Vapaa kuvaus

Aloituksia

372

Kommenttia

1696

1. Joulunaikaa täällä Thaimaassa.

Se on sitten taasen koittanut tämä joulunajan suomalaisten tänne Thaimaahan tuloaika, mutta näyttänee enemmälti harjoitt
    Pattaya
    25
    47
  2. Kaunis maa.

Kuuntelin tuossa ehdotona suomen parasta A.A-luokan musisointia, joka olisi vieläkin parempaa mikäli ystäväni joka ei ol
    Thaimaa
    7
    47
  3. Miksi Joku matkailee jossakin?

Entä miksi Joku asuu jossain? Joku on hyvin yleinen nimi tällä palstalla, mutta minulle ei ole selvinnyt hänen matkailu
    Pattaya
    3
    46
  4. Mielenkiintoinen matkailukiinnostus Pattayan Savossa.

Vilkaisun jälkeen tänne Thaimaahan piipahdushaluisten mielenkiintoja katsahtaen huomaan nasullamme olevan herne nokassaa
    Pattaya
    5
    46
  5. Ajoneuvo hammaslääkärillä täällä Chiang Maissa.

Kiitän runsaasta osanotosta laajan Pattayan rakkaiden ryhmän (1) mietteistä minua kohtaan (a-pesu) päivittäin, joten koh
    Pattaya
    23
    46
  6. VIIRUSTSUNAMI TÄÄLLÄ THAIMAASSA.

Aikanaan kerroin tällä palstalla tulevan konkurssitsunami. Neidon vastine aiheeseen oli että parempi panna pillit pussii
    Pattaya
    17
    46
  7. KIERROSLUKUKIIHOTTAJA PATTAYAN SAVOSSA.

Ystävämme vahingossa hoksannut, miten moottoripyörää ohjataan on hoksannut itselleen tärkeimmän mootoripyörän ominaisuud
    Pattaya
    6
    46
  8. KovanaamaNeidin juhannuskarkelot.

Neitonen viikkotolkulla turva-aikuisineen pääpättänyt tänne Chiang Maihin suomalaista juhannustaan viettämään. Turva-aik
    Pattaya
    6
    46
  9. TERVEISET CHIANG MAISTA JUNTEILLE JUNTTILAAN.

Kiitän kovasti kilahtanutta joka on päätynyt nykyisellään ajattelemaan minua kertoen että hänellä ei ole mitään ajatelta
    Pattaya
    3
    46
  10. KUKSAtietoutta Kuksasta joka arvonsa johdosta kirjoitetaan ISOLLA KOOLLA.

Väitän ja varmuudella olen oikeassa, että puheena oleva Kuksa on saanut aikaiseksi enemmän mielihyvää, mielipahaa ja var
    Thaimaa
    24
    46
  11. Thaimaalais-suomalainen käytösmalliesimerkki.

OMANAPANARSSU JA VIIMEINEN MOHIKAANI. Narsismin voi määritellä narsisti itse kuten suraavan sain lukea. Tyypillistä lai
    Pattaya
    51
    46
  12. Surkuhupaisaa.

En oikein tiedä mitä otsikon sana merkitsee, mutta olen sen jossain yhteydessä havainnut käytettävän. Nyt kun Neiti noll
    Thaimaa
    6
    46
  13. Sesonkia pukkaa.

Se on kirjoituksista päätellen meidän urospuolisella naisella ollut kiireistä viikkoa. Rapuhöpöhöpöhuuhaat vaiettu aihe
    Pattaya
    0
    46
  14. Mielenkiintona alkoholi Savolaiseen irvailutapaan.

Se on sitten taasen Neitimme 2010 päässyt palstallaan lempiaiheeseensa alkoholiin kaikkine aiheeseen liityvine näkökanto
    Pattaya
    4
    46
  15. Pattayalainen päätelmä.

Ystävämme työpäällikkö kysyi Mistä päättelet toisten kiinnostukset ja niiden puutteet, johon täytynee omalla aloituksell
    Pattaya
    2
    45
  16. Autoilua Chiang Maissa.

Moni täällä Thaimaassa matkaa taittaa autolla, yksi ajelee vanhalla Fokuksen romulla lahden ympäri, toinen valokuvaa maa
    Pattaya
    35
    45
  17. Kirjeenvaihtoa Chiang Maihin.

Internet on paljon käytäntöjä muuttanut pullopostiajoista mm. siten että pullon sisällöstä voi nauttia kun nykypostia lä
    Pattaya
    6
    45
  18. Tarina reaalitodellisuudesta täältä Chiang Maista.

Kohteliaisuudesta kiitän saamastani huomiosta ja seuraavassa hieman otsikon aihetta. Kerron Teille hyvät rakkaat tarina
    Thaimaa
    19
    45
  19. Kameran käyttöä Chiang Maissa.

Kamera on oiva väline täällä Thaimaassa monessa asiassa. Erityisen hyvä on hankkia muutaman kympin kamera Harrikan sarve
    Thaimaa
    7
    44
  20. Pattayanmatkailun puutosforkka.

Näin internetaikakautena kun voi tuntemuksiansa matkailua aasinsiltana käyttäen kirjoitella matkailuaiheiselle palstalle
    Pattaya
    0
    44