Vapaa kuvaus

Aloituksia

105

Kommenttia

1468

1. Itaran+valinta+on+vuokra+Vitara.+Ei+vienyt+paljon+mitään+ja+äiti+osti+bensat.+Se+oli+halpaa+silloin+2008.+Huusin+äitille+että+älä+tuhlaa+kaikkia+rahoja+pensaan+kun+Jorma+haluu+jätskiä+Jolma+haluu+jätskiä.+En+osannut+ärrää+vielä+sillon,+olin+vasta+49+vuotias.+Kävittiin+kattomassa+käärmeitä+ja+nähtiin+ronsuja.+Oli+mieletön+shou+eikä+mikään+illuusio+kyseessä.+Hihkuin+ilosta+kun+äiti+anto+mulle+nipun+panaaneja+joita+sitten+syötin+suoraan+norun+kärsään.Pysähdyttiin+riisipellon+laitaan+kun+minua+kovin+pissatti+ja+huusin+pissataukoa+132+kertaa+peräkkäin+niin+äiti+pysäytti+vitaran.+Olin+pissalla+niin+äiti+oli+sillä+aikaa+jutellut+keski-ikäiselle+rammalle+naiselle+jolla+oli+kaihi,+kihti+ja+kuppa.+Sopivat+että+jos+nainen+tulee+suomeen+niin+saa+kelalta+ilmaiset+hoidot+ja+lääkkeet+ja+vielä+palkkaa+omais+hoitajan+duunicta.+Muilutettiin+se+vosu+marjan+poimijan+papereilla+suomeen+ja+rakastuin+tosi+pahasti+jo+siinä+pellon+laidalla+ennen+kun+sain+pitkät+alushousut+ja+hameen+takaisin+jalkaan.
  2. Palvelukoti+kurjalan+muIkunmutkassa+meillä+menee+kiitos+kysymästä+oikein+mellevästi.+On+rikkautta+ja+rakkautta.+Aloitin+katsomaan+aulassa+vhs+kasetilta+dallasia.+Meillä+on+täällä+viimeisen+päälle+vehkeet+kasteluun.+Aamuisin+aina+jännittää+kumpi+tulee+ensin,+kakka+vai+aamuherätys.+Inhottaa+kun+ryntäävät+sinne+toiset+viemään+leikkeleet+kun+minulle+vielä+laitetaan+uusia+housuvaippoja.+Ei+kuulema+saa+osallistua+aamiaiselle+paskakat+pömppähousussa.+Joskus+oon+päässy+livahtamaan+sinne+mutta+jäljet+on+aina+johtaneet+syltty+tehtaalle+ja+sitten+tulee+penaltii.