Vapaa kuvaus

Aloituksia

374

Kommenttia

1700

1. Pattayan matkailupalstan tason korotus.

Herra 2010 meidän Pattayan matkailijoiden kaikkien puolesta pyydän Sinulta suuren palveluksen. Mene kamerasi kanssa siih
    Pattaya
    10
    50
  2. Sydämelliset terveiset sinne Suomeen täältä Chiang Maista.

Hei Teille kaikille matkailuun kynnelle kykeneville ja mukavaa kotimaan matkailua toivotan ensinnäkin motoristeille Neit
    Aasia
    0
    50
  3. Aamu Thaimaassa.

Täällä Phuketissa aamut rauhaisia, tänään meri tyyni. Heräsin tuossa useita tunteja aiemmin ja päätin keittää aamukahvit
    Pattaya
    36
    50
  4. Kaunis maa.

Kuuntelin tuossa ehdotona suomen parasta A.A-luokan musisointia, joka olisi vieläkin parempaa mikäli ystäväni joka ei ol
    Thaimaa
    7
    50
  5. Thaimaalais-suomalainen käytösmalliesimerkki.

OMANAPANARSSU JA VIIMEINEN MOHIKAANI. Narsismin voi määritellä narsisti itse kuten suraavan sain lukea. Tyypillistä lai
    Pattaya
    51
    50
  6. NEITI JULIUS CESARILLE LUOTTOKELPOISUUDESTA JA KUNNIOITUKSESTA.

Havaita saattaa kun rakkaan kirjoituksia lukee, että sanoisinko .... no sanon ..... hieman rönsyilee laidasta laitaan ja
    Pattaya
    7
    50
  7. Sesonkia pukkaa.

Se on kirjoituksista päätellen meidän urospuolisella naisella ollut kiireistä viikkoa. Rapuhöpöhöpöhuuhaat vaiettu aihe
    Pattaya
    0
    50
  8. Mielenkiintona alkoholi Savolaiseen irvailutapaan.

Se on sitten taasen Neitimme 2010 päässyt palstallaan lempiaiheeseensa alkoholiin kaikkine aiheeseen liityvine näkökanto
    Pattaya
    4
    50
  9. Postilaatikko Chiang Maissa.

Otsikon asia mielipiteitä kirvoittanut, tosin enemmän kanat ja niiden hinnat, mutta myös kuka juhlii, koska juhlii ja mi
    Pattaya
    4
    49
  10. Thaimaantietäjille kysymys.

Sallinette minun hieman keventää niin kireää kiihkoanne sinne junttilaan täältä thaimaasta oheisella kuva-aiheisella its
    Pattaya
    12
    49
  11. Ajoneuvo hammaslääkärillä täällä Chiang Maissa.

Kiitän runsaasta osanotosta laajan Pattayan rakkaiden ryhmän (1) mietteistä minua kohtaan (a-pesu) päivittäin, joten koh
    Pattaya
    23
    49
  12. KIERROSLUKUKIIHOTTAJA PATTAYAN SAVOSSA.

Ystävämme vahingossa hoksannut, miten moottoripyörää ohjataan on hoksannut itselleen tärkeimmän mootoripyörän ominaisuud
    Pattaya
    6
    49
  13. KUKSAtietoutta Kuksasta joka arvonsa johdosta kirjoitetaan ISOLLA KOOLLA.

Väitän ja varmuudella olen oikeassa, että puheena oleva Kuksa on saanut aikaiseksi enemmän mielihyvää, mielipahaa ja var
    Thaimaa
    24
    49
  14. Pattayalta Hua Hiniin.

Paljon rakkaat kiinnostuneita Hua Hinistä yhden Neidin urheiluleireillen, toisen Aasin ajaen pelipaikalle jollain fokuks
    Pattaya
    17
    48
  15. Vappuhauskaa Chiang Maissa.

Näin pienen juhlanpoikasen aattona tässä Chiang Main altaamme reunalla meidän perheen kesken ajattelin hieman hauskuutta
    Aasia
    83
    48
  16. Miksi Joku matkailee jossakin?

Entä miksi Joku asuu jossain? Joku on hyvin yleinen nimi tällä palstalla, mutta minulle ei ole selvinnyt hänen matkailu
    Pattaya
    3
    48
  17. VIIRUSTSUNAMI TÄÄLLÄ THAIMAASSA.

Aikanaan kerroin tällä palstalla tulevan konkurssitsunami. Neidon vastine aiheeseen oli että parempi panna pillit pussii
    Pattaya
    17
    48
  18. KovanaamaNeidin juhannuskarkelot.

Neitonen viikkotolkulla turva-aikuisineen pääpättänyt tänne Chiang Maihin suomalaista juhannustaan viettämään. Turva-aik
    Pattaya
    6
    48
  19. TERVEISET CHIANG MAISTA JUNTEILLE JUNTTILAAN.

Kiitän kovasti kilahtanutta joka on päätynyt nykyisellään ajattelemaan minua kertoen että hänellä ei ole mitään ajatelta
    Pattaya
    3
    48
  20. SANOISINKO.....NO SANON.

Voi hyvänen aika sentään taasen, mitä tuokaan tuleva kaamos Junttilassa tullessaan Junteille?
    Pattaya
    6
    48