Vapaa kuvaus

Aloituksia

406

Kommenttia

1785

1. Lapsimatkailua eli matkailua lapsena, siis perhematkailua.

Pattayan rakkaalla Savolaisella on tarve laittaa sanoja toisen suuhun, joten seuraavassa omiani. On täysin selvää, ett
    Pattaya
    7
    165
  2. Etätoimintaa.

Mitä kaikkea voi harjoittaa etätyönä / etätoimintana Pattayalta? Riippuu täysin toimijan mielikuvituksesta, ei ole raja
    Pattaya
    10
    173
  3. Nöyrä katumusaika.

Tyttö2010Neitinen, muistutan että loppuviikko aikaa otsikon asiassa. Kestotilauksesi kuitenkin näyttänee jatkuvan, jote
    Pattaya
    21
    221
  4. KARATEPASSI JA SOTILASPASSI RAKKAALLE PASSINTARKASTAJALLE.

Passintarkastaja on ilmoittanut tahtonsa saada kivaa näkemistä seuraavasti: “Koska Senssulla on opiskelijakortti tallel
    Pattaya
    25
    244
  5. SYY JA SEURAAMUS.

Kestotilaus vastaanotettu rakkaiden pääpersoonalta, toimitus lähiaikoina. "Ei niin huonoa kuin sivupersoonallasi Hönöll
    Pattaya
    9
    183
  6. HERKKÄHIPIÄISEN ALAKOULUMIITTI.

Naminamissa järjestettiin koko provinssin alakoululaisten liikuntapäivä, johon osallistui lapsen vanhempineen ja varakka
    Pattaya
    26
    231
  7. ADDIKTOITUNUT JA TÄHTIHETKIÄ TUUT TUUT.

Senssu vs 2010 kumpi vie vuosia kestäneen taistelun voiton? Toinen on suomessa larpaava tukiloinen ja toinen ilmeisesti
    Pattaya
    10
    199
  8. Hauska tämä katski.

Katskin rakkain dyykari on sitä mieltä, että joku poistattelee aloituksia ja rakkaiden oireiluja, mutta asia ei ole häne
    Pattaya
    4
    124
  9. Katskilla kuhisee.

Hei kaikille rakkaille täältä missä minä en ole kun minua ei ole edes olemassa. Varsin on Pattayan Savon matkailu jään
    Pattaya
    28
    325
  10. Homohönöttelyä ja hönöhomottelua.

Mielenkiintoista, täytynee ryhtyä laatimaan kolmatta koska näemmä kestotilaus jatkuu.
    Pattaya
    2
    152
  11. Olenko olemassa?

No sen tietää ainakin ylläpito. Tämä päivä aikaa Dille.
    Pattaya
    4
    187
  12. Pieni eläke.

Minun eläkkeelläni ei ole syytä liittyä polleilemaan sillä, eikä minulla ole myöskään vapaaehtoista yrittäjäeläkettä jol
    Pattaya
    5
    199
  13. OLEMASSAOLON MYSTEERI.

Niin, mysteeriolemassaolo, se on mystillinen juttu. Vaimostasi ei ole mitään merkkejä kuin ei myöskään Senssun olemassa
    Pattaya
    4
    180
  14. HÖPÖHESUJEN TODISTAMISVELVOITE.

Pasanen ei pysty todistamaan vaimoaan eikä tämän sormuksia sen enempää kuin Senssu ei pysty todistamaan Chiang Maissa as
    Pattaya
    18
    301
  15. TÄRKEITÄ VÄLTTÄMÄTTÖMIÄ TIETOJA.

Miten ihmeessä massamanjuttu on minulle vieras asia vaikka asun täällä Chiang Maissa tietämättömänä onko massaman curry
    Pattaya
    1
    109
  16. Vaihteen vuoksi 24/7.

Samaa, samaa ja taasen samaa, päivästä päivään ja vuodesta toiseen.
    Pattaya
    5
    170
  17. KUKA JONKUN JOSSAIN TUNNISTAA AINA ARVOITUS.

Kuksasta tässä Thaimaan parasta kahvia siemaillessani uima-altaamme kupeessa, jossa automatiikka veden lisäämiseksi että
    Pattaya
    3
    188
  18. Pattayan rakas kärkikastissa.

"Kärkipään mies" tarkoittaa henkilöä (miestä), joka kuuluu oman alansa, joukkueensa tai sarjansa parhaimmistoon, eli on
    Pattaya
    2
    126
  19. Raaaaaamattuun viitaten

Varsin outo velvoite rakkaalta Numballe ... Jos väität sinua koskevia asioita valheeksi tai virheelliseksi, ainahan sinä
    Pattaya
    8
    243
  20. Sbugen pöydällä.

Kökkötraktori ylpeänä esittelee viskipulloa hymyillen tapansa mukaan kuin hangonkeksi. Minä näen pöydällä viskilasin ja
    Pattaya
    5
    190