siino
![]()
Aloituksia
132
Kommenttia
4571
Puolikuuveikot työllistävät valtavasti
Itämaisen uskonnollisen rakkauden ansiosta syntyy paljon työtä. Esimerkiksi lippujen valmistajat joutuvat väkisinkin pai977Miksei Harppu-orkestra konsertoi?
Uskovaiset väittävät, että taivaassa kaikki alkavat soittaa harppua. Siellähän siis riittää muusikoita, voi taivas! Outo3777Mikä on Jumalan suuri suunnitelma?
Uskovaisten mukaan kaikki mikä tapahtuu on Jumalan suurta suunnitelmaa. Mistä he sen voisivat tietää? Nyt olisi korkea075Ja Jeesus sanoi:
Olen aina ihmetellyt sitä, että uskovaiset ja Raamattu väittävät Jeesuksen sanoneen sitä ja Jeesuksen sanoneen tätä. Mut2375Onnekasta epäonnen päivää!
Ihmiset tekevät joka päivä valtavasti työtä päästäkseen eroon taikauskon ja satumaailman otteesta. Se on hieno asia. Elä375Uskovaiset ovat täysin väärässä!
Ns. taivas ei sijaitse jossain yläpuolellamme, kuten he omasta taivaastaan puhuessaan luovat katseena ylös päin. Taivas1874Onks tiatoo?
Mainetta niittänyt satusetä Mooses runoilee Raamatussa seuraavasti: 1. Moos 6:4 "Siihen aikaan ja myöhemminkin oli maan10573- 1572
Olen aina ihmetellyt sitä, miksi
Jumala pystyi luomaan kaiken universumissa, mutta unohti siinä sivussa luoda itsensä. Tosi omituista.3271Mikäli Jumala olisi olemassa,
kaikkivoivaivana hän todistaisi asian helposti. Miksi hän ei tee niin? Haittaako hänen olemattomuutensa asiaa jotenkin?5171Milloin järki voittaa Suomessa?
Taas vietetään jotain pyhäinpäivää edesmenneitten valehtelijoiden muistoksi ja Alkot ovat kiinni. Milloin järki voittaa5970Mitä järkeä on rukouspäivässä?
Kalenterin mukaan tänään on rukouspäivä. Ruotsissa tällaiset typeryydet on lopetettu, mutta täällä Suomen takahikiällä2069Jumala ei tee onnelliseksi
Jumalan olemattomuus tekee uskovaiset kärttyisiksi. Heitä niin kiukuttaa, koska sitä Jumalaa ei vaan ole, vaikka he kuin3368Auttakaa uskovaiset!
Miksi se teidän Herranne ei sadata vettä ikinä sinne Sahelin alueelle, mutta täällä Suomessa sitä tulee kuin erään naise7368Miksi Herra tekee metkuja?
Suuren satukirjan mukaan Nooa teki poikia vielä 500-vuotiaana. Sellaista se tapahtuu vain saduissa. Nykypäivän lestadiol4667Jehovilla kuuma kuin eräässä paikassa
Jehovan todistajat näyttivät käytännössä, kuinka kuumaksi meno voi äityä: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a26372d2-6c3066Mitäs tästä sanotte?
Ajoi kolarin kuorma-auton kanssa vuonna 2007. Se tuli kolmion takaa eteeni. Oli melkoinen yllätys nähdä yhtäkkiä seinä e6866Mihin on kadonnut lestadiolaisten hinku?
Uskovaiset ovat kautta aikain olleet kovia lisääntymään ja täyttämään maata. Mutta viime aikoina on herännyt kummallinen1866Tiesittekö tämän!!!
Tänään on lapsen oikeuksien päivä. Minulla on siis oikeudet, koska olen isäni ja jonkun ämmän lapsi. Turha tulla siis mi866Kaikkee se teettää
On se uskovaisuus vaan niin älykästä touhua että voi herranjumala sentään: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008922432.266