SENSSU

Aloituksia
356
Kommenttia
1619
200-400 opasta miehekkäällä.
Rakas Neitimme 2010 kertoi mitä on miehisyys ja viittasi kirjoituksessaan minuun, joten palaute sallittaneen. Hän kerto2250Tennistä Chiang Maissa.
Tasoitus on kelpo mittari golfarin pelitaidon määrittämiseksi, eli golffarit tarvitsee keskenään tasoituksia, että tumpe1750Uudenvuodenlupaus Chiang Maissa.
Hyvää alkanutta vuotta toivotan kaikille täältä Chiang Maista siiitäkin huolimatta että jo yksi rakas näytti tuossa oman849Napanarssun omakuva omasta mielestään.
Vaikka itse sen sanonkin niin olen aika reippaasti keskivertoa älykkäämpi. Minua pidetään mukavana, hauskana, kilttinä j049Jänskättää hurjasti täällä Chiang Maissa.
Autoharrastajia on monenlaisia ja aiheiden valokuvat sen mukaisia. Yksi tapa on se, että kuvissa on ihmisiä, jopa koira1149Viiruksen johdosta piipahdus.
Hei. Kun nyt on ilmassa mahdollisuus, että matkat katkeaa ja on asioita hoidettavana, niin olen päättänyt, mikäli lento3048Pääsiäiskortti täältä Chiang Maista.
Mennyt viikko on ollut niin ystävällisiä viestejä sisältävä, kuin vain rakas ja rakkaat kykenee, sekä paljon on kortteja8648Pistetäänpä tällainen aloitus.
Ei teitä kahta ole ja tietolähteenä palstapomoneiti joka kirjoittaa vain nimimerkillään. Hieman kun muistelee niin main1548AA kokoontumisajot ja kokoontumisajat Pattayalla.
Lukiessani Tripla-aiheisesta juttusarjasta lauantaina yhden nauttivan kloonismurffina aiheestaan, päädyin nostamaan kiss2047Thaikeittiö.
Paljon on ilmennyt ravintola-asiantuntijoita olevan nokka Pattayan suuntaan kaikkinaisine tietoineen, joten ohessa ravin2347Suomalaisia nakkeja uutena vuotena Pattayalla.
Tuon otsikon ruokailun perunasalaatteineen muistanee Neidin juhlissa olleet ja siitä muistuikin mieleeni, että suomalais3147Kassat ei laula ravintoloissa.
Katsokaas kun nyt on hieman sellainen tilanne, että hieman rauhallisempaa niin jos sallinette niin kysäisen Kläpiltä jok4647Apua kaivattaisiin täällä Thaimaassa.
Täällä Thaimaassa on mijoonia ihmisiä apua vailla ja konkarit keskittyy mopoihin ja odottaa koska baarit aukeaa ja suihk447TIETOA JUHLASTA SONGKRAN SINNE SUOMEEN TÄÄLTÄ THAIMAASTA.
Hei Rakkaat Thaimaan ystävät, varsinkin Pattayan rakkaat sinne Suomeen. En ole aiemmin kantaa ottanut aiheeseen Songkra3347POHJOISEN MIESTÄ EI OLE OLEMASSAKAAN.
Vuosilukuhenkilö se on sitten sen verran kimurantti tyyppi, että kuten olen sanonut, en ihmettele ulkoruokintakohtaloaan1347Muistin virkistämiseksi viirustsunami.
Omikron leviää nyt niin nopeasti, että iso osa väestöstä tulee kohtamaan viruksen sillä rokotussuojalla, jonka tähän m1347HURJAN HAUSKAA HUUMEBABLAA.
Se on tuo meidän Neidon jutut vähäsen niinkuin silleen ja tälleen sekä yleisimmin huuhaa haaveilluusiota, katsokaas kun1247KIRJOITETUIN AIHE ... SENSEI ... !!!
Olen lukuisia kertoja kiittänyt a-pesun kohdettani hänen alituiseen edelleen jatkaen ja nopealla katsauksella tämänkin p1346Tötterötukan tarinoita Pattayan Savosta.
Se on nyt sitten alkanut uusi aikakausi Pattayn massamatkailun tiimoilta Neitosen tottakai löytäen kloonirivistöstään va646MYRSKYN VAIKUTUS ILMANLAATUUN.
Minulle on palstalla Neiti Urosnaaras Anokiukkuna lähettänyt alla olevan viestin Pattayan Savon Eedenistään tänne Chiang1946