tuli+tämän+videolla+nähdyn+tutkijan+kanssa+pelailtua+pallopelejä,+hypättyä+korkeutta+ja+seivästä;+juoksemista,+keihään+heittoa+ja+kuulan+(kiven)työntöä+yms.+Kiipeilty+kallioilla,+laskettu+pulkkamäkeä+jne.+Silloin+nuoruudessa+ei+kyllä+kummallakaan+ollut+aavistusta+että+iäkkäämpänä+alkaa+harmautta+löytyä+päästä.++
Ehkä+Tommin+on+nyt+helppo+puhua+jalattomuudesta+sillä+itse+juoksi+nuorena+keskimatkoja+eli+800-1500m.+Jos+kaveri+nyt+ei+nuoruudesta+ole+muuttunut+niin+kyllä+tämä+oli+enemmän+hyväntahtoinen+vinkki+että+saataisiinko+nuorisoa+vähän+liikuteltua+enemmän.+Ei+niinkään+kehoituksena+kohti+Sodoman+viimeisiä+päiviä.
Itsellä+sellainen+peruslapsuus+ja+nuoruus.+Vanhemmat+duunaritaustaisia,+sellaista+perusarkea+elettiin+meillä+kotona.+Isä+ja+äiti+eivät+koskaan+riidelleet+vaan+jos+oli+erimielisyyksiä+niin+niistäkin+puhuivat+silloin+kun+lapset+eivät+olleet+paikalla.+Koulu+sujui+omalla+painollaan+koska+ei+ollut+koskaan+läksyjä+sillä+seuraavana+päivänä+oli+aina+musiikkia+ja+liikuntaa.+
Nuorena+ei+oikein+tytöt+vielä+kiinnostaneet+vaan+aika+meni+ammatin+hankinnassa+ja+harrastuksissa.+Vasta+armeijassa+alkoi+katselamaan+tyttöjä+enemmän+sillä+silmällä+mutta+armeija+nyt+oli+ainakin+minulle+muutenkin+sellainen+henkinen+kasvupyrähdys.
09.09.2018 21:17
Vähän+oudolta+tuo+ainakin+itsestä+tuntuisi.+Vaikka+seksi+olisi+minkälaista+niin+kyllä+itselle+olisi+tärkeämpää+että+voitaisiin+erota+ystävinä+ja+kadulla+voitaisiin+tervehtiä+ja+vaihtaa+kuulumiset+positiivisessa+hengessä.+Eihän+nämä+tietenkään+ole+toisiaan+poissulkevia+mutta+jotenkin+se+että+molemmat+ymmärtää+että+se+oli+sitä+aikaa+ja+se+loppui+eikä+riskejä+uusille+tunteille+olisi.+Entiset+hyvät+yhteiset+kokemukse+ja+hetket+riittää+sillä+koskaan+ei+voi+olla+varma+kuin+omista+tunteistaan.
Toki+jos+nälkä+kovaksi+yltyy+niin+voihan+sitä+tietysti+ajaa+autokaistaa+ja+hakea+mättöä.+Tietää+mitä+saa+ja+lähtee+se+nälkä+silläkin.+Itse+vain+nautin+siitä+kun+yhdessä+mennään+kauppaan,+katsellaan+mitä+ostetaan,+suunnitellaan+mitä+tehdään+ja+kotona+sitten+kokataan+ja+syödään+yhdessä+se+ruoka+pois.+Jotenkin+se+että+arki+ja+rutiinit+ovat+siellä+taustalla+tekee+ainakin+minun+ruuastani+maukkaampaa+ja+täyttävämpää.
09.09.2018 13:18
Kyllähän+minä+tämän+kommentin+kyllä+ostan.+Toki+salin+lisäksi+pelaan+sählyä+sekä+pesäpalloa+mutta+kovasti+on+miesvaltaista+porukkaa+tai+pariskuntia.+
Tänä+vuonna+olen+aloittanut+myös+frisbeegolffin+heittelyn+mutta+kyllä+se+on+enemmän+tällaista+sosiaalista+puuhastelua+äijäporukassa.+Siinä+mielessä+toki+mukava+että+on+saatu+muutama+sohvaperunakin+liikkeelle.+
Se+missä+huomasin+että+treffit+ei+ole+minun+juttuni+oli+vaellukset.+Ihan+luontevasti+siellä+tarinaa+riitti+eikä+sellaisesta+vaivautuneesta+ilmapiiristä+ollut+tietoakaan.+Toki+voi+olla+että+siellä+on+sama+vaikutus+myös+naisiin.
09.09.2018 12:58
Itse+en+yksinkertaisena+miehenä+taivu+kovin+syväluotaaviin+analyyseihin+joten+totean+vain+että+tiedän+tunteen+ja+tilanteen.+Kaipaat+parisuhteeseen+mutta+treffeillä+vain+tulee+kokoajan+tilanteita+jossa+tämä+arpa+ei+voita.+Pikku+hiljaa+sitä+alkaa+miettiä+keinoja+päästä+tilanteen+herraksi.+Itse+lähdin+aluksi+samoille+linjoille;+tunteet+piiloon+ja+syvälle.+Hyvä+keino+tähän+tosiaan+on+pitää+itsensä+kiireisenä.+Voi+tietysti+olla+että+sinulla+on+paremmat+keinot+tähän+mutta+minulla+kävi+sitten+niin+että+rakensin+suojauksen+niin+vahvaksi+että+sieltä+ei+sitten+oikein+takaisin+pinnalle+tultukaan.
Alkoi+raskaaksi+käydä+myös+tilanteet+joissa+oli+treffeillä+ja+jo+lähtiessä+miettii+että+missä+vaiheessa+ja+millä+tavalla+kerrotaan+ettei+meillä+ole+kemiaa.+Ei+mikään+otollinen+tilanne+myöskään+treffikumppania+kohtaan+mutta+sinänsä+ihan+oiva+keino+varmistua+siitä+että+ketään+ei+ehkä+enää+löydä.
Joku+tuolla+ketjussa+ehdotti+Kaipuun+ja+Kelpaamattoman+kutsumista+illalliselle.+Itselle+tämä+keino+on+auttanut.+Itse+nostin+molemmat+sieltä+syvyyksistä+ihan+tuohon+olkapäille+istuskelemaan+ja+juttelemaan.+Aluksi+ne+siinä+olivat+melko+kova+kovaäänisiä+ja+jos+jossakin+oli+pariskunta+käsikkäin+niin+äänet+vain+ylty.+Nyt+niiden+juttuihin+on+jo+niin+turtunut+että+sama+kuin+ajaisi+autoa+ja+kunntelisi+radiosta+kiekkokierrosta.+Ajatukset+muualla+ja+perille+päästyään+pitää+tarkistaa+tulokset+teksti-tv:stä+vaikka+radio+oli+auki.
Eikä+noiden+ajatukset+niin+ristiriitaisia+olleet,+molemmat+ovat+oikeassa.+Kaipuu+parisuhteeseen+on+olemassa+ja+kelpaamaton+siinä+vain+komppaa+mukana+ja+ruokkii+kaipuuta.+Aika+harmittomiksi+ovat+jo+kutistuneet+ja+nyt+vain+odottelen+tilaisuutta+sanoa+niille+että+kannattaa+etsiä+paikka+muualta+sillä+teitä+paljon+isommat+Rakkaus+ja+Riittävyys+ovat+ottamassa+teidän+paikan.
09.09.2018 09:45
Ehkä+katseen+suuntaukseen+auttaisi+jos+ei+koko+aikaa+kulje+leuka+rinnassa.
Enpä+juuri+kysellyt,+totesin+vain+että+ne+on+näitä+viime+hetken+kasvupyrähdyksiä+ennen+äänenmurrosta.
05.09.2018 21:58
Tummanruskeat+juu,+kohtuu+ärsyttävää+kun+nuorena+kaikki+kutsui+nappisilmäksi.+Perään+tietysti+kommentti+että+oletpa+kasvanut,+vaikka+ikää+oli+24.
04.09.2018 21:41
Eipä+tule+käytettyä,+jos+ei+tekstistä+osaa+päätellä+niin+kyselee+lisää.+Sen+olen+huomannut+että+fb-kirjoittelu+on+vaihtunut+siihen+että+lähetän+kuvan+ja+vain+tekstikommentit.
04.09.2018 21:37
No+jos+se+on+silmistä+kiinni+niin+ei+ainakaan+tuo+ekakuva,+mulla+samanväriset+silmät+eikä+tuota+kommenttia+ole+tullut.+Tai+sitten+naiset+ei+nähneet+kun+mulla+on+lievä+taittovika.+Nuorena+oli+kyllä+usein+sänkykamarikatse+kun+tuli+yövuorosta+ja+haki+lapset+hoidosta+ja+lähetti+kouluun.+Sen+jälkeen+oli+sellainen+sänkykamarikatse+kohti+peittoa+ettei+mitään+rajaa.
04.09.2018 21:21
Eipä+sitä+tosiaan+varmuudella+tiedä.+
Ainakin+siinä+jutustellessa+voisi+kaivaa+tiedon+että+asuuko+kerros-+tai+rivitalossa.+Eihän+se+henkilöä+muuta+mutta+noissa+on+paremmat+mahdollisuudet+lähteä+karkuun+tai+huutaa+apua+kuin+jossakin+erämaamökissä.
Viinaa+nyt+et+aikonut+ottaa+mutta+jos+on+kovin+innokas+juottamaan+sinua+huppeliin+niin+aika+huono+merkki.+Ei+välttämättä+murhaaja+mutta+tuskin+sinun+nautinnoista+välittää+jos+ihan+sammumispisteeseen+juottaa.
Ehkä+myös+voisi+kysyä+yhteiskuvaan.+Jos+se+onnistuu+niin+tuskin+on+muutakaan+salattavaa+kuten+sormus+povitaskussa.
02.09.2018 20:24
Mitä+Kaijaan+tulee+niin+täytyy+muistaa+että+jos+Kaijaa+alkaa+treffata+niin+siinä+tulee+kaksi+naista.+Enkä+nyt+tarkoita+fyysistä+kokoa+vaan+sitä+että+sieltä+tulee+Kaija+Kokkolan+lisäksi+Kaija+Koo.+Kaija+Kokkolan+kanssa+olisi+mukava+juoda+aamukahvia+mutta+kun+siellä+voi+olla+Me+Naiset+tai+avotakan+toimittaja+jota+kiinnostaa+meidän+sunnuntaiaamut.+Välttämättä+ei+kiinnosta+kun+lehdessä+lööpissä+on+"Kaija+Koon+kumppani+juo+aamukahvinsa+mustana;+ravintoterapeutti+ja+suolistosairauksien+dosentti+kommentoivat".
Sama+missien+ja+muiden+julkkisten+kanssa.+Ne+kun+vielä+oleilevat+samoissa+piireissä+niin+on+aika+vaikea+nousta+samoihin+kerroksiin+tekemällä+terassi+kivestä+tai+vaihtaa+auton+talvirenkaat+kun+kumppanin+ystävät+kertovat+miten+tämän+edellinen+poikaystävä+sai+NHL-sopimuksen+Dallasiin,+Nobelin+palkinnon+tai+ensi+vuonna+siltä+on+tulossa+stadion+keikka.+
Jos+kirkkaista+valoista+laskeudutaan+harmaaseen+massaan+niin+kyllä+minua+vahvat+naiset+hiukan+pelottavat;+tosin+päinvastaisesta+syystä+kuin+Hynysellä.+Ihan+vaan+treffi-ilmoituksia+kun+selailee+niin+täällä+on+vain+itsenäisiä,+vahvoja,+omillaan+toimeentulevia+naisia+joille+mies+tai+parisuhde+olisi+mukava+bonus+tai+lisä+elämään.+Ehkä+ei+pitäisi+lukea+kuin+piru+raamattua+mutta+jotenkin+nousee+helposti+pintaan+ajatus+että+nainen+on+se+joka+ei+halua+puhua;+eihän+hänellä+ole+mitään+menetettävää.+Jos+mies+sanoo+yksi+ja+nainen+kolme+niin+miksi+yrittää+vääntää+asiaa+puoleen+väliin+kun+voi+pullauttaa+miehen+pois+niin+se+on+sen+jälkeen+kolme.
Eniten+ehkä+pelkään+että+se+vahvaksi+itseään+mainostava+nainen+on+vahva+ja+itsenäinen;+niin+vahva+että+ennemmin+kärsii+kuin+pyytää+mieheltä+apua.+Itselleni+tuollainen+olisi+aivan+hirveä+tilanne+sillä+minut+on+kasvatettu+siihen+että+nainen+voi+aina+luottaa+siihen+että+miehen+polvet+ei+notkahda.+Jos+naisella+on+paha+olla+niin+mies+ei+mene+sikiöasentoon,+ime+peukaloa+ja+puhu+tunteista+vaan+mies+levittää+hartiansa+ottaa+naisen+syliin+ja+toteaa+itsevarmasti+että+yhdessä+tästä+selvitään.+Siitäkin+huolimatta+että+itseäkin+sattuu+eikä+aavistustakaan+miten+tilanteessa+pitäisi+toimia.+
Pahimmoilleen+tämä+pelko+että+mieheltä+avun+pyytäminen+on+jotenkin+itsenäisyydestä+ja+vahvuudesta+pois+saattaa+johtaa+henkiseen+väkivaltaan+jossa+vähätellään+tai+aliarvioidaan+seksuaalisesti+tai+taloudellisesti+ja+pahimmoillaan+kiristetään+perättömillä+raiskausilmoituksilla+tai+erolla+jossa+lapset+jäävät+äidille.
02.09.2018 19:06
Kuten+aiemmin+viittasin+se+on+huonoa+käytöstä+enkä+sitä+hyväksy.
02.09.2018 17:45
Huonoa+käytöstä+en+ole+koskaan+ymmärtänyt+enkä+hyväksynyt,+oli+sitten+irl+tai+nettikirjoittelu.+Asetan+sekä+kurpittelun+että+saamani+hekilökohtaiset+kommentit+samalle+viivalle.+En+niihin+reagoi+sillä+ne+vain+lisää+bensaa+liekkeihin.
01.09.2018 21:48
Onhan+ihminen+toki+aina+liikkunut+mutta+itse+olen+ollut+enempi+siinä+uskossa+että+nälkä+pisti+jalat+liikkeelle.+Ennen+riistamaat+ja+myöhemmin+Volvon+tehtaat.+Parisuhde+siinä+tuli+siinä+sivussa+jjos+oli+tullakseen.
01.09.2018 13:02
169 / 199