Tänään kun kävin metsälenkillä, niin katselin samalla joulukuusia. https://aijaa.com/9hHAd9
Yhden siedettävän huomasin
Meinaatteko hommata joulukuusen?
107
646
Vastaukset
.. En Meinaa.. Taidan Käydä JouluAattona(kin) Ihailemassa niitä ihan Luonnosa.. =)
pujotteIija kirjoitti:
Onko sulla omaa metsää?
.. Suomessa Metsät on Kaikkien.. Käytösä.. ;D
Palstamäki kirjoitti:
Ei Varkaudessa kenelläkään ole.
.. Vaikka se(kin) on Sun LempiHarrastus, niin ei se(kään) kuitenkaan muhun Mitenkään Liity.. ;D
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Suomessa Metsät on Kaikkien.. Käytösä.. ;D
Onnex ei sentään metsien puut
.. Vaikka se(kin) on Sun LempiHarrastus, niin ei se(kään) kuitenkaan muhun Mitenkään Liity.. ;D
Mulla on vahva tunne siitä että sinä asut Varkaudessa.
Palstamäki kirjoitti:
Mulla on vahva tunne siitä että sinä asut Varkaudessa.
.. Voima ei Selvästi(kään) ole Vahvana Sinussa.. ;D
.. Voima ei Selvästi(kään) ole Vahvana Sinussa.. ;D
Haha.
Et sinä mitään myönnä...en uskonutkaan.pujotteIija kirjoitti:
Onnex ei sentään metsien puut
.. Ja se On Oikeastaan Pirun Hyvä Juttu PuuYstäviemme kannalta.. Tiäl.. NarsuMarsuLandiassa.. ;P
Palstamäki kirjoitti:
Haha.
Et sinä mitään myönnä...en uskonutkaan... PsykoosiPotilas saa Tuntea ja Kuvitella mitä Haluaa.. Ei se ole Minulta Pois.. ;D
.. PsykoosiPotilas saa Tuntea ja Kuvitella mitä Haluaa.. Ei se ole Minulta Pois.. ;D
Hahaha,
Kiistä vain, ei kukaan odottanutkaan että myöntäisit.Palstamäki kirjoitti:
Hahaha,
Kiistä vain, ei kukaan odottanutkaan että myöntäisit.".. PsykoosiPotilas saa Tuntea ja Kuvitella mitä Haluaa.. Ei se ole Minulta Pois.. ;D "
".. PsykoosiPotilas saa Tuntea ja Kuvitella mitä Haluaa.. Ei se ole Minulta Pois.. ;D "
Ahahahah!
Kiistä vain, mutta kyllähän tää alkaa näyttämään entistä vahvemmin siltä että Nuuska on kotoisin Varkaudesta.Palstamäki kirjoitti:
Ahahahah!
Kiistä vain, mutta kyllähän tää alkaa näyttämään entistä vahvemmin siltä että Nuuska on kotoisin Varkaudesta... Hyvä Yrkkä.. Mut.. Yrkäksi Jäi&Jää.. ;P
En laita kotiini mitään jouluun viittaavaa, elän kuin sitä ei olisi olemassakaan.
Jouluaattona menen lasteni kanssa sisareni luokse valmiiseen joulupöytään jonka kustannuksiin tietenkin osallistun. Ruoan jälkeen annan lahjat ja vien tytöt äidilleen, ja palaan kotiini (palstailemaan).
Siinä joulusuunnitelmani lyhykäisyydessään. Ehkä ostan punaviiniä tonkallisen...pujotteIija kirjoitti:
Onhan tuossakin jouluista toimintaa, ei vaan ole omassa kotona
Tuo sopii mulle vallan hyvin.
Exä haluaa viettää joulun tyttöjen kanssa, mutta ei tee jouluruokia. Minä olen järkännyt jouluaaton safkat ja exäni vanhemmat järkkäävät joulupäivän tarjoilut.
Yleensä ollaan käyty tapanina sisareni luona syömässä, mutta nyt se on vielä avoinna.Palstamäki kirjoitti:
Tuo sopii mulle vallan hyvin.
Exä haluaa viettää joulun tyttöjen kanssa, mutta ei tee jouluruokia. Minä olen järkännyt jouluaaton safkat ja exäni vanhemmat järkkäävät joulupäivän tarjoilut.
Yleensä ollaan käyty tapanina sisareni luona syömässä, mutta nyt se on vielä avoinna.Joulusafkoista....minä saan taas kuulla perinteiset jouluihmettelyt, kun en syö laatikoita
pujotteIija kirjoitti:
Joulusafkoista....minä saan taas kuulla perinteiset jouluihmettelyt, kun en syö laatikoita
Harva kai niistä laatikoista tykkäämällä tykkää, ne on enempi traditio. Onneksi tuo joulupöytä kehittyy ajassa ja uudet sukupolvet tuovat siihen uusia ruokalajeja jotka korvaavat vanhoja.
Edellinen työnantajani tilasi jouluruokailun aina samasta paikasta, ja siellä joulupöytä oli tehty viimeisen päälle. Jokainen kyllä tajusi että kyseessä oli joulupöytä, mutta ruokalajit oli tuotu keskiajalta 2010-luvulle. Vähän sellaista fine dining-henkeä.- tykkäämällä.tykkään
Palstamäki kirjoitti:
Harva kai niistä laatikoista tykkäämällä tykkää, ne on enempi traditio. Onneksi tuo joulupöytä kehittyy ajassa ja uudet sukupolvet tuovat siihen uusia ruokalajeja jotka korvaavat vanhoja.
Edellinen työnantajani tilasi jouluruokailun aina samasta paikasta, ja siellä joulupöytä oli tehty viimeisen päälle. Jokainen kyllä tajusi että kyseessä oli joulupöytä, mutta ruokalajit oli tuotu keskiajalta 2010-luvulle. Vähän sellaista fine dining-henkeä.Minä ainakin tykkää lanttulaatikosta, ostan sitä heti kun alkaa saada.
tykkäämällä.tykkään kirjoitti:
Minä ainakin tykkää lanttulaatikosta, ostan sitä heti kun alkaa saada.
Kyllä minäkin tykkään nykyisin lanttulaatikosta, mutta asia ei ole aina ollut noin. Mulla meni elämästäni 40 vuotta ennenkuin totuin makuun.
Eikös puita pitäis istuttaa eikä huvikseen katkoa?
pujotteIija kirjoitti:
Onhan niitä tullut istuteltuakin
Outo sana tuo istutus...
Oppiskohan nuo tassuakin antamaan...?
Mites Hulivili?
Meitin Priscilla Von Pompidou leikattiin ja sirutettiin tänään.Wwuwuw kirjoitti:
Outo sana tuo istutus...
Oppiskohan nuo tassuakin antamaan...?
Mites Hulivili?
Meitin Priscilla Von Pompidou leikattiin ja sirutettiin tänään.Siis puolivilli, saunan kun kävin juuri sytyttämässä, niin kuistilla näkyi olevan
pujotteIija kirjoitti:
Siis puolivilli, saunan kun kävin juuri sytyttämässä, niin kuistilla näkyi olevan
Hulivili! !!!!
Ettttäs tiiiiät...🤗
- Kaisanoasaa
Naiset koristelee kuusen jännämiehen kanssa. Ätmit ei vietä joulua.
Jos muovikuusen... :D
Saako puitakaan tappaa, vain halailla...- flowersreally
Tarpeeksi kun halailee, ne alkaa jutella sulle.
flowersreally kirjoitti:
Lempeästi varmaan kuiskivat....älä kaada minua, täytyykin välttää halailua
Mä laitoin viime joulun aikoina kuvan jostain sisustekäppyröistä, joihin olin muutaman pallon laittanu..
- flowersreally
pujotteIija kirjoitti:
Lempeästi varmaan kuiskivat....älä kaada minua, täytyykin välttää halailua
Kokeileva kuule halausta. Vaikka ilma olisi kostea ja kylmä, niin kuusen runko ei koskaan. Se hengittelee samoja ikuisia hiukkasia sisäänsä kuin sinäkin.
pujotteIija kirjoitti:
Onhan niitä tullut halailtuakin, täällä on jopa kuvatodiste ollut :D
Juu olen nähnykkin sen kuvan. :)
flowersreally kirjoitti:
Puunhenki juttelee ja halaa pian takas. :)
Wwuwuw kirjoitti:
Mä laitoin viime joulun aikoina kuvan jostain sisustekäppyröistä, joihin olin muutaman pallon laittanu..
Nii tartteeko se aina olla kuusi? Minä tykkäisin aidon kuusen tuoksusta, mutta lapset ei anna sen olla rauhassa. Koristeet kuuseen, koristeet veks, koristeet kuuseen ja neulaset rapisee...tai kaatuu koko väkkyrä. :)
flowersreally kirjoitti:
Kokeileva kuule halausta. Vaikka ilma olisi kostea ja kylmä, niin kuusen runko ei koskaan. Se hengittelee samoja ikuisia hiukkasia sisäänsä kuin sinäkin.
Täytyy sitten kokeilla kuusen lämmittävää vaikutusta, tuskin naiselle vetää vertoja, mutta nyt saunaan lämmittelemään
mazy kirjoitti:
Nii tartteeko se aina olla kuusi? Minä tykkäisin aidon kuusen tuoksusta, mutta lapset ei anna sen olla rauhassa. Koristeet kuuseen, koristeet veks, koristeet kuuseen ja neulaset rapisee...tai kaatuu koko väkkyrä. :)
Mitäs jos vaan laskis kuuteen ...
#Ekologinen vaihtoehto..Wwuwuw kirjoitti:
Mitäs jos vaan laskis kuuteen ...
#Ekologinen vaihtoehto..Juu voipi laskea ja meillä on se ikivanha muovikuusi. Kyllä sekin vielä välttää. Helppo koota ja purkaa. Kestää vuosia, lapset perii sen sitten. :)
- ekologinenjoulu
Kun kuusta tarvitsette, menkää sinä päivänä metsään, ripustakaa kynttilät parhaimpaan kuuseen jonka löydätte. Nauttikaa hetki kauniista näystä, kerätkää pois, toistakaa ensi vuonna.
Mites ne kuusessa elävät hämähäkit ja muut öttiäiset saa sitten kotiinsa?
Mikin maaoravista puhumattakaa..😮
- Viinamies
Tottakai aion hommata kuusen. Metsästä käyn sahaamassa kuten aina ennenkin. Naisen kanssa vietetään joulua ja syödään jouluruokaa.
Kyllä kai se taas on käytävä ostamassa tuosta kaupan pihalta.
Tuetaan nyt suoraan pienviljelijöitä ohi verottajan.
Lasten kanssa on sovittu että valinta ei saa kestää neljää
minuuttia pidempään. yleensä alle kahteen minuuttiin on
sopiva löytynyt.Naapuri myi aikoinaan paljonkin joulukuusia, pellot oli metsitetty, sieltä löytyi pirun hyviä kuusia
pujotteIija kirjoitti:
Naapuri myi aikoinaan paljonkin joulukuusia, pellot oli metsitetty, sieltä löytyi pirun hyviä kuusia
Mun lapsuudessa kuusi haettiin pihaan hevoskyydillä, reellä, isäpapan kanssa :)
misspönttöuuni kirjoitti:
Mun lapsuudessa kuusi haettiin pihaan hevoskyydillä, reellä, isäpapan kanssa :)
Sinähän voisit jatkaa perinnettä, eikös sulla hevosia ollut?
pujotteIija kirjoitti:
Sinähän voisit jatkaa perinnettä, eikös sulla hevosia ollut?
On jatkettukin, yksi hevonen karkuutettu ja yksi reki hajotettu.
Kuusi jäi matkalle.
(naurua)misspönttöuuni kirjoitti:
On jatkettukin, yksi hevonen karkuutettu ja yksi reki hajotettu.
Kuusi jäi matkalle.
(naurua)Tuliko isseksee takasin, hevonen?
pujotteIija kirjoitti:
Tuliko isseksee takasin, hevonen?
Tarttui lopulta (reestä/valjaista) kahden kuusen väliin ja reki aukesi kyljestä.
Irrotettiin hevonen siinä.misspönttöuuni kirjoitti:
Tarttui lopulta (reestä/valjaista) kahden kuusen väliin ja reki aukesi kyljestä.
Irrotettiin hevonen siinä.Hevosreet alkaa vissiin olemaan aika vanhoja, vai tehdäänkö niitä uusia?
pujotteIija kirjoitti:
Hevosreet alkaa vissiin olemaan aika vanhoja, vai tehdäänkö niitä uusia?
Vanhoja ne on, nuokin on löydetty rapistuneiden navettojen ylisiltä aikanaan. Luovutettu tarpeettomina meille harrastajille.
Voisi olla tiukassa enää saada?
Voihan joku puuseppä tilaustyönä yhä tehdä?misspönttöuuni kirjoitti:
Vanhoja ne on, nuokin on löydetty rapistuneiden navettojen ylisiltä aikanaan. Luovutettu tarpeettomina meille harrastajille.
Voisi olla tiukassa enää saada?
Voihan joku puuseppä tilaustyönä yhä tehdä?Minäkin taisin kaikki myydä, tai sitten 1 jäi, en nyt varmasti muista
pujotteIija kirjoitti:
Minäkin taisin kaikki myydä, tai sitten 1 jäi, en nyt varmasti muista
En haluaisi, että mitääntietämättömät hipsterit täyttäisivät net mullalla
ja istuttaisivat kukkia täyteen.
Ei, reki on hevosta varten tai sitten ei mitään.
Pidä kiinni reestäsi äläkä anna kaiken maailman mammoille.misspönttöuuni kirjoitti:
Pidä kiinni reestäsi äläkä anna kaiken maailman mammoille.Multa löytyy ehjä liistereki ja yksi hajonnut kappireki.
Sääli, kappi oli kaunis. Nyt siinä näkyy vain ruunan rajuus.
Pidä kiinni reestäsi äläkä anna kaiken maailman mammoille.Multa puuttuu vaan hevonen, joskus on hevosreki ollut moottorikelkan perässä
pujotteIija kirjoitti:
Multa puuttuu vaan hevonen, joskus on hevosreki ollut moottorikelkan perässä
Juu, silläkin pelillä on kiva kaupunkilaissukulaisia huvittaa jos tuppaavat maalle joulunpyhinä tonttuilemaan...soppii hyvin.
Vaan eipä ole rekikeliä nyt. Millekään.misspönttöuuni kirjoitti:
Juu, silläkin pelillä on kiva kaupunkilaissukulaisia huvittaa jos tuppaavat maalle joulunpyhinä tonttuilemaan...soppii hyvin.
Vaan eipä ole rekikeliä nyt. Millekään.Ei ainakaan vielä, ehkä sitten jouluna
pujotteIija kirjoitti:
Ei ainakaan vielä, ehkä sitten jouluna
En usko.
Olen huoltanut ruohonleikkuria.misspönttöuuni kirjoitti:
En usko.
Olen huoltanut ruohonleikkuria.Ai perhana, multa on leikkuri vielä putsaamatta
pujotteIija kirjoitti:
Ai perhana, multa on leikkuri vielä putsaamatta
Suodattimet, pujottelija, suodattimet.
Sitte vielä terät.
Tsaijai! 'Rixetrattoni' ei hyrise muuten.
Eikös ollukin ihanaa kun muistutin. En minä ihan umpitollo ole.
Lähetätkö tästä hyvästä yhden suklaapallon tänne. Kiitos.
Suodattimet, pujottelija, suodattimet.
Sitte vielä terät.
Tsaijai! 'Rixetrattoni' ei hyrise muuten.
Eikös ollukin ihanaa kun muistutin. En minä ihan umpitollo ole.
Lähetätkö tästä hyvästä yhden suklaapallon tänne. Kiitos.
(naurua)Lähetän monta palloa, ja vipukirveen :D
Piti tässä välissä käydä autotallissa, oli vähän hommiapujotteIija kirjoitti:
Lähetän monta palloa, ja vipukirveen :D
Piti tässä välissä käydä autotallissa, oli vähän hommiaSe oli se ruohonleikkuri. Sulle tuli kiire :D
Se oli se ruohonleikkuri. Sulle tuli kiire :D
Näin ne palstatädit vain etänä neuvovat.
Se oli se ruohonleikkuri. Sulle tuli kiire :D
Sekin ois voinut olla, mutta lataushommia oli
pujotteIija kirjoitti:
Sekin ois voinut olla, mutta lataushommia oli
ai niin kun ne nykyiset rikkaimurit on sellasia.
Älä enää imuroimaan rupea...
Menepäs nyt lämmittämään sauna.
Saat sitten mansikkaviinerin.misspönttöuuni kirjoitti:
ai niin kun ne nykyiset rikkaimurit on sellasia.
Älä enää imuroimaan rupea...
Menepäs nyt lämmittämään sauna.
Saat sitten mansikkaviinerin.Kävin jo saunassa, saanko silti viinerin?
Saat
(paketoi)Eikös sulla ollut järvi siinä lähellä, onko hyvä jää, kestäisikö luistelua?
pujotteIija kirjoitti:
Eikös sulla ollut järvi siinä lähellä, onko hyvä jää, kestäisikö luistelua?
On, parikin.
Ei kestä, ei kestä kiven heittoakaan kun räsähtää.misspönttöuuni kirjoitti:
On, parikin.
Ei kestä, ei kestä kiven heittoakaan kun räsähtää.Ai jaa, onkohan täällä ollut enemmän pakkasia? Naapurin lammen jää tuntui eilen aika kestävältä, aattelin huomenna kokeilla luistelua
pujotteIija kirjoitti:
Ai jaa, onkohan täällä ollut enemmän pakkasia? Naapurin lammen jää tuntui eilen aika kestävältä, aattelin huomenna kokeilla luistelua
Ei ei vielä sinne.
Ei se kestä missään.
Voi senthäs. Odottelepa nyt kuitenkin vielä vähän.misspönttöuuni kirjoitti:
Ei ei vielä sinne.
Ei se kestä missään.
Voi senthäs. Odottelepa nyt kuitenkin vielä vähän.Testaamalla selviää, ei kyllä huvittais pakkasella pulikoida
pujotteIija kirjoitti:
Testaamalla selviää, ei kyllä huvittais pakkasella pulikoida
Hallilla luistelet :)
pujotteIija kirjoitti:
Ai jaa, onkohan täällä ollut enemmän pakkasia? Naapurin lammen jää tuntui eilen aika kestävältä, aattelin huomenna kokeilla luistelua
Viiden sentin teräsjää kantaa ihmisen ja
1,5 sentin jää jo pilkkijän totesi eräs kalastava tuttu.
Kuusesta ja kinkusta en tingi.
Muut tipetipetiptapit saa jäädä.pujotteIija kirjoitti:
Mulla on suunnilleen sama juttu
Joo. Krääsä on kauheaa.
Inhoan jouluhysteriaa.misspönttöuuni kirjoitti:
Joo. Krääsä on kauheaa.
Inhoan jouluhysteriaa.Mutta....joulusuklaasta en tingi
pujotteIija kirjoitti:
Mutta....joulusuklaasta en tingi
Se on sovittu täälläkin. Aloitin jo itse asiassa toissapäivänä.
Tein hyökkäyksen konvehtiosastolle.
Se on sovittu täälläkin. Aloitin jo itse asiassa toissapäivänä.
Tein hyökkäyksen konvehtiosastolle.
(naurua)Siis aloititko syömisenkin jo?
pujotteIija kirjoitti:
Siis aloititko syömisenkin jo?
Kyllä.
Naama suklaassa.
:D
(maisk maisk maiskuti maisk)misspönttöuuni kirjoitti:
Kyllä.
Naama suklaassa.
:D
(maisk maisk maiskuti maisk)Pitääköhän sinun uutenavuotena tehdä laihdutuslupaus :D
pujotteIija kirjoitti:
Pitääköhän sinun uutenavuotena tehdä laihdutuslupaus :D
Minä jo odotin ettetkö sano mitään
Olithan sentään edes vähän huolissasi.
(naurua)pujotteIija kirjoitti:
Siis aloititko syömisenkin jo?
...kysyi herra hätääntyneenä
(kikattaa)pujotteIija kirjoitti:
Pitääköhän sinun uutenavuotena tehdä laihdutuslupaus :D
Joo nyt tiedänkin jo.
Sellainen ettei seuraavana vuonna joulukuusen takaa näy.misspönttöuuni kirjoitti:
...kysyi herra hätääntyneenä
(kikattaa)Niinpä, jouluun sentään vielä kuukausi:D
pujotteIija kirjoitti:
Niinpä, jouluun sentään vielä kuukausi:D
Niin, mutta minä haluan olla valmiina joulukunnossa
Joo nyt tiedänkin jo.
Sellainen ettei seuraavana vuonna joulukuusen takaa näy.Minä voin hommata sopivan kuusen
Niin, mutta minä haluan olla valmiina joulukunnossa
(naurua)Tottahan se on, jos nyt harjoittelee syömistä etukäteen, niin jouluna sitten jaksaa syödä enemmän
pujotteIija kirjoitti:
Minä voin hommata sopivan kuusen
Hahah mittojen mukkaan -ei mittään onnetonta riukua sitte, koska pidän aftereighteistä enemmän
kuin hiiri edamista.
(naurua)pujotteIija kirjoitti:
Tottahan se on, jos nyt harjoittelee syömistä etukäteen, niin jouluna sitten jaksaa syödä enemmän
Onhan urheilijoillakin valmistava korkeanpaikan leiri.
Tämä on joulun suklaaleiri.pujotteIija kirjoitti:
Tottahan se on, jos nyt harjoittelee syömistä etukäteen, niin jouluna sitten jaksaa syödä enemmän
Niinku yölläkin on pakko.
Kohta olet myöhässä.misspönttöuuni kirjoitti:
Hahah mittojen mukkaan -ei mittään onnetonta riukua sitte, koska pidän aftereighteistä enemmän
kuin hiiri edamista.
(naurua)Täytyy muistaa naisen muodot
Niinku yölläkin on pakko.
Kohta olet myöhässä.Itseasiassa söin tänään Pandan suklaa-rusina levyn, 145g
pujotteIija kirjoitti:
Itseasiassa söin tänään Pandan suklaa-rusina levyn, 145g
Siinä on hyvä alku.
Treeniä treeniä. Vaikka vihreäkuulatreeniä.misspönttöuuni kirjoitti:
Siinä on hyvä alku.
Treeniä treeniä. Vaikka vihreäkuulatreeniä.Maistan jo niiden sokerin suussani :D
Siinä on hyvä alku.
Treeniä treeniä. Vaikka vihreäkuulatreeniä.Ihan vinkkinä kerron, että ammattisyöjät venyttävät mahalaukkuaan (kalorittomalla) nesteellä.
- trolli
Sellaisen 3m korkean pihalle ja siihen tulee valot sekä koristenauhat, nauhat liimataan kuuseen niin etteivät ne irtoile ja lentele edes tuulessa pitkin pihaa. Kiinnitysputki upotettiin jo syksyllä maahan, kuusen saa nyt kiiloilla siihen kiinni. Metalliputki on yli metrin syvyydessä, joten se kestää kyllä joulukuusen horjunnan tuulessakin!
Kotiin vien parvekkeelle kuusen jonka koristelen, kuusen havuja on niin vähemmän lattialla...koiran karvat riittävät hyvin luomaan asutun tuntua kotiin, joulunakin.
Hoivalle TV-nurkkaukseen tulee sellainen 65-70cm korkea; valmiiksi koristeltu tekokuusi!
Ruokasaliin muovikuusi (allergikkojen vuoksi) aito/oikea kuusi saattaa laukaista joidenkin ihmisten hengitysvaikeudet, joten vältämme ikävyyksiä ja tyydymme turvallisempiin vaihtoehtoihin.
Ulko-oven ympärystölle Juntunen saa virittää ens viikolla havuköynnöksen; punaisella "silkki"nauhalla koristellun.
Eikä meille saa tuoda yhtään hyasinttia hoivaosastolle tuliaisena tai joulukukkana asukkaallemme joukossamme on astmaisia asukkaita ja hoitajiakin... muistutus asiasta on jo ulko-ovessamme!
Tulppaanit ovat sallittuja ja joulutähdet, niille asukkaille joilla ei allergiaa tai astmaa ole!
Joulu aiheisia lasimaalauksia teen taas ikkunoihin, niille jotka sellaisen haluaa... Tonttuja, poroja, enkeleitä, kuusia, joulutähtiä, lentävää lumiukkoa, kirkkoa, tiukuja kuusenoksaa kynttilöin..ym.- trolli
pujotteIija kirjoitti:
Järkevää ennakointia, jäiseen maahan ois ikävää upottaa putkea
Ai niin, pujikselle piti tänne vastata ett se putken kierto maahan; oli sen meidän Juntusen idea kuten toteen panokin. Sellaisen hiton ison kierteen; kuin ruuvin... jotain terassin alustappeja niillä maahan kaivetaan sillä hän teki montun mihin putken upotti ja sepeliä/soraa ja hiekkaa tai savea jotain vielä tiiviiks ja kovettuvaks.
En mä siihen puuttunut mitenkään, kun en oikein edes ymmärtänyt; mitä silloin selitti.
Eikä mun tarvitse sen miehen puuhia yleensä perään katsoa, kyllä hän oman tonttinsa asiat hoitaa ja ylensä hyvin... eipä ole valituksia oikeastaa hänestä tullut, mitä nyt joskus Hoivan sanomalehden rosvoaa... kotiin lähtiessään. =))
Niiden urheilusivujen tähden luulisin, koska niitä yleensä lukee kun on kahvilla.
Öitä sinullekin!
- m.wurst
Ei hankita joulukuusta, mökin pihalla kasvaa kuusi mihin laitetaan valoköynnös, tosin sekin on jo niin isoksi kasvanut et ihan latvaan asti ei enää yletetä kumpikaan, mut menkööt vielä joulukuusesta sen aikaa kun edes jokseenkin sopivan kokoinen siihen on..
Kämpillä vois valoköynnöksillä sun muilla dingeldangeleilla koristella ton puoli olohuonetta valloittaneen peikonlehden,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402977- 702417
- 1742314
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 181396
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411356Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221353- 131239
- 101234
- 221211