Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

3584

1. https://www.youtube.com/watch?v=-5xUHV40pF8

Jää helposti korvamadoksi.
  2. En varmaan sysipaska mutta on selvää että jos kaksi liittoa päättyy siihen että vaimo lähtee toisen matkaan niin jotakin on pitänyt tehdä väärin. Toki vielä keskusteluväleissä molempien kanssa eli jotakin on varman mennyt oikeinkin. Joskus miettinyt että pitäisikö selvittää mikä meni pieleen mutta sillä tiedolla tuskin on enää tarvetta joten mennään kuin varusmiespalveluksen kanssa; aika hoitaa ikävät muistot ja nautitaan niistä paremmista hetkistä.

Jos nyt veikata pitäisi niin luulen että seksi ja raha olivat ne joissa töppäsin. Varmasti läheisyyttä ja rakkautta kera hellyyden oli riittämiin mutta sellainen alkukantainen rykiminen oli parisuhteessa liian harvinaista. Olihan niitä pieniä ja pikaisia sekä pidemmän kaavan kautta tehtyjä hetkiä mutta ehkä liian harvoin. Ehkä suhteet oli salakavalasti menossa kohti virka-/kaverisuhdetta ja tajusivat lähteä pois.
    Raha varmaan vaikeutti tilannetta siinä mielessä että molemmat olivat osa-aikaisissa työsuhteissa ja itse taas tein välillä kahtakin työtä jotta elintaso saatiin pidettyä, Vaikka tili oli yhteinen eikä tuloja sinne eroteltu niin siinä saattoi tulla riittämättömyyden tunnetta.

Ehkä enemmänkin olen sysipaska miltei mieskumppani koska kovalla tahdilla olen onnistunut siirtämään kysymyksen "ollaanko pari?" liian myöhäiseen ajankohtaan. Saamaton onnensa eteen?-> Ehkä, tai sitten pelkään onnen löytämistä sillä jos sen taas menettää sen tietää miten kivuliaalta se tuntuu.
  3. Borat-mankini uima-asu.

Jos tykkäätte pelailla niin mölkky tai Pentanque-setti.