Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Liiveissäseisoo
Liiveissäseisoo
Liiveissäseisoo
Vapaa kuvaus
Liivit päällä kurvikkaana ulkosalla viltin päällä 69 asennossa herkuia suuhun olis toiveena.
Liittynyt 7v sitten
0
aloitusta ·
57
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllähän moni ukkomies on jatkanut jonkinlaista seksuaalisuutta vaikka seksi vaimon kanssa on loppunut.Sitä ei oikein halua hyväksyä että kaikki on ohi.Monet ovat löytäneet tuon bisksuaalisen puolen itsestään.Onhan se kiihottavan näköistä kun toinen runkkaa mehut lentoon ja kiva on toista autella kädellä tai suulla.
Jotkut taas palaavat nuoruuden tyttöily harrastukseen
24.03.2025 16:24
Hei.Tuosta kesälomasta tulikin mieleen että lomalla on kiva käydä noita toisten kaupunkien kirppareita.Myös cruising paikkoja jotka ovat muuten liian kaukana.Muutenkin kun naisten vaatteissa liikkuu on kivempi olla vähän kauempana naapureista.
Joskus on tullut kesämekko päällä kesäyönä katseltua liiviliikkeen ikkunaa ja runkkailtua mekon helman alla.Kun alkaa tuntua että on tulossa voi nostaa mekkoa ja nähdä liiveissä itsensä ja miten sperma lentää.
Viime kesänä tuli kokeiltua miten valkoinen korseletti näkyy läpi sadeasusta joka on vähän läpinäkyvä.Se oli vähän liian näkyvä mutta beiget liivit alla oli parempi.Kun pysähdyin sillan alle pitämään sadetta niin nainen joka oli suojassa myös katseli että näkeekö hän oikeasti että mulla on vain liivit sadeasun alla.Mulla oli värinäkuula kiinni sidottuna kaluun ja yritin keskustella aivan sivistyneesti hänen kanssaan vaikka orgasmi oli tulossa.Kohta spermat ruikkivat sadeasun sisäpuolelle,oli kiimaista.En tiedä huomasiko hän.
24.03.2025 16:08
Mulla on usein kokoliivi jossa sukkanauhat.Pyllyssä muototäytteet ja painavat pehmeät omatekoiset tissit.Joskus kuten tuossa kuvassakin body mallinen liivi.Käytän myös peruukkia.
19.03.2024 10:22
Siellä ylhäällä kallioilla pohjoispuolella on jo keväälläkin lämmintä,tarkenee ihan liivisillään.
Eteläpuolella on muutaman sadan metrin päässä terassi ja grillipaikka,myös penkki ja pöytä.Siellä taas kun lämpenee.
17.03.2024 19:21
On niin kiihottavaa olla ulkona liivit päällä,kun vielä mies runkkaa päälleni ja kasvoilleni spermat.Joskus on käynyt niin että paikalle on tullut yllättäen muita,siinä meikäläinen polvillaan runkkaa toisen kalua ja itseänikin.
13.03.2024 16:47
Kohta kun lämpenee porvoon motarin levähdyspaikalla varmaan tulee taas käytyä.
13.03.2024 16:20
Kesällä tulee ulkoiltua naisten alusvaatteet päällä,toki niiden päällä kesämekko.Jos sattuu vaikka levarilla joku jota kiinnostaa heitän mekonkin pois ja olen vaan liiveissä.
11.03.2024 21:11
Joo,siskon asuja tuli salaa kokeiltua mutta sitten naapurin lesken yläkerran aarteet,korseletit rintsikat,housuliivit olivat niin ihania.Ja sileät nylon pöksyt seisovaa kalua vasten,se oli kiihottavaa.
Kaveri sai isonveljen jalluja,niitä selattiin metsämajalla ja kohta sitten jo lainattiin pyykkinarulta naisten alusasuja valoisina kesäöinä.Opeteltiin runkkailemaan ja myös toisiamme ja lopulta otettiin suuhun.Lämmin kaverin suu imuineen,kyllä lähti mehut nopeasti.Ja toisinpäin
11.03.2024 20:59
Aivan ihanaa kun kevät vihdoinkin tulee,pääsee ulos kurvikkaana liiveissä kävelemään.Sompasen kivillä liivit päällä runkulle ja muuta kivaa.
11.03.2024 18:33
Kirpparilla kyselin eräältä povekkaalta mummolta että olisko hänellä myydä alusvaatteita.Oli aika leveäperäinenkin.Hän minut sitten kutsuikin kotiinsa kahville ja sain sovitella hänen liivejään peilin edessä.Oli niin ihana ja tyydyttävä kokemus että kävin vielä sen jälkeenkin kahvilla.
11.03.2024 18:05
Tuommoiset+nappa+nahkaiset+rintaliivit+ei+ole+tulleet+mieleenkään,ennemmin.Olen+tykästynyt+triumph+doreen+luxury+liiveihin+kokoa+105+e.Käytän+niitä+lahkeellisten+housuliivien+kanssa.Seuraavana+on+ostoslistalla+miss+mary+2424+mallin+liivit+valkoisena,koko+105+g+tai+h.
17.02.2020 17:18
On+mulla,alastonsuomessa+nimi+on++Tuleetulee
17.02.2020 17:05
Mahtuiskohan+tuo+miten+housuliivien+alle+ylöspäin.Siihen+sitten+päälle+korseletti+ja+ulos+kävelemään.Olen+kyllä+käyttänyt+kyrvän+alle+sidottua+kuulavibraa,toimii+sekin.Voi+pitkittää+orgasmin+tuloa+varsin+kauan+mutta+sitten+kun+tulee+niin+kyllä+tekee+hyvää.
17.02.2020 16:58
kyllä+vaan+mutta+mihin?
17.02.2020 16:35
Me+saatiin+aikoinaan+kaveri+mukaan+seksiin+kun+hänen+tyttöystävänsä+jätti+hänet.Kaverilla+oli+liki+20+senttinen+ja+paksukin,minulla+taas+normi+15,sekin+paksu.Olin+jo+testannut+vaimoa+että+dildoa+meni+sisään+sellainen+16.5+senttiä.Nyt+kyllä+kun+kaveri+työntyi+sisään+vaimoon+sitä+meni+selvästi+enenmmän.Jaa+että+miksi+vaimolle+isompaa.Se+näyttää+niin+hyvältä+kun+pitkä+kalu+uppoaa+naiseen+ja+sain+vielä+pitää+kalun+juuresta+kiinni.Me+miehet+kumpikin+bi+seksuaalisia,sain+ensin+imeä+kaverin+kalun+kovaksi+ja+ohjata+sen+pillun+uumeniin.Tietysti+oli+ihanaa+nähdä+vaimon+tärisevä+ja+kiljahteleva+orgasmi+samalla+kun+sain+tuntea+kyrvän+juurta+pidellessäni+sperman+syöksähtelevän+naiseni+sisään.Ja+miten+hyvältä+tuntuu+kun+saa+painaa+spermattuun+tussuun+ja+samalla+ottaa+kaverin+spermaisen+terskan+suuhun.Siinä+vaimoa+pannessa+voi+tuntea+miten+kaveri+alkaa+jäykistyä+uuteen+otteluun,terska+kasvanut+jo+uudestaan+koko+suun+täyttäväksi+kun+itseltä+lähtee+lasti+liikkelle.Ne+oli+mukavia+vuosia+kun+oli+vakionussija+vaimolle,ja+kun+hän+toi+joskus+toisenkin+kaverin+tullessaan+meille.Vaimo+sai+joskus+kolmekin+orgasmia+ja+minäkin+kaksi+illan+mittaan.Aivan+parhaana+kokemuksena+voin+kertoa+sen+että+kun+saa+painaa+spermattuun+tussuun+kaluaan+ja+samalla+kaveri+antaa+suuhun,niin+kun+kalu+nytkähdellen+laskee+lastin+suuhun+laukaisee+se+oman+lastin+naisen+sisälle+heti+perään.Nykyään+nautin+kun+saan+liivit+päällä+ottaa+spermaa+suuhuni+runkaten+itseäni
13.02.2020 14:33
Sehän+se+juuri+on+parasta,kiva+tunne+kun+sperma+lentää+suuhun+sykkien.Myös+mukavaa+tuntea+käsin+varresta+se+syke.Samalla+yrittää+runkata+oman+kalunsa+orgasmiin.Kerran+yritin+sinnitellä+ettei+tulisi+ennekuin+suuhun+tulvii+spermaa+mutta+oma+kalu+alkoi+ruikkia+spermaa+rekkakuskin+paljaille+nilkoille.Samassa+alkoi+rekkakuskin+kalu+sykkiä+spermaa+suuhuni,minultakin+vielä+tuli.Oli+sellainen+orgasmi+joka+kesti+pitkään+ja+teki+niin+hyvää+että+näkö+hämärtyi+hetkeksi
13.02.2020 14:07
Mulla+on+tuollainen+käsipainon+näköinen+flesu,siihen+voi+työntyä+kaksi+kalua+samaan+aikaan+eri+päistä.Olis+kiva+kaverin+kanssa+työnnellä+ja+saada+orgasmi+samaan+flesuun
13.02.2020 13:57
Siellä+radiomäellä+olen+tyttöillyt+ja+saanut+spermaa+tisseille.Kerran+seisoin+liiveissäni+ja+kaveri+imi+minua+ja+toinen+runkkasi+vieressä+kaluaan,oli+hottia
13.02.2020 13:46
Oliskohan+porvoon+motarin+levarilla+tänään+runkkuseuraa,illalla++n+21
21.01.2020 18:18
Kivempi+ottaa+toiselta+lasti+suuhun,oma+orgasmi+kun+tulee+paras+hetki+on+jo+mennyt.Parasta+on+saada+juuri+ennen,silloin+itseltäkin+alkaa+roiskia
18.01.2020 11:08
1 / 3