SENSSU

Aloituksia
374
Kommenttia
1698
Suomen suvi.
Se on sitten suomen suvi alkanut tänään ja keskikesäkin tahtitaivaan mukaan tässä kuussa ja lomalaisetkin taasen saavat0183Mopar on varaosa.
Joo, niin 🤡 sanoo ja mitä sanoo, on kaikki totta. Kerroin kerrasta hankalasta mutta onnistuneesta tavasta saada varaosa4182Sitruunapippuri.
On syytä tutustua tarkasti ja seikkaperäisesti artikkeleihin aiheista joita aikoo syödä, jopa juoda. Valveutuneena opisk16180IGOR JA SVETLANA,SEKÄ KITARANMUOTOINEN.
Sain lukea seuraavan tytöltä, joka elvistelee lentolipullaan ja juustotarjottimella polleillen mitä jälkiruoaksi tilaa,3179MATEMATIIKKAA.
Geometriaa parhaimmillaan. Kun ammattikoulun jälkeen olin onnekas ja sain työpaikan heti ajaksi ennen kuin jatkoin opis4178Pakottava tarve.
Sisäpiirin Apinoiden Pääsimpanssilla Tyttö2010Neitinen99,9%Naisella on useita pakottavia tarpeita ja myös pakonomainen t14178Puuro, siis puuro ja varsinkin riisipuuro.
Pattayan matkailun perusydin on puuro. Muistakaa rakkaat, nimenomaan puuro, ei siis velli. Puuro miehen tiellä pitää.2178Tiesittekö tätä Rakkaat Sisäpiirin Apinat?
Kaikilla on jonkun kelakortteja ja muita kortteja kuvattavaksi ja niitä on netti vääränään. Kaikilla siis. Mitä muita1175Tuut tuut ja rahtilaiva peitti auringon.
Yamarinin pikkuisessa tuulilasiveneessä oli muistaakseni 60 heppainen Mercury, joka sitä pientä paattia kuljetti kilomet7173Minä tiedän kuka on Senssu.
Tietääkö myös Sisäpiirin Apinoiden Satasenköyhä, tuo Tehdasköyhä joka Laiffina esiintyy kun ei ole Tyttö2010Neitinen99,92173Pienen sielun kyynel.
Voi harmillista sentään että minun pojan kisamatka on aiheuttanut tyttöselle valtaisan ongelman.2170Thaimaassa minimipalkka.
Aloituksiani ikävöidään siinä määrin, että yksi niitä jopa kerjää huomaamatta olevansa pesun tulos, joten tässä hieman p16170HERHILÄISIÄ, ÖTÖKÖITÄ, HIKOILUA JA LOMAKÄRSIMYSTÄ.
Kaiken lisäksi järjetöntä, jopa köyhää. Täysin käsittämätön tämä oikea Thaimaa, kun se ei ole kuten metropoli Pattaya.6169MILJONÄÄRIKSI IKKUNOITA JA KEITTIÖKAAPPEJA TILAAMALLA.
Rakennusteknikon koulutus täysin turha ja tarpeeton osaltani, koska en ole koskaan toiminut rakennusmestarina. Betonia5166Paniikkihäiriöpäivä.
Numba. Ehdotan, älä kommentoi lainkaan mitään tänään, katsotaan sitten päivän oireilut, kun rakkaalla on nyt vauhti pääl7166Täällä sanoneet.
Hei Rakas, kiitos jälleen kestotilauksestasi Savolaiseen tapaasi virittäessäsi tarinan, johon perustuen irvailua seuraav2164ÄISKÄNPÄIVÄN OIVALLUS.
Kitaranmuotoinen ei ole vahingossa hoksannut, että tähtikartan mukaan on hänen suomen kalenterin mukainen päivänsä kun h15164Säälittävän ja huvittavan sekoitus.
Sekoituksia on hyvin monenlaisia saanut lukea Tyttö2010Neitinen99,9%Naisen kirjoittamana. Minun mielipiteeni sen sijaan6163Erittäin mielenkiintoinen henkilö.
Hän on menestyvä liikemies, lapsiperheen isä kolmatta kertaa, terve varpaistaan päänahkaansa asti mitä nyt muutama urhei2157Ranskalaisen arkkitehtuurin vaikutukset Pattayan Savossa.
Lehmä vai pensas, tai olisiko kotoisasti rakkaan puska? Kotihotellin ranskalaisen arkkitehtuurin tuloksena temppeli jok1157