Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3979
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+se+mitä+minä+olen+tai+en+ole+elämässäni+kokenut+ei+pelkästään+määritä+mielipiteitäni+asiaan+vaan+kyllä+siien+vaikuttaa+myös+lähi-+ja+ystäväpiirinj+kokemukset+sekä+muualta+tulevat+kommentit.
Se+jäi+tuosta+aiemmasta+viestistä+pois+että+kurppaviljelyä+voivat+yhtä+hyvin+harrastaa+eronneet+keski-ikäiset+jotka+luulevat+että+eron+jälkeen+voi+taas+aloittaa+alusta+ikäänkuin+aika+parisuhdeaika+olisi+pyyhitty+kellosta+pois.
01.09.2018 13:00
Muuten+aika+samoilla+linjoilla+mutta+ehkä+tässä++"Vanhoilla+pojilla+on+harvemmin+jotakin+sellaista+mikä+olisi+oman+ikäluokan+naisilta+jäänyt+huomaamatta........."+hieman+hiihtelen+eri+ladulla.
Ennen+kumppani+löytyi+melko+läheltä+ja+todennäköisesti+tunnettiin+pidemmältä+ajalta+tai+ainakin+kylillä+oli+jo+"varmaa"+tietoa+ihmisestä.+Samoin+soidinmenot+yleensä+pidempään+ja+siinä+sitten+tutustuttiin+toiseen.
Nykyään+mennään+hetkisellä+deittailukultuurilla.+Jos+joku+asia+ei+jo+alussa+ole+likimain+täydellisyyttä+niin+se+on+aika+nopeasti+siinä.+Ei+muuta+kuin+seuraava+jonosta+haastatteluun.+Tätä+taustaa+vasten+itselläni+on+vähän+taas+sellainen+kuva+että+nykyään+jää+paljon+kumppaniehdokkaista+huomaamatta,+hyvässä+ja+pahassa.
Mikäli+tarkoitat+vanhoilla+pojilla+meitä+jo+loppusuoralle+kääntyviä+niin+minulla+on+vähän+sellainen+käsitys+että+meidät+niputetaan+ihan+suorilla+stereotypioiden+mukaan+samaan+arkiseen+ja+tylsään+laariin+jonka+viljasta+nyt+ei+mitään+juhlapöudän+pitkoa+taiota+eikä+toisaalta+ruisleipääkään+aina+jaksaisi+syödä.
01.09.2018 11:00
Ei+minua+ainakaan+hävetä.+Usein+tulee+mietittyä+miten+saisi+vähän+vaihtelua+omaan+kotiruokalistaan+ja+yksi+vaihtoehto+on+kasvisruoka.+Netistä+löytyy+hyviä+ohjeita+ja+välillä+sosiaalisesta+mediasta+tulee+kavereiden+reseptejä+ongittua.
Töissä+oli+ennen+työmaaruokala+ja+siellä+oli+usein+kasvisvaihtoehto+tai+pelkkä+salaatti+ja+välillä+huomasin+ottaneeni+jomman+kumman+jälkimmäisestä+vaihtoehdosta.+Vaikka+silloin+osasto+oli+miesvaltainen+ei+noita+ruokavalintoja+koskaan+ihmetelty+ja+ruokalan+emäntäkin+oli+pannut+merkille+että+aika+hyvin+tuo+kevyempi+vaihtoehto+myös+miehiiin+uppoaa.
Kaikkein+vähiten+minua+hävettäisi+ravintolassa.+Ympärillä+on+tuntemattomia+ihmisiä+ja+jos+ruokailukumppanit+arvostelisivat+perustelujani+tilatessani+kasvisruokaa+niin+kyllä+sitten+kotona+olisi+mietinnän+paikka+siitä+pitäisikö+tuota+kaveripiiriä+vähän+putsata.
28.08.2018 22:57
Toki+näinkin,+mutta+ihan+omana+mutuna+väittäisin+että+lehtien+merkitys+on+nykyään+aika+vähäinen+verrattuna+someen.+Siellä+kun+näkee+miten+ihmiset+joihin+voit+oikeasti+samaistua+esittelevät+parhaita+puoliaan+niin+helposti+tulee+riittämättömyys+omaan+elämään.
28.08.2018 15:59
Ei+tuo+nyt+varmaan+ole+noin+mustavalkoinen.+Tämä+ei+nyt+ole+sukupuolisidonnainen+mutta+koska+esimerkki+oli+näinpäin+niin+jos+nyt+naisella+olisi+tällainen+olo+niin+kannattaisi+miettiä+myös+miten+valta+on+jaettu.+Kyllä+yleensä+valta+ja+vastuu+kulkevat+käsi+kädessä.+Pahin+tietysti+olisi+että+toisella+on+valta+ja+toisella+vastuu.+Tietysti+myös+että+mihin+tämä+valta+sitten+perustuu;+onko+se+esimerkiksi+taloudelliset+resurssit.
Siten+on+tietysti+se+toinen+kysymys+että+onko+mies+yrittänyt+ottaa+sitä+vastuuta+mutta+ei+ole+saanut+koska+esimerkiksi+tuo+vähemmän+rahaa+talouteen+vai+olisiko+sitä+valtaa+ollut+oikeasti+myös+miehelle+tarjolla+mutta+ei+ole+kelvannut+koska+mukana+tulee+myös+vastuu.
Nyt+toki+oli+kyseessä+vain+parisuhde+mutta+jos+minulla+olisi+valta,+voima+ja+kunnia+niin+minä+tekisin+perhevapaauudistuksen+sellaiseksi+että+miehillä++olisi+yhtä+pitkä+isyysvapaa+kuin+äideillä+ja+päälle+aika+jonka+perhe+saisi+päättää.+Kannustettaisiin+isiä+jäämäään+kotiin+ja+pistetään+äidit+töihin.
27.08.2018 23:11
Onhan+tuollainen+huonolla+itsetunnolla+varustettu+mies+aika+raskas+kumppani,+varsinkaan+jos+puhe+tai+kannustus+ei+auta.+Saati+sitten+että+mies+ei+näe+siinä+ongelmaa+eikä+varsinkaan+hae+ammatillista+apua.+
Itseäni+alkoi+tässä+kiinnostamaan+tämä+prosessi+eli+milloin+mies+saa+huonon+itsetunnon+leiman.+Itsetuntojahan+on+moniin+tilanteisiin.+Itselläni+on+esimerkiksi+hyvin+vahva+ammatillinen+itsetunto.+Tiedän+tarkalleen+mihin+pystyn+ja+myös+sen+mihin+en+kykene+ja+mistä+voin+saada+apua.+Ongelmia+ei+myöskään+ole+itseni+tuntemisen+kanssa,+harrastuspuolen,+parisuhdekumppanina,+miehenä+olemisen+sekä+isänä+olemisen+kanssa.
Minun+itsetunto-ongelmat+kulminoituvat+ensitreffeille.+Sitä+kun+on+saanut+sen+verran+usein+sitä+itseään+tuulettimeen+noissa+tapaamisissa+niin+itsetunto+ei+vaan+ole+huipussa+vaan+lähtökohtaisesti+odottaa+vain+missä+muodossa+pakit+tulevat.+Tämä+varmasti+heijastuu+epävarmuutena+ja+itseluottamuksen+puutteena+jolloin+minusta+varmasti+paistaa+myös+heikko+itsetunto+läpi.+
Ymmärrän+toki+että+tämä+on+minun+ongelma+josta+pitää+päästä+yli+mutta+mietin+vain+sitä+että+näkevätkö+naiset+tämän+asian+"taakse"+vai+onko+se+vaan+kylmä+oletus+että+epävarmuus+ensitreffeillä+tarkoittaa+heikkoa+itsetuntoa+joka+elämän+osa-alueella?+
Tai+jos+mies+ei+ole+ollut+hetkeen+naisen+kanssa+joten+kammariin+päästyään+joutuu+hieman+pyörittelemään+ja+kääntelemään+naista+jotta+taas+muistaa+mitä+sieltä+löytyykään.+Jos+tilanne+onkin+niin+että+aiemmin+on+saanut+negatiivista+palautetta+"petitaidoistaan"+eikä+sen+vuoksi+heti+muista+mistä+kannattaa+lipaista+jotta+naisen+hengitys+tihenee+niin+onko+se+merkki+heikosta+itsetunnosta+jolloin+käsketään+pukea+vaatteet+ja+soitetaan+miehelle+taksi+vai+onko+malttia+hetki+odottaa+että+mies+pääsee+itsetuntonsa+herraksi+tässä+elämänalueella?
Nämä+nyt+oli+tällaisia+kärjistyksiä+ja+tilanteet+ja+ihmiset+omanlaisiaan+mutta+olisi+kiva+hiukan+tietää+kuinka+laajaksi+tai+korjaamattomaksi+vahingoksi+nämä+itsetuntovajavaiset+miehet+määritetään.
27.08.2018 22:38
Pohje+ja+mankeli
https://aijaa.com/73dy6F
Maanantain+kunniaksi+lisäksi+oikea+käsi+joka+silittää+Vallilan+verhoja.
https://aijaa.com/lW6Pqz
27.08.2018 20:02
Ihan+tuo+on+kuntopesiksen+nimellä+mitä+me+pelataan.+Jos+siinä+kaikki+pesänvälit+juoksee+täysillä+niin+hiki+tulee+kyllä.
27.08.2018 19:57
Eipä+tarvi+tuntumalla+mennä+sillä+vaaka+ilmoitti+että+toukokuun+lopusta+tähän+päivään+painoa+on+tullut+kolme+kiloa+lisää.+Nyt+paino+on+87kg.+Oletin+kyllä+että+olisi+tullut+kesällä+enemmänkin.+Muutama+vaellus+ja+pesäpallo+ovat+pitäneet+painon+siedettävänä+vaikka+ruokavalio+ei+nyt+ole+kohdillaan.+
Salikortti+on+taas+ensi+kuussa+voimissaan+ja+kun+pesäpallon+lisäksi+tulee+vielä+sähly+niin+päästään+taas+arkeen+kiinni.+Sitä+kautta+ruokailuunkin+tulee+säännöllisyyttä.+
Tavoite+olisi+että+jouluun+mennessä+olisi+taas+tuo+84+ja+keväällä+seitinohuesti+päälle+80+kg.
27.08.2018 16:53
Itse+kyllä+ajattelen+olevani+ikäistäni+vanhemman+näköinen.+Siitä+päätellen+kuinka+nopeasti+treffit+yleensä+loppuvat+olen+kallistunut+siihen+suuntaan+että+en+ole+ajatuksieni+kanssa+yksin.
Jos+minulta+vielä+joku+papereita+kysyy+niin+se+ei+kyllä+johdu+siitä+että+olisin+nuorekas+vaan+todennäköisesti+henkilöä+kuumottaa+tieto+olisiko+minulla+vielä+paperinen+ajokortti.
Toisaalta+työterveyslääkärin+tutkimukset+kyllä+kertovat+että+olen+ikäistäni+terveemmässä+kunnossa+ja+mikäli+vuosittaisiin+inbody-mittauksiin+sekä+kävelytesteihin+on+uskomista+niin+sama+suunta+on+myös+yleiskunnon+ja+lihasmassan+kanssa.
26.08.2018 22:37
No+jos+treffit+määritellään+niin+että+vietätte+yhdessä+yli+tunnin+niin+viime+vuonna+muutama+ja+olisko+alkuvuonna+yhdet.+Sellaisia+puolen+minuutin+"meillä+ei+ole+kemiaa"+tai+hätävalheella+poistumisia+sekä+ohareita+nyt+on+ollut+viime+vuosina+huomattavasti+enemmänkin.+
Mutta+ei+tässä+nyt+kiirettä+ole+yksi+nainen+lupaili+tuossa+soitella,+vuosi+tosin+taisi+olla+2015.
26.08.2018 22:26
Onhan+mun+kuva+jo+tuolla,+Toki+eri+kaveri+sai+"syyt"+sormilleen.
Pohje+vaan+tuli+mieleen+kun+aamupäivästä+hieroin+yhdet+pohkeet+auki.
26.08.2018 12:44
Pohjekuva+olis+kiva.
26.08.2018 12:03
Sanoisin+että+aika+paljon+riippuu+minkälaista+seuraa+haluaa.+Jos+haluaa+seuraa+vain+yhdeksi+yöksi+niin+ei+ne+numerot+ole+niin+tärkeitä.+Paitsi+ehkä+postinumero+jotta+tietää+poistuuko+aamulla+jalan,+linja-autolla+tai+taksilla.
Jos+nyt+ajatellaan+pidempää+parisuhdetta+niin+silloin+minusta+ikä+ei+ole+pelkkä+numero+vaan+suurimmalle+osalle+se+myös+antaa+viitteen+siitä+elämänvaiheesta+jossa+nyt+ollaan.+Itse+kun+joitakin+vuosia+sitten+haeskelin+täältä+seuraa+40+++ikäisenä+niin+kyllä+minulla+taisi+olla+ajatus+että+nainen+olisi++-5+vuotta+omasta+iäastäni.+Silloin+ehkä+oltaisiin+elämäntilanteessa+suunnilleen+samalla+sivulla+ja+siten+ajatukset+ja+haaveet+tulevaisuudesta+olisivat+samansuuntaiset.+Kuitenkin+vaikka+miten+tärkeää+seksi+parisuhteessa+onkin+niin+suurin+osa+ajasta+menee+niihin+arjen+vaikeiden+päätösten+ratkomiseen:+kuten+mitä+tuodaan+kaupasta,+pestäänkö+lattiat+tänään+vai+viikonloppuna+yms.
26.08.2018 11:55
Joskus+aikanaan+kun+vielä+oikeassakin+elämässä+eleli+kotileikkien+mailmassa+niin+tuota+tuli+pelailtua.+Joku+oli+lapsille+lahjaksi+ostanut+ja+kun+lapset+olivat+jo+unten+mailla+niin+vaimon+kanssa+pelailtiin.+Vanhemman+näkökulmasta+siitä+mainio+peli+että+ei+tarvinnut+lahjoja+miettiä+kun+lisäosia+oli+kaupan.+Aika+äkkiä+siihen+kuitenkin+kyllästyi+mutta+sellainen+lisäosa+kuin+taikaa+oli+melko+mainio.
26.08.2018 10:43
Mitä+tuossa+muutamia+lehden+kommentteja+luin+niin+aikalailla+taas+taitaa+olla+miehet+vastaan+naiset+asetelma.+
Itse+jäin+tuossa+vähän+miettimään+sitä+mitä+tuohon+ei+ollut+kirjoitettu.+Jos+minulla+olisi+tuollainen+nainen+joka+hieman+väsyneenäkin+jaksaisi+yrittää+innostua+minun+mielikseni+niin+miksi+hän+tekisi+niin?
Onko+hänellä+sitten+mies+joka+tulee+töistä+väsyneenä,+syö,+murahtaa+ja+menee+sohvalle.+Illalla+nousee+iltakahville+josta+suoraan+sänkyyn+jossa+jo+vaimo+odottelee?+
Vai+onko+kyseessä+kenties+mies+joka+tulee+töistä,+antaa+suukon,+kuuntelee+vaimon+päivän+kuulumiset+ja+osallistuu+keskusteluun.+Vaikka+kuinka+myös+työpäivän+jälkeen+väsyttää+hän+miettii+että+väsyttääkö+häntä+oikeasti+niin+paljon+ettei+hän+jaksaisi+auttaa+rakasta+naistaan+kotitöissä+jotta+heille+jäisi+yhteistä+aikaa.
Minusta+tässä+artikkelissa+Marjaanan+esittämät+ajatukset+voivat+hyvinkin+olla+heillä+se+parisuhden+punainen+lanka+kaikissa+asioissa.+Itsensä+lisäksi+huomioidaan+se+kumppani;+seksi+nyt+tässä+oli+vain+irroitettu+yhtenä+osana+koska+sehän+on+se+juju+jolla+lehtiä+myydään.
23.08.2018 22:24
Mitä+nyt+noita+juttuja+luin+niin+minun+mielestäni+kyseessä+ei+olleet+ongelmat+tienaamisessa+vaan+siitä+että+ei+oikein+osata+asettua+sen+toisen+ihmisen+asemaan+eikä+ilmapiiri+oikein+ole+suotuisa+rakentavalle+keskustelulle.
Ihan+jo+tuo+ensimmäinen+tapaus+jossa+nainen+maksaa+ulkomaanmatkat.+Jos+selkeästi+näkee+että+miestä+kaihertaa+niin+eikö+voisi+miettiä+muita+yhdessäolon+vaihtoehtoja.+Kyseessä+kuitenkin+lapsiperhe+ja+jotenkin+kuvittelisin+että+lapsille+on+tärkeintä+se+yhdessäolo+eikä+ne+puitteet.+Lisäksi+hieman+pisti+silmään+"maksan+ilomielin+kaiken+ylimääräisen.........lastenvaatteet+ja+muut+hankinnat"+En+nyt+pariskuntaa+tunne+mutta+jotenkin+jää+sellainen+tunne+että+miehellä+voisi+olla+aika+vaikeaa+löytää+sitä+rooliaan+tuollaisessa+tilanteessa.
Jotenkin+vielä+pahempi+on+tuo+että+viedään+ravintolaan+ja+siellä+osoitetaan+tuttavaperheelle+kumpi+se+perheessä+pitää+ohjat+käsissään+rahan+avulla.+
Toki+näissä+on+sitten+se+kolikon+toisella+puolella+se+ajatus+että+jos+on+kovasti+tehnyt+töitä+ansaitakseen+hyvän+tulotason+niin+onhan+se+tietysti+väärin+jos+siitä+ei+pääse+nauttimaan+ja+kuitenkin+varmaan+loppupeleissä+näissäkin+tapauksissa+tarkoitetaan+ihan+hyvää+mutta+ei+oikein+pysähdytä+sen+toisen+asemaan.
Tuo+mykkäkoulumies+sitten+on+jo+ihan+oma+lukunsa+ja+täytyy+ihmetellä+miten+nainen+sitä+jaksaa.+Ei+edes+halua+peitellä+tuota+rahan+käyttöä+vallan+välineenä.+Toivottavasti+tulee+järkiinsä+tai+jää+yksin.+Ei+kenenkään+tarvi+olla+tuollaisen+kynnysmattona.
23.08.2018 19:20
Vähän+jäin+tuossa+miettimään+että+jos+jää+nuoremmille+niin+elääkö+jotenkin+oman+paremmuutensa+kuplassa+kun+yrittää+nuorempia+naisia+vai+onko+nelikymppisillä+naisilla+puumailmiö+kun+vain+nuoret+kelpaa.
En+voi+sanoa+olevani+Puolanka+asiantuntia+sillä+kokemukseni+Puolangasta+on+noin+kahden+ja+puolen+tunnin+mittainen+mutta+tunnistan+kyllä+ilmiön+omalla+seudullani+ja+omien+lapsoieni+touhua+seuratesssa.++Naiset+hankkii+koulutusta+ja+vaikka+miteen+mainostetaan+verkko-opetusta+yms+niin+kyllähän+sitä+on+isommille+kirkoille+lähdettävä.+Miehille+tuntuu+riittävän+tuollainen+ammattitason+koulutus+jolla+pääsee+työelämään+kiinni.+Työpaikka+sitten+löytyy+omasta+tai+lähikunnasta.+Sen+varaan+sitten+rakennetaan+se+elämä.+
Lisäksi+nällä+miehillä+muuttohalua+vastustaa+ajatus+että+omat+vanhemmat+jäisivät+omilleen.+Usein+vanhempien+ikääntyessä+nämä+miehet+auttavat+vanhempiaan+kotitöissä+ja+juoksevissa+asioissa+jotta+vanhemmat+pystyisivät+asumaan+kotonaan+mahdollisimman+pitkään.+
Tietysti+hankala+paikka+jos+pitää+valita+mahdollisen+parisuhteen+ja+nykyisen+rakennetun+elämän+välille.
19.08.2018 22:57
Niin+no+mitä+tuo+hyvä+ulkonäkö+sitten+kenellekin+tarkoittaa.+Jos+olet+liikunnallinen+ja+elät+edes+hieman+terveys+edellä+niin+saattaa+olla+että+ulkonäkösi+on+ihanteellinen+miehelle+joka+kaipaa+seuraa+vaikka+vaellukselle+ja+luontoon.+Se+että+naisen+ulkonäkö+on+luokkaa+"bling+bling"+ei+tarkoita+kaikkien+miesten+mielestä+sitä+naisen+tason+nostoa.+Siinä+mielessä+kohti+hyvää+vanhuutta+että+naisen+tason+nosto+voi+mennä+käsikkäin.
En+nyt+tiedä+mitä+opiskelet+mutta+voihan+olla+että+sekin+nostaa+tasoasi+tiettyjen+miesten+mielestä.+Jos+opiskelet+vaikka+kirjallisuutta+niin+voihan+haikupiirejä+kiertävä+mies+olla+sinusta+enemmän+kiinnostunut+kun+opiskelet+kirjallisuutta.
18.08.2018 23:13
Ei+minulla+koskaan+ole+ollut+vaikeaa+tämä+sinkkuuden+hyväksyntä;+enemmänkin+se+on+ollut+pidemmän+aikaa+jo+oletuksena.+
Itse+taas+olen+tehnyt+sen+valinnan+että+olen+"nostanut+tasoani".+Harrastanut+liikuntaa,+opiskellut,+yrittänyt+tehdä+arjesta+juhlavampaa+jne.+Tason+nostoa+en+ole+tehnyt+parinmuodostusta+silmäillen+vaan++tähdätäkseni+mahdollisimman+laadukkaaseen+vanhuuteen+sekä+ollakseni+mahdollisimman+hyvä+isä+lapsilleni,+ystävä+läheisilleni+ja+kaveri+tutuille.
17.08.2018 23:12
170 / 199