Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
1440
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulla+on+jo+sellainen+kuva+ja+kuksa+istuu+viereisellä+oksalla.+Kerran+otin+niin+hienon+kuvan+kuksasta+helkamauunissa+että+meinasin+tulla+hulluksi...
14.10.2021 20:35
Resupetteri+mulla+oli+ylä+luokalla+kerran+sellainen+tyttö+että+meinasin+tulla+hulluksi..+tupeerattu+otsa+tukka,+punaset+kynnet,+kireet+trigoot+ja+sheivatut+kassit.
14.10.2021 13:35
Hieno+tarina+resupetteri.+Minä+olin+9+vuotias+kun+havaittiin+että+olen+yli+älykäs+lapsi+ja+minut+siirrettiin+suoraan+tukioon+tuki+opetukseen.+Siitä+suoraan+armeijaan+luokkaan+C,+joka+tarkoittaa+synnynnäistä+sotakonetta+jonka+ei+tarvi+mennä+oppimaan+amatööreiltä.+Kampura+jalkojen+vuoksi+en+päässyt+pakoon+himokasta+enoa.
Eno+lopetti+rääkkäämiseni+vasta+siihen+kun+se+näki+kerran+peilistä+että+hymyilen.
Matkalla+maitokauppaan+tapasin+Aimon,+mutta+rakkaus+oli+onneton.+Odotin+Aimoa+turhaan+sätkä+vehkeiden+haku+matkalta+takaisin+kotiin+kantaen+Aimon+edellisestä+liitosta+olevia+19+vuotiaita+kaksosia++ruokkien+niitä+tutti+vellillä.+Sitten+nekin+otettiin+huostaan.++Myöhempi+historiani+onkin+ihan+ledendaarinen.+
Valmistuin+kellohame+tanssijaksi+viisi+kymppisenä+mutta+sitten+kihti+vei+jalat.+Arin+kanssa+kävittiin+Hua+Hinissa+ja+Bhuketissa+taksilla.+Siinä+oli+laatua+ja+tasoa+siinä+matkassa.
Nyt+olen+Paraisten+Hoivakoti+MuIkunmutkassa+siivousparvekkeen+päivystävänä+sätkämiehenä.+Koskaan+ei+tiedä+jos+Aimo+sieltä+tulee+valkoisella+hevosella+tai+ladalla+hakemaan+mut+pois+täältä.
14.10.2021 13:31
Sain+makkaran+paloilla+houkuteltua+Kauno+nimisen+naisen+sänkyyni+79..+se+otti+pipulini+kouraansa+heilutteli+sitä+vartin+ja+kehui+että+"silkinpehmeää"+Rakkaus+oli+kuuma+ja+ilmainen.+Oli+sinappia+kanssa.
12.10.2021 21:30
Kerran+ostin+täältä+thaimaasta+niin+siistin+cilkki+paidan+että+meinasin+tulla+hulluksi.
Nappi+rivit+ja+ylä+kaulus+omalla+nappi+järjestelmällä,+kaksiväri+ratkaisu+ja+rinnassa+lukee+"pieru+on+parasta+porukassa"
12.10.2021 15:49
"Minä+taas+kun+herään,+juon+kaffeen+ja+sen+jälkeen+vain+olen+ja+toljotan,+toljotan+ja+olen.+Tekeminen+on+narsismia.+On+mahtava+tunne+kun+voi+vaan+olla+ja+toljottaa"
Hyvin+sanottu,+numba.+Kerran+toljotin+tyhjyyteen+kuukauden+päivät..+meinasin+tulla+hulluksi.+Koska+en+ole+narsissineiti,+niin+en+tee+mitään.+En+kato+telkkaa+enkä+liiku+ite+ollenkaan.+Antaa+narsissien+tuijotella+telkkojaan+ja+lukea+kirjojaan.+Minä+vaan+tuijotan.
Mulla+oli+kerran+maailman+paras+bride+back+koira+täällä+Thaimaassa.+En+käyttänyt+sitä+koskaan+ulkona+kävelyllä.+Tuijotin+vaan+sitä+kaiken+aikaa.+Se+meinasi+tulla+hulluksi+se+koira+mutta+onneksi+se+kuoli+tylsyyteen+sitä+ennen.
Lastenkasvatukseen+annan+samat+vinkit.+Älkää+menkö+minnekään+lastenne+kanssa+älkääkä+jutelko+niille.+Tuijottakaa+vaan+niin+sitte+ne+havaitsee+läheisyys+kasvatuksen.
11.10.2021 18:18
Ei+kus+siis+piti+olla
By+NumBaII,+60+buotta
04.10.2021 22:18
Resupetteri..+kerran+minua+rokotti+viisi+piki+musdaa+ukantan+poikaa+ota+niemssä+leiri+tulen+ääressä.+Meinasin+tulla+hulluksi.++Olin+silloin+sota+korkeassa+ja+matkalla+sotilas+voimien+huippu+eläkettä.+Kunto+on+todella+kova+edelleen+ja+pohkeet.+Kynsi+vallit+ja+peukalot+kuin+mannekiinilla.+Vaatii+800.000+paateron+eläkkeen+nauttia+tästä+kaikesta+ja+sitä+keski+eläkettä+ei+ole+monella.+Minulla+on+ja+sitten+pohjolan+miehellä+johon+en+tunne+epäillyttävää+luottamusta.
04.10.2021 22:15
Kerran+oli+niin+paha+virus+että+meinasin+tulla+hulluksi...+mutta+rokotetta+en+ota+ennen+kuin+viimeinenkin+thaimaalainen+on+saanut+rokoddeen.+Koen+sen+velvollisuudeksi+koska+olen+hemoglobiini+ihminen+enkä+mikään+naarassissi.
03.10.2021 17:05
Resupetteri...+Arvaa+oliko+kiva+kun+koulussa+muut+lapset+otti+minut+kantoon+ja+paukutti+päätäni+kuralammikkoon+pakkasella+laulaen+"Kaikki+joukolla+jäätä+särkemään,+jäätä+särkemään.."
03.10.2021 17:02
Menin+lakkoon+ja+pidin+osaston+käytävällä+yhden+miehen+elocapinan.+Siihen+osallistui+tero,+numba,+zapho,+hanuripoju,+thailady,+hdlady,+aviomiesMc+ja+yks+miisu+molla+maija.
Kieltäyvyin+nääs+luovuttamasta+virtsanäytettä+koska+vastustan+terveys+tietojen+luovutusta+laitoksen+ulko+puolelle.+Olin+piilottanut+kusiset+pöksyt+telkka+huoneen+maton+alle+mutta+huoneen+C11+Kustaa+Waasa+niminen+lobo-potilas+haistoi+ja+löysi+ne+sieltä...+se+shakaali...+saivat+siitä+näytteen+ja+huomasivat+että+munajaiset+on+sökö+ja+nestettä+hukkaa.+Tipassa+olin+viikon+ja+meinasin+tulla+hulluksi...+Kustaa+Waasalle+heristin+nyrkkiä+sairastuvan+ikkunasta+joka+kerta+kun+se+tuli+siihe+ilkkumaan...
03.10.2021 16:55
Unohin+mainita+että+meinasin+tulla+hulluksi+kun+Samaran+kytkin+luisti+ja+153+cm+pitkä+veli+poika+venyi+numban+mittaiseksi+ennenkuin+irtosi.+Pallo+nivel+meni+toisesta+polvesta+rikki+mutta+se+oli+kampura+jalka+jo+ennestään.
02.10.2021 17:59
Mulla+on+jo+sellainen+Norja+huppari.+Hommattiin+viime+kesänä..+velipoika+juuttu+UFF+laatikkoon+kiin+mutta+saatiin+se+jo+samana+yönä+irti.+Vedettiin+Samaralla+hinaus+köyvellä+nilikoista.
02.10.2021 17:15
Kerran+meinasin+tulla+hulluksi+kun+päivystin+tätä+palstaa+nukkumatta+194+tuntia..+aimo+huitaisi+metrisellä+pölkyllä+päähän+kun+olin+mennyt+psykoosiin.+Olin+huutanut+äitiä+ja+yrittänyt+tunkeutua+savuhormiin+kiukaan+takaa+järsimällä+paneleihin+miehen+mentävän+reijän.+Kun+heräsin+luulin+näkeväni+taivaan+enkelin+mutta+se+olikin+koomaan+vajonnyt+aimo.+Oli+imenyt+ainakin+viiden+sytkärin+butaanit+nenäänsä+ja+kaatuessaan+lyönyt+päänsä+kaminan+kulmaan.+Itselläni+törötti+koivun+oksa+korvan+takana+pystyssä.
Sanoin+aimolle+kun+se+heräs+koomasta+puolen+vuoden+päästä+että+vuolee+seuraavalla+kerralla+sen+pölkyn+oksat+veks+millä+huitelee+menemään.
26.09.2021 18:08
En+usko+että+montaa+on+mutta+se+ei+estä+meidän+heteromiesten+keskinäisiä+kellohametanssiaisia.+Kyllä+hauskaa+voi+pitää+ilman+naisiakin,+sen+tietää+jokainen+joka+on+nakuna+ja+rasvattuna+harrastanut+poikamaista+karhun+painia+ihan+vaan+veljes+rakkaudesta+lajiin+niin+että+sapelit+kalisee.+Murahtelua,+örinää,+ähinää,+piereskelyä,+pierunhajua,+hienhajua,+tuskaa+ja+puhdasta+urheilu+juhlan+tunnelmaa!
26.09.2021 12:36
Vittumitäidiootteja+pattayan+rakkaat+vuorelle+paskojat..+Aina+kun+minä+olen+vuori+juoksun+MM+kisoissa+niin+paskannan+housuun,+vaikka+olenkin+vain+katsomossa+vonkaamassa+ilmaista+kisa+makkaraa+ja+sinabbia.
25.09.2021 08:09
Resupetteri..+kerran+lähdin+anniskelu+ravintola+bucciksesta+kylki+edellä+ovimies+Runqvistin+saattelemana+raikkaaseen+ulkoilmaan.+Siitä+käveli+kaksi+mummelia+rollaattorien+kanssa+ohi+ja+hymyili+vienosti.+Oli+romattinen+olo+niin+kysäisin+että+mitäs+likat?+Ei+puhuneet+mitään+ni+pitelin+toisen+sarvista+kiinni+ja+toistin+kysymyksen.+Kävivät+päälle+kuin+yleinen+syyttäjä+ja+hakkasvat+niin+pahasti+etten+tiennyt+enää+olenko+Britney+Spears+vai+Tina+Turner.+Helppohan+se+on+porukalla+tulla+päälle.
24.09.2021 17:42
Kerran+oli+tosi+romanttinen+tunne...+luulin+sen+olevan+rakkautta+koska+olin+kuullut+että+rakkaus+sattuu.+Ajattelin+jo+kosia+aimoa,+mutta+päätin+käydä+lääkärissä+sitä+ennen.+Ei+se+ollut+rakkautta+vaan+deodorantti+pullon+korkki+oli+jäänyt+kiinni+kakka+reikään.+Meinasin+tulla+hulluksi+kun+sitä+irroitettiin..
24.09.2021 17:20
Lienee+tarpeetonta+sanoa+että+siinä+lippu+luukulla+totuuden+valjettua+meinasin+tulla+hulluksi...
23.09.2021 09:15
Säästettiin+äiteen+kanssa+mulle+lento+lippuun+rahaa+kerran.+Olin+silloin+48+v.
Äiti+sanoi+että+haet+siltä+thaimaalta+nainen+itellesi+kun+hän+ei+jaksa+enää+kerätä+niitä+koppuraisia+sukkia+sängyn+alta+eikä+kuunnella+kun+itken+öisin.+Äitillä+oli+sitten+lippu+rahat+lompakossa+ja+enomies+lähti+heittämään+meitä+Seutulan+lento+kentälle,+josta+lippu+piti+ostaa.
Minulla+oli+matka+laukussa+pakattuna+muna+voi+leipiä,+kala+kukkoa,+omenia,+sivu+raita+verkkarit,+kesäinen+filapaita+jonka+setä+toi+kanarialta+1981+vuonna.+Thaimaissa+kun+on+kuuma+ilmaston+muutos.+Jännitti+tosi+paljon+ja+piti+pysähdellä+huoltsikoilla+että+pääsin+vessaan.+Tulin+vessasta+siinä+lentoaseman+tien+nesteellä+niin+auton+takapenkki+oli+täynnä+tuuli+lasin+pyyhkijöitä.+Kysyin+äitiltä+mitä+nää+on+ni+Saabin+sulat+oli+kuulema+tarjouksessa+ja+äiti+oli+ostanu+niitä+neljät+kymmenet,+vaikka+enolla+on+Lada.
Lento+asemalla+hyvästeltiin,+äiti+itki,+enomies+itki+ja+taputti+selkään,+piti+puheen+missä+neuvoi+miten+naisen+kanssa+ollaan+ja+näytti+sen+kongreettisesti+vessassa.+Lippu+luukulla+tajuttiin+ettei+äitillä+ole+enää+rahaa+lento+lippuun+kun+melkein+kaikki+meni+tuuli+lasin+pyyhkijöihin.+Oli+meillä+pensa+rahat+kotiin+kuitennii+ja+äiti+osti+Kuopion+torilta+meille+lörtsy+kahvit.+Oli+tosi+hyvää.
23.09.2021 08:54
25 / 72