Vapaa kuvaus

Aloituksia

119

Kommenttia

4099

1. "...näin+meille+todistaa+Raamattu"Ei+raamattu+todista+yhtään+mitään.+Se+on+ihmisten+kirjoittamaa+satua."Jeesus+kärsi+ristillä+sijaisena+ihmisten+puolesta+rangaistuksen+joka+olisi+kuulunut+meille"Tuo+on+lapsellista+puppua.+Et+sinä+"syntejäsi"+saa+anteeksi+toisen+tappamalla.+Kärsi+ihan+itse+vaan+pahat+tekosi.+Ja+miksi+minun+pitäisi+olla+"syntinen"+vain+siksi,+että+joku+vuonna+kivikausi+kävi+omenavarkaissa?++Voi+kun+naurettavaa+:D
  2. "Siintä+eteenpäin,+kuitenkin+elämää+on"HAAAH+HAAAAH+HAAAA!+Sinulla+sitä+vitsiä+riittää,+humoristi+:)+Muka+kuoleman+jälkeen+eletään+:D"Jumalalle+se+on+mahdollista"Ja+taas+vitsi+:D"Jumala+loi+ihmisen+omaksi+kuvakseen"Ja+lisää+huumoria+sinulta+:D+Olematon+näkymättömyys+ei+tietenkään+pysty+luomaan+näkyvää+olentoa+omaksi+kuvakseen,+koska+sillä+olemattomalla+näkymättömyydellä+ei+ole+kuvaa+itsestään.Kyllä+se+niin+vaan+on,+että+rakastat+homona+herraa.+Et+vain+tajua+myöntää+asiaa."Hei+minun+vanhempani+ovat+olleet+ihmisiä,+eikä+apinoita+tai+simpasseja."Apinat+ovat+älykkäämpiä.+Ne+käyttäisivät+ehkäisyä+sinua+tehdessään."Siksi+Jumala+loi+ihmisen,+myöskin+ihmiseksi."Sinun+rumalasi+ei+ole+luonut+yhtään+mitään."Totuuden+saa+sanoa"Niin+saa+ja+se+on+se,+että+sinä+olet+todella+tyhmä+tuomitsija+eli+leikit+rumalaa."Se+on+totuus,+se+ei+ole+tuomitsimista."Sinä+et+humoristina+osaa+kertoa+muuta+kuin+vitsejä.Maallistuminen+on+oikein+hyvä+asia.+Perusteettomat+uskontolässytykset+joutavat+romukoppaan+kirstus+soikoon.+Valheelliset+satuväittämäsi+eivät+pelasta+ketään+yhtään+miltään."En+minä+tuomitse,+vaan+se+kuuluu+Jumalalle."Taas+vitsailet+:D"En+minä+ole+teitä+esim.+tuominnut+painumaan+helvettiin,+niinkuin+sinä+olet+tehnyt"Nimenomaan+olet+tuominnut+minut+helvettiin+monta+kertaa.+Sanot+aina:+"Minä+olen+sanonut,+sen+että+ei+muuta+kun+käydään+odottelemaan+vaan."+Mitähän+mahdat+tällä+tarkoittaa?+No+tietenkin+sitä,+että+toivot+kuoleman+jälkeen+minun+joutuvan+helvettiin.+No+onneksi+se+on+vain+sinun+vitsejäsi.+Ei+niitä+pidäkään+ottaa+vakavasti,+vaan+niille+pitää+nauraa+HAAAAH+HAAAH+HAAAAA!!!
  3. "Minä+olen+sanonut,+sen+että+ei+muuta+kun+käydään+odottelemaan+vaan"Minä+olen+sanonut,+että+olet+vitsiniekka.+Odotellaan+kuolemaasi,+humoristi."Se+ei+sinun+asetelmaa+muuta+mihinkään,+vaikka+kuinka+haukut,pilkkaat+ja+puputat."Se+ei+sinusta+ikuista+tee,+vaikka+heitäisit+millaista+vitsiä,+reesus+soikoon+kautta+häpy+hengen."Sanassahan+on+sanottu,+että+Jumala+ei+kuuntele+jumalatonta,+silloin+kun+tulee+vaikeat+ajat."Ei+yhdessä+sanassa+paljon+sanota.+Sitä+paitsi+ns.+rumalan+sana+on+ihmisten+kirjoittama.+Rumala+ei+kuuntele+olemattomana+ketään+sen+paremmin+hyvinä+kuin+huonoinakaan+aikoina.+Sen+takia+vaatii+vitsikkyyttä+uskoa+reesuksiin+ja+rumaliin."Sanot+väärää+todistusta,+lähimmäisestäsi."Rakastat+herraa.+Se+on+homoutta,+vaikka+yrittäisit+kuinka+vääntää+humoristina+sen+heteroudeksi.+Heität+siis+taas+vitsiä+sanoessasi+minun+sanovan+väärän+todistuksen."Kyllä+minulla+on+ainakin+ollut+isä+ja+äiti+ja+heistä+olen+lähtöisin"Heh,+heh+taas+tuota+sinun+vitsikkyyttäsi.++Melkoisia+simpansseja+he+ovat+kuten+sinäkin.+Ehkä+isäsi+on+jopa+King+Kong.+Niin+suuri+otus+heiluu+varmasti+vielä+jopa+kuoltuaan."Voithan+sinä+olla+apinasta+lähtöisin,+ei+sitä+kukaan+kiellä,+mut+olet+kyllä+aika+vanha+apina."Ja+huumoria+sulla+riittää,+puhuva+aasi.+Vanhuudesta+tiedät+hyvin+juuri+sinä+omakohtaisesti,+seniili+simpanssikuppe."En+valehtele,+eikä+minun+tarvitse+kenekään+elämään+pahoinvointia+tehdä"Miksi+sitten+niin+teet?+"No+sekin+tullaan+näkemään...+olemme+tuhonomia."Taas+tuota+tuomitsemista.Maallistuminen+on+oikein+hyvä+asia.+Perusteettomat+uskontolässytykset+joutavat+romukoppaan+kirstus+soikoon.+Valheelliset+satuväittämäsi+eivät+pelasta+ketään+yhtään+miltään."Ei+minun+tarvitse+valehdella,+eikä+tuomita,+koska+tuomitseminen+kuuluu+Jumalalle."Miksi+sitten+teet+niin?+Rumala+ei+tuomitse+ketään,+mutta+sinä+tuomitset+kaiken+aikaa.+Etkö+tajua+mitä+kirjoittelet?+Et+sinä+ole+rumala+vaan+ikivanha+simpanssi.
  4. "Valehtelet+ei+kenelläkään+ole+pukamia+suussa"Sinulla+on,+koska+puhut+niin+paljon+paskaa+harhoissasi.+Väität+olemattomia+todellisuudeksi.+Se+on+mielisairasta.+Mene+lääkäriin.Usko+sinä+reesukseen+kirstukseen+eli+satuihin.+Ehtoollisella+syöt+ihmisen+lihaa+ja+juot+verta+päälle,+sinä+kannibaali+vampyyri.Rumalasi+on+sairas+harhasi.Manaat+harhoissasi+joutavia.+Naurettavat+ennustuksesi+menevät+pieleen.+Pyhä+Lehmäkin+pystyy+parempaan+kuin+sinun+rumalasi+kirstus+soikoon."Mikäli+olisin+kaappihomo,+miksi+silloin+kietäisin+homouteni"Aivan+niinhän+sinä+kiellätkin.+Juuri+siksi+olet+kaappihomo.+Tule+rohkeasti+vain+esiin+kaapista,+homo.+Homo+sapiens+olet+ainakin,+sinä+ihmisapina,+vaikka+et+viisas+olekaan.+Rumalan+poikakin+on+reesusapina."En+käytä+alkoholia,+mene+sinä+sen+remoksen+kanssa+remonttiin."Sinä+olet+rumalasi+kanssa+humalassa.+Olet+ottanut+siitä+itsellesi+addiktin+kuten+alkoholisti+viinasta.+Te+olette+samanlaisia+sairaita,+joten+mene+itse+lääkäriin+pipipää+tuomitsija.Maallistuminen+on+oikein+hyvä+asia.+Perusteettomat+uskontolässytykset+joutavat+romukoppaan+kirstus+soikoon.Pidä+sinä+reesukses+ja+humalas+pipipäässäsi+ja+lakkaa+valehtelemasta.+Ja+lopeta+tuomitseminen,+jos+se+kuuluu+humalarumalallesi+kirstus+soikoon.
  5. "Minä+ymmärsin+oikein+hyvin+kaiken,+kun+kenelläkään+ei+ole+ollut+pukamia+suussa,+eikä+persettä+ole+pidetty+tulostimena,+niin+sinä+joko+valehtelet,+taikka+sitten+sinä+kerrot+omista+kokemuksistasi"Et+ymmärtänyt+mitään,+tollo.+Pukamat+suussasi+ovat+samanlaista+hoopotusta+kuin+sinun+juttusi.+Usko+sinä+puhuviin+käärmeisiin+ja+puhuviin+aaseihin+satusetä.+Ne+ovat+niitä+sinun+"sontakokemuksiasi"."+tiedän,+että+molemmat+ovat+olemassa,+omista+kokemuksistani."Henkilökohtaiset+harhasi+eivät+tee+asioista+todellisia.+"Sitähän+sinä+toivoisit+että+valehtelisin+,mutta+kun+en+valehtele.Mutta+kun+sinä+valehtelet."No+pitele+sit+semoksestas+huolta."Vedä+sinä+rumalasi+hirteen."En+ikinä+siirry+remoksiin,+Jeesus+Kristus+on+oikea."Reesus+kirstus+on+sontaa."En+minäkään+ole+homo,+veljesrakkaus+onkin+henkistä,+eikä+lihallista."Olet+siis+kaappihomo."Ole+sinä+sen+remoksen+kanssa,+mitä+nämä+minun+asiat+sinulle+sit+enää+kuuluukaan."Ole+sinä+rumalan+kanssa+vaikka+humalassa."Ei+pidä+paikkaansa,+muijalla+ei+vaan+riitänyt+mikään,+sit+toisekseen,+hän+halusi+olla+vapaa,+mutta+ei+ottanut+muutamia+asioita+huomioon+kun+läksi,+silloin+läksi+häneltä+lapsetkin.+Nyt+vaikka+haluaisi+tulla+takaisin,+nyt+sieltä+ei+enää+niin+helpolla+tullakaan,+se+on+luotto+mennyt."Tyypillisen+kristillisen+"lähimmäisrakkaasti"+olet+näemmä+asiat+hoitanut.+Wau!+Rumala+tykkää+reesuksesti."Minulle+on+aivan+sama,+olkoon+remokses+tehnyt+mitä+vaan,+siihen+aikaan+kun+ihmisiä+poltettiin+roviolla+pelkästään+tuomittiin+ihmisiä."Semos+on+hyväntahtoinen+toisin+kuin+sinun+reesus+kirstus."Maallistuminen+on+pelkästään+huono+asia"Maallistuminen+on+oikein+hyvä+asia.+Perusteettomat+uskontolässytykset+joutavat+romukoppaan."Pidä+sinä+vaan+se+remokses,+aivan+vapaasti."Pidä+sinä+reesukses+ja+humalas+aivan+vapaasti,+mutta+älä+tyrkytä+sitä+sontaa+enää+minulle,+pukamasuu.