Vapaa kuvaus

Aloituksia

128

Kommenttia

4529

1. Ja Jeesus sanoi:

Olen aina ihmetellyt sitä, että uskovaiset ja Raamattu väittävät Jeesuksen sanoneen sitä ja Jeesuksen sanoneen tätä. Mut
    Ateismi
    23
    70
  2. Olen aina ihmetellyt sitä, miksi

Jumala pystyi luomaan kaiken universumissa, mutta unohti siinä sivussa luoda itsensä. Tosi omituista.
    Ateismi
    32
    69
  3. Uskovaisten alkoholiviha ihmetyttää

Monet uskovaisista eivät halua ostaa kaupasta kotisimaa, koska siinä on 0,8 prosenttia alkoholia. Kuitenkin he ryystävät
    Ateismi
    70
    68
  4. Milloin järki voittaa Suomessa?

Taas vietetään jotain pyhäinpäivää edesmenneitten valehtelijoiden muistoksi ja Alkot ovat kiinni. Milloin järki voittaa
    Ateismi
    59
    68
  5. Ennen Jeesus kuolee kuin minä

Ei mutta voiko keksitty hahmo kuolla mitenkään?
    Ateismi
    15
    68
  6. Mikäli Jumala olisi olemassa,

kaikkivoivaivana hän todistaisi asian helposti. Miksi hän ei tee niin? Haittaako hänen olemattomuutensa asiaa jotenkin?
    Ateismi
    51
    67
  7. Mitä järkeä on rukouspäivässä?

Kalenterin mukaan tänään on rukouspäivä. Ruotsissa tällaiset typeryydet on lopetettu, mutta täällä Suomen takahikiällä
    Ateismi
    20
    66
  8. Auttakaa uskovaiset!

Miksi se teidän Herranne ei sadata vettä ikinä sinne Sahelin alueelle, mutta täällä Suomessa sitä tulee kuin erään naise
    Ateismi
    73
    65
  9. Mihin on kadonnut lestadiolaisten hinku?

Uskovaiset ovat kautta aikain olleet kovia lisääntymään ja täyttämään maata. Mutta viime aikoina on herännyt kummallinen
    Ateismi
    18
    63
  10. Miksi Herra tekee metkuja?

Suuren satukirjan mukaan Nooa teki poikia vielä 500-vuotiaana. Sellaista se tapahtuu vain saduissa. Nykypäivän lestadiol
    Ateismi
    46
    63
  11. Tiesittekö tämän!!!

Tänään on lapsen oikeuksien päivä. Minulla on siis oikeudet, koska olen isäni ja jonkun ämmän lapsi. Turha tulla siis mi
    Ateismi
    8
    62
  12. Kaikkee se teettää

On se uskovaisuus vaan niin älykästä touhua että voi herranjumala sentään: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008922432.
    Ateismi
    2
    62
  13. Miksei Henrik loihtinut käytävää?

Piispa Henrikin kerrotaan tulleen purjehtien Suomeen turistiviisumilla. Se kummastuttaa sikäli, että olihan Raamatun ker
    Ateismi
    23
    61
  14. Miksei Harppu-orkestra konsertoi?

Uskovaiset väittävät, että taivaassa kaikki alkavat soittaa harppua. Siellähän siis riittää muusikoita, voi taivas! Outo
    Ateismi
    37
    61
  15. Outo piirre uskovaisissa

Jos uskovaiset sairastuvat, he rukoilevat pelosta täristen Jumalalta apua kädet tiukasti ristissä. Miksi he pelkäävät? J
    Ateismi
    111
    59
  16. Helvetti on lähempänä kuin uskotkaan

Rehellisimmät uskovaisista tunnustavat, missä se helvetti piilee ja he ovat päässeet siitä eroon: https://www.iltalehti.
    Ateismi
    57
    59
  17. Mitäs tästä sanotte?

Ajoi kolarin kuorma-auton kanssa vuonna 2007. Se tuli kolmion takaa eteeni. Oli melkoinen yllätys nähdä yhtäkkiä seinä e
    Ateismi
    68
    59
  18. Räsänen pitää satukirjaa lain yläpuolella

Uskovaisten älyttömyys on kyllä huipussaan, kun he alkavat toitottaa satukirjansa muka olevan enemmän kuin laki. Ei ihme
    Ateismi
    83
    59
  19. Tänään uskovaisilla erinomainen mahdollisuus

Juuri niin: tänään. Sillä Kalevan päivänä, suomalaisen kulttuurin päivänä, uskovaisetkin voivat antaa kunnioituksensa a
    Ateismi
    41
    59
  20. Hela helkuttiin!!!!

Uskovaiset jälleen keskeyttävät normaalin ihmisen arjen huomenna helaheeladaageniksi, joten kävin varmuuden vuoksi kaupa
    Ateismi
    37
    57