SENSSU

Aloituksia
372
Kommenttia
1696
IGOR JA SVETLANA,SEKÄ KITARANMUOTOINEN.
Sain lukea seuraavan tytöltä, joka elvistelee lentolipullaan ja juustotarjottimella polleillen mitä jälkiruoaksi tilaa,3174We love Pattaya.
Hyvää pääsiäistä rakkaat. Aloituksessani totesin että hauskaa, mutta en arvannut että noin valtaisan hauskaa. Häränhän7172Pakottava tarve.
Sisäpiirin Apinoiden Pääsimpanssilla Tyttö2010Neitinen99,9%Naisella on useita pakottavia tarpeita ja myös pakonomainen t14170Tuut tuut ja rahtilaiva peitti auringon.
Yamarinin pikkuisessa tuulilasiveneessä oli muistaakseni 60 heppainen Mercury, joka sitä pientä paattia kuljetti kilomet7169THAIMAALAINEN GRILLAUSHIMO.
Istun hörppimässä täällä Chiang Maissa vakipaikallani Thaimaan parasta kahvia lueskellen Sisäpiirin apinoiden oireiluja2165Thaimaassa minimipalkka.
Aloituksiani ikävöidään siinä määrin, että yksi niitä jopa kerjää huomaamatta olevansa pesun tulos, joten tässä hieman p16164Näppäimistö muistin virkistämiseksi.
Rakkaiden joukossahan on avoviemärin alipaineistukseen ja sukittamiseen erikoistuneet dibloomi tehtaalta ja rakennusmest9163MATEMATIIKKAA.
Geometriaa parhaimmillaan. Kun ammattikoulun jälkeen olin onnekas ja sain työpaikan heti ajaksi ennen kuin jatkoin opis4163Pienen sielun kyynel.
Voi harmillista sentään että minun pojan kisamatka on aiheuttanut tyttöselle valtaisan ongelman.2162MILJONÄÄRIKSI IKKUNOITA JA KEITTIÖKAAPPEJA TILAAMALLA.
Rakennusteknikon koulutus täysin turha ja tarpeeton osaltani, koska en ole koskaan toiminut rakennusmestarina. Betonia5161ÄISKÄNPÄIVÄN OIVALLUS.
Kitaranmuotoinen ei ole vahingossa hoksannut, että tähtikartan mukaan on hänen suomen kalenterin mukainen päivänsä kun h15158Täällä sanoneet.
Hei Rakas, kiitos jälleen kestotilauksestasi Savolaiseen tapaasi virittäessäsi tarinan, johon perustuen irvailua seuraav2157HERHILÄISIÄ, ÖTÖKÖITÄ, HIKOILUA JA LOMAKÄRSIMYSTÄ.
Kaiken lisäksi järjetöntä, jopa köyhää. Täysin käsittämätön tämä oikea Thaimaa, kun se ei ole kuten metropoli Pattaya.6157Ranskalaisen arkkitehtuurin vaikutukset Pattayan Savossa.
Lehmä vai pensas, tai olisiko kotoisasti rakkaan puska? Kotihotellin ranskalaisen arkkitehtuurin tuloksena temppeli jok1152Erittäin mielenkiintoinen henkilö.
Hän on menestyvä liikemies, lapsiperheen isä kolmatta kertaa, terve varpaistaan päänahkaansa asti mitä nyt muutama urhei2149Rakkauden osoitus.
Eräällä oliolla on varsin outo ja vääristynyt käsitys siitä mitä rakkaus on. -------------------------------------------5148BANAANIKALKKUNA.
Sunnuntai on hyvä päivä viettää aikaa perheen kesken. Uhmasin Pattayan rakkaiden keittiökomerosääntöä numero yksi. Koke3147Säälittävän ja huvittavan sekoitus.
Sekoituksia on hyvin monenlaisia saanut lukea Tyttö2010Neitinen99,9%Naisen kirjoittamana. Minun mielipiteeni sen sijaan6147Osa jätetään Senssun pyynnöstä salaiseksi?
Kiitos Rakas että jälleen muistit minua tänään, huomenna ja loppuelämäsi. En vain nyt, anteeksi vaan, tiedä tarkoituspe7146Ehdotuksia viikonlopun puheenaiheiksi vaihteen vuoksi 24/7.
Senssua ei ole olemassa. Senssu on olemassa jos Kuksakuva julkaistaan. Senssu asuu Numban päässä. Senssu on mielikuvitus5144