SENSSU

![]()
Aloituksia
382
Kommenttia
1719
Tiesittekö tätä Rakkaat Sisäpiirin Apinat?
Kaikilla on jonkun kelakortteja ja muita kortteja kuvattavaksi ja niitä on netti vääränään. Kaikilla siis. Mitä muita1195Hyvää Päivää.
Tämä on siis Pattayan matkailijoiden matkailufoorumi jonka tarkoituksena lienee olevan matkailijoiden keskinäinen kommun5194Levoton perjantai.
Aika näyttänee mihin päätyy, kun nyt elokuvat ja jalkapallo Ferrarin ohella. Saas nähdä riittääkö mainitut riidanaiheet18193Näppäimistö muistin virkistämiseksi.
Rakkaiden joukossahan on avoviemärin alipaineistukseen ja sukittamiseen erikoistuneet dibloomi tehtaalta ja rakennusmest9193Mopar on varaosa.
Joo, niin 🤡 sanoo ja mitä sanoo, on kaikki totta. Kerroin kerrasta hankalasta mutta onnistuneesta tavasta saada varaosa4193Voi Muumimutsi ...
... Sentään mitä tarinaa täältä saa lukea. Pippelinen kerran kuukauteen ilmoittaa lopettavansa oireilunsa ja kahden päi5191Suomen suvi.
Se on sitten suomen suvi alkanut tänään ja keskikesäkin tahtitaivaan mukaan tässä kuussa ja lomalaisetkin taasen saavat0191Sitruunapippuri.
On syytä tutustua tarkasti ja seikkaperäisesti artikkeleihin aiheista joita aikoo syödä, jopa juoda. Valveutuneena opisk16191Paniikkihäiriöpäivä.
Numba. Ehdotan, älä kommentoi lainkaan mitään tänään, katsotaan sitten päivän oireilut, kun rakkaalla on nyt vauhti pääl7189MATEMATIIKKAA.
Geometriaa parhaimmillaan. Kun ammattikoulun jälkeen olin onnekas ja sain työpaikan heti ajaksi ennen kuin jatkoin opis4187Minä tiedän kuka on Senssu.
Tietääkö myös Sisäpiirin Apinoiden Satasenköyhä, tuo Tehdasköyhä joka Laiffina esiintyy kun ei ole Tyttö2010Neitinen99,92187Tuut tuut ja rahtilaiva peitti auringon.
Yamarinin pikkuisessa tuulilasiveneessä oli muistaakseni 60 heppainen Mercury, joka sitä pientä paattia kuljetti kilomet7184IGOR JA SVETLANA,SEKÄ KITARANMUOTOINEN.
Sain lukea seuraavan tytöltä, joka elvistelee lentolipullaan ja juustotarjottimella polleillen mitä jälkiruoaksi tilaa,3183Pienen sielun kyynel.
Voi harmillista sentään että minun pojan kisamatka on aiheuttanut tyttöselle valtaisan ongelman.2181Harkintaan vakavaan.
Numba. Vaihdat sanaa henkilön kanssa joka on vakavasti vaaraksi itselleen ja ympäristölleen käyttäen kaiken maksimaalise6177Säälittävän ja huvittavan sekoitus.
Sekoituksia on hyvin monenlaisia saanut lukea Tyttö2010Neitinen99,9%Naisen kirjoittamana. Minun mielipiteeni sen sijaan6177Norsunluita rannikolla.
Kitaranmuotoinen kun kuittasi kohtuumiljoonasasrestaan kax, niin totesi että nyt pomputellaan katsastamaan mökille maapo0176Thaimaassa minimipalkka.
Aloituksiani ikävöidään siinä määrin, että yksi niitä jopa kerjää huomaamatta olevansa pesun tulos, joten tässä hieman p16176VISPIPUURO.
Sisäpiirin Apinoiden yleisin aamupuuro on vispipuuro. Pattayan rakkailta se onnistuu simppelisti ilman motorisoituja vis8175Täällä sanoneet.
Hei Rakas, kiitos jälleen kestotilauksestasi Savolaiseen tapaasi virittäessäsi tarinan, johon perustuen irvailua seuraav2173