SENSSU

Aloituksia
371
Kommenttia
1696
Surkuhupaisaa.
En oikein tiedä mitä otsikon sana merkitsee, mutta olen sen jossain yhteydessä havainnut käytettävän. Nyt kun Neiti noll643Paljon nappuloita sarvissa.
Se on sitten sellainen juttu, että tuota asiakaskuntaamme, jota tietäväisten mukaan ei ole edustettuna täällä Thaimaassa1342Pattayalta Hua Hiniin.
Paljon rakkaat kiinnostuneita Hua Hinistä yhden Neidin urheiluleireillen, toisen Aasin ajaen pelipaikalle jollain fokuks1742Thaimaalaista käsityöntaitoa.
Mukava huomata kuinka käteviä thaimaalaiset on käsistään, aivan käsittämätöntä taitoa toisilla vaikka koulutusta alalle842Pattayan matkailupalstan tason korotus.
Herra 2010 meidän Pattayan matkailijoiden kaikkien puolesta pyydän Sinulta suuren palveluksen. Mene kamerasi kanssa siih1042Postilaatikko Chiang Maissa.
Otsikon asia mielipiteitä kirvoittanut, tosin enemmän kanat ja niiden hinnat, mutta myös kuka juhlii, koska juhlii ja mi442KOTIPUFFE.
Katsahdin tässä viikon matkailupalstaoireilut ja päädyin otsikon aiheeseen, koska muu huuhaata. Neiti metropoli aikoinaa042Thaimaantietäjille kysymys.
Sallinette minun hieman keventää niin kireää kiihkoanne sinne junttilaan täältä thaimaasta oheisella kuva-aiheisella its1242Tarina reaalitodellisuudesta täältä Chiang Maista.
Kohteliaisuudesta kiitän saamastani huomiosta ja seuraavassa hieman otsikon aihetta. Kerron Teille hyvät rakkaat tarina1942Ajoneuvo hammaslääkärillä täällä Chiang Maissa.
Kiitän runsaasta osanotosta laajan Pattayan rakkaiden ryhmän (1) mietteistä minua kohtaan (a-pesu) päivittäin, joten koh2342KIERROSLUKUKIIHOTTAJA PATTAYAN SAVOSSA.
Ystävämme vahingossa hoksannut, miten moottoripyörää ohjataan on hoksannut itselleen tärkeimmän mootoripyörän ominaisuud642Senssulta muutama sana.
Aivan ensiksi pyydän anteeksi että uskaltaudun kirjoittamaan tänne saitille, mutta mikäli on vaarana finni klyyvarin pää142Sesonkia pukkaa.
Se on kirjoituksista päätellen meidän urospuolisella naisella ollut kiireistä viikkoa. Rapuhöpöhöpöhuuhaat vaiettu aihe042Anonyymirakkaan kutsuhuuto kaukaa pohjolasta tänne Thaimaahan.
Bing-ohjelmani ilmoitti minulle otsikon asian ja päädyin katsomaan mitä kilahtaneella mielessään, no seuraavaa hällä: "3241Mielenkiintoinen matkailukiinnostus Pattayan Savossa.
Vilkaisun jälkeen tänne Thaimaahan piipahdushaluisten mielenkiintoja katsahtaen huomaan nasullamme olevan herne nokassaa541KovanaamaNeidin juhannuskarkelot.
Neitonen viikkotolkulla turva-aikuisineen pääpättänyt tänne Chiang Maihin suomalaista juhannustaan viettämään. Turva-aik641SANOISINKO.....NO SANON.
Voi hyvänen aika sentään taasen, mitä tuokaan tuleva kaamos Junttilassa tullessaan Junteille?641Pattayalainen päätelmä.
Ystävämme työpäällikkö kysyi Mistä päättelet toisten kiinnostukset ja niiden puutteet, johon täytynee omalla aloituksell240Matkailupalstamatkailun korkeasuhdanne, eli sesonki alkanut voluumilla.
Tässä aamukaffia Kuksastani hörppäsin ja katsahdin sesongin alkaneen aiheuttaen melkein nielaisun ns. väärään kurkkuun.440Kirjeenvaihtoa Chiang Maihin.
Internet on paljon käytäntöjä muuttanut pullopostiajoista mm. siten että pullon sisällöstä voi nauttia kun nykypostia lä640