SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
274
Kommenttia
1338
Kaunis maa.
Kuuntelin tuossa ehdotona suomen parasta A.A-luokan musisointia, joka olisi vieläkin parempaa mikäli ystäväni joka ei ol734Thaimaan kultainen sormus lentokapteenilla.
Muistui mieleeni yhden kertoneen tietämyksiä karaateista täällä Thaimaassa ja siitä muistuikin mieleeni kun Thaivaimoni1133Postilaatikko Chiang Maissa.
Otsikon asia mielipiteitä kirvoittanut, tosin enemmän kanat ja niiden hinnat, mutta myös kuka juhlii, koska juhlii ja mi433Senssulta muutama sana.
Aivan ensiksi pyydän anteeksi että uskaltaudun kirjoittamaan tänne saitille, mutta mikäli on vaarana finni klyyvarin pää133Thaimaalais-suomalainen käytösmalliesimerkki.
OMANAPANARSSU JA VIIMEINEN MOHIKAANI. Narsismin voi määritellä narsisti itse kuten suraavan sain lukea. Tyypillistä lai5133HARKITKAA BABLANNE RAKKAAT.
Olen lukuisia kertoja maininnut otsikon mukaisen ystävällisen ohjeeni vanhempana ja elämää kokeneempana teille rakkaat,1033PUOLIVALO-SENSEI.
Mukavaa luettavaa, että Pattaya aukeaa, en tiennytkään sen olevan suljettu. Chiang Mai ei ole ollut suljettu, Tuo niin833LENTÄMÄTÖN LENTELEE AINA EIKÄ TARVITSE LOISTOAUTOA 24/7.
Tilauksen johdosta. Veroasioista sen verran että meikäläinen makselee ainoastaan yhteisöveroa. Palkkaa en ole saanut vu433AA kokoontumisajot ja kokoontumisajat Pattayalla.
Lukiessani Tripla-aiheisesta juttusarjasta lauantaina yhden nauttivan kloonismurffina aiheestaan, päädyin nostamaan kiss2032Chiang Main makkaraa.
Pattayan palstamatkailijat on ravintola-alan asiantuntijoita niin juomien, kuin ruokienkin saralla ja rakas kloonini on3132Pattayan matkailupalstan tason korotus.
Herra 2010 meidän Pattayan matkailijoiden kaikkien puolesta pyydän Sinulta suuren palveluksen. Mene kamerasi kanssa siih1032Normaalia epänormaalia.
Moi moi kaikille tasapaksuisille eriarvoisesti kenenkään mahaa arvostelematta, itse kullakin olkoon thutong sixpäkki tai2132Sesonkia pukkaa.
Se on kirjoituksista päätellen meidän urospuolisella naisella ollut kiireistä viikkoa. Rapuhöpöhöpöhuuhaat vaiettu aihe032Perheen yhdistäminen.
Neidon 2010 sanoihin viitaten kaipuuta minua kohtaan ilmenee, jonka johdosta pienoisen otsikkoon viittavan infon myötä t231Moottoripyöräilyä.
Pattayan matkailukiinnostuneilla paljolti on tuota motoristikokemusta yhdenkin hoksaten kerran vahingossa miten laitetta3031Mitä matkavalokuvista katsotaan?
Tällä matkailupalstalla paljon on kinuttu matkailukuvia ja kun niitä aijauttaa, niin matkakuvien arvostelija astuu areen231Kirjeenvaihtoa Chiang Maihin.
Internet on paljon käytäntöjä muuttanut pullopostiajoista mm. siten että pullon sisällöstä voi nauttia kun nykypostia lä631Thaimaantietäjille kysymys.
Sallinette minun hieman keventää niin kireää kiihkoanne sinne junttilaan täältä thaimaasta oheisella kuva-aiheisella its1231Terveiset täältä Chiang Maista.
Otaksun, arvelen ja veikkaan, vaan en vetoa viitsi lyödä, mutta varmuudella totean ja olen oikeassa, että nyt on palstan031TERVEISET CHIANG MAISTA JUNTEILLE JUNTTILAAN.
Kiitän kovasti kilahtanutta joka on päätynyt nykyisellään ajattelemaan minua kertoen että hänellä ei ole mitään ajatelta331