Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
4064
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oli+kiitos+kysymästä.+
Rantafutikseen+ilma+oli+mitä+mainioin,+sain+hommattua+välineitä+vaellukselle+ja+Englanti+voitti.
Kaiken+kruunasi+kun+nainen+otti+TInderissä+yhteyttä.+Luulen+että+on+palavasti+minun+kainalooni+lyöttäytymässä+sillä+yhdessä+vastauksessa+oli+jopa+neljä+sanaa.
08.07.2018 01:20
Minusta+tuo+kehopositiivisuus+on+ihan+hyvä+lähtökohta.+Naisista+en+osaa+sanoa+mutta+ainakin+itse+ja+aika+lailla+monet+miespuoliset+kaverini+ovat+kehopositiivisia.+Kavereihin+kuuluu+normaalipainoisia,+kaislanvarsia+ja+sellaisia+että+rannalla+luonnonsuojelijat+yrittävät+puskea+veteen+takaisin.+Meille+kun+kroppa+on+aina+kuosissa+niin+ei+sitä+tarvi+piilotella+joten+voidaan+käydä+salilla,+pelaamassa+sählyä,+jalkapalloa+jne.+
Voisin+kuvitella+että+naisilla+voi+olla+vähän+sama+tilanne.+Jos+on+sinut+kroppansa+kanssa+niin+lähtee+ulos+ja+aktivoituu+sitä+kautta+liikkumaan.+Liikunnan+kautta+tulee+virkeyttä+elämään+niin+alkaa+miettiä+syömisiä+ja+siitä+se+läski+sulaa.+Jos+on+negatiiviset+ajatukset+kehostaan+niin+sitä+peittelee+eikä+aktivoidu+ulos+kämpästä+kuin+pakollisille+asioille+niin+helppo+vaipua+mesennukeen+eikä+elämäntavan+muutos+lähde+käyntiin.+
Elämäntavan+muutos+lähtee+korvien+välistä+ja+minusta+positiivinen+asenne,+on+se+kehoa+tai+henkisiä+juttuja+puntaroidessa,+se+avaintekijä.
08.07.2018 01:07
Varmaan+tiedät+sen+itsekkin+mutta+sanon+silti+että+olet+onnellisessa+asemassa+kun+sinulla+on+tuollainen+mies.+Mailmalla+ei+oikeasti+ole+juurikaan+nähtävää.+Siinä+se+mollottaa+ja+ihmettelee+kun+aurinko+sitä+kiertää.
Nähtävät+asiat+on+lähellä;+rakkaat+ihmiset.
08.07.2018 00:16
Tätä+vähän+olen+joskus+miettinyt+kun+olen+vertaillut+fb:ssä+matkaennakkoja.+Naisväki+lähtee+Espanjaan,+Kreikkaan+tai+vaikka+esim+Turkkiin.+Sitten+jälkeen+keskustelussa+tulee+esille+museot,+rauniot,+rannat+jonka+jälkeen+sitten+lukematon+lista+nimiä+ja+merkkejä+jotka+todennäköisesti+viittaavat+kenkiin,+käsilaukkuihin+tai+hajuvesiin/meikkeihin+tai+muihin+asioihin+joita+sitten+tuodaan+sieltä+tänne.
Miesten+päivitykset+tyyliin.+Lähdetään+kalaan,+paikkana+Norja.+Mukaan+se+ja+se+vapa+sekä+se+ja+se+perho.+Eli+tekemisen+kautta+ja+oleellista+on+se+mitä+otetaan+mukaan.
07.07.2018 19:36
Enpä+ole+kyllä+huomannut,+kyllä+naiset+ovat+juuri+niin+älykkäitä+kuin+olen+ajatellut.+Se+sitten+kuinka+helppoa+on+naisten+kanssa+on+keskustella+riippuu+vähän+mikä+heillä+eri+älykkyyden+tyypeistä++on+vahvimmin+pinnalla+ja+haluaako+käyttää+sitä+älyään+hyvään+vai+pahaan.+
Esim+jos+nainen+on+interpsyykkisesti+ja+kielellisesti+älykäs+hän+saa+halutessaan+hyvinkin+suurta+tuhoa+miehen+psyykkeeseen.+Toisaalta+pystyy+halutessaan+olemaan+hyvinkin+kannustava+ja+tukea+miestä+vaikeina+hetkinä.
Käytännössä+voit+olla+treffeillä+naisen+kanssa+joka+vaikka+loogismatemaattisesti+erikkäin+älykäs+ja+jatkaa+sen+pohjalta+keskusteluja+kun+ei+huomaa+että+toisen+vastaanottokyky+ei+riitä.+Haluaisitko+perustaa+perheen+tällaisen+naisen+kanssa?
07.07.2018 18:19
Ei+kai+sitä+parisuhteessakaan+tarvi+kuunnella+jos+ei+halua.+Menee+tekemään+muuta+siksi+aikaa.+Ei+silti+en+minäkään+formuloita+ole+seurannut+vuosiin.+Majakat+olisi+kyllä+kiintoisa+matkailukohde;+saaristo+yleensäkin.
07.07.2018 17:26
Kiitos+sitä+samaa+sinulle.+Parturissa+käyty+ja+nyt+pelaamaan+rantafutista.
07.07.2018 10:52
Onko+teillä+isäntäkin+lähdössä+innolla+Espanjaan+vai+olisiko+hän+mieluimmin+vaikka+Unkarissa+katsomassa+formuloita+tai+Suomen+ulkosaaristossa+tutkimassa+majakoiden+historiaa?
07.07.2018 10:16
Joo,+kyllä+exän+yksi+hienoja+puolia+oli+se+että+artikulointinsa+oli+niin+selkeää+ettei+tarvinnut+paljoa+tulkia.+Totuuden+nimessä+on+kyllä+myös+todettava+että+olisi+hieman+itsetunnon+köli+raapinut+matalikkoa+jos+emäntä+olisi+aina+kiirehtinyt+takapihalle+kun+naapurin+isäntä+ajaa+nurmikkoa.+Molemmat+naapurit+olivat+jo+silloin+eläkkeellä+ja+minua+30-vuotta+vanhempia.
07.07.2018 09:43
Ihan+alustuksena+pitää+todeta+että+mailmanmeno+on+nykyään+hieman+hämmentävä.+Aikanaan+kun+vuosien+ajan+tietyt+turvalliset+asiat++kuten+Suomi+ei+voita+jääkiekon+mm-kultaa,+Suomi+ei+voita+Euroviisuja+ja+jossakin+ikuinen+rakkaus+odottaa+ovat+joko+osoittautuneet+vääriksi+tai+antavat+vielä+odotuttaa+itseään.+Nyt+aamupäivästä+voi+heittää+parisuhde+haaveet+romukoppaan+kun+on+toksisen+maskuliinisuuden+aikakauden+tuotos+mutta+illan+tullen+taas+tulee+tieto+että+ei+hätiä+mitiä+kunhan+päivität+itsesi+suopean+seksismin+lähettilääksi.
Mutta+tuota+tutkimusta+ja+Suomalaisten+naisten+kommentteja+verratessa+mietin+että+kertooko+tuo+enemmän+naisten+eroavaisuuksista+vai+siitä+että+maissa+on+hyvin+erityyppinen+sosiaaliturva.+Olisi+ollut+mukava+saada+vielä+vertailukohtia+muualtakin.+Esimerkiksi+naapurimaamme+Ruotsi+ja+Venäjä+olisivat+olleet+hyviä+verrokkeja.+Aina+parempi+vielä+jos+olisi+kommentteja+tullut+myös+heikomman+sosiaaliturvan+maista.
Mitä+suopeaan+seksismiin+tulee+niin+en+nyt+omiin+kokemuksiin+vedoten+sanoisi+että+ei+sillä+lohta+nostettaisiin+kuin+kalanviljelylaitoksella.+Kyllä+minä+aina+lähtökohtaisesti+olen+treffeillä+naislle+tarjonnut+mutta+en+sen+takia+että+kahvin+jälkeen+maistuisi+pipari+vaan+ihan+kohteliaisuussyistä+sillä+perusteella+että+minä+olen+yleensä+treffeille+pyytänyt.+
Sinänsä+en+usko+että+Suomalaiset+naiset+ylenkatsovat+noita+muita+perinteisiä+arvoja+kuten+suojelua+ja+sitoutumista+mutta+se+mihin+se+kenelläkin+riittää+on+sitten+ihan+yksilötason+asia.
06.07.2018 23:16
Mitä+perhe-elämään+tulee+niin+suurempana+ongelmana+näen+sen+kun+siellä+on+isä+ja+äiti+jotka+raskaan+työpäivän+ja+lapsi-illan+jälkeen+käyvät+sukupuolineutraalisti+nukkumaan+omille+sängynpuoliskoilleen.+Samalla+henkiset+mies+ja+nais+sielut+istuvat+lipaston+päällä+käsikkäin+ja+miettivät+että+milloinka+heille+olisi+aikaa.
Itse+arjessa+en+nyt+sukupuolia+hirveästi+korostaisi+vaan+se+tekee+jolla+on+sillä+hetkellä+parhaat+edellytykset.+On+kuitenkin+selvä+että+on++töitä+jotka+sopivat+luontaisesti+toiselle+paremmin+ja+yksi+luontaisuuteen+johtava+seikka+on+sukupuoli.+
Sitten+taas+mitä+enemmän+yhdessä+tehdään+niin+aina+enemmän+tulee+tilaisuuksia+huomioda+kumppania+myös+sukupuolen+näkökulmasta.+Minulle+osui+käytännössä+aina+ruohonleikkuu+ja+silloin+tällöin+vaimo+lopetti+omat+askareensa+otti+pari+kuppia+kahvia+ja+tuli+terassille.+Käski+sammuttaa+leikkurin+ja+ojensi+toisen+kupin+minulle.+Kun+kahvit+oli+juotu+ja+olin+menossa+jatkamaan+saattoi+tulla+"käsky"+että+piti+ajaa+ilman+paitaa.+Halusi+ehdottomasti+nähdä+kun+oma+mies+ajoi+nurmikon+ilman+paitaa.
06.07.2018 22:07
Tuota,+jos+mulla+ääni+nousee+niin+Saija+ja+Katri+tietää+totuuden.+Äläkä+muutenkaan+niille+kerro.+Sano+että+kasasit+itse.+Saijalla+ja+Katrilla+on+kuitenkin+joku+pleikkamies+talossa+ja+pyytävät+minua+sinne+huonekaluja+kokoamaan.+Sitten+aikanaan+ihmettelet+miksi+minä+jatkuvasti+käyn+niitä+huonekaluja+kasaamassa+ja+lopulta+sitten+yllätät+minut+sellaisesta+jota+et+olisi+halunnut+nähdä.+Ajamassa+kierrosaikoja+F1-pelissä.
Sen+verran+minussakin+on+aliupseeria+ja+herrasmiestä+että+en+rupea+naista+kesken+unien+tökkimään.
06.07.2018 17:58
No+jos+näyttää+että+tuo+positiivisempi+asenne+paistaa+läpi+niin+kiitos+kuuluu+sinulle+ja+muutamille+muille+täällä+vakituiseen+kirjoittaville.+Oikeasti+tullut+ajattelemisen+aiheita+ja+ihan+konkreettista+neuvoakin.
Et+sinä+ihan+väärässä+ole,+kyllä+minua+suoraan+sanottuna+vähän+jopa+pelottaa+kun+luodaan+eteen+termejä+toksinen+maskuliinisuus+tai+patriarkaatti.+Itse+kun+olen+lapsena+elänyt+ajan+jolloin+nuo+nyt+ympäristöä+myrkyttävät+ominaisuudet+olivat+silloin+normi.+Lisäksi+osa+noista+syytöksistä+tuntuu+sellaisilta+että+suorastaan+ihmettelen+miten+olen+pystynyt+olemaan+koko+aikuisikäni+koulussa+tai+tehnyt+työtä,+pystynyt+rakastumaan,+perustanut+perheen+ja+vielä+maksanut+veroja.
Suorastaan+ihme+että+osa+naisista+vielä+on+yhdessä+meidän+aikakauden+miesten+kanssa+ja+toisaalta+ymmärrän+ettei+Syyrian+sodasta+tulleilla+tai+Afrikan+kuivuudesta+kärsivillä+ole+helppoa+täällä+kun+ympärillä+on+vain+oikeasti+traumatisoituneita+miehiä.
Voitte+sanoa+vanhakantaiseksi+tai+jääräksi+mutta+en+ihan+kaikkia+noita+syytöksiä+purematta+niele.+Esimerkiksi+yksin+pärjääminen.+Kyllä+minä+ainakin+nautin+jos+yksin+pärjään.+Jos+lapselta+menee+pyörästä+rengas+niin+minä+sitten+korjaan+sen+jotta+lapsella+matka+jatkuu.+Kyllä+minä+voin+tuntea+tyytyväisyyttä+yksin+pärjäämisestä.+Varsinkin+kun+aika+usein+tahtoo+roska+mennä+silmään+kun+lapsi+sanoo+"kiitos+iskä".+Ei+minulla+ole+tarvetta+menä+asian+tiimoilta+isä-lapsi+kerhoon+keskustelemaan+olisiko+pitänyt+käyttää+hylsyä+tai+jakoavainta;+saati+että+olisin+siellä+kolme+varttia+kertonut+tunteistani+asian+tiimoilta.+Kyllä+lapsen+palaute+riittää.
Mielenkiintoista+on+että+kun+nainen+ilmoittaa+että+hän+on+itsenäinen+ja+vahva+ja+pärjää+kyllä+eikä+tarvi+miestä+missään+niin+se+on+kovasti+ihannoitavaa+ja+tavoitteellista+mutta+näin+ilmoittava+mies+myrkyttää+ympäristön.
Vielä+kun+tuon+naisvihan+ja+homofobian+saisi+jostakin+niin+voisin+antaa+vaikka+kasvot+toksiselle+maskuliinisuudelle.+Naisvihaa+voisi+tietysti+yrittää+jostakin+kaivaa+mutta+kun+en+sitä+ole+saanut+tähänkään+menne+ylös+nostettua+niin+taitaa+olla+tekemätön+paikka.+Homofobiaa+en+taida+edes+yrittää+kun+kaveripiirissä+löytyy+mies+joka+ei+karvaista+kukkulaa+lipittele+ja+nainen+joka+ei+kaipaa+melaa+mekkoon.
06.07.2018 17:46
Näytät+vaan+mihin+pitää+kasata+niin+kyllä+onnistuu,+kunhat+et+sitten+kenellekkään+sano+että+jouduin+lukemaan+ohjeet.+Osaatko+jutella+niitä+näitä+siinä+samalla+kun+kasailen?
06.07.2018 16:32
Pohjustuksena+sellainen+että+minusta+parisuhde+on+se+kaikkein+vaikein+suhde+ja+se+vielä+vaikeutuu+kun+muutetaan+yhteen.+Siinä+ei+muuta+pelkästään+kaksi+ihmistä+ja+tavarat+vaan+kynnyksen+yli+tulee+myös+asenteet,+arvot+ja+toimintatavat.+Nämä+kaikki+sitten+pitäisi+saada+synkkaamaan+samaan+tahtiin+uudessa+kodissa.+Haasteellista.
Mitä+rooleihin+tulee+niin+itse+toivoisin+tuollaista+henkilökohtaiseen+kiinnostukseen+ja+kykyihin+pohjautuvaa+monitaitoisuutta+joka+kuorrutetaan+mahdollisimman+runsaalla+yhdessä+tekemisellä+jossa+on+pieni+sukupuolisidonnainnen+sivumaku.+Sanotaan+vaikka+imurointi+ja+mattojen+tamppaus.+Molemmat+osaavat+toki+tehdä+molempia+mutta+jos+mies+fyysisempänä+hoitaa+mattojen+tamppaukset+niin+nainen+imuroi.+Jos+istutetaan+pihaan+viininmarjapensas+niin+nainen+näyttää+mihin+pensas+tulee+ja+mies+kaivaa+kuopan+ja+yhdessä+pistetään+uutta+multaa+juureen.+
Jos+pistetään+tauluja+seinään+niin+mies+hoitaa+proppauksen+ja+nainen+laittaa+taulun+siihen.
Enkä+minä+nyt+tiedä+miksi+ei+siinä+kesken+verhojen+ripustuksen+voi+sanoa+naiselle+että+sinulla+on+muuten+kauniit+sääret.+Tai+kun+tulee+alas+katolta+rännien+puhdistuksesta+ei+varmaan+kukaan+kiellä+sanomasta+miehelle+että+olet+rakas.
Sen+verran+tietysti+pitää+olla+sukupuoliroolia+pelissä+että+koen+yhtenä+miehenä+olemisen+tehtävistä+sen+että+naiseni+tuntee+itsensä+naiseksi+on+hän+sitten+käsi+pitkällä+avaamassa+tukkoon+mennyttä+viemäriä+tai+tanssimassa+stayupeissa+sylissäni,+mutta+ennenkaikkea+tuntevansa+olevansa+rakastettu.
06.07.2018 00:39
Lyhyesti,+tässä+ei+nosteta+syytteitä+vaan+tuomiot+annetaan+sosiaalisen+median+kautta.
05.07.2018 23:01
Olisi+ollut+melko+yllätys+jos+vastaus+olisi+ollut+muuta.+Asetelma+kun+on+aika+selvä;+nainen+on+uhri+ja+miehet+syyllisiä.+En+nyt+suorilta+keksi+oikeasta+elämästä+asetelmaa+toiseen+suuntaan+joten+laitetaan+ihan+absurdi+tarina.
Naiset+olisi+harrastaneet+miesten+potkimista+kulkusille+jo+vuosikymmenien+ajan+kunnes+joku+mies+sitten+pistäisi+mediaan+että+kuuluisa+naishenkilö+olisi+häntä+potkiskellut+jatkuvasti.+Joku+toinen+olisi+toistanut+että+niin+minuakin+ja+yht+äkkiä+huomataan+että+tämä+yleinen+tapa+ei+olekkaan+hyväksytty+ja+itse+asiassa+lakikin+kieltää+sen.++Sen+jälkeen+ilmestyy+notmyballs+ja+aloitetaan+rummutus+asiasta,+miehet+marssivat+ilman+paitaa+ja+naiset+selittävät+että+se+oli+sitä+aikaa+ja+pitää+nyt+miehen+pikku+iskut+kestää.+Lopulta+naisetkin+toteavat+että+ei+tämä+nyt+oikein+ole+hyväksyttävää+varsinkaan+kun+homma+leviää+ja+syytetyiksi+tulevat+myös+varpaiden+tallojat.
Aletaan+keskustella+rajoista+eli+uskaltaako+nainen+enää+edes+sääriluuhun+napsauttaa+vai+mennäänkö+jo+siinä+rajan+yli.+Aikanaan+rajat+tulevat+selvemmiksi+mutta+toki+jossakin+joku+vielä+ohimennen+potkaisee+mutta+siitä+on+tullut+moitittavaa+ja+siihen+puututaan+helpommin.
Sitten+kysytään+muutaman+kuukauen+päästä+vaikutuksia.+Veikkaisin+että+osat+olisivat+vähän+toisin.+Tässä+minun+tarinassa+nainen+voi+vain+todeta+että+luulen+tietäväni+miltä+sinusta+tuntuu+kun+mies+sanoo+että+minä+tiedän+miltä+tuo+tuntuu.+Siinä+on+vissi+ero.
Itse+en+tosiaan+keksinyt+toissinpäin+sopivaa+esimerkkiä.+Miesten+ongelmat+ovat+sellaisia+että+niistä+ei+naisia+suoraan+voi+syyttää.+Lyhyempi+eliniän+odote+tai+syrjäytymiset+ovat+ainakin+osittain+myös+omissa+käsissä.+Toisaalta+asian+pitää+olla+sellainen+jonka+myös+naiset+näkisivät+niin+epäoikeudenmukaisina+että+se+pitäisi+korjata.+Esimerkiksi+lasten+päätyminen+erossa+äidille+tai+miesten+pakollinen+varusmiespalvelus+saatetaan+kokea+lievänä+epäoikeudenmukaisuutena+mutta+ei+kuitenkaan+sellaisena+että+niiden+muuttamista+miesten+rinnalla+lädettäisiin+ajamaan.
05.07.2018 17:30
Ollos+huoleton,+enpä+muista+koskaan+ampuneeni+viestin+tuojaa.
Aloitushan+oli+mitä+mainioin,+osui+tuo+aihe+sopivasti+päivän+teemaan.
05.07.2018 16:05
Vaikea+kysymys+kun+en+oikein+keksi+noita+alustoja+joihin+naiset+näitä+mielikuvia+maalaavat.+Mutta+jos+puhutaan+deitti-ilmoituksista+niin+sanoisin+että+aika+klooniarmeija+sieltä+tulisi+jos+ihan+tekstiä+katselee.+Kaikki+ovat+sosiaalisia,+liikunnallisia,+huumorintajuisia,+omillaan+toimeentulevia+jne+eikä+kyllä+minulla+ole+mitän+syytä+epäillä++etteivätkö+he+oikeasti+näitä+kaikkia+ole.++Tilanne+vain+on+se+että+nuo+kaikki+ominaisuudet+joita+siellä+luetellaan+ovat+kuulijan+vastuulla.
Esimerkiksi+otetaan+muutama+liikunnallinen,+osalle+liikunnallisuus+on+kaksi+lenkkiä+koiran+kanssa,+toiselle+leijan+lennätystä+ja+kolmannelle+puolimaratoonin+juokseminen+kerran+viikossa.+Sanoisin+että+mailma+olisi+aikapaljon+tylsempi+jos+ne+kaikki+naiset+jotka+markkinoivat+itseään+huumorintajuisiksi+ratsastaisivat+huumorin+aallonharjalla+samassa+rytmissä+minun+kanssani.
04.07.2018 22:49
Ihan+ensimmäinen+ajatus;+eikö+tämä+Suomalaisen+miehen+lyöminen+ikinä+lopu?+Luin+tuossa+hetki+sitten+kirjoituksen+ylen+sivulta+jossa+vaadittiin+lisää+naisia+pelastajiksi+(ent+palomies)+vaikka+sitten+pääsykokeita+muuttamalla.+Enää+ei+kelpaa+Suomalainen+mies+edes+pelastajaksi.+Töissä+oli+vielä+eettisten+arvojen+koulutuksen+tehtävä+jossa+piti+valita+työhön+mies+tai+nainen.+Nainen+oli+pätevämpi+mutta+sitten+minua+siinä+tehtävässä+ohjeistettiin+että+minun+pitää+olla+huolissani+siitä+jääkö+hän+äitiysvapaalle.+Siis+jo+tehtäväannossa+ilmoitettiin+että+minulla+on+syrjiviä+ajatuksia.++Pisti+hiukan+sapettamaan.
Anteeksi+pieni+avautuminen.+Ei+jaksaisi+aina+olla+puolustusasemissa+sukupuolen+ja+kansalaisuuden+sekä+seksuaalisen+suuntautumisen+takia.
Vapaamatkustajana+toki,+varusmiehen+päiväraha+kun+on+niin+hirveän+iso+että+mihin+senkin+pysty+käyttämään.+Kyllä+minä+sem+tiedän+että+varusmiespalvelus+on+lyhyt+aika+mutta+siinä+vain+on+se+että+varusmiespalveluksen+jälkeen+ei+lähdetä+siviiliin+vaan+reserviin.+Eli+kun+esikunnassa+sitten+aikanaan+tehdään+niitä+"suuria+päätöksiä"+niin+vähän+epäilen+että+ei+siellä+kovin+paljon+ole+naisia+koukkaamassa+vihollisen+sivustaan.+Mutta+eipä+se+Suomalaisen+miehen+elämä+sitten+paljoa+emeriituksen+mielissä+paina+jos+tämän+jätti+mainitsematta.
Jos+se+professori+laskeutuisi+jalustaltaan+joskus+kysymään+minun+tärkeitä+päätöksiä+niin+voisin+kertoa+hänelle+vuolaasti+miten+minulla+oli+juuri+tuollainen+vapaamatkustaja+olo+kun+taistelin+oikeuksistani+lapsiini+sitä+sosiaalitoimen+naisarmeijaa+vastaan.+Ihan+helposti+se+vaan+kävi,+ihan+vaan+sormia+napsautin,+kaikki+minulle+putosi+kuin+Manulle+illallinen.+Ihan+vaan+sen+takia+koska+olen+mies.
Sen+jälkeen+olen+ollut+lapsien+lähivanhempi+ja+vaikka+en++varmasti+kastumatta+sitä+suota+ole+tarponut+niin+ikinä+en+ole+sitä+kenenkään+naisen+syyksi+laittanut;+en+koskaan.+Kiitollinen+olen+kyllä+naisille+olen+ollut+koska+ovat+vinkkejä+antaneet+miten+arjen+saan+toimivammaksi.
Minulla+ei+ole+harmainta+hajua+eikä+edes+makua+koko+toksisesta+maskuliinisuudesta+tai+sen+sisaruksesta+toksisesta+feminiinisyydestä.+Ei+minulla+ole+aikaa+eikä+edes+kiinnosta+missä+roolissa+minä+korjaan+aidan+tai+vaihdan+autonrenkaat.+Minun+mies-+tai+naishormoonitaso+ei+värähtele+yhtään+vaikka+minä+tiskaan+tai+imuroin;+no+poikkeus+on+silittäminen+joka+kyllä+kohottaa+testoja.+Tässä+talossa+se+tekee+joka+parhaiten+osaa+tai+on+aikaa;+tietyt+asiat+vain+pitää+tehdä.
Pahoittelut+kiukkuisesta+sävystä.+Lähden+keittämään+kahvit+ja+rauhoitun.
04.07.2018 22:24
181 / 204