Vapaa kuvaus

Aloituksia

47

Kommenttia

6656

  1. En ole kulkutaudeista puhunut mitään.
    Mainitsin tauteja, jotka ovat rokotuksella miltei hävitetyt.

    Jos se immuunipuolustus on niin heikentynyt rokotuksista, kun väität, eihän sitä sitten enää kannattaisi rokottaakaan.
    Jos ei ole mitä aktivoida, ei siihen sitten rokotukset auta.
    Tällaisista henkilöistä en ole kuullut.

    Rokotuksella luodaan etukäteen puolustus.
    Jos saa tartunnan, ja vasta sitten vasta-ainetuotanto käynnistyy, puolustuksen saavuttaminen kestää vähintään 2 viikkoa.
    Ehtii siinä jo virus tuhojaan tehdä ja riehaantua.

    Mistä löytyy luotettavaa tietoa tuon väitteesi tueksi, minä en löytänyt sellaista.
  2. Joku aika sitten tuli sieltä sheinin tehtailta dokumentti.
    Ankeita oli työolot ja ehdot, ainakin näin meikäläisen mittapuulla katsottuna.
    Tuskin siinä edes koko totuutta tuli esiin.

    Katselin tuota Finlandia-esittelyä, vaikutti, että jostain mainitsemastasi (ano21.28)
    siinä olisi kyse.

    Kyllä tuo DW:n kyynisyys on valitettavasti totta.

    Juuri tänään kuulin jostain, että me suomalaiset kulutamme eniten euroopassa henkeä kohden.
    Hmm ..... onnellinen hyvinvointivaltio?