SENSSU

![]()
Aloituksia
389
Kommenttia
1743
Näppäimistö muistin virkistämiseksi.
Rakkaiden joukossahan on avoviemärin alipaineistukseen ja sukittamiseen erikoistuneet dibloomi tehtaalta ja rakennusmest9209SUKITETAAN AVOVIEMÄREITÄ PATTAYALLA.
Ja nyt rakennusteknikko Tyttö2010Neitinen99,9%Betoniliemi ryhtyikin selittelemään sukitustaan vuodesta 1990 lukien ja 202209Mopar on varaosa.
Joo, niin 🤡 sanoo ja mitä sanoo, on kaikki totta. Kerroin kerrasta hankalasta mutta onnistuneesta tavasta saada varaosa4207Tiesittekö tätä Rakkaat Sisäpiirin Apinat?
Kaikilla on jonkun kelakortteja ja muita kortteja kuvattavaksi ja niitä on netti vääränään. Kaikilla siis. Mitä muita2207Puuro, siis puuro ja varsinkin riisipuuro.
Pattayan matkailun perusydin on puuro. Muistakaa rakkaat, nimenomaan puuro, ei siis velli. Puuro miehen tiellä pitää.3207Mitä eroa on hotellin vanhalla uima-altaalla ja uudella omalla uima-altaalla?
Muutama seikka on kuten, että kävelyalue altaan reunalla kuluu käytön myötä ja omasta altaasta on esimerkiksi laattojen3205Thaimaa ja Snooker.
Ns. pallopelejä on monenlaisia niissä menestyminen edellyttää erilaisia ominaisuuksia.7205Minä tiedän kuka on Senssu.
Tietääkö myös Sisäpiirin Apinoiden Satasenköyhä, tuo Tehdasköyhä joka Laiffina esiintyy kun ei ole Tyttö2010Neitinen99,93205Rapujen syönti on brutaalia.
Tässä vakipaikallani Thaimaan parasta kahvia Kuksastani nauttiessani ja Kitaranmuotoisen eteerisen kauniin vaimoni uides6205Hyvää Päivää.
Tämä on siis Pattayan matkailijoiden matkailufoorumi jonka tarkoituksena lienee olevan matkailijoiden keskinäinen kommun5204Sbugen palaute itse itselleen.
Alkoholisti Tyttö Neitinen on ladannut näkemyksiään minusta sen verran runsaasti, että on aihetta palautteen antamiselle3203Levoton perjantai.
Aika näyttänee mihin päätyy, kun nyt elokuvat ja jalkapallo Ferrarin ohella. Saas nähdä riittääkö mainitut riidanaiheet18201Suomen suvi.
Se on sitten suomen suvi alkanut tänään ja keskikesäkin tahtitaivaan mukaan tässä kuussa ja lomalaisetkin taasen saavat0201IGOR JA SVETLANA,SEKÄ KITARANMUOTOINEN.
Sain lukea seuraavan tytöltä, joka elvistelee lentolipullaan ja juustotarjottimella polleillen mitä jälkiruoaksi tilaa,3198Sitruunapippuri.
On syytä tutustua tarkasti ja seikkaperäisesti artikkeleihin aiheista joita aikoo syödä, jopa juoda. Valveutuneena opisk16198Jokapaikan Topi ja lapsien juoksunopeus.
Coopperi ja askellusnopeudet ollut tänään matkailuaiheinaan, joten osallistun hieman, en tosin sanallakaan aiheeseen lap3198Norsunluita rannikolla.
Kitaranmuotoinen kun kuittasi kohtuumiljoonasasrestaan kax, niin totesi että nyt pomputellaan katsastamaan mökille maapo0197Pienen sielun kyynel.
Voi harmillista sentään että minun pojan kisamatka on aiheuttanut tyttöselle valtaisan ongelman.2197Voi Muumimutsi ...
... Sentään mitä tarinaa täältä saa lukea. Pippelinen kerran kuukauteen ilmoittaa lopettavansa oireilunsa ja kahden päi5196MATEMATIIKKAA.
Geometriaa parhaimmillaan. Kun ammattikoulun jälkeen olin onnekas ja sain työpaikan heti ajaksi ennen kuin jatkoin opis4194