Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

4168

1. Itsellä+ei+ole+markkinoinnin+eikä+myynnin+kokemusta+mutta+itse+aina+lähdin+siitä+että+se+mitä+profiilissa+oli+mainittu+oli+totta.+Se+oli+profiilin+tekijän+näkemys+ja+sitä+piti+sitten+suhteuttaa+omaan+ajatusmailmaan.+Jos+profiilissa+luki+liikunnallinen+niin+joillekin+se+on+koiran+käyttämistä+etupihalla+ja+toiselle+taas+treenaamista+ironman+-kilpailuun.+Voi+olla+hyvinkin+tasapaksua+pötköä+tekstissä+ja+lopussa+kommentti+että+olen+huumorintajuinen.+Profiilitekstejä+kun+miettii+niin+ehkä+luettavin+voisi+olla+jos+et+kirjoita+liikunnallinen++vaan+kerrot+esim.+että+syntymästä+on+jo+sen+verran+aikaa+että+fysiikasta+on+pidettävä+huolta.+Tämä+hoituu+pelaamalla+pari+kertaa+viikossa+sählyä+kykyjäni+vastaavalla+pelipaikalla+eli+kädettömänä+pakkina.+Luonnepuolelta+on+hyvä+hakea+vertauskuvia.+Esim+osa+kehuu+ettei+ole+heittämässä+kirvestä+kaivoon+mutta+sinä+olet+erilainen+ja+mielelläsi+kirveen+pois+heität+sillä+eihän+sillä+mitään+tee+esimerkiksi+jos+asioita+muurataan.++Äläkä+kirjoita+huumorintajuinen+vaan+anna+sen+näkyä+tekstissä.Vielä+sellainen+asia+että+vaikka+profiili+on+tärkeä+niin+vähintäin+ja+usein+jopa+vielä+vaikuttavampi+asia+on+se+että+erotut+joukosta+sillä+ensimmäisellä+viestillä.+Naisille+kun+tulee+paljon+viestejä+ja+joukossa+jos+jonkinmoista+ruumiinosan+esittelijää,+mitä+kuuluu+aloituksia+niin+siellä+jos+pääset+keulille+persoonallisella+viestillä+josta+huokuu+läpi+se+että+olet+oikeasti+lukenut+naisen+profiilin+ja+jopa+ymmärtänyt+mitä+siinä+haetaan+niin+hyvät+on+mahdollisuudet+saada+postia+takaisinkin+päin.
  2. Hauska+tempaus+tälle+palstalle;+ja+jos+tosiaan+oma+gluteus+esillä+niin+kunnioitettavaa+henkilörohkeutta.Sinänsä+ei+ihme+että+pakarat+ovat+seurattua+aluetta+ihmisessä+sillä+ne+kyllä+vaikuttavat+niin+paljon+jokapäiväiseen+elämään.+Geeneistä+toki+paljon+kertovat+mutta+myös+antavat+osviittaa+elämäntavoista.+Kannattaa+pitää+kunnossa.+Sen+lisäksi+että+treenataan+kannattaa+venytellä+ja+muistaa+lihashuolto.+Vaikuttaa+heti+alaselän+toimintaan+ja+lantioseutuun.+Teille+nuorille++joilla+on+vielä+intoa+ja+uskoa+huomiseen++niin+lantionpohjaa+treenaaminen+parantaa+erektiota+ja+minä+sekä+ikäiseni+voivat+keskittyä+siihen+että+estetään+virtsankarkailu.Mitä+profiilikuviin+tulee+niin+se+nyt+on+tietysti+kiinni+siitä+mihin+alustalle+olet+ne+paaluttamassa.+Varmasti+tuosta+kuvasta+jotkut+innostuu+mutta+jos+tuo+olisi+treffipuolella+niin+olisiko+jo+vähän+yliampuva.+Tinderissä+olisi+varmaan+hyvinkin+värikkäitä+kommentteja+jos+vain+matchit+osuisi.+Itse+arvostan+profiilikuvissa+sellaisia+jotka+kertovat+jotakin+luonteesta+tai+elintavoista.+Kyllähän+tietysti+paljas+gluteus+maximuskin+voi+siitä+viestittää+mutta+tarkoitan+että+profiilitekstissä+ei+tarvitse+lukea+että+on+tekevä+nainen+jolla+työkalut+pysyy+kädessä+jos+kuvassa+käyttää+timanttiporaa.+Välillä+oikein+mietityttää+kun+kuvassa+on+nainen+jonka+vieressä+on+neljä+koiraa+seisemän+kissaa+sekä+yksi+kani+ja+tekstissä+lukee+että+eläinrakas.+Eiköhän+se+olisi+kuvasta+selvinnyt.Tuossa+kun+fb:a+katselin+niin+aika+moni+nainen+oli+hommannut+ensi+vuodelle+jonkun+mieskalenterin+ja+mitä+niistä+sämppeleitä+iskeytyi+ruutuun+niin+aika+monessa+kuvassa+oli+miehen+lisäksi+joku+kissanpentu+tai+vastaava+tasapainottavassa+maskuliinisuutta.+Itsekkin+tuossa+joskus+miettinyt+että+minkälaisen+vastaanoton+saisi+tinderissä+jos+ottaisi+kuvan+jossa+makaisi+sohvalla+ja+vatsan+tai+selän+päällä+olisi+joku+kani,+kampela+tai+varaani.
  3. Tuossa+sähkö+ja+vesilaskua+maksellessa+kävi+mielessä+että+silloin+kun+kotia+leikki+niin+ei+nämä+laskut+näin+isoilta+tuntunut,+varmaan+johtuu+siitä+ennen+maksoi+kulutuksesta+mutta+nyt+kaikesta+muusta+kuten+perusmaksuista.+Lisäksi+kotityötkin+työllistävät+huomattavasti+pidempään+kun+yksin+touhuaa.++Saati+että+joku+pesi+selän+ja+kuunteli+minun+huonoja+juttuja+niin+melko+työllistävää+sekin.+Minun+jutut+on+meinaan+sitä+tasoa+että+ihan+pienellä+palkalla+niitä+ei+kukaan+kuuntele.+Onneksi+silloin+rakkaus+kelpasi+maksuksi.+Tuosta+maatilasta+olikin+juttua+mutta+toisessa+tapauksessa+jotenkin+tuntuu+vähän+kylmäkiskoiselta+touhulta+jos+ruvetaan+jälkeenpäin+arvioimaan+toisen+kulutusta+siihen+paljonko+on+taloon+kantanut+euroja.+Toivon+todellakin+että+tämä+mies+kuuluu+ajatusmailmaltaan+selkeään+vähemmistöön.+Ei+meinaan+hirveästi+tule+mieleen+kauniinpia+asioita+joita+nainen+voi+miehelle+antaa+kuin+rakkaus+ja+lapsi+on.+Sitten+mennään+oikeuteen+muutaman+tonnin+takia.+Kyllä+joskus+me+miehetkin+voitaisiin+siinä+katkeruuden+puuskassa+istahtaa+ja+miettiä+asioita+hiukan+toiselta+kantilta.Ehkä+ne+sopimukset+sitten+vaan+on+tätä+päivää+mutta+itse+en+kyllä+sellaista+tee.+Eiköhän+ne+puhumalla+tule+selviksi+ja+asioista+pystytään+sopimaan.+Jos+riita+tulee+niin+ottaa+sitten+puolet+lähtiessään.+Materiaalia+se+vaan+on+ja+rahaa+saa+töistä.Sanotaan+naisista+mitä+vaan+mutta+jos+omaa+elämääni+tähän+alttarille+nyt+suolistaisin+niin+kyllähän+minä+voitolla+olisin;+paljon+juuri+naisten+ansiosta.
  4. Kyllä+kieltämättä+itsetuntoa+nakertaa+jos+ei+kelpaa+perhe-elämään+eikä+työelämään.+Kyllähän+tuolla+näkyy+noita+tavallisia+perheen+isiä+ja+perheettömiä+joilla+töitä.+Mutta+ilmeisesti+yhä+suurempi+joukko+on+näitä+miehiä+joilla+ei+ole+kumpaakaan.+Näillä+sitten+on+suuri+riski+huono-osaisuuteen,+asunnottomuuteen,+alkoholismiin+tai+rikoskierteeseen.+Naisilla+useimmin+on+näistä+kahdesta+osa-alueesta+edes+toinen+kunnossa+antamassa+elämään+sisältöä.Palstatila+oli+varmaan+vähissä+mutta+olisi+ollut+kiinnostavaa+nähdä+kartasta+missä+nämä+nuoret+työelämä-+ja+perhepudokkaat+majailevat.+Omaan+kokemukseeni+eli+ei+mihinkään+tieteeseen+tai+tutkimukseen+perustuva+näkemys+on+että+kyseessä+on+myös+jossakin+määrin+oma+valinta.+Olin+tuossa+muutaman+viikon+komennuksella+kehäkolmosen+sisäpuolella+ja+minulle+sanottiin+että+hommaa+heille+työntekijöitä.+Lupasivat+vielä+pari+sataa+mulle+tilille+joka+rekrytoinnista.+Lisäksi+varsinais-Suomessa+on+työvoimapula.Mitä+parisuhde+tai+perhe-elämään+tulee+niin+täällä+asuinseudulla+ei+tarvi+paljon+yhteydenottoja+odotella+mutta+tuolla+suunnalla+piti+välillä+katsella+ympärille+josko+jossakin+olisi+piilokamera.+Se+että+tälläinen+tapetinharmaa+elähtänyt+tuhkamuna+on+jotakin+top3+materiaalia+tuntui+vähän+jopa+koomiselta+mutta+kun+naisilta+alkoi+keskustelunavauksia+ja+treffipyyntöjä+tulla+niin+kyllähän+se+itsetuntoa+hiveli.+Jos+olisin+sinne+jäänyt+asumaan+niin+todennäköisesti+olisin+hyvän+matkaa+menossa+kohti+parisuhdetta.Eli+jos+joku+nuorimies+jolla+on+työhaluja+ja+kaipuuta+parisuhteeseen+niin+istahda+hetkeksi+ja+hörpi+pari+kuppia+kahvia+ja+mieti+olisiko+mahdollista+edes+suunnitella+muuttoa+muualle.+Myönnän+että+tilanne+ei+ole+näin+yksinkertainen+sillä+asuntoja+on+niukasti+yms+mutta+ihan+noin+vaan+mietittäväksi.