Vapaa kuvaus

Aloituksia

274

Kommenttia

1338

1. PATTAYANMATKAILUN TOSIASIALLINEN LUONNE.

Thaimaan matkailu on pitkäjänteistä toimintaa ja ylitse muiden etenkin on Pattayan matkailu, sen oikeaoppinen harrastami
    Pattaya
    18
    24
  2. Kaveria ei jätetä.

Ai niin ensin tietysti toivotan hyvää huomenta sinne kaamokseen ja sitten itse otsikon aiheesseen. Sanontahan kuuluu ett
    Pattaya
    24
    24
  3. Palkintopokaali Chiang Maissa.

Isänpäivää viettäessämme yksi rakas päätyi palstalla muistamaan minun isääni, kiitos siitä ja se aiheuttikin minulle ene
    Matkakohteet
    12
    24
  4. Ruusuntuoksuinen vaaleanpunainen Thaimaa ja Pattaya.

Se on kuulkaas ystävät kalliit sellainen tämä Thaimaan reaalimaailma, että Pattayan asiakkaan satunnaisotoksella keskust
    Pattaya
    32
    24
  5. Paljon nappuloita sarvissa.

Se on sitten sellainen juttu, että tuota asiakaskuntaamme, jota tietäväisten mukaan ei ole edustettuna täällä Thaimaassa
    Pattaya
    13
    23
  6. Napanarssun omakuva omasta mielestään.

Vaikka itse sen sanonkin niin olen aika reippaasti keskivertoa älykkäämpi. Minua pidetään mukavana, hauskana, kilttinä j
    Pattaya
    0
    23
  7. Vappupäivän matkailumiete Chiang Maista.

Sallittaneen vaikkakin soraäänin arvelen pieni mielenkohotus täältä Cjiang Maista sinne .... sanoisinko ...... en kuiten
    Pattaya
    14
    22
  8. Kansainvälisen filmausryhmän matkailut.

Olen ollut havaitsevinani rakkaiden ryhmään kuuluvan vallan sisäpiiriläinen joten ajattelin vähäisen tuota puheenaihetta
    Aasia
    1
    22
  9. Thaimaalainen pihvi.

Otsikon herkku luonnollisesti on kaikkien mieleen, vaikka uunilohikin jota silakkalaatikoksi matkailematon kutsuu, on hy
    Pattaya
    27
    22
  10. HAUSKAA.....

Täällä meillä Chiang Maissa vietetään leppoisaa lauantai-iltaa ryhmän lapsia leikkien uima-altaassa äitien hääräten omia
    Pattaya
    2
    22
  11. SENSSU tarkentaa Senssulle tarkennusta.

Otsikon asiassa kohteliaimmin päädyin tapani vastaisesti antamaan kommenttini, mutta kun lukaisin junttilan aamun ensimm
    Pattaya
    7
    21
  12. Huvittava matkailunäkökanta.

Luin seuraavan näkemyksen Pattayaa kohtaan: "Pattayalla ökyveneen omistaminen saattaisi houkutella rosvoryökäleen paika
    Pattaya
    51
    21
  13. Pattayalainen Vetolujuus.

Tällä palstalla opiskellessa tietäväisempien opastuksia, niin tietämys karttuu enemmän kuin yliopiston luennoilla. Veto
    Pattaya
    9
    21
  14. Huvilakausi Thaimaassa.

Suomen suvi on lyhykäinen huviloiden omistajien tuon vuodenajan käyttäen mahdollisimman tehokkaasti asialle omistautunei
    Thaimaa
    2
    21
  15. Moottoripyöräilyä vappuna Chiang Maissa.

Terveiset täältä Chiang Maista kaikille motoristeille, varsinkin heille joilla paljonnappuloita sarvissa. Vaimo tuossa o
    Pattaya
    10
    21
  16. Lempeä ja lämpöä.

Pattayan palstamatkailijat elävät kovia aikoja, koittavat kukin tavallaan selviytyä otsikon molempien aiheiden puutoksis
    Pattaya
    3
    21
  17. Kätevällä täällä Thaimaassa.

Moni rakas palstalla on kätevä ja kätevällään asioi kun aika jälleen Pattayan. Puheena vänkät näemmä nyt pöydällä puheli
    Pattaya
    4
    21
  18. Kiukkuista palstamatkailua.

Varsin aktiivinen päivä huomaan. Uutta viirusta vähätellään, mutta niinhän aikanaankin. Viiruksen löytäjä yhtä viisas ku
    Pattaya
    0
    21
  19. Kysymys Pattayalla matkaileville.

Koska baarielämä olennainen osa Pattayalla matkaileville mm. istuskellen juoden kahvia terdellä katsellen ihmisvilinää,
    Pattaya
    70
    20
  20. Pattayanmatkailun puutosforkka.

Näin internetaikakautena kun voi tuntemuksiansa matkailua aasinsiltana käyttäen kirjoitella matkailuaiheiselle palstalle
    Pattaya
    0
    20