Onko valtavien häiden haluaminen varoitusmerkki?

Ainakin jos siihen tuhraantuu auton verran rahaa? Eikö se mitä häiden jälkeen tulee ole tärkeämpää, tulevaisuutta varten voisi siis säästää jo heti?

62

497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kai se silloin ole jos niihin on varaa, mutta jos taas ei oikein olisi mutta silti haluaa näyttävät juhlat niin kyllähän se vähän semmoisesta luonteesta kertoo joka ei oikein osaa varautua pahan päivän varalle, vähän semmoinen "elämä kantaa" ihminen sitten kyseessä. Itse ainakin vähän karsastaisin ko. luonteenlaadun omaavaa ihmistä kun itse sitä mieluummin ajattelee niin että kun elää vähän jokaisessa asiassa tilanteen mukaan ei joudu koskaan kovin syvään k..een elämässä.

-harmiseikrj-

• Anonyymi

Nimenomaan, isosti voi juhlia mitä tahansa, myös häitä kunhan siihen on varaa.

• Autoja on monen hintaisia..
      Kuinka paljon on valtavasti? - Meillä on aina juhlittu isosti niin nimipäiviä kuin sitten vaikka häitäkin.

• On.
      Jossain amerikkalaisessa hääohjelmassa sulhanen varovasti tiedusteli, halusiko morsiamensa isot häät vai talon ja vastaus oli, että ne häät se halusi.
      Järjetöntä ja syytän disneytä noista prinsessaharhoista.

• Anonyymi

Ei kannata amerikkalaisia etenkään ajatella tässä hääasiassa. Suomalaiset ovat maltillisempia haluamaan ja parempia järjestämäänkin..

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata amerikkalaisia etenkään ajatella tässä hääasiassa. Suomalaiset ovat maltillisempia haluamaan ja parempia järjestämäänkin..

- Sheena

Tänne kuitenkin kopioidaan lopulta tuokin ja sitten pariskunnat ovat kymmeniä vuosia velkaa pankille ja liitto loppuu ennen kuin velka.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Tänne kuitenkin kopioidaan lopulta tuokin ja sitten pariskunnat ovat kymmeniä vuosia velkaa pankille ja liitto loppuu ennen kuin velka.

Suomessa tuskin saa edes velkaa häitä varten. Ja vaikka saisi, niin kuka ottaisi ja maksaisi isot korot? Kyllä se on niin, että jos häät tai mitkä tahansa juhlat järjestetään, niin fyrkat pitää olla tilillä säästettynä.

• Anonyymi kirjoitti:

Suomessa tuskin saa edes velkaa häitä varten. Ja vaikka saisi, niin kuka ottaisi ja maksaisi isot korot? Kyllä se on niin, että jos häät tai mitkä tahansa juhlat järjestetään, niin fyrkat pitää olla tilillä säästettynä.

Silloin ennen sitä isoa lamaa, joku sai lainaa siihen, että sai ostettua lainarahalla ostettuun valtavaan moottoriveneeseensä polttoainetta.
        Nykyään pankit ovat onneksi järkevämpiä, mutta jos suku takaa, niin häihin saa todennäköisesti lainaa niin paljon kun haluaa.

• Anonyymi

Kuka mistäkin tykkää. Kunhan on molemmille ok, niin siitä vaan.

• Anonyymi

Mulle se, jos haluaa ylipäänsä häät, on varoitusmerkki.

• Anonyymi

Kuinka ikävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka ikävää.

Kyllä, todella ikävää, jos toinen hinkuu jotain niin pöljää kuin häitä. Ei jatkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, todella ikävää, jos toinen hinkuu jotain niin pöljää kuin häitä. Ei jatkoon.

Ei jatkoon, ellei kumppani halua häitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on tietenkin sinun vapaa valintasi. Turhaan sä sitä kuitenkin mulle ulvot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en huoli sitoutumiskyvytöntä yksilöä, joka kaipaa jotain seremonioita ja sopimuksia kyetäkseen olemaan parisuhteessa. Vielä vähemmän vähemmän huolisin sellaisen hullun, joka uskoo johonkin jumaliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häät eivät ole kaikille pöljää, kuten ei muutakaan juhlat. Sen sijaan tuollainen ilmaisu on pöljää.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häät eivät ole kaikille pöljää, kuten ei muutakaan juhlat. Sen sijaan tuollainen ilmaisu on pöljää.

- Sheena

Mitä se tähän kuuluu? Minulle ovat, täyttä idotismia. Eikä mua kiinnosta mitä ne muille ovat. Ei se ole minun ongelmani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Sheena

Se se vasta pöljää onkin, että lähtee määräämään mitä mieltä muiden pitäisi olla ja sanomaan miten he saavat sen mielipiteensä ilmaista. sinä saat hinkua ihan mitä tahansa pöljyyttä, minun taas ei tarvitse haluta olla missään tekemissä sellaisten pöljyyksien kanssa, saati sitten huolia moisia elämääni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se se vasta pöljää onkin, että lähtee määräämään mitä mieltä muiden pitäisi olla ja sanomaan miten he saavat sen mielipiteensä ilmaista. sinä saat hinkua ihan mitä tahansa pöljyyttä, minun taas ei tarvitse haluta olla missään tekemissä sellaisten pöljyyksien kanssa, saati sitten huolia moisia elämääni.

Valivali. Taisi mennä aloitus tunteisiisi aika tavalla.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valivali. Taisi mennä aloitus tunteisiisi aika tavalla.

- Sheena

Niin sinulla näytti menevän, kun kirjoitit mitä kirjoitit. Vali vali tosiaan. olen pahoillani, jos mielipiteeni meni sinulla noin ihon alle, mutta se on ja pysyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Sheena

No johan olikin neronleimaus. Ihanko itse keksit? Oletettavasti eivät tosiaan ole kaikille pöljää tai kukaan ei moista pöljyyttä haluaisi. Voiko noin yksinkertaita ollakaan. 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sinulla näytti menevän, kun kirjoitit mitä kirjoitit. Vali vali tosiaan. olen pahoillani, jos mielipiteeni meni sinulla noin ihon alle, mutta se on ja pysyy.

Mielipiteesi ei mennyt ihon alle eikä muuallekaan. On ihan ok, ettei pidä häistä. Sensijaan epäystävällinen ilmaisutyylisi vaan ei toimi.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No johan olikin neronleimaus. Ihanko itse keksit? Oletettavasti eivät tosiaan ole kaikille pöljää tai kukaan ei moista pöljyyttä haluaisi. Voiko noin yksinkertaita ollakaan. 🙄

Joillekin on vain kauhean tärkeää tuollainen. Jos kerrot, että et pidä maksalaatikosta ja että sinusta maksalaatikko on pahaa, etkä huoli maksalaatikkoa ruoaksi, niin heti kohta on joku "oman elämänsä -Sheena" kertomassa, että ei maksalaatikko ole kaikkien mielestä pahaa miten tyhmää on kertoa, että se on sinusta pahaa ja yleenäs myös, että sinun kuuluis vain syödä maksalaatikkoa ja tykätä siitä. 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielipiteesi ei mennyt ihon alle eikä muuallekaan. On ihan ok, ettei pidä häistä. Sensijaan epäystävällinen ilmaisutyylisi vaan ei toimi.

- Sheena

Eipä toimi sinunkaan ilmaisutapasi, että tasoissa ollaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Sheena

Jos pitää häitä hinkuviä idiootteina, niin mitäpä tuota kaunistelemaan. En huolisi moista yksilöä ikinä.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos pitää häitä hinkuviä idiootteina, niin mitäpä tuota kaunistelemaan. En huolisi moista yksilöä ikinä.

Aika moni tuntuu pitävän tällä sivustolla eri mielipiteen omaavaa jonkinlaisena idioottina. Toleranssi ei ole siis kovin korkea, tai kovasti uskotaan omaavan kaikki vastaukset...

• Anonyymi
        Elionrie kirjoitti:

Aika moni tuntuu pitävän tällä sivustolla eri mielipiteen omaavaa jonkinlaisena idioottina. Toleranssi ei ole siis kovin korkea, tai kovasti uskotaan omaavan kaikki vastaukset...

Parisuhteessa ei ole koskaan kyse yhden ihmisen mielipiteestä, vaan vähintään kahden. Parin elämässä tapahtuu paljon asioita, ja niistä on molemmilla eriäviä mielipiteitä useinkin, se on selvää. Asiaa tarvitsee sopimista ja löytää sellainen ratkaisu johon molemmat ovat tyytyväisiä.

Joskus mietin onko jotkut kärkkäitä mielipiteitään esittävät palstalaiset koskaan olleet pari- tai minkäänlaisessa ihmissuhteessa. Niin kaukana on heidän "mielipiteissään" lämpö ja läheisyys,myötätunto, empatia ja toisten ihmisten ymmärrys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joillekin on vain kauhean tärkeää tuollainen. Jos kerrot, että et pidä maksalaatikosta ja että sinusta maksalaatikko on pahaa, etkä huoli maksalaatikkoa ruoaksi, niin heti kohta on joku "oman elämänsä -Sheena" kertomassa, että ei maksalaatikko ole kaikkien mielestä pahaa miten tyhmää on kertoa, että se on sinusta pahaa ja yleenäs myös, että sinun kuuluis vain syödä maksalaatikkoa ja tykätä siitä. 😀

Kyse ei ole siitä onko maksalaatikko hyvää vai pahaa, makuasia, vaan siitä tavasta miten se ilmaistaan toiselle nätisti. Etenkin miten ilmaisee rakastetulleen "en tykkää" kun tietää kumppanin rakastavan omaa en-tykkää asiaa ratkaisee koko suhteen vallitsevan ilmapiirin. Ilmapiirillä on väliä koko suhteen hyvinvointiin ja fyysiseenkin terveyteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siinähän idioottina pidät sitten.

Et saisi yksilöä, joka haluaa isot häät. Minä sain, vaikka halusin pienet häät 😉 .

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hinkuuko joku häitä? Entä jos vain tykkää isoista häistä ja sellaiset on varaa järjestää ja järjestää, niin onko kuitenkin idiootti? Aika herkästi ja turhan takia täällä nimitellään toisia. Ei yhtään ihme, että ollaan sinkkuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla ainakin on veemäisyys hallussa todella hyvin.

• Anonyymi

Voi teitä. Itse menin naimisiin maistraatissa ja tarjosin kahdelle todistajalle ruoan ravintolassa.

Maksoikohan alle satkun. Ei ne isot eteläpohjalaaset häät mitään onnea takaa. Sitäpaitsi eteläpohjalaiset kirjoitttajat ovat junttirikollisia.

• Olen ollut sellaisissa häissä.
        Molemmat vähävaraisia opiskelijoita, mutta vieraita pitä saada pari sataa ja kaikki maksimaalisella rahankulutuksella. Säästöä haettiin sillä, että lähimmät kaverit pistettiin hommiin. Valtava stressi kaikesta koko ajan.

• Anonyymi

Riippuu yleisestä rahatilanteesta.

• Anonyymi

Kerro lisää. Millaiset häät ovat "valtavat" ja kuinka paljon rahaa niihin kuluu?

• Anonyymi

Kyllä on iso varoitusmerkki, jos toinen haluaa valtavat häät. Se kertoo pinnallisuudesta ja että tärkeät arvot ovat hukassa.

• Anonyymi

Jos tykkää juhlista, niin ne on parempi järjestää 🤷‍♀️. Ja kun järjestää, hääjuhlan on oltava kaunis, korea, hieno ja tyylikäs, muuta samalla rento (kuten muutkin juhlat). Eikä alkoholipainotteinen.

- Sheena

• Olihan ne kalliit häät. Vieraita kestitettiin ylenpalttisesti ja puitteet olivat upeat.
      Häät ovat kuitenkin kertameno, sen kestää. Jos minun pitää mennä uudelleen naimisiin, silloin voi jo pihdata.

• Taviksille 40 - 60 tonnin häät on pröystäilyä. Rikkaat ja varakkaat tehköön kuten mielii, mutta normaalille keskituloiselle on suorastaan järjen köyhyyttä laittaa yhteen mitättömään juhlaan ylettömiä summia.

Mistähän ihmeestä tuo edes juontaa, että häät pitää olla isot? Varmaankin Buddy on oikeassa noista prinsessahaavekuvista.

Henkilökohtaisesti koen, että jo pelkästään naimisiin meneminen on järjen köyhyyttä ja jos siihen liittää vielä ökyjuhlat.. pitää tosiaankin morsiammen kokea olevansa kaiken sen arvoinen. Mikä taasen saa minut miettimään, tarvitsisikohan se morsmaikku mahdollisesti psykiatrin apua..?

Häät on toiseksi turhin juhla mitä voin keksiä. Turhimmat ovat kihlajaiset..
      No meitä on moneksi. Minähän en edes usko yksiavioisuuteen, niin en kykene samaistumaan prinsessafantasiaan isoista hääjuhlista. Tai sitten olen vain liian pragmaattinen. Samapa tuo.

• Anonyymi

Kerrotko mikä siinä on niin kamalaa, jos nainen ei saa kaunistella edes hääpäivänään ja mies ei saa olla komea? Risaiset farkut päälle ja naimisiin? Kauneus ja hyvännäköisyys, parhaat puitteet ei ole järjen köyhyyttä, mukavaa, tyylikästä vain.

• Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko mikä siinä on niin kamalaa, jos nainen ei saa kaunistella edes hääpäivänään ja mies ei saa olla komea? Risaiset farkut päälle ja naimisiin? Kauneus ja hyvännäköisyys, parhaat puitteet ei ole järjen köyhyyttä, mukavaa, tyylikästä vain.

No tuo mikä on tyylikästä on makuasia. Prameilu on mielestäni rumaa ja tökeröä. Jos joku muu pitää sitä tyylikkäänä.. se ei ole multa pois.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No tuo mikä on tyylikästä on makuasia. Prameilu on mielestäni rumaa ja tökeröä. Jos joku muu pitää sitä tyylikkäänä.. se ei ole multa pois.

Mikä on tyylikkään ja prameilevan ero?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä on tyylikkään ja prameilevan ero?

Mitä nyt kukakin pitää tyylikkäänä tai prameilevana. Minulla on näkemys siitä, mutta se pätee vain minuun. En ole sellainen henkilö joka pystyisi tai haluaisi määrittää tuon eron. Koska se on makuasia.

• Anonyymi

Minä en pysty käsittämään mikä on "prinsessafantasia" isoista hääjuhlista. On häitä, isompia ja pienempiä, niissä morsiamella prinsessatyylinen puku tai jonkun muunlainen puku, ei prinsessatyylinen, mutta hienostunut.

• Anonyymi

Eikö naisen vanhemmat maksa kaiken ja toivoo et mies huolis tai ottais naisen tai tyttärensä omakseen mut tuskin tinderityttöä kukaan kelpuuttaa vaik olis korkeastikoulutettu ja rikkaat vanhemmat tinderityttö on tinderityttö ei kukaan halua vaik maksettais paitsi korkeastikoulutetuille jännämiähille kelpaa se mikä muilta tähteeks jää

• Anonyymi

Ei jo kauan sitten nuoren parin vanhemmat ovat maksaneet häät puoliksi .

• Talous ja pariskunnan ikä minusta sanelee tuon mielekkyyden.

Näin keskituloisena ja -ikäisenä miehenä jolla tuo lupaava tulevaisuus on jo takana niin tuo näyttää enemmän mahdollisuutena kuin uhkana.
      Jos olisi kumppani joka on samoissa tuloluokissa ja syntymävuosikin lähellä omaani voisi olla mukavaakin sopia häät vaikka vuodelle 2028. Säästelisi muutaman vuoden häätilille rahaa ja yllättäisi kaikki tutut sitten hääkutsulla.

Itselleni ne valtavat eivät tarkottaisi mitään ylimääräistä prameutta vaan hiukan parempaa Seppälää päälle. Kirkko ja joku kartano pitopalveluineen ja orkesteri. Valtava tulisi siitä että vierasmäärä olisi iso. Meidän sukukaan ei ole mitenkään yhteyttä pitävä mutta onneksi edes riitaisa joten samaan pöytään vaan kaikki jotka ovat vihoissaan toisilleen. Saavat mahdollisuuden sopia.

Samoin jos jotkut sinkut siellä löytävät toisensa niin häät ovat paikkansa ansainneet ja jos ei mitään erikoisempaa tapahtuisikaan niin onpahan perikunnalla vähemmän tapeltavaa jäämistöstä.

• Anonyymi

No tuota rataa. Aika helppo juttu, jos morsian (tai sulhanen toisissa tapauksissa) olisi samaa hyvää tuloluokkaa. Jos ei ole, niin sekin vaikuttaa haluun.

• Näyttää hyvältä suunnitelmalta 👍

• Anonyymi

Tuossa ei ole niinkään "haluamisesta" kysymys vaan asiaan liittyy paljon muutakin. Mitä tahansa voi haluta, mutta miten sen voi toteuttaa vaiko edes on SE kysymys. Parin lisäksi haluun vaikuttaa sukulaisten halu, etenkin jos pari on nuori.

• Häät ovat naurettavaa kerskakulutusta.

Hölmöintä on se kun yli kolmekymppinen morsian pukeutuu valkoiseen. Valkoisen värin kun pitäisi symboloida puhtautta ja neitseyttä. Nykyisillä morsiamilla vaan body count huitelee joissain kolminumeroisissa luvuissa ja voisivat pukeutua pikemminkin verkkosukkiin ja lateksiseen minihameeseen, ja jaella jonotusnumeroita häävieraille.

Monet naiset menevät naimisiin vain saadakseen hienot häät. Niin, ja ehkä saadakseen rahakkaan avioeron ja elatusmaksuja lapsilleen, joiden biologinen isä on joku muu kuin se maksumies. Ei ole edes tarkoitus rakentaa mitään perhettä ja elämää yhdessä.

• "Hölmöintä on se kun yli kolmekymppinen morsian pukeutuu valkoiseen. Valkoisen värin kun pitäisi symboloida puhtautta ja neitseyttä."

Oikeastaan morsiamet eivät ole kovin usein pukeutuneet valkoiseen ennen kuningatar Viktoriaa (1800-luku), ja ennen hänen puettua itsensä morsiamena valkoiseen se tunnettiin suruvärinä. Siis sama merkitys kuin mustalla on nyt.

Ennen Viktoriaa morsiuspuku on voinut olla olla mitä tahansa väriä. Tuohon suuntaan ollaan nyt menossa uudelleen.

• Anonyymi

Ei ole ollenkaan hölmöä pukeutua valkoiseen. On teillä ihme jutut täällä, normaali ihminen kauhistelee.

• No jos mies nyt rupeisi pröystäilemään isoilla häillä, niin saattaisin katsella kieroon… 🤪

Itse siis ennemmin valitsisin pitää juhlat lähimmäisille. Ei mielellään kirkko häitä vaan ihan pienet maistraatti häät olisi, enemmän mun juttuni. Eli aika vaatimatonta menoa😊

Mutta jokainen käyttää rahaa noinkin suureen asiaan niin paljoin kun haluaa🙂🙏

• Anonyymi

Oletko miettinyt miksi ollenkaan tulisi mennä naimisiin? Kahden ihmisen välinen suhde on tunneliitto. Toinen kysymys, ihmisen pitää elää elämää. Suuret häät on yksi merkki siitä, että olisi valmis panostamaan myös parisuhteeseen?

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko miettinyt miksi ollenkaan tulisi mennä naimisiin? Kahden ihmisen välinen suhde on tunneliitto. Toinen kysymys, ihmisen pitää elää elämää. Suuret häät on yksi merkki siitä, että olisi valmis panostamaan myös parisuhteeseen?

AV

Hyviä kysymyksiä🤔

Ei naimisiin meno mitenkään pakollista ole.

Siis omalla kohdallani voin sanoa, että jos niissä juhlissa olisi porukkaa.. liikaa omaan makuuni, niin ahdistuisin jo ihan pelkästä ajatuksesta. Saisihan ne pienetkin häät maksaa toki vaikka enemmän.. mutta silti olisin mielummin pienten ei niin hintavien häiden kannalla.

Toiset nyt vaan haaveilee prinsessa häistä.. minä en ole prinsessa😄

• Anonyymi

Narsistiset naiset haluavat suuret häät eivät avioliittoa.

• Anonyymi

Meillä meni häihin n. 200€. Juhlat olivat erittäin hyvät: soppaa, leipää, piirakkaa, kakkua, parhaita ystäviä joku 25 kpl. Kotiviiniä, pitkä pöytä, kesäyö, kynttilöitä. Ja yhdessä ollaan onnellisina.

• Anonyymi

Sanotaan näin, varoitusmerkki on valtavien häiden haluaminen, vaikka rahaa ei ole.

• Vaikka häillä olisikin säästöbudjetti niin eikö vihkivalojen uusiminen myöhemmin ole myös juttu jos haluaa hurvitella myöhemmin?

En tosin tiedä missä määrin sitä tapahtuu Suomessa.

• Anonyymi

Voisihan se olla, jos yhteiseloa riittää ja riittää ja riittää 🤣, aika moni kun eroaa.

Minusta upeat häät kuuluvat kuvioon, kun astuu nuorena 1. kertaa avioon. Jos avioituu 2. tai 3. kertaa viisikymppisenä se on eri juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisihan se olla, jos yhteiseloa riittää ja riittää ja riittää 🤣, aika moni kun eroaa.

Minusta upeat häät kuuluvat kuvioon, kun astuu nuorena 1. kertaa avioon. Jos avioituu 2. tai 3. kertaa viisikymppisenä se on eri juttu.

Lisäyksenä sen verran, ettei tuo ole pelkän iän vuoksi eri juttu avioitua viisikymppisenä uudestaan, vaan muutenkin. Vaikka moni korostaa yksilöllisyyttä niin avioliitto on enemmän kuin parisuhde, perinteisesti kaksi sukua siinä yhdistyy. Vaikka vuosia myöhemmin eroasi, olisi lapset ja lapsilla serkut ym. niin ero on kuitenkin vain parin välillä, ei muiden ihmisten, vaikka kuuluisivatkin exän sukuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1184
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      61
      957
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      77
      871
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      101
      818
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe