Vapaa kuvaus

Aloituksia

356

Kommenttia

1619

1. Parasta ennen päiväys matkailuvalokuvissa.

Ihmetystä hieman aiheuttaa otsikon aihe, että joku jotain kuitteja käynneistään ja vyöostoksistaan lukaisee niiden ollen
    Pattaya
    28
    38
  2. Kaikkien isukkien päivä.

Se sitten pukkas otsikon päivää tänään ja meitin kitaran muotoinen hoiti perinteiset kyseiseen päivään liittyvät aamutoi
    Pattaya
    8
    38
  3. Napanarssun omakuva omasta mielestään.

Vaikka itse sen sanonkin niin olen aika reippaasti keskivertoa älykkäämpi. Minua pidetään mukavana, hauskana, kilttinä j
    Pattaya
    0
    38
  4. SANOISINKO.....NO SANON.

Voi hyvänen aika sentään taasen, mitä tuokaan tuleva kaamos Junttilassa tullessaan Junteille?
    Pattaya
    6
    38
  5. Pattayalainen päätelmä.

Ystävämme työpäällikkö kysyi Mistä päättelet toisten kiinnostukset ja niiden puutteet, johon täytynee omalla aloituksell
    Pattaya
    2
    37
  6. Autoilua Chiang Maissa.

Moni täällä Thaimaassa matkaa taittaa autolla, yksi ajelee vanhalla Fokuksen romulla lahden ympäri, toinen valokuvaa maa
    Pattaya
    35
    37
  7. Matkailupalstamatkailun korkeasuhdanne, eli sesonki alkanut voluumilla.

Tässä aamukaffia Kuksastani hörppäsin ja katsahdin sesongin alkaneen aiheuttaen melkein nielaisun ns. väärään kurkkuun.
    Thaimaa
    4
    37
  8. VUODEN YLIVOIMAINEN VOITTAJA.

Onnea Kymppi, paljon onnea vaan Kymppi, olet voittanut kaikki internetfeikkailun osa-alueet, eli gategooriat vuodesta 20
    Pattaya
    26
    37
  9. Viiden setelin valokuvaus.

Pattayanmatkailun mielenkiintoisia aiheita huomannen olevan mm. elokuva-aiheet, jotka ei kiinnosta, hevosetkin aiheena j
    Pattaya
    8
    36
  10. Kameran käyttöä Chiang Maissa.

Kamera on oiva väline täällä Thaimaassa monessa asiassa. Erityisen hyvä on hankkia muutaman kympin kamera Harrikan sarve
    Thaimaa
    7
    36
  11. Paljon nappuloita sarvissa.

Se on sitten sellainen juttu, että tuota asiakaskuntaamme, jota tietäväisten mukaan ei ole edustettuna täällä Thaimaassa
    Pattaya
    13
    36
  12. Thaimaalainen mosaiikkiparketti Chiang Maissa.

Meillä täällä Chiang Maissa korona aiheutti runsaita muutoksia arkeen ja työntekijöiden toimeentulon turvaamiseen, koska
    Pattaya
    28
    36
  13. Musiikkia Chiang Maissa.

Vietimme rauhaisaa perheiltaa täällä Thaimaan Chiang Maissa kun raitilta alkoi kuulumaan laatupyörien niin kaunista äänt
    Pattaya
    14
    36
  14. Palkintopokaali Chiang Maissa.

Isänpäivää viettäessämme yksi rakas päätyi palstalla muistamaan minun isääni, kiitos siitä ja se aiheuttikin minulle ene
    Matkakohteet
    12
    36
  15. ME RAKENNUSMESTARIT CHIANG MAISSA.

Sain erittäin mielenkiintoisen tarjouksen päikkäreitä harrastavalta iltakoulussa rakennusmestariksi kouluttautuneelta ra
    Pattaya
    8
    36
  16. Aidon vastineena virtuaalitodellisuus.

En hullumpaa kirjoitusta hullulta lukenut, mutta nyt sen tein "Virtuaalitodellisuus korvaa aidon". Virtuaalitodellisuude
    Pattaya
    1
    36
  17. Silakkalaatikko Chiang Maissa.

Havaintonani Suomessa ilmenevän suurta mielenkiintoa Thaimaassa valmistetusta kalaruoasta yhden siitä päivittäin kirjoit
    Pattaya
    15
    35
  18. Rock Thaimaassa.

Valveutuneet ravintola-arvostelijat ovat päätelleet, että otsikon aihe ja siihen liittyvät liiketoiminnat on satua. Täm
    Pattaya
    5
    35
  19. Thaimaalainen asuntotuki.

Thaimaalainen ja Suomalainen asuntotuki on hieman erilainen ja eri nimikkeellä, mutta eräs kun tietää Suomalisen asuntot
    Pattaya
    11
    35
  20. Vappuhauskaa Chiang Maissa.

Näin pienen juhlanpoikasen aattona tässä Chiang Main altaamme reunalla meidän perheen kesken ajattelin hieman hauskuutta
    Aasia
    83
    35