Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
1440
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+olen+sitä+mieltä+että+maatalous+tuet+ja+tilat+voidaan+lakkauttaa.+Tulkoot+juntit+omillaan+toimeen+junttilassa.+En+osta+koskaan+leipää+maajussilta,+vaan+lähi+kaupasta.+En+tarvi+kalastajiltakaan+mitään,+koska+torilta+löytyy+ne+samat+kalat+ilman+paketointia.+Tonni+kala+kasvaa+erilaisissa+purkeissa,+on+harmaita+purkkeja+ja+vaalean+vihreitä+purkkeja.+Osa+kaloista+on+ihan+silppuna,+jäänyt+kauppiaan+veneen+potkuriin+ennen+purgittamista.+Lohi+säilyy+parhaiten+ilman+pakkausta+siinä+siivumakkaroiden+vieressä+ennen+juustoja.
Usein+kun+teen+susia,+käytän+siihen+vain+parhaita+nakki+makkaroita+ja+sinappia.+Ripottelen+lopuksi+siihen+palaneita+eloveena+hiutaleita.+Tulee+rapsakka+tunnelma.
12.02.2022 17:44
Kerran+olittiin+uimassa+pattayan+jäte+vesissä+kun+hirmuinen+krotiili+parvi+lähti+tulemaan+kohti.+Olen+todella+nopea+uima+maisteri+ja+lähdin+uimaan+rantaan,+mutta+huomasin+että+aimo+jäi+krotiilien+piirittämäksi.+Pakkohan+se+oli+pelastaa+kun+sen+housun+taskussa+oli+meidän+mopon+avain+ja+olo+luvat.+Sain+revittyä+muutaman+viisi+metrisen+krotiilin+irti+aimosta+mutta+yksi+oli+tarttunut+jalkaani.+Päästin+kimeän+KHIAI+huudon+ja+tein+krotiilista+pandan.
Se+haava+tulehtui+ja+sääreen+tuli+ranta+pallon+kokoisia+pilkkuja.+Kävittiin+sairaalassa+mutta+sairaalan+parkki+paikalla+sain+deegu+kuumeen+ja+scorpions+puri+minua,+jossa+soi+still+loving+you+kappale.+Sitten+iso+käärme+vei+aimon+mutta+mulla+oli+siinä+vaiheessa+jo+ne+mopon+avaimet.+Tästä+thaimaalaisesta+linkistä+voitte+tarkistaa+että+jokainen+sana+on+totta.+Ihan+totta+on+totta,+kaverini+saikin+jo+tämän+auki.
https://www.Senssu.ChlangMai.Tarinat.ja.sotakertomukset/16-08-64/1.pdf
11.02.2022 16:03
No+money+no+honey.+Uutta+omaishoitajaa+ei+saa+Suomeen+ilman+rahaa.+Äitee+auttoi+edellisen+kanssa+mutta+nyt+äitee+on+siirtynyt+ajasta+ikuisuuteen.+Monta+tonnia+pitäis+olla+ja+en+pääse+pelipaikoille+hymylläkään+hurmaamaan+kun+pitäis+olla+rokotukset,+lennot+maksaa+ja+on+huonot+hampaat.
04.02.2022 09:14
Kerran+olin+niin+pitkällä+matkalla+netissä+että+unohdin+kolmeen+päivään+syödä+mitään....+Aloin+nähdä+kaikenlaisia+ukkeleita+jotka+jutteli+mulle+Espanjan+pää+kaupungissa+saigonissa....+Sitten+luulin+olevani+leikkisä+ja+veikeä+paviaani...+uskokaan+tai+älkään+uskoko+mutta+hoitaja+löysi+minut+roikkumasta+kattorappauksesta+pelkillä+varpaan+kynsillä....+Meinasin+tulla+hulluksi....
S
29.01.2022 21:17
Voin+vakuuttaa+että+olen+ollut+monta+kertaa+vastaavilla+lomilla.....+viimeksi+dabu+papissa+ja+kammoodiassa.....+sain+passiin+netissä+pitkän+piisamin+eikä+tarvinnu+jonottaa,+koska+olen+VIB+kansalainen+staduksella....
28.01.2022 22:05
Rakas+päivä+kirjani...+tänään+vahdin+öljyt+kohtuumiljoona+jahtiin+ja+pistin+tuuli+lasiin+pesu+aineeksi+fairia.+Sitten+palstaystäväni+numba+pieraisi+naamalleni+kun+ryömiittiin+sängyn+alla+olevasta+sala+luukusta+tarkistamaan+seuraavan+kiljusetin+tilanne...+Pakko+jemmata+nuo+tiinut+kun+sosiaalihuollon+akat+ramppaa+ihan+millon+sattuu+pisto+käynnille+kun+aimo+on+ehon+alasessa...+Huomenna+kovasen+taksilla+jorviin+tarkistamaan+aimon+maksa+arvo+että+se+sais+ajokoiran+takaisin...+viimeksi+lääkäri+katsoi+tuloksia+ja+totesi+sala+peräisesti+että+arvon+mekin+ansaitsemme+ja+pyysi+seuraavan+sisään...+aimo+meinasi+tulla+hulluksi+ja+mäkin+meinasin+tulla+hulluksi...
25.01.2022 20:31
Rasvaton+palstaystäväni+Numba++tuolla+toisaalla+oli+kommentoinut+otsikon+asiaaan+sopivaa,+joten+ajattelin+sen+johdosta+tehdä+tämän+aloituksen+kahdesta+eri+syystä.
Ensimmäinen+joka+minua+kiinnostaa,+voisiko+olla+ensimmäinen+aloitus+tällä+palstalla+jossa+ei+kirjaannu+piruiluja.
Toinen+mielenkiintoinen+näkökantani,+saisiko+lukea+aivan+rehellisiä+kommentteja+asianosaisten+osalta+ja+seuraavassa+omani,+jossa+joka+sana+on+totta.
Kerran+ajettiin+numban+rolls+roisilla+pitkin+Chiang+Hinin+keskus+raittia,+kun+kuninnas+tuli+vastaa+peiken+värisellä+omalla+rolls+roisillaan,+jossa+oli+bromi+puskurit+ja+pöly+kabselit.+Kuninnas+yllättäen+vilkutti+meille+ja+sitten+me+älyttiin+että+ollaan+kaikki+rolls+roisi+miehiä+joilla+kaikilla+kova+kunto.+Illalla+satuttiin+samaan+kalja+baariin+sitten+ja+vertailtiin+parkki+paikalla+kellä+suurin+moottori...+Meinasin+tulla+hulluksi+kun+kuninnaalla+oli+kullitetut+tulban+hatut+ja+meillä+vaan+kumiseiset...
23.01.2022 22:17
jäi+singeeraus+pois...
S
23.01.2022 20:42
Auto+riitely+kerrasta+poikki!+Me+hommattiin+Aimon+kanssa+maailman+nykyaikaisinta+itäsaksalaista+teknologiaa+sisältävä+P70+"Zwickau"+,+kartano+mallin+farkku.+Ohjaustanko+hammastettu+ja+joiterit+etupenkeissä,+eikä+mitään+pelkkää+super+loonia+niin+kuin+neitien+autoissa.+Hinuu+koukku+takaa+sen+että+asundo+vaunu+pysyy+menossa+mukana+pidemmilläkin+matkoilla.+Itäsaksa+toimittaa+Neuvostoliittoon+raketteihin+osia,+joten+Trabant+edustaa+avaruus+tegnolokiaa.+Kuningasauto+Suomen+olosuhteisiin.+Ruostumatomasta+muovista+tehty.
https://www.youtube.com/watch?v=cCbQ_dTBD7Q
Me+ostetaan+aina+autot+käteisellä,+eikä+luotolla,+koska+meillä+on+aina+kahisevaa+taka+taskuissa,+paitsi+aimon+sivu+raita+verkkareissa+ei+oo+taka+taskua.
15.01.2022 14:44
Kerran+näin+sellaista+ihanaa+unta+että+Ridge+Forrester+oli+backissäni..+huusin+että+lisää,+lisää...+sitten+heräsin+ja+aimo+oli+sammunut+selkääni+palava+Hofnari+suussa...+ilmaiseksi
14.01.2022 21:29
Unohdin+poikain+ihokosketuksen+puutteen....+Se+saa+minut+kreisiksi+nauramaan+kuin+naurusaaren+onnellisin+nauru+lokki!
13.01.2022 15:57
Yritä+itte+petteri+kirjoittaa+asiallisesti+ku+270+astetta+pakkasta..+paffien+raosta+tuuli+ujeltaa+ikkunoista+ja+myin+kaminan+viime+talvena+että+saa+ryyppy+rahaa....+nyt+tuli+veettyä+laatu+juomaa+alku+kuusta+ja+rahaa+on+31+senttiä+posti+pankissa....+Siellä+neidit+taimaassa+korealaisten+horutusten+kanssa+ja+lapsia+kans+pohjois+koreasta....+tulispa+ohjuskoe+ja+osuis+neidin+eedam+taloon...
11.01.2022 13:19
Kerran+kun+mutsin+lääkitys+tilanne+paheni+Niuvassa,+se+ei+hyvältä+näyttänyt+kun+mutsi+keksi+olevansa+veikeä+orava.+Tilanne+karkasi+hoitajien+käsistä+kun+mutsi+hyppäsi+ikkunan+pesijän+ohitse+7+metrin+päässä+olevaan+puuhun+ja+söi+kaikki+kävyt.
Mutsilla+on+kolmen+donitsin+musta+vyö+pilateksessa+ja+vesi+juoksussa,+mutta+kukaan+ei+arvannut+että+se+pystyy+loikkaamaan+niin+kauas.+Sillä+tuli+puussa+sitten+riitaa+muiden+oravien+kanssa+ja+se+oli+pakko+hakea+alas+sieltä+voima+keinoin.+Kolme+palomiestä+sai+rabieksen+mutsin+puremista+vaikka+sillä+ei+oo+ku+kaksi+myrkky+hammasta+jäljellä.+On+se+karannut+ennenkin.+Oli+syönyt+pehmustetusta+huoneesta+ensin+pehmusteet+ja+sitten+löytänyt+heikon+kohdan+havasta+betoni+viihde+seinästä+ja+takonut+päällään+siihen+kaksi+yhtä+suurta+pako+aukkoa.+Toinen+saarelle+ja+toinen+huhdalle.
10.01.2022 10:53
Kerran+tipuloin+niim+oahasti+että+neinasin+rulla+gulluksi...
05.01.2022 21:02
En+käytä+juurikaan+lääkkeitä+mutta+kerran+vedin+Metylonia,+2-DPMP+daisyä,+Metyylifenidaatti+Ritalinia+ja+Concertaa,+Betelpähkinää,+Kaasua,+Liimaa,+Tolueenia,+Asetonia,+PCP+fensyklidiiniä,+enkelipölyä+ja+
sieniä+sekaisin.+Ei+siitä+olis+niin+huono+olo+tullut+ellen+olis+samalla+ottanut+Tinneriä,+Trikloretyleeniä,+Bensiiniä+ja+gammaa+siinä+samalla.+
Koetin+paikata+oloa+reseptilääkkeillä+Lorazepam,+Lyrica,+Medipam,+Opamox,+Oxamin,+Risolid,+Rivatril,+Somnor+ja+mitä+niitä+oli+Tramium,+parikymmentä+norflexiä+ja+jotain+semmoisia...+liimailin+itseni+täyteen+vielä+Durogesic+laastareita+ja+join+kukko-olutta...
Ensin+luulin+olevani+Niilin+krotiili+Schnappi+ja+sitten+jääkaappimagneetti+joka+jää+jumiin+jokaiseen+pintaan+mihin+koskee...+Meinasin+tulla+hulluksi...
S
02.01.2022 18:54
Olen+selvinnyt+kaikkien+viiden+nimit+ja+tuomiot.
Micromuna+Mike,+epäillään+sanoneen+numbaa+yli+painoiseksi,+tuomio+2+vuotta+karkotus+selliä+
Perunanokka+Bob,+epäillään+kutsuneen+asianomistajaa+maksaläikäksi,+1,2+vuotta+kuritus+huonetta
Lökäpöksy+Lennu,+nauranut+julkisesti+kovakuntoisen+majurin+kovalle+kunnolle,+oikeus+määrä+hänet+hommaamaan+100+omenapossua+asianomistajalle+hillosilmällä+
Ruttusäkki+Sepi,+väittänyt+panneensa+asianomistajan+aimoa+Sysmässä+1971+vuonna,+määrätään+menettämään+tekoväline+valtiolle
Napanarssu+Niilo,+pahoittanut+asianomistajan+mielen+ostamalla+käytetyn+traktorin+ja+jäteastian,+määrätään+12+vuodeksi+pimeään+maakuoppaan+jossa+on+lasinsirpaleita+ja+Palmu+rattia,+eikä+vettä+yhtään+eikä+ruokiakaan.+Siellähän+sitten+on+ja+sitten+alkaa+vasta+mielen+tila+tutkimus+ja+kiruttaminen.+Traktori+määrätään+asianomistajalle+ja+meba+kans+pestynä.
01.01.2022 22:24
Kerran+nuolla+lipitin+siskoni+Potka-Amalian+tavaraa+ja+sanoin+että+"Luoja+sul+on+iso+toosa+Luoja+et+sul+on+iso+toosa"+
Amalia+kysyi+miksi+sanoin+sen+kaksi+kertaa?+Vastasin+että+en+sanonut..++Se+oli+kaiku.
31.12.2021 15:09
Meillä+meni+numban+kanssa+naisen+haku+matka+puihin,+kun+jo+Onnibussissa+numba+otti+sbugelta+suihin+ja+sai+palkaksi+bropanolia+niin+että+ei+nähty+mitään+viikkoon...++kuski+jätti+meidät+pääte+pysäkille+Alapitkän+ja+Siilinjärven+välimaastoon...+poliisien+Heli+kopteri+löysi+meidät+Niskaselän+rannasta++viime+hetkellä...+numba+oli+jo+pahasti+ala+termostaatissa...
31.12.2021 15:01
Tuo+oli+vielä+hyvä+lapsuus...+meillä+isäukko+kutsui+minua+Pinokkioksi+koska+minulla+oli+pitkä+nenä+ja+olin+kova+valehtelemaan+jo+silloin.+Eno+kutsui+minua+herkkupepuksi+mutta+valehtelin+sille+että+se+ei+satu+kun+hän+Kustu-Vernerin+kanssa+antoi+minulle+runtua+pottu+kellarissa+torstaina+ja+jormantaina,+kuten+he+sitä+päivää+kutsuivat.
Isäukko+puki+minut+kellohameeseen+ja+paritti+minua+Kotkan+satama+työläisille.+Olin+allerginen+luomi+värille+enkä+nähnyt+mitään,+ehkä+se+oli+hyvä+niin.+Sen+verran+tiedän+että+musta+tuntuu.+Jouduin+kantamaan+siskoni+Touko-Amalian+kouluun+koko+ala+asteen+ajan+repparissa+ja+se+antoi+raippaa,+jos+hidastelin+mäessä.+Touko-Amalia+painoi+jo+kahdeksan+vuotiaana+118+kiloa.+Siksi+mulla+on+hyvät+pohkeet+ja+selkävika.
31.12.2021 13:39
Kaikki+viisas+appelsiini+kainalo+koettaa+selittää+että+henki+kulkee+paremmin+narsisteilla+jotka+ähisee+ja+pierenskelee+rauta+tankojen+kanssa....+hengitys+kyllä+toimii+ihan+hyvin+ilman+lihaksia+paino+voimaisesti.+Jos+ei+halua+olla+narsissi,+jolla+henki+kulkee+lihaksilla+eikä+keuhkolla,+niin+aina+voi+olla+hengitys+koneessa+ihan+luonnollisesti+täällä+thaimaassa.+Vierotus+oireisiin+voi+laittaa+Hofnar+laastareita+pakaraan,+mutta+niitä+ei+kannata+laittaa+talkin+päälle+tai+ne+ei+pysyä.+Voin+olla+vakuutus+meklarin+happi+laitteessa+vaikka+koko+loppu+ikäni+jos+haluan,+mutta+max+14+vuorokautta+sanoi+vakuutus+meklari.
27.12.2021 17:19
21 / 72