SENSSU

![]()
Aloituksia
406
Kommenttia
1785
Lapsimatkailua eli matkailua lapsena, siis perhematkailua.
Pattayan rakkaalla Savolaisella on tarve laittaa sanoja toisen suuhun, joten seuraavassa omiani. On täysin selvää, ett7165Etätoimintaa.
Mitä kaikkea voi harjoittaa etätyönä / etätoimintana Pattayalta? Riippuu täysin toimijan mielikuvituksesta, ei ole raja10173Nöyrä katumusaika.
Tyttö2010Neitinen, muistutan että loppuviikko aikaa otsikon asiassa. Kestotilauksesi kuitenkin näyttänee jatkuvan, jote21221KARATEPASSI JA SOTILASPASSI RAKKAALLE PASSINTARKASTAJALLE.
Passintarkastaja on ilmoittanut tahtonsa saada kivaa näkemistä seuraavasti: “Koska Senssulla on opiskelijakortti tallel25244SYY JA SEURAAMUS.
Kestotilaus vastaanotettu rakkaiden pääpersoonalta, toimitus lähiaikoina. "Ei niin huonoa kuin sivupersoonallasi Hönöll9183HERKKÄHIPIÄISEN ALAKOULUMIITTI.
Naminamissa järjestettiin koko provinssin alakoululaisten liikuntapäivä, johon osallistui lapsen vanhempineen ja varakka26231ADDIKTOITUNUT JA TÄHTIHETKIÄ TUUT TUUT.
Senssu vs 2010 kumpi vie vuosia kestäneen taistelun voiton? Toinen on suomessa larpaava tukiloinen ja toinen ilmeisesti10199Hauska tämä katski.
Katskin rakkain dyykari on sitä mieltä, että joku poistattelee aloituksia ja rakkaiden oireiluja, mutta asia ei ole häne4124Katskilla kuhisee.
Hei kaikille rakkaille täältä missä minä en ole kun minua ei ole edes olemassa. Varsin on Pattayan Savon matkailu jään28325Homohönöttelyä ja hönöhomottelua.
Mielenkiintoista, täytynee ryhtyä laatimaan kolmatta koska näemmä kestotilaus jatkuu.2152- 4187
Pieni eläke.
Minun eläkkeelläni ei ole syytä liittyä polleilemaan sillä, eikä minulla ole myöskään vapaaehtoista yrittäjäeläkettä jol5199OLEMASSAOLON MYSTEERI.
Niin, mysteeriolemassaolo, se on mystillinen juttu. Vaimostasi ei ole mitään merkkejä kuin ei myöskään Senssun olemassa4180HÖPÖHESUJEN TODISTAMISVELVOITE.
Pasanen ei pysty todistamaan vaimoaan eikä tämän sormuksia sen enempää kuin Senssu ei pysty todistamaan Chiang Maissa as18301TÄRKEITÄ VÄLTTÄMÄTTÖMIÄ TIETOJA.
Miten ihmeessä massamanjuttu on minulle vieras asia vaikka asun täällä Chiang Maissa tietämättömänä onko massaman curry1109- 5170
KUKA JONKUN JOSSAIN TUNNISTAA AINA ARVOITUS.
Kuksasta tässä Thaimaan parasta kahvia siemaillessani uima-altaamme kupeessa, jossa automatiikka veden lisäämiseksi että3188Pattayan rakas kärkikastissa.
"Kärkipään mies" tarkoittaa henkilöä (miestä), joka kuuluu oman alansa, joukkueensa tai sarjansa parhaimmistoon, eli on2126Raaaaaamattuun viitaten
Varsin outo velvoite rakkaalta Numballe ... Jos väität sinua koskevia asioita valheeksi tai virheelliseksi, ainahan sinä8243Sbugen pöydällä.
Kökkötraktori ylpeänä esittelee viskipulloa hymyillen tapansa mukaan kuin hangonkeksi. Minä näen pöydällä viskilasin ja5190