Vapaa kuvaus

Aloituksia

101

Kommenttia

1440

1. Hyvin+sanottu+numba,+mä+oon+kans+pyrkinyt+kävelemään+sen+8000+askelta+3-4+kertaa+viikossa+mutta+toistaiseksi+en+oo+kävellyt+askeltakaan+ku+rollaattorin+perässä+keittiöön+ja+Kovasen+invataksiin.+Tänään+kattovat+jorvissa+ku+oli+noi+homoglopiinit+koholla+lääkäri+sanoi+että+mun+veri+ryhmä+on+snickers.....+Kolme+litraa+insuliinia+ja+12+litraa+nesteytystä,+ni+päästivät+kotiin+sillä+ehdolla+etten+tuu+takas...
  2. Kerran+pattajalla+kun+olitiin+muistaakseni+pieksämäellä,+niin+rakastuin+silmättömästi+naiseen+joka+lupasi+mulle+discoa+hinnasta+35%.+Varotin+sitä+että+joutuu+kovaan+duuniin+mutta+se+vaan+nauro.Ensin+haettiin+kone+vuokraamosta+kompressori+ja+tyhjiö+punppu+ja+kaupasta+laatikollinen+gamakraa.+Muna+laitettiin+punppuun+samalla+kun+siitä+imettiin+ilmat+pois.+Siinä+oli+munaa+se+pikkuinen+putki+täynnä+ja+gamakra+alko+toimiin.+Sanoin+naiselle+että+nyt+valmiina+se+seisoo+ihan+hulluna.+Nainen+sammuttin+kompuran+ja+repäisi+putkenpätkän+irti.+Sieltä+valui+veltto+ja+kalpea+muna+ulos+kuin+räkä+pienessä+pakkasessa.+Nainen+nauroi+taas+ja+lienee+turha+sanoa+että+meinasin+tulla+hulluksi...