Yksinäisillä naisilla on poikaystävä

alphachad

18

481

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kai sitä yksinäisyydestä voi kärsiä parisuhteessakin, en tiedä. Itselläni on ollut sikäli helppoa että olen aina ollut itseni paras kaveri, ikävä ei ole vaivannut silloinkaan kun olen itsekseni.

Tosiasiassa ihmisillä on vähemmän ystäviä kuin kaikki edes käsittävät. Mulla on ollut eri vaiheissa elämääni lähipiirissäni ihmisiä joiden kanssa olen tutustunut erilaisten sosiaalisten ympyröiden kautta hyvin nopeasti, ja ollaan pidetty tiiviisti yhteyksiä sen aikaa kun elämät leikkaavat. Silti kun esim. työkaveruus päättyy, niin tuo tuttavuus vain sammuu.

Elämänmittaisia ystävyyksiä ei ole ihmisillä lukumääräisesti montaakaan, ja osa noistakin saattaa olla passiivisena joissakin kohtaa elämää.

• Pillujen--asiantuntija

Nainen ei saa jännämieheltä tukea eikä seuraa. Jännämies on naisen kanssa vains eksin takia. Luultavasti jännämies ryyppää kavereiden kanssa kaiket illat ja tulee kotiin yömyöhään panemaan naistaan.
      Parisuhteessa miehen pitää olla naisen kanssa , harrastaa ja tehdä asioita ettei nainen jäisi yksin kotiin ihmettelemään.

• mulkkujenasiantuntija

Ei miehestä saa seuraa olkoon ytmi tai ätmi,sama tarkoitus kummallakin.Ehkä suhteen alussa mutta kun suhde arkipäiväistyy seksi jää ainoaksi kontaktiksi.

• katse.peiliin
        mulkkujenasiantuntija kirjoitti:

Ei miehestä saa seuraa olkoon ytmi tai ätmi,sama tarkoitus kummallakin.Ehkä suhteen alussa mutta kun suhde arkipäiväistyy seksi jää ainoaksi kontaktiksi.

Kommenttisi kertoo vain sinun miesvalinnoista ja kiinnostuksen kohteista.

• ahdistaa
    • pinnallisiaovat

Niin naiset kun valitsevat miehensä vääränlaisilla perusteilla. Eikä se friend zonetettu kaveri taas kelpaa yksinäisyyden lievittäjäksi koska pinnallisina naisille se ei riitä.

• kamumiesonerimies

Naiset käyttää kamumiehiä siihenkin tarkoitukseen.

• pinnallisiaovat
        kamumiesonerimies kirjoitti:

Naiset käyttää kamumiehiä siihenkin tarkoitukseen.

Kamumies kelpaa kuuntelemaan valitusta jänniksistä, auttamaan muutossa (jollei jännis auta) ja kantamaan siideriä kaupasta (jollei jännis ole tulossa). Käytännössä aina kuitenkin häviää vaikka naisen satunnaiselle panolle.

• Kuinhan olisi jos joku ätmi valittaisi yksinäisyyttään ja sitten selviäisi että sillä onkin hoikka & kaunis tyttöystävä, menisiköhän pohja jutulta?

• Todennäköisesti tuollaisia onkin tällä palstalla.

• Ei kai tuo mitenkään poikkeuksellinen tilanne ole. Muutat vähän eri paikkaan ja pikku hiljaa etäännyt vanhoista kavereistasi. Jos menet uuteen työpaikkaan niin siellä on jo ne "klikit" ja aika vaikea niihin on heti päästä.

Vaikka minulla olisi naisystävä niin ei minulla kyllä olisi ajatustakaan luopua tuosta kaveripiiristäni. Pariskuntana tehdään asioita ja sen lisäksi teen omia juttujani. Osittain harrastelen yksin mutta paljon myös tehdään kaveriporukalla.

Elisalle tsemppiä ja toivottavasti joku tuttu löytyy ettei ihan elämä pyöri kodin ja työpaikan välillä. Uusi harrastus tai opiskelutyön ohessa saattaisi olla keino kaveripiirin laajentamiseen.

• pettää.tekee.mieli

tytöllä tekee mieli vierasta kikkelii ja ravintoloita ja yökerhoja niin muut hänen ikäisensä miettii lapsia ja hoitaa kotia eli normaalia perhe elämää ja häitäkin miettii yms mutta tämä tyttö rafloja ja miehiä hän on mikä on tuleva tinderityttö ja pettäjän ajatuksia

• Nainen39vee

Tietysti se, että on edes yksi todella läheinen ihminen, kuten kumppani, on paljon, paljon parempi kuin jos olisi totaalisen yksin. Mutta parisuhde ja ystävyyssuhde ovat eri asioita. Vaikka kumppanille voikin hyvässä suhteessa puhua mistä vain ja hän on joka tapauksessa se läheisin ja tärkein, niin kyllä ihminen silti voi surra ja kärsiä siitä, jos ei ole yhtään ystävää tai kaveria. Ja kyllä se parisuhteelle on hyväksi, että ihmisillä on elämässään muitakin ihmisiä kuin se kumppani - muuten voi käydä niin, että ripustautuu toiseen liiaksikin ja tälle kasvaa hirveä paine täyttää kumppanin lisäksi myös kavereiden paikka elämässä.

• Tuossa on menneet puurot ja vellit sekaisin.
      Minun nähdäkseni tuo tyttö enemmänkin haikailee sinkkuelämän ja bilettämisen perään..Siinä on vaan ihminen vakiintunut liian nuorena ja on kaipuu toisenlaiseen elämään.
      22v ihminen nyt ei vielä ole kovinkaan paljo yksinäisyyttä kokenut ja puhumattakaan kun jopa elää parisuhteessa...
      What you all know about lonelines..

• maan.tapa

Joillakin parisuhteeseen päätyneillä se syy "yksinäisyyteen" voi olla niinkin simppeli kuin parisuhde itse.

Suomessa kun on tapana se, että aviopuoliso ja parisuhde ovat kaikki kaikessa. Usein se tarkoittaa ensimmäisen ja toisen vuoden aikana sitä, että suhteet (entisiin?) ystäviin kärsivät. Monet vetävät siitä omat johtopäätöksensä. Näin olen tehnyt itsekin.

En ole nähnyt muissa maissa vastaavaan "yhteenhitsautumista" mitä täällä Suomessa. Suomessa puoliso tuntuu toimittavan kaikkea mahdollista roolia. Jotkut parit ovat kuin siamilaiset kaksoset, vain napanuora puuttuu. On yhteinen ystäväpiiri, yhteiset harrastukset, yhteinen yritys, yhteinen asuntolaina, yhteinen makuuhuone... ollaan kiinni toisessa 24/7. Itseä ahdistaisi tuollainen, mutta suurin osa suomalaisista pitää sitä OK.

Kun sitten parisuhteessa ajaudutaan väljempään yhteiseloon eikä olla enää niin kiinni toisissaan, voikin olla tilanne se, että kaikki ystävyyssuhteet pitää käynnistää nollasta. Sama väljyys ja lisääntynyt oma aika voi myös luoda tunteen "yksinäisyydestä". Puolisokin viipoittelee omilla asioillaan eikä ole koko ajan pitämässä kädestä tai jopa mustasukkaisena vahtimassa, kenen kanssa ollaan, missä ja paljonko aikaa kulutetaan.

• hienoahienoa

"Lapsena ja yläasteaikoina Elisalla oli vielä ystäviä. Lukioon siirtymisen jälkeen jäljelle jäi vain muutama ystävä."
      Tämä kuulostaa tutulta. Lukiossa porukalla olikin ihan omat kuppikuntansa ja siellä ei oikein voinut mihinkään niistä änkeä. Vanhat kaverit kyllä jäivät ja heidän kanssaan hengailen vieläkin. Intistä ei löytynyt ystäviä. AMK:ssa löytyi "ystäviä", joiden kanssa hengaili AMK-aikoina joskus, mutta sen jälkeen ei enää ollenkaan. Nyt on tämän hetkisessä työssä tavannut paljon uusia ihmisiä ja hekin ovat "ystäviä" niin kauan kuin samalla työpaikalla olen, mutta tuskinpa enää sitten. Kyllä Suomessa kannattaa varautua joutua olemaan enemmän tai vähemmän yksin olemaan sinut itsensä kansa selviytyäkseen henkisesti elämässä.

Uutissa onneksi mainittiin seuraava fakta:
      "Lukiolaispojat kärsivät tilastojen valossa enemmän ystävien puutteesta kuin lukiolaistytöt."

• lässynlässyn

Just joo oikein kaksikymppisenä valittaa tuollaista kun vielä kaikenlaisia mahdollisuuksia ja aikaa on. Tosta kun vaikka 20 vuotta eteenpäin niin on vähän eri juttu.

Miksi aina lässytetään nuorten syrjäytymisestä yms. kun on vanhempiakin ihmisiä kelle se on todellinen ongelma.

• Totuus-

Naisten ei koskaan tarvii olla yksin ja silti ne valittaa että ovat yksin vaikka seurustelevat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      2967
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      65
      2364
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2314
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1998
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      17
      1385
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1346
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1343
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1224
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13