SENSSU

![]()
Aloituksia
414
Kommenttia
1794
TERVEISET CHIANG MAISTA JUNTEILLE JUNTTILAAN.
Kiitän kovasti kilahtanutta joka on päätynyt nykyisellään ajattelemaan minua kertoen että hänellä ei ole mitään ajatelta361Kaveria ei jätetä.
Ai niin ensin tietysti toivotan hyvää huomenta sinne kaamokseen ja sitten itse otsikon aiheesseen. Sanontahan kuuluu ett2460Mielipide Chiang Maista.
Ihan vain viimeaikojen kirjoituksiin viitaten päädyin muutamaan sanaseen. Minulle on käynyt täysin selväksi henkilön, j560Matkailu tuottaa mielihyvää.
Tuosta otsikosta ensimmäisenä voisi tulla mieleen suomessa paljon syötävä perunamuusi, mutta ajatukseni oli kuitenkin to859CHLANG MAI vs. Chiang Mai
On aika pian sanoa สวัสดีปีใหม่ .... no sanonkin ja annan samalla aihetta kielitaidon tarkkailuun, eli tälleen vapaasti057Ajoneuvokiinnostusta suomesta thaimaahan.
Pattayan rakkailla on monta yhteistä mielenkiintoa, on ufot, jahdit, on mobedit, on laatumoottoripyörät, autoista Fokuks357Anonyymirakkaan kutsuhuuto kaukaa pohjolasta tänne Thaimaahan.
Bing-ohjelmani ilmoitti minulle otsikon asian ja päädyin katsomaan mitä kilahtaneella mielessään, no seuraavaa hällä: "3257Pattayanmatkailun puutosforkka.
Näin internetaikakautena kun voi tuntemuksiansa matkailua aasinsiltana käyttäen kirjoitella matkailuaiheiselle palstalle056Huvittava matkailunäkökanta.
Luin seuraavan näkemyksen Pattayaa kohtaan: "Pattayalla ökyveneen omistaminen saattaisi houkutella rosvoryökäleen paika5156Rock Thaimaassa.
Valveutuneet ravintola-arvostelijat ovat päätelleet, että otsikon aihe ja siihen liittyvät liiketoiminnat on satua. Täm556Aidon vastineena virtuaalitodellisuus.
En hullumpaa kirjoitusta hullulta lukenut, mutta nyt sen tein "Virtuaalitodellisuus korvaa aidon". Virtuaalitodellisuude156SENSSU tarkentaa Senssulle tarkennusta.
Otsikon asiassa kohteliaimmin päädyin tapani vastaisesti antamaan kommenttini, mutta kun lukaisin junttilan aamun ensimm755Vappupäivän matkailumiete Chiang Maista.
Sallittaneen vaikkakin soraäänin arvelen pieni mielenkohotus täältä Cjiang Maista sinne .... sanoisinko ...... en kuiten1454KOTIPUFFE.
Katsahdin tässä viikon matkailupalstaoireilut ja päädyin otsikon aiheeseen, koska muu huuhaata. Neiti metropoli aikoinaa054Thaimaakiinnostuneille.
Siellä Suomessa ollaan kovin kiinnostuneita täällä Thaimaassa tapahtuvista, mutta palsta-aiheita kuluneelta päivältä kat754Palstamatkailun joulusesonki Pattayan Savossa.
Tein huomion SENSSUCHLANMAIN ottaneen roolikseen taasen 44:n ja aikoo rannalla valokuvata itsensä aurinkolasit päällä. S454Terveiset täältä Chiang Maista.
Otaksun, arvelen ja veikkaan, vaan en vetoa viitsi lyödä, mutta varmuudella totean ja olen oikeassa, että nyt on palstan054Silakkalaatikko Chiang Maissa.
Havaintonani Suomessa ilmenevän suurta mielenkiintoa Thaimaassa valmistetusta kalaruoasta yhden siitä päivittäin kirjoit1553Moottoripyöräilyä vappuna Chiang Maissa.
Terveiset täältä Chiang Maista kaikille motoristeille, varsinkin heille joilla paljonnappuloita sarvissa. Vaimo tuossa o1053Lempeä ja lämpöä.
Pattayan palstamatkailijat elävät kovia aikoja, koittavat kukin tavallaan selviytyä otsikon molempien aiheiden puutoksis353