Vapaa kuvaus

Aloituksia

274

Kommenttia

1338

1. Kaunis maa.

Kuuntelin tuossa ehdotona suomen parasta A.A-luokan musisointia, joka olisi vieläkin parempaa mikäli ystäväni joka ei ol
    Thaimaa
    7
    34
  2. Thaimaan kultainen sormus lentokapteenilla.

Muistui mieleeni yhden kertoneen tietämyksiä karaateista täällä Thaimaassa ja siitä muistuikin mieleeni kun Thaivaimoni
    Pattaya
    11
    33
  3. Postilaatikko Chiang Maissa.

Otsikon asia mielipiteitä kirvoittanut, tosin enemmän kanat ja niiden hinnat, mutta myös kuka juhlii, koska juhlii ja mi
    Pattaya
    4
    33
  4. Senssulta muutama sana.

Aivan ensiksi pyydän anteeksi että uskaltaudun kirjoittamaan tänne saitille, mutta mikäli on vaarana finni klyyvarin pää
    Pattaya
    1
    33
  5. Thaimaalais-suomalainen käytösmalliesimerkki.

OMANAPANARSSU JA VIIMEINEN MOHIKAANI. Narsismin voi määritellä narsisti itse kuten suraavan sain lukea. Tyypillistä lai
    Pattaya
    51
    33
  6. HARKITKAA BABLANNE RAKKAAT.

Olen lukuisia kertoja maininnut otsikon mukaisen ystävällisen ohjeeni vanhempana ja elämää kokeneempana teille rakkaat,
    Pattaya
    10
    33
  7. PUOLIVALO-SENSEI.

Mukavaa luettavaa, että Pattaya aukeaa, en tiennytkään sen olevan suljettu. Chiang Mai ei ole ollut suljettu, Tuo niin
    Thaimaa
    8
    33
  8. LENTÄMÄTÖN LENTELEE AINA EIKÄ TARVITSE LOISTOAUTOA 24/7.

Tilauksen johdosta. Veroasioista sen verran että meikäläinen makselee ainoastaan yhteisöveroa. Palkkaa en ole saanut vu
    Pattaya
    4
    33
  9. AA kokoontumisajot ja kokoontumisajat Pattayalla.

Lukiessani Tripla-aiheisesta juttusarjasta lauantaina yhden nauttivan kloonismurffina aiheestaan, päädyin nostamaan kiss
    Pattaya
    20
    32
  10. Chiang Main makkaraa.

Pattayan palstamatkailijat on ravintola-alan asiantuntijoita niin juomien, kuin ruokienkin saralla ja rakas kloonini on
    Pattaya
    31
    32
  11. Pattayan matkailupalstan tason korotus.

Herra 2010 meidän Pattayan matkailijoiden kaikkien puolesta pyydän Sinulta suuren palveluksen. Mene kamerasi kanssa siih
    Pattaya
    10
    32
  12. Normaalia epänormaalia.

Moi moi kaikille tasapaksuisille eriarvoisesti kenenkään mahaa arvostelematta, itse kullakin olkoon thutong sixpäkki tai
    Pattaya
    21
    32
  13. Sesonkia pukkaa.

Se on kirjoituksista päätellen meidän urospuolisella naisella ollut kiireistä viikkoa. Rapuhöpöhöpöhuuhaat vaiettu aihe
    Pattaya
    0
    32
  14. Perheen yhdistäminen.

Neidon 2010 sanoihin viitaten kaipuuta minua kohtaan ilmenee, jonka johdosta pienoisen otsikkoon viittavan infon myötä t
    Matkailu
    2
    31
  15. Moottoripyöräilyä.

Pattayan matkailukiinnostuneilla paljolti on tuota motoristikokemusta yhdenkin hoksaten kerran vahingossa miten laitetta
    Pattaya
    30
    31
  16. Mitä matkavalokuvista katsotaan?

Tällä matkailupalstalla paljon on kinuttu matkailukuvia ja kun niitä aijauttaa, niin matkakuvien arvostelija astuu areen
    Thaimaa
    2
    31
  17. Kirjeenvaihtoa Chiang Maihin.

Internet on paljon käytäntöjä muuttanut pullopostiajoista mm. siten että pullon sisällöstä voi nauttia kun nykypostia lä
    Pattaya
    6
    31
  18. Thaimaantietäjille kysymys.

Sallinette minun hieman keventää niin kireää kiihkoanne sinne junttilaan täältä thaimaasta oheisella kuva-aiheisella its
    Pattaya
    12
    31
  19. Terveiset täältä Chiang Maista.

Otaksun, arvelen ja veikkaan, vaan en vetoa viitsi lyödä, mutta varmuudella totean ja olen oikeassa, että nyt on palstan
    Pattaya
    0
    31
  20. TERVEISET CHIANG MAISTA JUNTEILLE JUNTTILAAN.

Kiitän kovasti kilahtanutta joka on päätynyt nykyisellään ajattelemaan minua kertoen että hänellä ei ole mitään ajatelta
    Pattaya
    3
    31