Vapaa kuvaus

Aloituksia

101

Kommenttia

1440

1. Resupetteri+mulla+oli+ylä+luokalla+kerran+sellainen+tyttö+että+meinasin+tulla+hulluksi..+tupeerattu+otsa+tukka,+punaset+kynnet,+kireet+trigoot+ja+sheivatut+kassit.
  2. Säästettiin+äiteen+kanssa+mulle+lento+lippuun+rahaa+kerran.+Olin+silloin+48+v.Äiti+sanoi+että+haet+siltä+thaimaalta+nainen+itellesi+kun+hän+ei+jaksa+enää+kerätä+niitä+koppuraisia+sukkia+sängyn+alta+eikä+kuunnella+kun+itken+öisin.+Äitillä+oli+sitten+lippu+rahat+lompakossa+ja+enomies+lähti+heittämään+meitä+Seutulan+lento+kentälle,+josta+lippu+piti+ostaa.Minulla+oli+matka+laukussa+pakattuna+muna+voi+leipiä,+kala+kukkoa,+omenia,+sivu+raita+verkkarit,+kesäinen+filapaita+jonka+setä+toi+kanarialta+1981+vuonna.+Thaimaissa+kun+on+kuuma+ilmaston+muutos.+Jännitti+tosi+paljon+ja+piti+pysähdellä+huoltsikoilla+että+pääsin+vessaan.+Tulin+vessasta+siinä+lentoaseman+tien+nesteellä+niin+auton+takapenkki+oli+täynnä+tuuli+lasin+pyyhkijöitä.+Kysyin+äitiltä+mitä+nää+on+ni+Saabin+sulat+oli+kuulema+tarjouksessa+ja+äiti+oli+ostanu+niitä+neljät+kymmenet,+vaikka+enolla+on+Lada.Lento+asemalla+hyvästeltiin,+äiti+itki,+enomies+itki+ja+taputti+selkään,+piti+puheen+missä+neuvoi+miten+naisen+kanssa+ollaan+ja+näytti+sen+kongreettisesti+vessassa.+Lippu+luukulla+tajuttiin+ettei+äitillä+ole+enää+rahaa+lento+lippuun+kun+melkein+kaikki+meni+tuuli+lasin+pyyhkijöihin.+Oli+meillä+pensa+rahat+kotiin+kuitennii+ja+äiti+osti+Kuopion+torilta+meille+lörtsy+kahvit.+Oli+tosi+hyvää.