SENSSU

Aloituksia
372
Kommenttia
1696
Joulunaikaa täällä Thaimaassa.
Se on sitten taasen koittanut tämä joulunajan suomalaisten tänne Thaimaahan tuloaika, mutta näyttänee enemmälti harjoitt2547Kaunis maa.
Kuuntelin tuossa ehdotona suomen parasta A.A-luokan musisointia, joka olisi vieläkin parempaa mikäli ystäväni joka ei ol747Miksi Joku matkailee jossakin?
Entä miksi Joku asuu jossain? Joku on hyvin yleinen nimi tällä palstalla, mutta minulle ei ole selvinnyt hänen matkailu346Mielenkiintoinen matkailukiinnostus Pattayan Savossa.
Vilkaisun jälkeen tänne Thaimaahan piipahdushaluisten mielenkiintoja katsahtaen huomaan nasullamme olevan herne nokassaa546Ajoneuvo hammaslääkärillä täällä Chiang Maissa.
Kiitän runsaasta osanotosta laajan Pattayan rakkaiden ryhmän (1) mietteistä minua kohtaan (a-pesu) päivittäin, joten koh2346VIIRUSTSUNAMI TÄÄLLÄ THAIMAASSA.
Aikanaan kerroin tällä palstalla tulevan konkurssitsunami. Neidon vastine aiheeseen oli että parempi panna pillit pussii1746KIERROSLUKUKIIHOTTAJA PATTAYAN SAVOSSA.
Ystävämme vahingossa hoksannut, miten moottoripyörää ohjataan on hoksannut itselleen tärkeimmän mootoripyörän ominaisuud646KovanaamaNeidin juhannuskarkelot.
Neitonen viikkotolkulla turva-aikuisineen pääpättänyt tänne Chiang Maihin suomalaista juhannustaan viettämään. Turva-aik646TERVEISET CHIANG MAISTA JUNTEILLE JUNTTILAAN.
Kiitän kovasti kilahtanutta joka on päätynyt nykyisellään ajattelemaan minua kertoen että hänellä ei ole mitään ajatelta346KUKSAtietoutta Kuksasta joka arvonsa johdosta kirjoitetaan ISOLLA KOOLLA.
Väitän ja varmuudella olen oikeassa, että puheena oleva Kuksa on saanut aikaiseksi enemmän mielihyvää, mielipahaa ja var2446Thaimaalais-suomalainen käytösmalliesimerkki.
OMANAPANARSSU JA VIIMEINEN MOHIKAANI. Narsismin voi määritellä narsisti itse kuten suraavan sain lukea. Tyypillistä lai5146Surkuhupaisaa.
En oikein tiedä mitä otsikon sana merkitsee, mutta olen sen jossain yhteydessä havainnut käytettävän. Nyt kun Neiti noll646Sesonkia pukkaa.
Se on kirjoituksista päätellen meidän urospuolisella naisella ollut kiireistä viikkoa. Rapuhöpöhöpöhuuhaat vaiettu aihe046Mielenkiintona alkoholi Savolaiseen irvailutapaan.
Se on sitten taasen Neitimme 2010 päässyt palstallaan lempiaiheeseensa alkoholiin kaikkine aiheeseen liityvine näkökanto446Pattayalainen päätelmä.
Ystävämme työpäällikkö kysyi Mistä päättelet toisten kiinnostukset ja niiden puutteet, johon täytynee omalla aloituksell245Autoilua Chiang Maissa.
Moni täällä Thaimaassa matkaa taittaa autolla, yksi ajelee vanhalla Fokuksen romulla lahden ympäri, toinen valokuvaa maa3545Kirjeenvaihtoa Chiang Maihin.
Internet on paljon käytäntöjä muuttanut pullopostiajoista mm. siten että pullon sisällöstä voi nauttia kun nykypostia lä645Tarina reaalitodellisuudesta täältä Chiang Maista.
Kohteliaisuudesta kiitän saamastani huomiosta ja seuraavassa hieman otsikon aihetta. Kerron Teille hyvät rakkaat tarina1945Kameran käyttöä Chiang Maissa.
Kamera on oiva väline täällä Thaimaassa monessa asiassa. Erityisen hyvä on hankkia muutaman kympin kamera Harrikan sarve744Pattayanmatkailun puutosforkka.
Näin internetaikakautena kun voi tuntemuksiansa matkailua aasinsiltana käyttäen kirjoitella matkailuaiheiselle palstalle044