Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
haw
profiilit
haw
haw
Vapaa kuvaus
Aloituksia
28
Kommenttia
46
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Yksi älköön teiltä rakkaani olko tietämättömissä. Luojan päivä on 1000 vuotta ja 1000 vuotta on hänelle, kuin yksi päivä. Ja, Taivaan piti pitää Hänet, Herran Jeesuksen hallussaan, kunnes aikain Taivaan tahto tulisi täytetyksi. Ja. varhain kolmannen päivän aamuna Hän heräsi kuolleista.
Selvitys, tämä tarkoittaa sitä, että nyt on kolmannen "Päivän" varhainen aamu. Nyt on tapahtunut herääminen Taivaassa ja taivaan kansat ovat tulleet tuomiolle. Ylimpänä tuomarina Herra on tuominnut kaikkialta tulleita kansoja. Taivaassa oli tapahtunut valtapetos. Johtajat eivät halunneet luopuakaan vallastaan. Valtapetoksen aiheuttivat kaukaisella ajalla Korkeimmassa asemassa olleet enkelit. He luopuivat Luojan määräysvallasta ja asettivat itsensä jumaliksi.
Lucifer oli valtaan nousija ja otti kaikki silloiset enkelit valtansa alaisiksi, paitsi Mshkael ía. Michkael lähti muualle ja perusti uuden enkelikunnan.
Michkael oli nimittäin itse Luoja. Hän, Luoja oli laittanut itsensä väliaikaisesti enkeliksi, seuratakseen tapahtumia ja mielialoja enkeleiden joukossa ollen.
Luciferin aikaisin olo oli pienempi Serafi, joita oli kaksi. Luoja oli laittanut itsestään kaksi Serafimia. Hecekiel 38 luku ei pidä paikkaansa, jossa sanotaan Luciferia Kerubiksi. Lucifer nimen hän, pienempi Serafi, otti itselleen vasta myöhemmin.
Lucifer nimi tarkoitti tuolloin, Taivaan valot, vallat ja voimat.
Luoja oli ennemmin jo nähnyt fyysisen avaruuden ja sanoi näkemäänsä; Taivaan valot, vallat ja voimat. Hän halusi ottaa ne itselleen, mutta sai kovan voimaiskun ja lähti muualle. Olisi paljon kirjoitettavaa ja olenkin kirjoittanut Wikipedia USA salaiseen tiedostoon, nimellä Hoshanii. https://en.wikipedia.org/wiki/User_talk:Hoshanii
07.08.2023 22:08
Minä kerron, kuinka Jumala loi taivaan ja maan. Kirjoittaja otti alustan ja alkoi kirjoittamaan. Alusta oli tyhjä. Maa oli tuo tyhjä kirjoitusalusta. Taivas oli kirjoittajan mieli.
Näin on Raamattu kirjoitettu ja Koraani myöskin ja lukuisat uskonopit.
26.06.2023 23:51
Hei, itse jouduin kokemaan blogspot sivujeni sulkemisen, vaikka virallista informaatiota siitä ei tullutkaan. google haku vaan ei toimi. Se siitä sananvapaudesta.
Jos haluat arvioida blogiani ja käyttämääni sananvapautta OK.
https://taivassade-tiede.blogspot.com/
23.05.2023 18:43
Hei, itse jouduin kokemaan blogspot sivujeni sulkemisen, vaikka virallista informaatiota siitä ei tullutkaan. google haku vaan ei toimi. Se siitä sananvapaudesta.
Jos haluat arvioida blogiani ja käyttämääni sananvapautta OK.
https://taivassade-tiede.blogspot.com/
23.05.2023 18:42
Kommentti, Anonyymille. Selvisi, samankaltaiset atomit viihtyvät yhdessä. Tarkoittanet niitä oppineita, jotka ovat saman koulukunnan kasvatteja. Todellisuudessahan atomeja ei ole lainkaan olemassa. Ainoastaan ne ovat mielikuvituksessa. Albert Einstein ei pystynyt näyttämään yhtään atomia Nobel komitealle, joten atomipommejakaan ei ole. Atomipommiksi sanotaan paineistettua merimiinaa.
13.04.2023 17:17
Vastaus, WeAreTheRobots`ille. Taivaallinen Oikeus ei laita lapsia helvettiin. Huomaa, olivatpa lapset kastettuja, tai kastamattomia, sillä ei ole Taivaassa mitään merkitystä. Luterilainen oppi on oikeudeton, kun he laittavat viattomat lapset helvettiin. Luterilainen oppirakenne tukee lapsien kastamista, koska siinä lapsi liitetään seurakuntaan. Hänestä tulee iän myötä maksuvelvollinen, siis maksurobotti.
29.03.2023 16:10
Uusi+lääke+Koronaan.
Minä+kirjoittaja+olen+keksinyt+vasta-aineen+COVID-19+VIIRUSTA+VASTAAN!
ÄIDIN+MAITO,+KUTUN+ENSIMAITO,+KAMELIN+ENSIMAITO,+LAAMAN+ENSIMAITO+JNE.+Viirukset+eivät+kestä+ensimaidoissa+olevia+vasta-aineita.
Tällöin+ei+tarvitse+rokotteita+laisinkaan.
06.09.2020 19:49
Huom.+Edellisessä+kirjoituksessani+tuli++virhe+Maria+nimessä.+oikein+kirjoitettuna+pitää+olla+Marchiam,+eikä+Marcmiam.
26.07.2019 00:08
Ambrosius+on+Katollisen+kirkon+yli-herra+ja+hän+kirjoitti+nuo+Paavalin+kirjoitukset+lihassa+olevalle+1231+v.+seurakunnalle,+tuolloin+Rooman+seurakunnalle.+Ns.+Paavalin+kirjeitä+ei+ollut+aiemmin+annettuina+lihassa+oleville.+Taivaan+alueille+ne+olivat+annetut+jo+aiemmin.+Herran+Jeesuksen+nimi+vakiintui+vasta+1751.+Sitä+enne++oli+useita+muita+nimityksiä.+Golgatan+ristillä+hänen+nimensä+oli+pääaikaisesti+Je+Hoshanaa.+Maria+(+Marcmiam)+Oli+antanut+pojalleen+nimen+Hoshanii+Juudan+Bethelemissä+(+Betchelem).
Je+Hoshana+nimi+tarkoittaa:+Hän,+joka+tuo+ylistyksen+ja+rauhan+tiettäväksi+kaikille+kansoille.
JK.+Paavali+oli+Wanha+Isä+Jumala+ja+Luoja+eläen+rinnakkaisessa+maailmassa+ja+nimeltään+siellä+JHWH.+Jehawaa.
26.07.2019 00:04
Raamattu,+korkeamman+älyn+kirja.
Jokseenkin+kaikki,+mitä+Raamattuun+on+kirjoitettu+on+vertauskuvannollista+ilmaisua.+Kirkon+korkeinkaan+johtajuus+ei+sitä+tunnu+käsittävän.+Yleensäkään+he+eivät+ole+perillä+Raamatun+kirjoituksista,+sillä+heille+ovat+tärkeimmät+ns.+kirkkoisät+ja+heidän+kirjoituksensa.+Miten+köyhiä+he+ovatkaan+ja+sanovat+olevansa+rikkaita?
25.06.2019 00:17
Jokseenkin+kaikki,+mitä+Raamattuun+on+kirjoitettu+on+vertauskuvannollista+ilmaisua.+Kirkon+korkeinkaan+johtajuus+ei+sitä+tunnu+käsittävän.+Yleensäkään+he+eivät+ole+perillä+Raamatun+kirjoituksista,+sillä+heille+ovat+tärkeimmät+ns.+kirkkoisät+ja+heidän+kirjoituksensa.+Miten+köyhiä+he+ovatkaan+ja+sanovat+olevansa+rikkaita?
25.06.2019 00:15
25.06.2019 00:13
Salaisuudella+tarkoitan+sitä,+että+kaikki+Raamatun+tapahtumat+ovatkin+tapahtuneet+Taivaan+alueilla.+Huomaa,+eivät+maan+lihan+alueilla!+Siellä+on+mahdollista+uskon+siivittämänä+kävellä+veden+päällä,+sillä+keho+on+kyllä+fyysinen,+mutta+erilaista+materiaalia.+Kaikki+Herran+teot+ovat+siellä+mahdollisia+ja+vieläkin+enemmän.
Minulla+on+henkilökohtainen+yhteys+ja+vahva+ja+varma.+Sain+sen+jo+hyvinkin+pienenä+poikana+ja+se+on+jatkunut+ja+voimistunut+iän+myötä.
24.06.2019 21:59
Taivasten+Valtakunta+on+ihan+todellisuutta.
Vaikka+se+onkin+näkymätön+vielä,+niin++sanotun+poisnukkumisen+yhteydessä+se+avautuu+kyllä.+Olen+itse+kokenut+sen,+sillä+olin+kuollut+kolmen+lääkärin+toteamana.+
Minun+olemani+joutui+niin+sanottuun+painelaaksoon,+josta+ponnistelin+ylös+ja+siirryin+Taivaan+vastaanottoalueelle,+jossa+oli+kolme+vastaanottajaa.+He+kyselivät+nimeäni+olenko+valmis+jo+jäämään?+Sanoin+minulla+olevan+kaksi+pientä+lasta,+jotka+tarvitsevat+vielä+isän.+He+suostuivat+palauttamaan+minut+takaisin+elämään.+
En+kuitenkaan+jaksa+kaikkea+kokemaani+kirjoittaa,+pitäisi+niin+pitkästi+kirjoittaa.
24.06.2019 21:51
Kandaken+Hoviherra+luki+Jesajan+kirjaa.....
Filippus+asteli+hänen+vierellään+ja+kysyi+Herralta:+Ymmärrätkös+siitä+mitä+sinä+luet?
Hoviherra+vastasi:+Kuinka+minä+voisin+sen+ymmärtää,+kun+sitä+kukaan+ei+minulle+selitä?+Filippus+istui+herran+sivulle+ja+alkoi+opettaa+jo+kaukaisemmasta+asiasta+ja+niin+he+kulkivat+vaunuissa+tiellä.+
Tässä+jälleen+todistus+KORKEAMMASTA+HENGELLISESTÄ+ÄLYSTÄ.
11.06.2019 00:03
Miksi+vähä-älyiset+pilkkaajat+yhäti+pilkkaavat+Raamattua+ja+uskoa?
Eikö+siksi,+että+he+eivät+pysty+ymmärtämään+Raamatun+kirjoitusten+korkeaa+älyä.
Tyhmät+etsikööt+tietoa+ja+viisastukoot.
10.06.2019 23:35
Vastaus+Anonyymille,
"...Niitä+sanoja,+jotka+minä+teille+puhun,+minä+en+puhu+itsestäni;+ja+Isä,+joka+minussa+asuu,+tekee+teot,+jotka+ovat+hänen.+..."
Joh.+14:10-14
HUOMAA,+Isä,+joka+minussa+asuu?+Ymmärrätkö+sanan+merkityksen?
Isän+Jumalan+Henki+oli+tuolloin+Herrassa+Jeesuksessa.+
Siispä+Isän+Jumalan+Henki+voi+tulla+siihen+ihmiseen,+joka+on+puhdasmielinen+nykyajassakin!++Kannattaa+Pyytää+ja+kokea+SUURI+ILO.
28.05.2019 22:13
Minua+ei+kielletty+avaamasta+saamaani+tietoa,+kuitenkaan+en+voi+kaikkea+saamaani+tietoa+julkaista.+Asiat+ovat+niin+suuret+ja+merkitykselliset.
28.05.2019 16:26
En+saanut+mitalia,+mutta+sain+tiedon+aarteen.
Saamani+tieto+on+kultaakin+kalliimpi.
Maailman+kaikkeuden+tieto+on+mitä+laajinta+ja+uskottavampi,+kun+tieteen+harjoittajien+vajaata+ja+manipuloitua+tietoa.++Kuitenki+kaikella+kunnioituksella+tieteen+saavutuksille,+he+tekevät+tarkkaa,+analyyttista+tiedettä.
Varhainen+historia+oli+mielenkiintoista,+jota+ystäväni+Jahia+on+järjestänyt+minulle+ja+josta+olenkin+saanut+kirjoittaa.+Taivas-uutiset.
https://taivas-uutiset.blogspot.com/2019/05/luoja-puhui-minulle-aidosti.html
28.05.2019 16:23
Kätketty+aarre-arkku+aukeaa.
https://et.wikipedia.org/w/index.php?title=Kasutaja_arutelu:Hoshanii&oldid=2348530
26.05.2019 21:11
2 / 3