siino
![]()
Aloituksia
132
Kommenttia
4581
Tämä tieto saattaa yllättää
Kysymykseen, missä se Jeesus lymyilee, uskovaiset vastaavat: "Hänen paikkansa on sinun sydämessäsi." Jeesus on siis ku989Mikä on Jumalan suuri suunnitelma?
Uskovaisten mukaan kaikki mikä tapahtuu on Jumalan suurta suunnitelmaa. Mistä he sen voisivat tietää? Nyt olisi korkea084Ja Jeesus sanoi:
Olen aina ihmetellyt sitä, että uskovaiset ja Raamattu väittävät Jeesuksen sanoneen sitä ja Jeesuksen sanoneen tätä. Mut2383Olisiko vaikutusta korukulttuuriin?
Olisiko uskovaisilla toisenlainen koru killumassa kaulassa, jos tarinan roomalaiset olisivat ampuneet Jeesuksen katapult1882Jumala ei tee onnelliseksi
Jumalan olemattomuus tekee uskovaiset kärttyisiksi. Heitä niin kiukuttaa, koska sitä Jumalaa ei vaan ole, vaikka he kuin3381Mikäli Jumala olisi olemassa,
kaikkivoivaivana hän todistaisi asian helposti. Miksi hän ei tee niin? Haittaako hänen olemattomuutensa asiaa jotenkin?5181Puolikuuveikot työllistävät valtavasti
Itämaisen uskonnollisen rakkauden ansiosta syntyy paljon työtä. Esimerkiksi lippujen valmistajat joutuvat väkisinkin pai981Onnekasta epäonnen päivää!
Ihmiset tekevät joka päivä valtavasti työtä päästäkseen eroon taikauskon ja satumaailman otteesta. Se on hieno asia. Elä381Onks tiatoo?
Mainetta niittänyt satusetä Mooses runoilee Raamatussa seuraavasti: 1. Moos 6:4 "Siihen aikaan ja myöhemminkin oli maan10579Olen aina ihmetellyt sitä, miksi
Jumala pystyi luomaan kaiken universumissa, mutta unohti siinä sivussa luoda itsensä. Tosi omituista.3276Milloin järki voittaa Suomessa?
Taas vietetään jotain pyhäinpäivää edesmenneitten valehtelijoiden muistoksi ja Alkot ovat kiinni. Milloin järki voittaa5976- 1576
Mitä järkeä on rukouspäivässä?
Kalenterin mukaan tänään on rukouspäivä. Ruotsissa tällaiset typeryydet on lopetettu, mutta täällä Suomen takahikiällä2075Tiesittekö tämän!!!
Tänään on lapsen oikeuksien päivä. Minulla on siis oikeudet, koska olen isäni ja jonkun ämmän lapsi. Turha tulla siis mi875Miksi Herra tekee metkuja?
Suuren satukirjan mukaan Nooa teki poikia vielä 500-vuotiaana. Sellaista se tapahtuu vain saduissa. Nykypäivän lestadiol4675Räsänen pitää satukirjaa lain yläpuolella
Uskovaisten älyttömyys on kyllä huipussaan, kun he alkavat toitottaa satukirjansa muka olevan enemmän kuin laki. Ei ihme8373Auttakaa uskovaiset!
Miksi se teidän Herranne ei sadata vettä ikinä sinne Sahelin alueelle, mutta täällä Suomessa sitä tulee kuin erään naise7373Mihin on kadonnut lestadiolaisten hinku?
Uskovaiset ovat kautta aikain olleet kovia lisääntymään ja täyttämään maata. Mutta viime aikoina on herännyt kummallinen1872Kaikkee se teettää
On se uskovaisuus vaan niin älykästä touhua että voi herranjumala sentään: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008922432.272Outo piirre uskovaisissa
Jos uskovaiset sairastuvat, he rukoilevat pelosta täristen Jumalalta apua kädet tiukasti ristissä. Miksi he pelkäävät? J11171