Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
1413
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Meillä+oli+vielä+tuore+rakkaus+suhde+aimon+kanssa+kerran+täällä+thaimaassa,+vahvat+hormoonit+otti+minusta+vallan+mutta+aimo+sanoi+ettei+riisu+kellohamettani+hampaillaan+ennenkuin+annan+hänelle+40+paateroa.+Katsoin+patjan+alle+ja+siellä+ei+ollut+kuin+jukurtti+purkin+kansi+ja+tennis+sukka.+Menin+käymään+pankki+automaatilla,+mutta+S-etukortilla+ei+saanut+nostettua+rahaa+vaan+automaatti+nieli+sen.+Koetin+tehdä+aimolle+käsin+vekseliä+mutta+aimo+pysyi+tiukkana.+Myöhemmin+suhde+muuttui+kelapäivänä+lähes+ilmaiseksi+ja+aimo+antoi+50+brosentin+alennuksen+jos+saa+laittaa+kuivana+ja+ääntelen+samalla+tavalla+kuin+porsas+teuraalla.+Nykyään+mulla+on+bediitti+kortti+ja+kymmenes+kyyti+Kovasella+ilmanen.
23.12.2021 14:30
resupetteri+siinä+oli+niska+tuet+ja+ohjauksen+jäykistäjä+systeemi,+umpipöly+kapselit+sekä+taka+broileri+johon+saattoi+laittaa+pyyhkeet+kuivumaan+kun+tuli+rannalta+ilmaisen+aimon+kanssa+rakastelemasta+ihanasti+kuin+jörn+donner+konsanaan...+Kerran+tulin+kurviin+niin+kovaa+että+renkaat+jodlasi+kuin+elviksellä+elokuvassa+Plue+Hajaiwi..
20.12.2021 13:03
tulee+se+päivä+petteri+kun+tulee+polviniveltä+ja+paukalon+hankaa+ohimoon+ja+lapa+lonkkaan...+KHIAI...
17.12.2021 19:00
Se+tutkinto+oli+sellanen+väärinkäsitys+silloin+18+vuotiaana..+Menin+ala+koululaisten+junppa+tunnilla+poikien+puku+kaappiin+ihan+huvikseen+vaan,+kun+yhtäkkiä+en+saanut+enää+sitä+ovea+auki+ja+pojat+tulee+siihen+riisuuntumaan...+Olin+siellä+hiljaa+ettei+pojat+pelästy.+
Yhtäkkiä+vaksi+tempaisee+oven+auki+ja+kysyy+että+kukas+se+täällä+runkkailee+kikkulit+paljaana+ja+katselee+pikku+poikia+tuuletus+ritilän+takaa?+Sanoin+että+höh+että+kuuma+oli+tuolla+niin+vähän+tuuletin+vaan...+Ei+se+uskonut.+Tuli+poliisit+paikalle+ja+olin+tutkinto+vankeudessa+viikon+verran+kun+ne+löys+mun+kotoa+joitakin+kuvia+jotka+ei+todellakaan+ollut+minun..+mä+olin+ladannut+uuden+excelin+ni+sen+mukana+oli+tullut+23+tuhatta+ihan+kamalaa+kuvaa+lapsista...
Mutta+tutkinnon+suoritin+viikossa.
16.12.2021 19:32
Kerran+olin+resupetteri+niin+ahdistunut+että+helpotti+vasta+kun+tungin+pääni+kärpän+pesään+ja+huusin+huhuu?+huhuu?+Kärppä+vastasi+että+mitä+sensei?+Sanoin+sille+että+mulla+on+sellaset+pohjeet+että+ei+kellään+kärpällä.+Oli+sen+jälkeen+aika+hiljasta+kärbää.+Menin+sitten+ravintola+buccikseen+josta+ovimies+Runqvist+saatteli+minut+melko+pian+pihalle,+koska+olin+juomassa+vessassa+olevan+pertsan+kaljaa.
14.12.2021 22:57
Me+ollaan+numban+kanssa+oltu+Thaimaassa+jo+kauan.+Muita+ei+ole+eikä+tule.+Meillä+on+vahva+luottamus+toisiimme+eikä+mitään+syytä+epäillä+toistemme+kertomuksia,+itse+olette+ne+tilanneet+ja+sitä+saa+mitä+tilaa.++Täällä+thaimaassa+erittäin+paha+liikenne+ja+korona+tilanne.+Kuivuneet+ruumiit+täyttävät+kadut+ja+kehitysmaan+köyhäin+korttelit.
Ollaan+tästä+kehityksestä+numbajäbän+kanssa+tosi+huolissamme+ja+lähetetään+avustusta+menemään+riisin+ja+rahan+muodossa.+Lahjoitin+ne+rokotteet+sbuge+lapsille+orpo+kortteliin+jotka+odotti+kevättä+bändog+hocpitalissa.+
Lapset+oli+niin+kiitollisia+että+kumartelivat+minua+koska+olen+jo+niin+vanha.+Numbaa+kumarrellaan+myös+koska+hänkin+on+tosi+vanha.+Se+on+kunnioitusta+meitä+kohtaan.
Joskus+tämä+kahdestaan+olo+Thaimaassa+on+yksinäistä,+mutta+ei+me+kaivatakkaan+mitään+halpaa+betoni+viihdettä+ja+ihoon+kosketusta+rahalla,+jota+pallomahat+ei+saa+ilman+rahoja+ja+kun+tänne+ei+tule+ketään+niin+jäävät+kokonaan+ilman,+mulla+hauskaa+täällä+otanpa+laatua+kuksasta+ja+numba+ottaa+kanssa+ja+sitäkin+naurattaa+pattajan+poikain+kova+kohtalo.
13.12.2021 16:14
Herrasmies+vie+aina+tasokkaan+naisen+ostelemaan+makkara+ja+liha+pulla+tikkuja+katu+crilliltä+ja+maksa+tikkuja+myös.+Sitten+söidään+niitä+romanttisesti+ja+ojennetaan+naisen+suuhun+sitä+makkaraa+ja+hinkutetaan+edes+takaisin+samalla+silmää+vinkaten+vino+hymy+naamassa.+Ilmaiseksi+tietenkin+koska+vain+resu+pekat+saa+rahalla.+Minun+kikka+on+aina+sanoa+että+shekki+vihko+jäi+flyygelin+päälle+katto+huoneistoon,+että+voisitko+sinä+darling+maksaa+nämä+makkarat.
08.12.2021 17:42
Resupetterit...+hoitajat+ei+mene+enää+vanhaan+ansaan+kun+huudan+että+täällä+olis+lämmin+paketti+tuliaisia+mytyssä...+arvaavat+jo+että+kyseessä+on+kakka+kepponen+vaikka+en+oo+tehnyt+sitä+kepposta+ku+jotain+viis+sataa+kertaa...+heheh+eh+heh+keheh+eh+hehe+Ne+meinaa+tulla+hulluksi
08.12.2021 10:30
Minulle+muodostui+jo+ajat+sitten+vahva+idiootinteetti+karate+harjoituksissa.+Japanin+suur+mestari+Tosimuna+Takahiki+kastoi+minua+silmiin+ja+sanoi+"Jormassa+on+potkua+kuin+tartolaisessa+paloviinassa".+Silloin+tajusin+että+olen+erittäin+järkeviin+kirjoituksiin+ja+viisauksiin+kykenevä+karate+sensei.+Sisälläni+asuu+syvä+ymmärrys+ja+rauha,+niin+paljon+kuolemattomia+ajatuksia,+että+ne+saavat+aikaan+vartaloni+pullistumisen+äärimmilleen.+Rasvaa+se+ei+ole.
Lääkärit+ihmettelikin+että+siinäpä+rasvaton+mies+ja+katselivat+toisiaan+psykiatrian+osastolla,+kun+asiasta+heille+kerroin.+Kun+kerroin+heille+salaisista+meren+ranta+huviloista+ja+salaisista+moottori+radoista,+savu+saunasta+Phuketissa,+he+pukivat+minulle+erikoisen+karate+puvun+päälle,+jossa+ei+ollut+hihoja+laisinkaan+mutta+tosi+paljon+karate+vöitä.+Minut+vietiin+huoneeseen+jossa+vaan+makoilin+paikallaan+ja+he+antoivat+tosi+paljon+erilaisia+ruiskeita+joista+tuli+tosi+outo+olo.+Nukuin+vaan+ja+hihittelin+välillä,+välillä+itkin.+Luulin+olevani+muumipappa+ja+komentelin+muumi+mammaa+kovalla+äänellä+ja+sitten+sain+suu+kapulan.+Luulin+tulevani+hulluksi...
05.12.2021 15:09
Kerran+Aimo+huusi+ilmaisen+rakastelun+aikana+savoksi+että+kohtapa+tulloo+kohtapa+tulloo..+minä+olin+että+anna+tulla!+Aimo+otti+kauko+säätimen+käteensä,+päästi+hirveän+pierun,+tumppasi+Hofnarin+selkääni,+laittoi+telkan+päälle+ja+sanoi+että+kohtapa+tulloo+TLC+kanavalta+Tohtori+Paise+erikois+jakso+Ennen+Poksautusta.+Sitä+sitte+kahteltiin+ja+tunsin+suuren+rakkauven.
02.12.2021 18:38
Kerran+olin+niin+kovassa+kunnossa+että+Aimo+kysyi+seisooks+sulla?+Sanoin+että+en+oo+varma+mutta+kusettaa+tosi+paljon.
02.12.2021 13:35
Juttelin+juuri+vaimo+tulkaten+bääministerin+kanssa+täällä+thaimaassa....+kusiset+mustat+pilvet+leijuu+paikan+ympärillä+ja+paikat+tulee.+Kohta+alkaa+ruumispidätykset+ja+massalennot.
01.12.2021 20:20
En+tajunnut+sanaakaan+mutta+sensei+varmaan+voitti+yli+voimaisesti...?+Kerran+olin+thaimaalaisia+karate+sotilaita+kouluttamassa++dobbareiden+kanssa+kun+siihen+tuli+tämä+neitien+sankari+Bauhaus.+https://www.youtube.com/watch?v=TgbR73_q7ts
Se+siinä+aikansa+katseli+koulutustani+ja+ihmetteli+peukalo+otteitani.+Kysyi+mikä+on+salaisuuteni.
Sanoin+sille+poju,+resupetteri+se+on+sellanen+juttu+kuules+että+nykyjään+ei+enää+tarvita+lihaksia+eikä+treeniä,+koska+nykyään+on+kaivinkoneet+ja+neidillä+draktori,+koska+sillä+ei+ole+lapioita.
Nykyään+mennään+tegniikalla+ja+järjellä,+eikä+hyvällä+verenkierrolla+ja+happi+saturaatiolla.
01.12.2021 20:17
Joo+joo+on+filocofiaa+ja+vikka+mitä+häyhää+ja+autiomaata+mutta+miksi+traktori+kuitti+on+vinossa+yhdessä+kuvassa+ikään+kuin+se+olisi+eri+asennossa+kuin+eri+kuvassa?+Eikö+voi+laittaa+kuitteja+samaan+kuvaan+räps+räps+ja+sitten+tulla+meidän+ranta+huvilalle+pandoittumaan+aivan+pandaksi+ja+itkemään+peukaloiden+nivelten+armoille?+Ai+ei+voi..+aha.
29.11.2021 22:13
Kerran+oli+vifi+katki+melkein+tunnin+palvelukoti+MuIkunmutkassa..+meinasin+tulla+hulluksi
28.11.2021 18:42
Sanoin+sille+että+piä+jippoputkes+pönttömaha..+Oli+mun+vuoro+katsella+sillä+sadurnusta+ja+ur+anusta+marraskuun+alusta..+ei+oo+putkee+näkyny.+Ei+se+mitään,+vein+hindunorsun+kaniin+paraisten+kani+konttoriin+ja+tubruttelen+karvahanurisätkiä+synttärien+kunniaksi+yksin.+Uskallapas+tulla+yöllä+kännissä+kotia+ilman+jippo+putkea+mokoma+juoppo+lalli+niin+saat+tuta+peukalon+juureni+forcen!+Pitikin+ottaa+thai+aimo..
25.11.2021 19:02
Kun+juhla+alkoi+resupetteri,+niin+arska+oli+kyllä+vähän+kagusta+ja+baagelsista+vähän+turvoksissa+mutta+ei+krammaagaan+läskiä+https://ibb.co/wLFdcCP+ollut+kyllä+meikä+Jormallakaan.
Menittiin+sitten+hop+loppiin+ja+leikkimään+koska+ollaan+sellasia+hassuttelijoita+luonteeltamme+eikä+mitään+kade+mielisiä+pattajan+neitien+kadehtjijoita.+Siinä+kun+oltiin+dreenattu+43+tuntia+niin+arskalta+oli+lähtenyt+nesteet+vatsasta.+Tässä+videolla+hän+antaa+hoplop+pojan+kurittaa+vatsa+lihaksiaan+eikä+tunnu+missään+https://www.youtube.com/watch?v=Rodq_7UFThk
Arskan+oikea+nimihän+on+Buakaw,+tai+ainakin+se+lausutaan+siten+kun+hän+menee+vessaan+kiljuisan+illan+päätteeksi
25.11.2021 18:55
Äläpäs+senssuttele,+Hua+Hinin+rakas!
Lailla+hiekanjyvän+pienoisen+tahdon+kenkääsi+kutittamaan
Tahdon+kuulla+kuinka+saan+sinut+nauramaan
Yhden+asian,+soittorasian+lailla,+toistan+yhä+uudelleen
Onnittelen+sinua,+ja+teen+sen+suudellen
Sillä+sinulla+on+syntymäpäivä,+mutta+lahjaa+ostanut+en
Suukko+poskellesi+olkoon+sellainen
Hyvää+syntymäpäivää+sinulle+rakkain
Hyvää+syntymäpäivää+toivotan
Hyvää+syntymäpäivää+sinulle+rakkain
Ja+paljon+onnea+vaan
Viimeisin+yhteiskuvamme+rakas+https://ibb.co/bHxFxMc+Yhteispainomme+311+kiloa+ja+ei+crammaakaan+rasvaa.+Lääkäri+sanoi+että+keltainen+on+terve+väri+kasvoissa+ja+vähä+suolaisuus+näkyy+kilo+metrien+päähän.+Pohkeet+kiiltää+kuin+kiinalaisen+karvattomat+kassit+ja+on+hyvissä+kunnoissa.
25.11.2021 11:28
Tyydyin+tänään+kela+konttorin+kaikki+naiset+kerralla,+kun+menin+tekemään+valitusta+lääke+korvauksista+juuri+sulkemis+ajan+jälkeen...+kirottu+talviaika...+siellä+ne+nauroi+lasioven+takana+kuin+hampaattomat+hevoset.+Meinasin+tulla+hulluksi..
23.11.2021 21:16
Kerran+olin+niin+kovassa+kunnossa+että+meinasin+tulla+hulluksi.+Juoksin+ylämäkeen+kolme+vesi+este+cooperia+peräkkäin+ja+siinä+loppu+mäki+ennemmin+kuin+multa+kunto.+Olin+huipulla.
Sain+mitaleja+niin+paljon+että+niiden+paino+pisti+selkäni+mutkalle+eikä+se+ole+koskaan+sen+jälkeen+oiennut.+Taistelin+Kelaa+vastaan+11+vuotta+kuin+leijona+kunindas.+Jorvissa+eivät+uskoneet+ensin+että+kun+mun+korvaan+huutaa+"haloo"+niin+toinen+korva+vastaa+10+sekunnin+kuluttua+että+"kuka+siellä".+Se+on+toisella+puolella+bäätä+se+toinen+korva.+Testien+jälkeen+huomattiin+että+se+on+totta.+Kieltäydyin+liittymästä+sirkukseen+selkävikani+vuoksi+ja+en+suostunut+myöskään+mies+malliksi+mainokseen+jossa+kerrotaan+haimatulehduksen+vaaroista.+Niin+sitten+lopulta+pääsin+sairas+eläkkeelle.+Aika+monta+kakkakepposta+se+vaati+virastojen+posti+laadikoihin.
22.11.2021 16:58
21 / 71