Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
119
Kommenttia
4099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"...näin+meille+todistaa+Raamattu"
Ei+raamattu+todista+yhtään+mitään.+Se+on+ihmisten+kirjoittamaa+satua.
"Jeesus+kärsi+ristillä+sijaisena+ihmisten+puolesta+rangaistuksen+joka+olisi+kuulunut+meille"
Tuo+on+lapsellista+puppua.+Et+sinä+"syntejäsi"+saa+anteeksi+toisen+tappamalla.+Kärsi+ihan+itse+vaan+pahat+tekosi.+Ja+miksi+minun+pitäisi+olla+"syntinen"+vain+siksi,+että+joku+vuonna+kivikausi+kävi+omenavarkaissa?++Voi+kun+naurettavaa+:D
06.07.2019 07:14
Sanoin+vain+totuuden+ja+totuuden+saa+sanoa.
05.07.2019 06:46
Taivaassa+haisee+pahalta,+koska+siellä+vallitsee+pyhä...+eiku+häpyhenki.+Sinne+kaikki+uskovaiset+ovat+innolla+menossa+sillinlemuun.
05.07.2019 06:44
"Siintä+eteenpäin,+kuitenkin+elämää+on"
HAAAH+HAAAAH+HAAAA!+Sinulla+sitä+vitsiä+riittää,+humoristi+:)+Muka+kuoleman+jälkeen+eletään+:D
"Jumalalle+se+on+mahdollista"
Ja+taas+vitsi+:D
"Jumala+loi+ihmisen+omaksi+kuvakseen"
Ja+lisää+huumoria+sinulta+:D+Olematon+näkymättömyys+ei+tietenkään+pysty+luomaan+näkyvää+olentoa+omaksi+kuvakseen,+koska+sillä+olemattomalla+näkymättömyydellä+ei+ole+kuvaa+itsestään.
Kyllä+se+niin+vaan+on,+että+rakastat+homona+herraa.+Et+vain+tajua+myöntää+asiaa.
"Hei+minun+vanhempani+ovat+olleet+ihmisiä,+eikä+apinoita+tai+simpasseja."
Apinat+ovat+älykkäämpiä.+Ne+käyttäisivät+ehkäisyä+sinua+tehdessään.
"Siksi+Jumala+loi+ihmisen,+myöskin+ihmiseksi."
Sinun+rumalasi+ei+ole+luonut+yhtään+mitään.
"Totuuden+saa+sanoa"
Niin+saa+ja+se+on+se,+että+sinä+olet+todella+tyhmä+tuomitsija+eli+leikit+rumalaa.
"Se+on+totuus,+se+ei+ole+tuomitsimista."
Sinä+et+humoristina+osaa+kertoa+muuta+kuin+vitsejä.
Maallistuminen+on+oikein+hyvä+asia.+Perusteettomat+uskontolässytykset+joutavat+romukoppaan+kirstus+soikoon.+Valheelliset+satuväittämäsi+eivät+pelasta+ketään+yhtään+miltään.
"En+minä+tuomitse,+vaan+se+kuuluu+Jumalalle."
Taas+vitsailet+:D
"En+minä+ole+teitä+esim.+tuominnut+painumaan+helvettiin,+niinkuin+sinä+olet+tehnyt"
Nimenomaan+olet+tuominnut+minut+helvettiin+monta+kertaa.+Sanot+aina:+"Minä+olen+sanonut,+sen+että+ei+muuta+kun+käydään+odottelemaan+vaan."+Mitähän+mahdat+tällä+tarkoittaa?+No+tietenkin+sitä,+että+toivot+kuoleman+jälkeen+minun+joutuvan+helvettiin.+No+onneksi+se+on+vain+sinun+vitsejäsi.+Ei+niitä+pidäkään+ottaa+vakavasti,+vaan+niille+pitää+nauraa+HAAAAH+HAAAH+HAAAAA!!!
04.07.2019 19:21
Ehkäpä+Nasse-setä+on+keksitty+juuri+raamatullisista+lähtökohdista.+Alkoholiakin+siellä+piisasi,+koska+joku+äijänkäppyrä+muutti+kaiken+veden+aina+viiniksi.
04.07.2019 18:56
"Raamattu+on+Kirja,+jonka+ymmärrys+avautuu+vain+kun+Jumalan+Pyhä+Henki+avaa+kirjoituksia"
Toisin+sanoen+kun+ihminen+on+riittävästi+höpertynyt+luettuaan+sekopäistä+tekstiä,+hän+alkaa+houria+pehmoisia.
04.07.2019 18:51
"Minä+olen+sanonut,+sen+että+ei+muuta+kun+käydään+odottelemaan+vaan"
Minä+olen+sanonut,+että+olet+vitsiniekka.+Odotellaan+kuolemaasi,+humoristi.
"Se+ei+sinun+asetelmaa+muuta+mihinkään,+vaikka+kuinka+haukut,pilkkaat+ja+puputat."
Se+ei+sinusta+ikuista+tee,+vaikka+heitäisit+millaista+vitsiä,+reesus+soikoon+kautta+häpy+hengen.
"Sanassahan+on+sanottu,+että+Jumala+ei+kuuntele+jumalatonta,+silloin+kun+tulee+vaikeat+ajat."
Ei+yhdessä+sanassa+paljon+sanota.+Sitä+paitsi+ns.+rumalan+sana+on+ihmisten+kirjoittama.+Rumala+ei+kuuntele+olemattomana+ketään+sen+paremmin+hyvinä+kuin+huonoinakaan+aikoina.+Sen+takia+vaatii+vitsikkyyttä+uskoa+reesuksiin+ja+rumaliin.
"Sanot+väärää+todistusta,+lähimmäisestäsi."
Rakastat+herraa.+Se+on+homoutta,+vaikka+yrittäisit+kuinka+vääntää+humoristina+sen+heteroudeksi.+Heität+siis+taas+vitsiä+sanoessasi+minun+sanovan+väärän+todistuksen.
"Kyllä+minulla+on+ainakin+ollut+isä+ja+äiti+ja+heistä+olen+lähtöisin"
Heh,+heh+taas+tuota+sinun+vitsikkyyttäsi.++Melkoisia+simpansseja+he+ovat+kuten+sinäkin.+Ehkä+isäsi+on+jopa+King+Kong.+Niin+suuri+otus+heiluu+varmasti+vielä+jopa+kuoltuaan.
"Voithan+sinä+olla+apinasta+lähtöisin,+ei+sitä+kukaan+kiellä,+mut+olet+kyllä+aika+vanha+apina."
Ja+huumoria+sulla+riittää,+puhuva+aasi.+Vanhuudesta+tiedät+hyvin+juuri+sinä+omakohtaisesti,+seniili+simpanssikuppe.
"En+valehtele,+eikä+minun+tarvitse+kenekään+elämään+pahoinvointia+tehdä"
Miksi+sitten+niin+teet?+
"No+sekin+tullaan+näkemään...+olemme+tuhonomia."
Taas+tuota+tuomitsemista.
Maallistuminen+on+oikein+hyvä+asia.+Perusteettomat+uskontolässytykset+joutavat+romukoppaan+kirstus+soikoon.+Valheelliset+satuväittämäsi+eivät+pelasta+ketään+yhtään+miltään.
"Ei+minun+tarvitse+valehdella,+eikä+tuomita,+koska+tuomitseminen+kuuluu+Jumalalle."
Miksi+sitten+teet+niin?+Rumala+ei+tuomitse+ketään,+mutta+sinä+tuomitset+kaiken+aikaa.+Etkö+tajua+mitä+kirjoittelet?+Et+sinä+ole+rumala+vaan+ikivanha+simpanssi.
04.07.2019 06:07
"...+itsekään+en+myönnä+syyllisyyttäni+miekkalähetyksen+julmuuksiin+fundisuskovana......ei,+en+ole+niihin+syyllinen+ja+velvollinen+katumaan+ja+pyytämään+näitä+anteeksi."
Hassua,+että+ihmiskunnan+pitäisi+silti+kärsiä+ns.+syntiinlankeemuksesta,+vaikka+esimerkiksi+minä+en+ollut+niissä+omenavarkaissa.+Minusta+olisi+paikallaan,+että+Jeesus+naulittaisiin+ristiinrastiin+uudelleen+uskonsotien+takia,+jotta+uskovaiset+saisivat+syntinsä+toiseen+kertaan+anteeksi.+Sehän+on+selvä,+ettei+niitä+muutoin+anteeksi+saa+kuin+tappamalla+joku+viaton+sivullinen.
03.07.2019 12:19
Olipas+tyypillisen+uskovaisen+"lähimmäirakkaasti"+kommentoitu.+Kummastuttaa,+että+rakkaususkonnon+harrastajilla+se+rakkaus+on+yhtä+kadoksissa+kuin+heidän+Jumalansakin.+Niitä+ei+ole.+Tuomitsemisvimmaa+kyllä+löytyy+joka+paikkaan,+ja+helvettiin+lähetetään+viattomia+ihmisiä.+Mahtaa+uskovaisia+harmittaa,+kun+nykyään+ei+enää+saa+polttaa+ketään+noitana+roviolla.+Ennen+heillä+oli+niin+kivaa.
03.07.2019 05:30
"elämä+kyllä+opettaa+jumalattomalle"
Uskovaisia+tunteneena+olen+havainnut,+että+elämä+on+opettanut+heille+sairauksia,+vaikeuksia+ja+kuolemaa.+Onpa+muuan+Pirkko+Jalovaarakin+heitä+vetänyt+nenästä+eli+opettanut.
02.07.2019 18:05
"Raamattuun,+Jumalan+Sanaan,+on+kirjoitettu:"
Raamatun+ovat+kirjoittaneet+ihmiset,+ei+mikään+jumala.
Kyseessä+on+siis+ihmisen+sana.
02.07.2019 17:54
"Sinähän+tässä+valehtelet+koko+ajan+ja+näet+olemattomia,+väität+sellaista+asiaa,+mitä+kenelläkään+ei+ole+todettu,+eli+perä+puhamia+suussa"
Vitsini+on+yhtä+totta+kuin+sinun+muka+totuutena+väittämäsi+satujutut.+Mene+ihan+itse+vaan+lääkäriin+hourimaan+reesus+kirstus+juttuja.
"Ehtoollinen+on,+Jeesuksen+Kristuksen+muistoksi."
Siellä+sitten+syötte+kirstuksen+lihaa+ja+verta+rumalan+kanssa+ja+häpy+henki+taputtaa+käsiään.
Jumala+ja+Jeesus+Kristus+ovat+aitoja+puppujuttuja.
"Ei+taida+pyhä+lehmä+auttaa"
Auttaa+ihan++yhtä+hyvin+kuin+sinun+rumalasi+reesuksen+kirstuksen+kautta+häpy+hengen+hönkäilemänä.
"Niin+kiellän,+että+en+ole+homo,+koska+en+ole+homo"
Olet+olet.+
+"enkä+myöskään+ole+mistään+apinasta+lähtöisin"
Ai+niin,+sinähän+oletkin+puhuvasta+aasista+lähtöisin+rumalan+henkeen+kirstus+soikoon.
"Jeesus+on+syntynyt+veden+ja+veren+kautta+ja+henki+on+todistaja."
Reesuksesi+on+syntynyt+apinan+/C:stä,+kautta+Teutateksen.
En+voi+mitään+sille,+että+olet+patologinen+valehtelija.+Satujutuillasi+et+pysty+vaarantamaan+kenenkään+hyvinvointia,+vaikka+niin+kovasti+haluat.
Pidä+sinä+reesukses+ja+humalas+pipipäässäsi+ja+lakkaa+valehtelemasta.+Ja+lopeta+tuomitseminen,+jos+se+kuuluu+humalarumalallesi+kirstus+soikoon.
02.07.2019 13:29
Matteus+ei+tiennyt+mitään,+mutta+luovana+henkilönä+hän+osasi+valehdella+niin+hyvin,+että+jutut+menevät+edelleenkin+täydestä+kuin+väärä+raha.
02.07.2019 06:47
Jumalan+nimeksi+sopiikin+paremmin+Rumala.++Kyllä+hän+niin+ruma+on.+Hänen+äpäräpoikansa+on+nimeltään+Reesus,+johtuen+siitä,+että+hänen+äitinsä+puolelta+isoisän+isä+oli+reesusapina.
02.07.2019 06:34
Valehtelu+on+tosiaan+hyvin+rumaa.+Ehkä+juuri+siksi+uskovaiset+uskovat+Rumalaan.+Se+on+nimensä+mukaisesti+kamalan+ruma.+Kuulemma+sen+nähnyt+kuolee+heti.+On+se+niin+järkyttävän+ruma.+No+tietenkin+tuo+rumuus+on+juuri+yksi+tärkeä+asia+seikka+valehtelun+peittämiselle.
Toisaalta+voisiko+olematonta+väittää+olevaiseksi+muutoin+kuin+valehtelemalla?+Ei+voisi.+Olematon+muuttuu+"olevaksi"+vain+ja+ainoastaan+valehtelun+kautta.
02.07.2019 06:24
"Valehtelet+ei+kenelläkään+ole+pukamia+suussa"
Sinulla+on,+koska+puhut+niin+paljon+paskaa+harhoissasi.+Väität+olemattomia+todellisuudeksi.+Se+on+mielisairasta.+Mene+lääkäriin.
Usko+sinä+reesukseen+kirstukseen+eli+satuihin.+Ehtoollisella+syöt+ihmisen+lihaa+ja+juot+verta+päälle,+sinä+kannibaali+vampyyri.
Rumalasi+on+sairas+harhasi.
Manaat+harhoissasi+joutavia.+Naurettavat+ennustuksesi+menevät+pieleen.+Pyhä+Lehmäkin+pystyy+parempaan+kuin+sinun+rumalasi+kirstus+soikoon.
"Mikäli+olisin+kaappihomo,+miksi+silloin+kietäisin+homouteni"
Aivan+niinhän+sinä+kiellätkin.+Juuri+siksi+olet+kaappihomo.+Tule+rohkeasti+vain+esiin+kaapista,+homo.+Homo+sapiens+olet+ainakin,+sinä+ihmisapina,+vaikka+et+viisas+olekaan.+Rumalan+poikakin+on+reesusapina.
"En+käytä+alkoholia,+mene+sinä+sen+remoksen+kanssa+remonttiin."
Sinä+olet+rumalasi+kanssa+humalassa.+Olet+ottanut+siitä+itsellesi+addiktin+kuten+alkoholisti+viinasta.+Te+olette+samanlaisia+sairaita,+joten+mene+itse+lääkäriin+pipipää+tuomitsija.
Maallistuminen+on+oikein+hyvä+asia.+Perusteettomat+uskontolässytykset+joutavat+romukoppaan+kirstus+soikoon.
Pidä+sinä+reesukses+ja+humalas+pipipäässäsi+ja+lakkaa+valehtelemasta.+Ja+lopeta+tuomitseminen,+jos+se+kuuluu+humalarumalallesi+kirstus+soikoon.
02.07.2019 06:04
"No+sekin+tullaan+näkemään,+kuka+on+oikeassa,+miksi+et+hyväksy+asiaa+ja+käykäämme+siis+odottelemaan."
Miksi+et+hyväksy,+että+sinä+kuolet.+Sen+jälkeen+et+näe+yhtään+mitään.+Odotellaan+siis+kuolemaasi.
"Et+sinä+voi+totuutta+tietää,+kerta+et+tiedä+sitäkään,+onko+Jumalaa+olemassa+vai+ei."
Koska+Jumalaa+ei+ole,+sitä+ei+ole.+Siintä+sen+tietää+kerta+nääs.+Sinä+et+pysty+muuta+todistamaan,+huijari.
Pidä+sinä+reesus+kirstuksesi++ja+rumalasi,+mutta+lopeta+mokoman+sonnan+tyrkyttäminen+minulle.
01.07.2019 15:08
"kolme+paikkaa+Raamatusta,+jotka+kertovat+helvetin+olevan+ihan+todellinen+paikka"
Minä+puolestani+laitan+todisteen,+että+taivaassa+haisee+ikuisesti+kakka:
https://www.youtube.com/watch?v=dtW5upD5oW4&t=79s
01.07.2019 06:21
"Minä+ymmärsin+oikein+hyvin+kaiken,+kun+kenelläkään+ei+ole+ollut+pukamia+suussa,+eikä+persettä+ole+pidetty+tulostimena,+niin+sinä+joko+valehtelet,+taikka+sitten+sinä+kerrot+omista+kokemuksistasi"
Et+ymmärtänyt+mitään,+tollo.+Pukamat+suussasi+ovat+samanlaista+hoopotusta+kuin+sinun+juttusi.+Usko+sinä+puhuviin+käärmeisiin+ja+puhuviin+aaseihin+satusetä.+Ne+ovat+niitä+sinun+"sontakokemuksiasi".
"+tiedän,+että+molemmat+ovat+olemassa,+omista+kokemuksistani."
Henkilökohtaiset+harhasi+eivät+tee+asioista+todellisia.+
"Sitähän+sinä+toivoisit+että+valehtelisin+,mutta+kun+en+valehtele.
Mutta+kun+sinä+valehtelet.
"No+pitele+sit+semoksestas+huolta."
Vedä+sinä+rumalasi+hirteen.
"En+ikinä+siirry+remoksiin,+Jeesus+Kristus+on+oikea."
Reesus+kirstus+on+sontaa.
"En+minäkään+ole+homo,+veljesrakkaus+onkin+henkistä,+eikä+lihallista."
Olet+siis+kaappihomo.
"Ole+sinä+sen+remoksen+kanssa,+mitä+nämä+minun+asiat+sinulle+sit+enää+kuuluukaan."
Ole+sinä+rumalan+kanssa+vaikka+humalassa.
"Ei+pidä+paikkaansa,+muijalla+ei+vaan+riitänyt+mikään,+sit+toisekseen,+hän+halusi+olla+vapaa,+mutta+ei+ottanut+muutamia+asioita+huomioon+kun+läksi,+silloin+läksi+häneltä+lapsetkin.+Nyt+vaikka+haluaisi+tulla+takaisin,+nyt+sieltä+ei+enää+niin+helpolla+tullakaan,+se+on+luotto+mennyt."
Tyypillisen+kristillisen+"lähimmäisrakkaasti"+olet+näemmä+asiat+hoitanut.+Wau!+Rumala+tykkää+reesuksesti.
"Minulle+on+aivan+sama,+olkoon+remokses+tehnyt+mitä+vaan,+siihen+aikaan+kun+ihmisiä+poltettiin+roviolla+pelkästään+tuomittiin+ihmisiä."
Semos+on+hyväntahtoinen+toisin+kuin+sinun+reesus+kirstus.
"Maallistuminen+on+pelkästään+huono+asia"
Maallistuminen+on+oikein+hyvä+asia.+Perusteettomat+uskontolässytykset+joutavat+romukoppaan.
"Pidä+sinä+vaan+se+remokses,+aivan+vapaasti."
Pidä+sinä+reesukses+ja+humalas+aivan+vapaasti,+mutta+älä+tyrkytä+sitä+sontaa+enää+minulle,+pukamasuu.
01.07.2019 06:02
"Joo,+mutta+oletko+tietoinen+siintä,+että+olet+väärässä."
Et+näytä+olevan+tietoinen,+että+olet+pehmeitä+puhuva+pöllöpää.+Siintä+sen+tietää+kerta.
"Minun+ei+tarvitse+todistaa"
Niin,+sinun+tarvitsee+vain+puhua+pehmeitä+pöllöpää.
"Ne+todistukset+voi+tulla+milloin+vaan"
Eivät+tule.+Väitteesi+ovat+lapsellista+jargonia.+Miten+jaksat+aikuisena+jauhaa+tuota+naurettavaa+sontaa+aina+vaan.+Kuole+jo+ja+mene+sinne+pilveesi.
"En+minä+mahda+sille+mitään,+mikäli+joku+kieltää+Jeesuksen+Kristuksen+olemassa+olon"
Jeesus+on+satua.+Et+mahda+sille+mitään.
01.07.2019 05:42
179 / 205