Vapaa kuvaus

Aloituksia

356

Kommenttia

1619

1. 200-400 opasta miehekkäällä.

Rakas Neitimme 2010 kertoi mitä on miehisyys ja viittasi kirjoituksessaan minuun, joten palaute sallittaneen. Hän kerto
    Pattaya
    22
    50
  2. Tennistä Chiang Maissa.

Tasoitus on kelpo mittari golfarin pelitaidon määrittämiseksi, eli golffarit tarvitsee keskenään tasoituksia, että tumpe
    Pattaya
    17
    50
  3. Uudenvuodenlupaus Chiang Maissa.

Hyvää alkanutta vuotta toivotan kaikille täältä Chiang Maista siiitäkin huolimatta että jo yksi rakas näytti tuossa oman
    Pattaya
    8
    49
  4. Napanarssun omakuva omasta mielestään.

Vaikka itse sen sanonkin niin olen aika reippaasti keskivertoa älykkäämpi. Minua pidetään mukavana, hauskana, kilttinä j
    Pattaya
    0
    49
  5. Jänskättää hurjasti täällä Chiang Maissa.

Autoharrastajia on monenlaisia ja aiheiden valokuvat sen mukaisia. Yksi tapa on se, että kuvissa on ihmisiä, jopa koira
    Pattaya
    11
    49
  6. Viiruksen johdosta piipahdus.

Hei. Kun nyt on ilmassa mahdollisuus, että matkat katkeaa ja on asioita hoidettavana, niin olen päättänyt, mikäli lento
    Pattaya
    30
    48
  7. Pääsiäiskortti täältä Chiang Maista.

Mennyt viikko on ollut niin ystävällisiä viestejä sisältävä, kuin vain rakas ja rakkaat kykenee, sekä paljon on kortteja
    Thaimaa
    86
    48
  8. Pistetäänpä tällainen aloitus.

Ei teitä kahta ole ja tietolähteenä palstapomoneiti joka kirjoittaa vain nimimerkillään. Hieman kun muistelee niin main
    Pattaya
    15
    48
  9. AA kokoontumisajot ja kokoontumisajat Pattayalla.

Lukiessani Tripla-aiheisesta juttusarjasta lauantaina yhden nauttivan kloonismurffina aiheestaan, päädyin nostamaan kiss
    Pattaya
    20
    47
  10. Thaikeittiö.

Paljon on ilmennyt ravintola-asiantuntijoita olevan nokka Pattayan suuntaan kaikkinaisine tietoineen, joten ohessa ravin
    Pattaya
    23
    47
  11. Suomalaisia nakkeja uutena vuotena Pattayalla.

Tuon otsikon ruokailun perunasalaatteineen muistanee Neidin juhlissa olleet ja siitä muistuikin mieleeni, että suomalais
    Pattaya
    31
    47
  12. Kassat ei laula ravintoloissa.

Katsokaas kun nyt on hieman sellainen tilanne, että hieman rauhallisempaa niin jos sallinette niin kysäisen Kläpiltä jok
    Thaimaa
    46
    47
  13. Apua kaivattaisiin täällä Thaimaassa.

Täällä Thaimaassa on mijoonia ihmisiä apua vailla ja konkarit keskittyy mopoihin ja odottaa koska baarit aukeaa ja suihk
    Pattaya
    4
    47
  14. TIETOA JUHLASTA SONGKRAN SINNE SUOMEEN TÄÄLTÄ THAIMAASTA.

Hei Rakkaat Thaimaan ystävät, varsinkin Pattayan rakkaat sinne Suomeen. En ole aiemmin kantaa ottanut aiheeseen Songkra
    Pattaya
    33
    47
  15. POHJOISEN MIESTÄ EI OLE OLEMASSAKAAN.

Vuosilukuhenkilö se on sitten sen verran kimurantti tyyppi, että kuten olen sanonut, en ihmettele ulkoruokintakohtaloaan
    Pattaya
    13
    47
  16. Muistin virkistämiseksi viirustsunami.

Omikron leviää nyt niin nopeasti, että iso osa väestöstä tulee kohtamaan viruksen sillä rokotussuojalla, jonka tähän m
    Pattaya
    13
    47
  17. HURJAN HAUSKAA HUUMEBABLAA.

Se on tuo meidän Neidon jutut vähäsen niinkuin silleen ja tälleen sekä yleisimmin huuhaa haaveilluusiota, katsokaas kun
    Pattaya
    12
    47
  18. KIRJOITETUIN AIHE ... SENSEI ... !!!

Olen lukuisia kertoja kiittänyt a-pesun kohdettani hänen alituiseen edelleen jatkaen ja nopealla katsauksella tämänkin p
    Pattaya
    13
    46
  19. Tötterötukan tarinoita Pattayan Savosta.

Se on nyt sitten alkanut uusi aikakausi Pattayn massamatkailun tiimoilta Neitosen tottakai löytäen kloonirivistöstään va
    Pattaya
    6
    46
  20. MYRSKYN VAIKUTUS ILMANLAATUUN.

Minulle on palstalla Neiti Urosnaaras Anokiukkuna lähettänyt alla olevan viestin Pattayan Savon Eedenistään tänne Chiang
    Pattaya
    19
    46