Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
119
Kommenttia
4099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Mitä+ateismi+hyödyttää?"
Se+vapauttaa,+kun+ei+tarvitse+kuluttaa+aikaansa+olemattomuuksien+palvontaan,+eikä+tarvitse+pelätä+joutuvansa+helvettiin.
16.06.2019 18:49
"jumalattoman+tekoja+ei+pidä+hyväksyä"
Juuri+sinä+olet+jumalaton,+koska+sinulla+ei+ole+sitä+Jumalaa+näyttää.+Ja+miksi+sinun+pitää+tulla+tänne+ateismipalstalle+vinoilemaan?+Kaikkihan+tietävät+mielipuolipiteesi+muutenkin.+Mene+seurakuntaasi+kehumaan+itseäsi+ja+haukkumaan+muut.
"ajattele+vaikka+pieniä+lapsia+kun+he+syntyvät+maailmaan,+he+eivät+ole+tehnyt+mitään+vääryyttä+kun+tänne+tulevat"
Syntyvät+lapset+ovat+ateisteja,+kunnes+jotkut+kaltaisesi+tollot+aivopesevät+heidät+järjettömiksi+huuhailijoiksi.
"Ai,+onko+kärsivällisyys+loppu."
Jos+puhuisit+asiaa,+mutta+kun+kirjoittelet+vain+muista+pahaa+ja+kehut+itseäsi.+Mene+sinne+seurakuntaasi+manaamaan+muut+mummoille.+Sinua+ei+kukaan+jaksaisi+katsella+ikuisesti.+Siksi+muijasikin+otti+ja+lähti.
"Ei+minun+tarvitse+tehdä+mitään+valitusta+Jumalan+luomistyöstä"
Miksi+sitten+valitat?+Ja+vielä+ateismipalstalla+:D+Ei+sinulla+tosiaan+järki+päätä+pakota.+Kuuleeko+se+Jumalasi+paremmin,+kun+vittuilet+ateismipalstalla?+Varmistatko+taivaspaikkasi+siten+tehokkaammin+HAH+HAH+HAAA+:D
16.06.2019 18:34
Totta.+Johtunee+heidän+vähälahjaisuudestaan.
16.06.2019 18:19
Rukoilusta+ei+ole+mitään+hyötyä.+Se+ei+auta+tipaleen+tipaletta.+Saman+ei+mitään+saa+niin+Jumalalta+kuin+Pyhältä+Lehmältä+rukoiltuaan.
16.06.2019 08:23
"Ei+se+ole+tuomitsemista,+mikäli+ihminen+ei+hyväksy+jumalattomien+tekoja"
Kyllä+se+vaan+on.+Pidät+itseäsi+Jumalana,+koska+tuomitset+ihmiset+siitä,+että+he+eivät+ole+parempia+kuin+miksikä+heidät+on+luotu.+Haukut+sen+erinomaisen+Jumalasi+luomistyötä,+tollo.
"minulla+on+omat+mielipiteet+ja+todisteet."
Omat+mielipuolet+sinulla+on,+mutta+ei+todisteen+todistetta,+tollo.
"Etkä+tule+mielipidettäni+muuttamaan,+vaikka+kuinka+kääntelet+ja+vääntelet+asioita."
Miksi+sitten+tulet+tänne+vinoilemaan,+jos+et+kerjää+kuonoon?+Tee+valitus+sille+Jumalallesi+hänen+surkeasta+luomistyöstään,+mutta+pysy+poissa+täältä.+Ymmärrätkö?+No+etpä+tietenkään,+koska+sinulla+ei+ole+siihen+tarvittavia+työkaluja,+tollo.
16.06.2019 08:16
En+minä+mitään+puhunutkaan+vaan+kirjoitin.+Ateismipalstalla+on+tarkoitus+kommentoida+ateismista+eikä+kirkkojen+arkkitehtuurista.
16.06.2019 08:06
Kirkoista+huokuu+aitius.+Herra+ei+viihdy+niissä.+Ketään+ei+ole+kotona.+Mistähän+se+johtuu?+Johtuisikohan+se+Herran+olemattomuudesta?+Kirkkoja+on+rakennettu+ikään+kuin+varmuuden+vuoksi+mielikuvitusjullin+kunniaksi.
15.06.2019 13:40
"Minun+ei+tarvitse+tuomita+ketään,+mutta+ei+minun+tarvitse+hyväksyäkkään+jumalattomien+tekoja+ja+tapoja.+"
Suomeksi+sanottuna+sinä+et+muka+tuomitse,+mutta+silti+sinun+on+pakko+tuomita.+Olet+naurettava+pelle+:D
"Niinpä+se+lihallinen+ja+maanpäällinen+kuolema+tulee,+mutta+siintä+eteenpäin,+onkin+sit+eri+juttu."
Sinun+elämäsi+päättyy+kuolemaan.+Sille+et+mahda+mitään,+vaikka+uskoisit+millaiseen+lohikäärmeeseen.
15.06.2019 13:23
"Se+on+mielipiteesi,+jokaisella+saa+olla+oma+mielipide."
Ymmärsit+väärin.+Se+oli+fakta,+tosiasia.
"Ei+minulla+tarvitse+olla+mitään+todisteita"
Jos+väität+sinulla+olevan+todisteita+ilman+todisteita,+olet+surkea+luuseri+huijari.
"Hei+en+minä+ole+sitä+odottanutkaan,+että+maailma+ja+maailmanmieliset+hyväksyisivät+minua."
Hienoa+:)
"Minulla+on+jo+ystäviä"
Taas+aivan+uskomatonta+legendaa+:)
"minulle+ei+kuulu+tuomitseminen"
Miksi+sitten+tuomitset?
"ei+pidä+tuomita+ketään,+mutta+ei+tarvitse+myöskään+hyväksyä+jumalattoman+tapoja."
Toisin+ei+pidä+tuomita,+mutta+pitää+kuitenkin.+On+se+ristiriitaista+tuo+kristinusko.
"Mikäli+sinä+tietäisit+jotakin+minusta,+sinulla+olisi+jotakin+muuta+kerrottavaa,+mutta+sinä+et+tiedä."
Kommenttiesi+perusteella+tiedän+sinusta+kaiken.+Olet+todella+yksinäinen+tollo.+Ja+vielä+jumalatonkin,+koska+sitä+Jumalaa+ei+sinulla+seuranasi+näytä+olevan.
15.06.2019 13:18
Nimenomaan+mikroskooppi+on+parempi+tutkimusväline+Jumalan+etsimiseen,+koska+teleskoopeilla+mokomaa+ei+ole+saatu+näkyviin.+Jumala+on+siis+olemattoman+pieni.+Ehkä+jopa+pienempi+kuin+housuissasi+oleva+prinssinakki.
15.06.2019 06:32
"Miten+ateisti+käsittelee+kuolemanpelkoa?"
En+voi+kuolemalle+mitään.+Se+tulee,+vaikka+sitä+kuinka+käsittelisi.
"Mihin+ateisti+turvaa+silloin+kun+toivoa+ei+enää+ole?"
Soitan+112:een.
"Mistä+ateisti+saa+voiman+elää?"
Syön+päivittäin+yhden+ilmansuunnista+eli+lounaan.+Siitä+saa+voimaa+elämiseen.+Ihminen+voi+luopua+kaikesta+muusta+paitsi+ravinnosta.+Jopa+ilman+Raamattua+tulee+toimeen+oikein+hyvin.
"Miten+määrittelet+termin+totuus?"
Totuus+on+jotain+muuta+kuin+uskovaisten+höperöiset+houreet.
"Onko+olemassa+absoluuttista+totuutta?"
Faktat+riittävät+totuudeksi.
"Kuka/mikä+määrittää+sen,+mikä+on+hyvää+ja+mikä+pahaa?"
Hyvää+on+se,+että+antaa+ihmisten+elää+harmitonta+elämäänsä+ilman+tuomitsemista.++No+siitä+voi+päätellä+pahan.
"Mitä+rakkaus+on?"
Rakkaus+on+jotain+muuta+kuin+kristittyjen+harrastama+tuomisemisvimma.
15.06.2019 06:25
"Miten+ateisti+käsittelee+kuolemanpelkoa?"
En+voi+kuolemalle+mitään.+Se+tulee,+vaikka+sitä+kuinka+käsittelisi.
"Mihin+ateisti+turvaa+silloin+kun+toivoa+ei+enää+ole?"
Soitan+112:een.
"Mistä+ateisti+saa+voiman+elää?"
Syön+päivittäin+yhden+ilmansuunnista+eli+lounaan.+Siitä+saa+voimaa+elämiseen.+Ihminen+voi+luopua+kaikesta+muusta+paitsi+ravinnosta.+Jopa+ilman+Raamattua+tulee+toimeen+oikein+hyvin.
"Miten+määrittelet+termin+totuus?"
Totuus+on+jotain+muuta+kuin+uskovaisten+höperöiset+houreet.
"Onko+olemassa+absoluuttista+totuutta?"
Faktat+riittävät+totuudeksi.
"Kuka/mikä+määrittää+sen,+mikä+on+hyvää+ja+mikä+pahaa?"
Hyvää+on+se,+että+antaa+ihmisten+elää+harmitonta+elämäänsä+ilman+tuomitsemista.++No+siitä+voi+päätellä+pahan.
"Mitä+rakkaus+on?"
Rakkaus+on+jotain+muuta+kuin+kristittyjen+harrastama+tuomisemisvimma.
15.06.2019 06:25
"Jumala+on+ikuinen,+henki+palaa+kuoleman+jälkeen+sen+luokse"
Ei+ole+eikä+palaa.+Jumala+on+ihmisen+keksimä+satuhahmo.+Kaikki+kuolleet+ovat+kuolleet,+vaikka+kuinka+ovat+satuhahmonsa+persiitä+nuolleet.
"minulla+on+taas+omat+näytöt+ja+todisteet."
Sinulla+ei+ole+todisteen+todistetta+ja+sekös+sinua+harmitaa.+Ainoa+näyttösi+on+tietokoneen+näyttö.
"+ei+minun+tarvitse+myöskään+hyväksyä+jumalattomien+tekoja+ja+tapoja"
Miksi+sitten+muiden+pitäisi+hyväksyä+sinut?+Et+sinä+muita+tuomitsemalla+saa+itsestäsi+kenenkään+ystävää,+tollo.+Ainoa,+jonka+sinä+hyväksyt+olet+sinä+itse,+ja+sekin++on+täysin+aiheetonta,+koska+olet+vain+hylätty,+vanha+äijänkäppänä.+Minä+tunnun+olevan+ainoa+kaverisi,+koska+se+Jumalakaan+ei+näköjään+pidä+sinulle+seuraa.
"Ei+minun+tarvitse+tuomita+teitä"
Miksi+sitten+tuomitset?+Tuomitse+vaihteeksi+itsesi+helvettiin+väärän+uskontosi+takia.+Ainoa+oikea+jumala+on+Semos.
"huomaatte+kyllä+sen,+mikäli+teille+tuomitsija+tulee+eteen.+"
Odotellaan+kuolemaasi+tuomitsija.
15.06.2019 05:51
"henki+ja+sielu+on+sitten+eri+asia,+henki+palaa+kuoleman+jälkeen+sen+luokse"
Toisin+sanoen+väität+eläväsi+ikuisesti.+Voi+kun+olet+naurettava+:D
"En+tule+erehtymään,+näytöt+ovat+sen+verran+selvät."
Erehdyt+vain+luulemaan.+Sinulla+ei+ole+muuta+näyttöä+kuin+tietokoneessasi+oleva,+eikä+sekään+ole+Jumalan+luoma.+
"Ei+minun+tarvitse+olla+yhtään+parempi+toisia"
Miksi+sitten+tekeydyt+sellaiseksi.+Kaikki+muut+ovat+tuomittavia+paitsi+sinä+narsistisen+itserakas+tollo.+Muuta+rakkautta+sinussa+ei+ilmenekään+tyypilliseen+kristittyyn+tapaan.+Harmi,+ettet+pysty+myöntämään,+että+olen+tässä+asiassa+oikeassa,+koska+sinulla+on+pakonomainen+tarve+vain+tuomita+muut.
14.06.2019 17:29
a)+Kuvaus+kokemuksesta/näystä
b)+Kokijan+tulkinta+kokemuksen+tai+näyn+merkityksestä
c)+Koska+näky+tapahtui+(ilta,+aamu)
d)+Oliko+kokija+tapahtuma-aikana+yksin+vai+seurassa.
e)+Mielentila+kokemuksen+aikana/ennen+(väsynyt,+juovuksissa,+...)
f)+Mitä+uskontoa+kokija+edustaa
g)+Kokijan+koulutustaso+ja+ammatti+sekä+ikä+(5+vuoden+tarkkuudella)
h)+Onko+kokijallalla+aikaisempia+terveydellisiä+ongelmia,+jotka+voivat+vaikuttaa+kokemukseen+(masennusta,+skitsofreniaa,+univaikeuksia+yms)
f)+Onko+kokija,+joskus+käyttänyt+hallusionaatioita+aiheuttavia+aineita+kuten+esimerkiksi+LSD:tä.+Jos+on,+oliko+käyttö+runsasta+ja+koska+se+tapahtui.
a)+minua+alkoi+pierettää+kuin+pastori+Tiltonia
b)+arvelin+pieretyksen+johtuvan+Jumalan+tarpeesta+keskustella+kanssani.+Hän+ei+tietenkään+voinut+keskustella+suuni+kautta,+koska+silloinhan+olisin+puhunut+itsekseni,+mutta+prrsläven+kautta+on+toinen+juttu.
c)+heti+aamutuimaan+herättyäni
d)+olin+muiden+kanssa+aamiaispöydässä
e)+mielentila+oli+virkeä
f)+edustan+Semos-uskovaisuutta
g)+yliopistotutkinto,+kirjallisen+työn+tekijä,+keski-ikäinen
h)+olen+terve+kuin+pukki
f)+olen+raitis+kuin+pukki
14.06.2019 14:48
"+mitä+jos+Raamattu+todella+olisikin+Jumalan+Sana?"
Raamattu+on+ihmisten+kirjoittamaa+fiktiivista+sepitystä.+Jumala+ei+ole+sanonut+siihen+sanaakaan.+Jos+Jumala+olisi+sanonut+siihen+jotain,+silloin+esimerkiksi+Mooseksen+kohdalla+pitäisi+lukea+Jumala.+Ensimmäinen+Mooseksen+kirja+olisi+siis+ensimmäinen+Jumalan+kirja+jne.
14.06.2019 14:36
Älä+sinä+puhu+totuudesta+mitään,+koska+et+pysty+muuhun+kuin+valehteluun,+tollo.+Odotellaan+kuolemaasi.
14.06.2019 14:28
"Kukas+tässä+on+väittänyt,+että+ei+maanpäällistä+ja+lihallista+kuolemaa+ei+olisi."
Sinä+olet+väittänyt+eläväsi+ikuisesti.+Odotetaas+kuinka+käy.
"Erehdyt,+valitan."
Sinun+on+syytäkin+valittaa,+koska+muuhun+et+erehtymiseltäsi+pysty.
"Ei+minun+tarvitsekkaan+ylivertainen+olla,+eikä+parempi+muita"
Kaiken+aikaa+tekeydyt+muita+paremmaksi,+vaikka+olet+täys+tollo.+Noilla+eväillä+ei+kannattaisi+ryhtyä+tuomitsemaan+ketään,+mutta+ethän+sinä+sille+tietenkään+mitään+voi,+koska+olet+niin+vähälahjainen,+ettet+tajua+surkeaa+tilannettasi.
14.06.2019 14:26
Se+on+aivan+taatusti+taikauskoa,+jos+uskotaan+jonkin+maskotin+kohottavan+itsensä+parempaan+suoritustasoon.+Kas+kun+eivät+kaivele+pallejaan+ja+haistele+sormiaan+ennen+kisaa.+Niinkin+eräs+jalkapallovalmentaja+menetteli.+https://www.youtube.com/watch?v=fteCjfeTmXg
14.06.2019 07:15
"juuri+Kristitty+palvoo+ainoaa+oikeaa+Jumalaa,+Jeesusta."
Se+on+täysin+väärä+jumala.+Semos+on+ainoa+oikea+jumala.
14.06.2019 07:01
184 / 205