Vapaa kuvaus

Aloituksia

389

Kommenttia

1743

1. Chiang Main sihteerin palaute.

“Se sinun sihteeripersoonasi voisi lopultakin lopettaa sen jankuttamisen Thaimaassa asumisestaan. Ensinnäkään hän ei asu
    Pattaya
    0
    85
  2. Thaikotikeitttiön aamupäiväpala.

Paljon on Pattayan palstamatkailijat valveutuneet arvostamaan Thaimaassa valmistettuja ruokalajeja ottaen kantaa siitä l
    Pattaya
    32
    84
  3. Moottoripyörä / moottoripyöräilyharrastus.

Toiset ovat kovasti täältä thaimaansuunnalta kantaaottavia suomen politiikkaan ja historiaankin, mutta on olemassa muita
    Pattaya
    8
    84
  4. Kuksa Puksu ja dejavuu.

Se on näemmä sitten taasen Pippelispeukaloinen 2010 jolla samat sanat kuin klooneillaan, lopettanut palsta-asioinnin.
    Pattaya
    11
    84
  5. Joulunaikaa täällä Thaimaassa.

Se on sitten taasen koittanut tämä joulunajan suomalaisten tänne Thaimaahan tuloaika, mutta näyttänee enemmälti harjoitt
    Pattaya
    25
    83
  6. Tennistä Chiang Maissa.

Tasoitus on kelpo mittari golfarin pelitaidon määrittämiseksi, eli golffarit tarvitsee keskenään tasoituksia, että tumpe
    Pattaya
    17
    83
  7. Normaalia epänormaalia.

Moi moi kaikille tasapaksuisille eriarvoisesti kenenkään mahaa arvostelematta, itse kullakin olkoon thutong sixpäkki tai
    Pattaya
    21
    82
  8. POHJOISEN MIESTÄ EI OLE OLEMASSAKAAN.

Vuosilukuhenkilö se on sitten sen verran kimurantti tyyppi, että kuten olen sanonut, en ihmettele ulkoruokintakohtaloaan
    Pattaya
    13
    82
  9. Hauska matkailuviikko ollut Pattayan Savossa.

Mitä mahtanee alkanut viikko tuoda tullessaan dejavuu, mutta pienet muistelot menneeseen viikkoon. Ravintolatietämys on
    Thaimaa
    4
    81
  10. Kameran käyttöä Chiang Maissa.

Kamera on oiva väline täällä Thaimaassa monessa asiassa. Erityisen hyvä on hankkia muutaman kympin kamera Harrikan sarve
    Thaimaa
    29
    80
  11. Nakluan 2010 se siinä piipityspärränny.

Thaimaa ja väkivalta Nakluan-VM 11.9.2017 22:07 Tämä tarina on tosi. Pikku-ukkoja, homoja ja nyhveröitä se saattaa harm
    Pattaya
    2
    80
  12. Pattayan rakas kärkikastissa.

"Kärkipään mies" tarkoittaa henkilöä (miestä), joka kuuluu oman alansa, joukkueensa tai sarjansa parhaimmistoon, eli on
    Pattaya
    2
    79
  13. VIIKON PARAS.

Rehellisenä miehenä minulla ei ole mitään hävettävää eikä salattavaa.
    Aasia
    22
    79
  14. EI RIEMULLA NYT RAJAA TÄÄLLÄ CHIANG MAISSA.

Rakasklaanin hernenenäjaoston kloonien yksinoikeusvittuilijoiden sekasukupuolinen puheenjohtajisto 2010 yhtyen Aasiin he
    Thaimaa
    13
    79
  15. Lumituiskuinen vappu Pattayan Savossa.

Rakas etsii gaarderoobista valkoisen kellastuneen lippalakkinsa ja lähtee perheensä kanssa parhaimpiinsa pukeutuneena nä
    Pattaya
    2
    79
  16. Uskontoa, uskomuksia, mielipiteitä, elämäntapoja.

Täällä thaimaassa viitaten otsikkoon thaimaalaisilla on omat näkemyksensä, eikä ne koskaan kohtaa suomalaisen vastaavia.
    Thaimaa
    6
    78
  17. Musiikkia Chiang Maissa.

Vietimme rauhaisaa perheiltaa täällä Thaimaan Chiang Maissa kun raitilta alkoi kuulumaan laatupyörien niin kaunista äänt
    Pattaya
    14
    78
  18. TUISKUTTAA.

Ikikiukku voi jättää väliin joka välissä naamailunsa minulle tiedolla, että minua vain huvittaa huomata, että bimbolla e
    Pattaya
    4
    78
  19. Belörffi latas viisaimman viisauden.

Aito thaimaa ei ole Pattayalla. Kun turre tahtoo matkallaan kokea aitoa thaimaata, niin kohde ei ole Pattaya. Mikä se
    Pattaya
    5
    78
  20. Ensimmäistä kertaa elämässä kotona, ikä päälle 50v.

Alla olevaan tilauksen johdosta kommenttini: Ei lasi viiniä, vaan 10v sbugeilu ja tarve edelleenkin ilmoittaa hileviski
    Pattaya
    10
    77