siino
![]()
Aloituksia
128
Kommenttia
4529
Ja Jeesus sanoi:
Olen aina ihmetellyt sitä, että uskovaiset ja Raamattu väittävät Jeesuksen sanoneen sitä ja Jeesuksen sanoneen tätä. Mut2370Olen aina ihmetellyt sitä, miksi
Jumala pystyi luomaan kaiken universumissa, mutta unohti siinä sivussa luoda itsensä. Tosi omituista.3269Uskovaisten alkoholiviha ihmetyttää
Monet uskovaisista eivät halua ostaa kaupasta kotisimaa, koska siinä on 0,8 prosenttia alkoholia. Kuitenkin he ryystävät7068Milloin järki voittaa Suomessa?
Taas vietetään jotain pyhäinpäivää edesmenneitten valehtelijoiden muistoksi ja Alkot ovat kiinni. Milloin järki voittaa5968- 1568
Mikäli Jumala olisi olemassa,
kaikkivoivaivana hän todistaisi asian helposti. Miksi hän ei tee niin? Haittaako hänen olemattomuutensa asiaa jotenkin?5167Mitä järkeä on rukouspäivässä?
Kalenterin mukaan tänään on rukouspäivä. Ruotsissa tällaiset typeryydet on lopetettu, mutta täällä Suomen takahikiällä2066Auttakaa uskovaiset!
Miksi se teidän Herranne ei sadata vettä ikinä sinne Sahelin alueelle, mutta täällä Suomessa sitä tulee kuin erään naise7365Mihin on kadonnut lestadiolaisten hinku?
Uskovaiset ovat kautta aikain olleet kovia lisääntymään ja täyttämään maata. Mutta viime aikoina on herännyt kummallinen1863Miksi Herra tekee metkuja?
Suuren satukirjan mukaan Nooa teki poikia vielä 500-vuotiaana. Sellaista se tapahtuu vain saduissa. Nykypäivän lestadiol4663Tiesittekö tämän!!!
Tänään on lapsen oikeuksien päivä. Minulla on siis oikeudet, koska olen isäni ja jonkun ämmän lapsi. Turha tulla siis mi862Kaikkee se teettää
On se uskovaisuus vaan niin älykästä touhua että voi herranjumala sentään: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008922432.262Miksei Henrik loihtinut käytävää?
Piispa Henrikin kerrotaan tulleen purjehtien Suomeen turistiviisumilla. Se kummastuttaa sikäli, että olihan Raamatun ker2361Miksei Harppu-orkestra konsertoi?
Uskovaiset väittävät, että taivaassa kaikki alkavat soittaa harppua. Siellähän siis riittää muusikoita, voi taivas! Outo3761Outo piirre uskovaisissa
Jos uskovaiset sairastuvat, he rukoilevat pelosta täristen Jumalalta apua kädet tiukasti ristissä. Miksi he pelkäävät? J11159Helvetti on lähempänä kuin uskotkaan
Rehellisimmät uskovaisista tunnustavat, missä se helvetti piilee ja he ovat päässeet siitä eroon: https://www.iltalehti.5759Mitäs tästä sanotte?
Ajoi kolarin kuorma-auton kanssa vuonna 2007. Se tuli kolmion takaa eteeni. Oli melkoinen yllätys nähdä yhtäkkiä seinä e6859Räsänen pitää satukirjaa lain yläpuolella
Uskovaisten älyttömyys on kyllä huipussaan, kun he alkavat toitottaa satukirjansa muka olevan enemmän kuin laki. Ei ihme8359Tänään uskovaisilla erinomainen mahdollisuus
Juuri niin: tänään. Sillä Kalevan päivänä, suomalaisen kulttuurin päivänä, uskovaisetkin voivat antaa kunnioituksensa a4159Hela helkuttiin!!!!
Uskovaiset jälleen keskeyttävät normaalin ihmisen arjen huomenna helaheeladaageniksi, joten kävin varmuuden vuoksi kaupa3757