SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
274
Kommenttia
1338
PATTAYANMATKAILUN TOSIASIALLINEN LUONNE.
Thaimaan matkailu on pitkäjänteistä toimintaa ja ylitse muiden etenkin on Pattayan matkailu, sen oikeaoppinen harrastami1824Kaveria ei jätetä.
Ai niin ensin tietysti toivotan hyvää huomenta sinne kaamokseen ja sitten itse otsikon aiheesseen. Sanontahan kuuluu ett2424Palkintopokaali Chiang Maissa.
Isänpäivää viettäessämme yksi rakas päätyi palstalla muistamaan minun isääni, kiitos siitä ja se aiheuttikin minulle ene1224Ruusuntuoksuinen vaaleanpunainen Thaimaa ja Pattaya.
Se on kuulkaas ystävät kalliit sellainen tämä Thaimaan reaalimaailma, että Pattayan asiakkaan satunnaisotoksella keskust3224Paljon nappuloita sarvissa.
Se on sitten sellainen juttu, että tuota asiakaskuntaamme, jota tietäväisten mukaan ei ole edustettuna täällä Thaimaassa1323Napanarssun omakuva omasta mielestään.
Vaikka itse sen sanonkin niin olen aika reippaasti keskivertoa älykkäämpi. Minua pidetään mukavana, hauskana, kilttinä j023Vappupäivän matkailumiete Chiang Maista.
Sallittaneen vaikkakin soraäänin arvelen pieni mielenkohotus täältä Cjiang Maista sinne .... sanoisinko ...... en kuiten1422Kansainvälisen filmausryhmän matkailut.
Olen ollut havaitsevinani rakkaiden ryhmään kuuluvan vallan sisäpiiriläinen joten ajattelin vähäisen tuota puheenaihetta122Thaimaalainen pihvi.
Otsikon herkku luonnollisesti on kaikkien mieleen, vaikka uunilohikin jota silakkalaatikoksi matkailematon kutsuu, on hy2722HAUSKAA.....
Täällä meillä Chiang Maissa vietetään leppoisaa lauantai-iltaa ryhmän lapsia leikkien uima-altaassa äitien hääräten omia222SENSSU tarkentaa Senssulle tarkennusta.
Otsikon asiassa kohteliaimmin päädyin tapani vastaisesti antamaan kommenttini, mutta kun lukaisin junttilan aamun ensimm721Huvittava matkailunäkökanta.
Luin seuraavan näkemyksen Pattayaa kohtaan: "Pattayalla ökyveneen omistaminen saattaisi houkutella rosvoryökäleen paika5121Pattayalainen Vetolujuus.
Tällä palstalla opiskellessa tietäväisempien opastuksia, niin tietämys karttuu enemmän kuin yliopiston luennoilla. Veto921Huvilakausi Thaimaassa.
Suomen suvi on lyhykäinen huviloiden omistajien tuon vuodenajan käyttäen mahdollisimman tehokkaasti asialle omistautunei221Moottoripyöräilyä vappuna Chiang Maissa.
Terveiset täältä Chiang Maista kaikille motoristeille, varsinkin heille joilla paljonnappuloita sarvissa. Vaimo tuossa o1021Lempeä ja lämpöä.
Pattayan palstamatkailijat elävät kovia aikoja, koittavat kukin tavallaan selviytyä otsikon molempien aiheiden puutoksis321Kätevällä täällä Thaimaassa.
Moni rakas palstalla on kätevä ja kätevällään asioi kun aika jälleen Pattayan. Puheena vänkät näemmä nyt pöydällä puheli421Kiukkuista palstamatkailua.
Varsin aktiivinen päivä huomaan. Uutta viirusta vähätellään, mutta niinhän aikanaankin. Viiruksen löytäjä yhtä viisas ku021Kysymys Pattayalla matkaileville.
Koska baarielämä olennainen osa Pattayalla matkaileville mm. istuskellen juoden kahvia terdellä katsellen ihmisvilinää,7020Pattayanmatkailun puutosforkka.
Näin internetaikakautena kun voi tuntemuksiansa matkailua aasinsiltana käyttäen kirjoitella matkailuaiheiselle palstalle020