Olisitko valmis jakamaan naisen toisen miehen

tämä_yleistyy

40

731

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yleistyyyleistyy

Nimittäin HS:n kulttuurimarxistinen propaganda yleistyy ihan mahdottomasti.

• vihaavat.perhettä

Niinpä. Perinteinen perhe halutaan korvata erilaisilla panoyhteisöillä

• VenusViilijams

Vittuakos se sinulle kuuluu jos nainen huoraa?

• itse.korkattu.olisi.para

En ikinä. Tarpeeksi kamalaa ettää joutuu hyväksymään käytetyn naisen (kun muita ei ole). Se, että joutuisi jatkuvasti toisen miehen liukkaille, olisi kamalaa

• Polyandrinen moniavioisuus on olemassa, mutta se on hyvin harvinainen. Useimmin veljeksillä on silloin yhteinen vaimo. Kuttuuriantropologiassa arvellaan, että järjestely on syntynyt siksi, että periminen ei jakaisi omaisuutta.

• jakokulma

Ei ole nykyään enää harvinaista. Moni mies on tuollaisessa suhteessa tietämättään, kun nainen tapailee samanaikaisesti muita

• Olen joskus jakanutkin, sinänsä järjestely on ok niinkauan kun minä en kustanna naisen elämää.

• homottiko

Miltä tuntui toisen miehen liukkailla?

• homottiko kirjoitti:

Miltä tuntui toisen miehen liukkailla?

Täsmennätkö kysymystä?

• homottiko
        Poliisinpoika kirjoitti:

Täsmennätkö kysymystä?

Miltä tuntui panna naista jota edellisenä päivänä oli pannut joku paska?

• homottiko kirjoitti:

Miltä tuntui panna naista jota edellisenä päivänä oli pannut joku paska?

Eikai mulla ollut mitään heidän avioseksiään vastaan, se on pariskunnan oma asia. En edes kysellyt milloin on viimeksi panneet.

• Olisin valmis viemään toisen miehen naisen

;-)

• tulimieleen

Peukutitko itsellesi ;)

• naisenavastaan

Arvelen että harvalle miehelle käy tuommoinen. Tahtovat olla niin alfaa siinä omassa pikkuelämässään että jakaminen ei vaan sovi kun se kolhii sitä heidän olematonta itsetuntoa.

• Olen huomannut että pikkusieluiset naisetkin kolhivat sitä olematonta itsetuntoa kun selviää että mies käväisi uittamassa jortikkaa toisaalla.

• naisenavastaan
        Poliisinpoika kirjoitti:

Olen huomannut että pikkusieluiset naisetkin kolhivat sitä olematonta itsetuntoa kun selviää että mies käväisi uittamassa jortikkaa toisaalla.

Jakamistalous on tulevaisuutta, monopolit menneisyyttä.

• naisenavastaan kirjoitti:

Jakamistalous on tulevaisuutta, monopolit menneisyyttä.

Hyvä vastaus. Mulla ei ole tällä hetkellä muuta jaettavaa kuin itseni, mutta olen valmis olemaan (lähes) kaikkien käytettävissä.

• loru.qullihaukasta

Ennen niin herkkä ja hyvä
      Nyt vain qullin himo pohjattoman syvä
      Kun monet qullit pimpsaa qaivoi tuhosi se sielua ja aivoi
      Kun qullihaukan silmät sä näät se kyllä kääntää pois pään
      kun qullin kiilto silmissä helottaa se kyllä kunnollista miestä pelottaa.

• tyttö.työntekijä

en jakamaan mutta toinen mies saa jos on tinderityttö kyseessä niin muut miehet saa ottaa minun puolestani tinderitytön omakseen tai käyttöön ja se saa sitten jakaa tai jopa ottaa maksua miehiltä jonne lähettää tinderitytön

• cuckkoldforlife

Vain siinä tapauksessa jos se toinen mies on somali tai arabi. Valkoihoisten heteromiesten sortava cis-patriarkaalinen ja toksisen maksuliininen aikakausi alkaa olla pian ohi!

• trollikka

Ihan oikeesti, miks Hesari vouhottaa asiasta joka koskee vain muuamia ihmisiä...ei ole valtaväestön juttuja. Kai niitä erikoisia suhteita on aina ollut... erilaisissa uskovaisten yhteisöissäkin, eikä nekään jutut ole ihan yleisiä olleet koko yhteisön käytöksessä.

Parisuhteitako tässäollaan oikein voimalla romuttamassa? Tehkööt muut mitä tahansa... mulla on oma kantani asiaan ja varmaan suurimmalla osalla suomalaista yhteiskuntaa. Nuoriso tästä vaan saa kummallisen käsityksen; "salatusta" aikuisten maailmasta ja ehkä sen tähden ajautuvat itse näihin kokeiluihin mukaan.
      Ananiaksen vastauksen jo tiedän.... ei ainakaan mulle tarvitse selittää ...sun nuoruuttasi.

• jokaisella.ongelmansa

piti kysyä miksi olet sinkku vielä mutta ongelmat alkavat vasta kun miehesi haluaisi pussata sinua ja lempiä kanssasi ja sanot tylysti ja rumasti ent kiihota seksuaalisesti etä halua seksiä hänen kanssaan vaan muut miehet on sitä varten

• No miksiköhän? Se sopii hesarilaisten (vihervasemmistofeministit & setalaiset) maailmanvaalloitussuunnitelmaan. Luodaan positiivisia juttuja kaikista mahdollisista perversioista ja samalla lytätään perinteisiä perhe- ja muitakin arvoja. Kirjoitetataan hävistysjuttuja niiden perinteiseten kannattajista ja ihannoivia sankaritarinoita poikkeavista. Etkjö ole muka huomannut? on jatkunut jo muutaman vuoden tuo linja ja ihan varmasti tullaan näkemään vielä ihannoivia tarinoita mm. sukulaisten välisestä seksistä (kontulan annan agenda) ja siitä että joissain tapauksissa pedofilia on ymmärrettävää ja hyväksyttävää. Maailma on sairas ja nykysuomen lehdistö sairain.

• trollikka
        Harmaaritari kirjoitti:

No miksiköhän? Se sopii hesarilaisten (vihervasemmistofeministit & setalaiset) maailmanvaalloitussuunnitelmaan. Luodaan positiivisia juttuja kaikista mahdollisista perversioista ja samalla lytätään perinteisiä perhe- ja muitakin arvoja. Kirjoitetataan hävistysjuttuja niiden perinteiseten kannattajista ja ihannoivia sankaritarinoita poikkeavista. Etkjö ole muka huomannut? on jatkunut jo muutaman vuoden tuo linja ja ihan varmasti tullaan näkemään vielä ihannoivia tarinoita mm. sukulaisten välisestä seksistä (kontulan annan agenda) ja siitä että joissain tapauksissa pedofilia on ymmärrettävää ja hyväksyttävää. Maailma on sairas ja nykysuomen lehdistö sairain.

Mä olen lopettanut oikeastaan Hesarin lukemisen jo pari-kolme vuotta sitten... en mä itse sitä ole koskaan itselleni tilannutkaan. Mutt lukenut olen toisten tilaamaa lehteä, aina joskus satunnaisesti. Kyllä mä luen enemmän ilmaisjakelu lehtiä ja netistä näitä otsikoita... joskus jopa ostan lehden niiden perusteella, eli menen halpaan!

No (mä maksan) tai firma maksaa, jos tarkkoja ollaan; 2 kpl TurunSanomia, 1 Hesari ja Rannikkoseutu, KotiLiesi, Apu, Seura ja Mökkilehti... ne ovat ruokasalissa ikkunapöydällä, kaikkien asukkaiden luettavissa... vasta illalla niitä saa viedä huoneeseensa... yleensä.Aikakaus lehteä ei saa omia montaa tuntia; 3h enempää silloin kun se on uusi, viikon vanhan saa jo pitää kauemminkin.
        Jotkut ovat ratkaisseet asian niin ett heille tulee oma lehti. Toinen TurunSanomista jää pois sekä Seura ja Rannikkoseutu... ei niillä ole enää sellaista kysyntää, koska jotkut tilaajista lähettävät lehtensä luettuaan -> kavereilleen.

Kierrätystä harjoittavat ja yks kimppalehtikin on TurunSanomista; parilliset ja parittomat päivät jakona; kumpi ensin saa lehden aamulla. Arvaa onko mennyt väärin joskus? Se on selitysten paikka silloin, ett miten me voidaan sekoittaa noin selvä asia!
        Kun molemmat asuvat vielä parittomassa huoneissa, niin sitäkään ei pysty pitämään muistin tukena... Nyt on toimiston seinässä muistutuslappu: paritonpäivä= C parillinen = H
        Maailma on sairas varsinkin nyky-Suomessa... jos pedofilia on ymmärrettävää ja hyväksyttävää!

• Totuus.on.tämä

Ytmit ja jännämiehet vie kaikki naiset. Ätmit joutuu jakamaan jäljelle jääneet kurpat läskitynnyrit keskenään.

• Panisin-mies

no en saatana olisi. Jos naine edes vihjailee jotain niin heitän mäkeen.

• .. BonoBoilla on Touhunsa.. Erillaista kyl Ihmetyttää&KuNmastuttaa niiden touhut.. Mut ei enää Yllätä Khyl Mikkää.. Ainakaan Mua.. ;D

• eioobonoja

Ihminen on kyllä luonnoltaan paljon lähempänä simpanssia, jotka mielellään tappaa ja tuhoaa lajitovereitaan, tekevät jopa joukkomurhia naapuristossa.

• eioobonoja kirjoitti:

Ihminen on kyllä luonnoltaan paljon lähempänä simpanssia, jotka mielellään tappaa ja tuhoaa lajitovereitaan, tekevät jopa joukkomurhia naapuristossa.

.. OnOn.. Mut joo.. Onhan noita Narsu- Ja PsykoMarsujakin VaiksKuinkPal.. ;P

• haluan.OMAN.naisen

En, miksi piäisi.

• menestyksenmerkit

Jakamistalous on tulevaisuutta, monopolit menneisyyttä, totesihan joku tuolla.

• Useimmat pyrkivät saamaan myös pariutumisessa mahdollisimman edullisen tuloksen, mutta joutuvat tyytymään, mitä saavat tai olemaan ilman. Jos en olisi löytänyt suloista vaimoani, valitsisin mieluummin osittaisen liiton, kuin olisin kokonaan ilman.

Koska toisen miehen sperma tuntuu minusta vastenmieliseltä, pyytäisin, ettei olisi yhtynyt toisen kanssa 24 tuntiin.

Jos taas ajattelen todellista vaimoani, hän olisi ollut valmis yhtymään erään miellyttävän miehen kanssa jolle avasi vittuaan. Koska rakastan vaimoani niin, että hänen toiveensa on lakini, olisin tietysti suostunut, jos tilanne olisi ollut muuten otollinen. Olisin ollut jopa yhdynnässä miehen vaimon kanssa, jotta tilanne olisi ollut symmetrinen, vaikkei hänen vaimonsa olekaan erityisen viehättävä. Olisin sallinut vaimolleni ihan ilman symmetriaakin pitämänsä miehen kanssa yhtymisen, vaikka usein. 24 tunnin pidättyminen oli ollut tässäkin toiveissani.

Rakkaus on antamista ja sallimista, ei vaatimista.

• Ei päässyt lukemaan juttua, voitko kopioida tekstin?

• Minä tuossa olen asiaa vähän makustellut ja sanoisin että aika vaikea kuvitella tuollaista tilannetta. Ensinnäkin arjen pyörittämisen kannalta, siinäkin on sovittamista kun kaksi tuo omat tapansa yhteiseen kotiin niin siinä vielä kolmas hämmentää. Lisäksi mietin sitä prosessia mistä se alkaa. Nainen tuo kotiin miehiä esittelyyn kuin kaupan tiskillä ja kyselee että saanko pitää tämän. Minä sitten päättäisin kenet kelpuuttaisin naisen toiseksi mieheksi. Vai toisiko nainen vaan sen toisen miehen ja minun pitäisi sopeutua.

Tietysti jos työhuoneen muuttaisi makuuhuoneeksi ja kohta on lapset mailmalla niin tännehän mahtuisi vaikka neljä miestä sille naiselle. Siinä kyllä naiselle voisi käydä niin että voisi tulla ulkopuolinen olo kun miehille kehittyisi hyvä veli verkosto. Saattaa ottaa itsetunnon päälle kun miehet vetää pitkää tikkua siitä kuka jää naisen kanssa kun muut lähtevät kalaan.
      Toki taloudellista se olisi kun maksaisi vain joka viidennen sähkö, vesi tai jätemaksun. Lisäksi miesten töitä osuisi kohdalle joka neljäs kerta.

Yksi vaihtoehto tietysti olisi että minulla sitten olisi toinen nainen mutta kyllä siinä aika kuhina kävisi kun porukka miettii että missähän minun oikein piti tänä yönä nukkua. Vaikeaksi menisi.

• trollikka

Ja tosipaikan edessä ett kyllä näkisi mitään humoristisesti, aika varma olen asiasta! Sen verran olen tekstejäsi lukenut, ettei sun moraalisi kyllä sietäisi jakoja mihinkään suuntaan. Sä olet fiksu kaveri varmaan... tai ovelin huijari, jonka kirjoituksia oon koskaan lukenut!
        Sorry, pikkasen skeptikkoa munssa on alkanut esiintymään... vuosien varrelta opittua, kantapään kautta valitetavasti.
        Hyvää yötä, sinnekin!

• trollikka kirjoitti:

Ja tosipaikan edessä ett kyllä näkisi mitään humoristisesti, aika varma olen asiasta! Sen verran olen tekstejäsi lukenut, ettei sun moraalisi kyllä sietäisi jakoja mihinkään suuntaan. Sä olet fiksu kaveri varmaan... tai ovelin huijari, jonka kirjoituksia oon koskaan lukenut!
        Sorry, pikkasen skeptikkoa munssa on alkanut esiintymään... vuosien varrelta opittua, kantapään kautta valitetavasti.
        Hyvää yötä, sinnekin!

Keskipäivää sinnekin.
        Kyllähän sinä luet jo meikäläistä kuin avaamatonta kirjaa, vai miten se sanonta menikään.

Vaikka nyt otin asiaan vähän kepeämmän linjan niin kyllähän se totuus varmasti olisi että tilanteen realisoituessa ei hirveästi miettisi ns kovia arvoja kuten taloudellisia näkökohtia vaan pinnalla olisivat ennemmin epäonnistumisen tunteet ja ajatukset omasta riittämättömyydestä.

Sanovat yltiöpositiivarit mitä tahansa niin minusta seitinohut skeptisyys lisättynä hippusellista negatiivisuutta on kyllä elämässä paikallaan.

• Mun kanta asiaan on se, että naisella samat oikeudet kuin miehelläkin - jos mies haluaa olla kahden naisen kanssa, ei saisi ajatella itsekkäästi, että tämä on ainoastaan miesten oikeus.

• trollikka

Ennen kuin sä puhut lisää reikiä päähäsi... niin mietippä nyt uudelleen. Kysymys oli osoitettu ihan henkilökohtaiseksi. Tästä sun vastauksesta saa hyvin sen käsityksen; sinä puolestasi haluaisit kimppakivaa vaimosi ja toisen naisen kanssa! Niinkö tosiaan...?

Pitänee kertoa sulle; ett en yhtään ihmettele jos elämäsi on "todellavaikeeta"... sillä aika hämmästynyt olen tästä kommentistasi.
        Sinustakin olen saanut paljon, hyvin paljon konservatiivisimman käsityksen ja herrasta paljastuu hyvin liberaali mies... mutt jokainen tyylillään, ei se multa ole pois. Ihmetyttää vaan.

Taitaa olla parempi etten enempää enää mieltäni pahoita... tänään palstalla... puuttuu vain; ett Harmaaritari ja Nuuskis tulevat tukkasilmillä... vielä kertomaan uusliberaalismistaan ja polyamorisen suhteen hyvistä puolista!
        Maailma muuttuu nyt liian nopeasti ainakin mulle...ja huonompaan suuntaan selvästi, jos entiset kahden aikuisen ihmisen monogaamiset suhteet romutetaan ja polyamoriset suhteet yleistyy.

Parempi mun on tottua vaan ajatukseen: Minä ainakin pysyn loppuikäni sinkkuna.

• ddddddddddr

Niin se pitää mennä että mies saa hyppiä sängystä toiseen mutta nainen ei.

• eihelv

Sairasta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1662
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      898
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      862
    4. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      54
      852
    5. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      849
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      793
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      189
      779
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      735
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      730
    10. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      720
    Aihe