Partakaweri

![]()
Aloituksia
78
Kommenttia
3587
Onneksi ei ole lapsia
Tuota touhua kun katsoo, ei käy kateeksi. https://www.is.fi/perhe/art-2000006455334.html1476- 1074
- 2472
Kaikki on suuttuneet toisilleen
Viime päivät ovat olleet palstalla aika villejä. Porukka on jakautuneen leireihin. Yllättävintä kuitenkin on, että täysi2972Hanna vai Pete?
Nyt alkaa minua jo suututtamaan. Olen omasta mielestäni ollut suhteellisen ymmärtäväinen Jan1n muutoksen kanssa. Minulle5471Kaunis nainen joutuu vankilaan
Kunnon jännäjenna, jokaisen ätmin unelma. Rakkautta ja puukkoa <3 https://www.is.fi/viihde/art-2000006552132.html1067Minun ja Pönttiksen väleistä
Näinä vuosina mitä palstalla on tullut pyörittyä, Pönttikselle ja minulle on kehittynyt hyvin kieroutunut suhde. Säännöl2667Isis tulee Suomeen
"Sisäministeriön poliisiosaston kehittämispäällikkö Tarja Mankkinen kertoo Suomen valmistautuneen erilaisiin vaihtoehtoi2764Kysymys islamista
Jos miehet ja neitsyet menevät seksiorgioihin paratiisiin, minne menevät käytetyt naiset?1463Tiina nauraa aisurimiehelleen
Tiina lähti viettämään "tyttöjen iltaa" ja päätyikin vieraan miehen matkaan. "– Lähdettiin kundien kanssa jatkoille. Yk563Wwuwuw on persu
Wwuwuw tuli kaapista tuossa toisessaketjussa ja tunnusti olevansa vankkumaton Timo Soinin kannattaja. HYKSin erikoislääk662- 4556
Vuoden vittumaisin päivä
Tämä ärsyttävä päivä muistuttaa meitä ätmejä siitä, ettei meistä koskaan tule isejä emmekä tule saamaan koskaan naista.2555Kun lapsi ei olekkaan oma
Miten reagoisit? Itselle tulisi kiusaus laittaa porsas fileiksi. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006489106.html5154Loan heittäminen palstalaisista
Täällä tuntuu olevan tietyt nimimerkit jatkuvan herjan kohteena. Toisia kiusataan jatkuvalla syötöllä. Itse olen tältä s5653En näe häntä enää :(
Harrastusryhmäni, jossa myös ihastukseni käy, on lopetettu koronan vuoksi. Mites tässä nyt näin kävi?1153Siitepöly 2020
Viduddaa kun on nenä dukossa, silmät vuotaa ja väsyttää. Mitenkäs muut palstalaiset?453Wwuwuw-mainos suomi24:ssä
Olen kirjoittanut liian monta kertaa Wuhweli suomi24:ssä. Google ads tulkitsee, että mieleni tekee Suffelia ja tunkee se453Samat säännöt kaikille
Miksi osa palstalaisista saa mielestään multinikkailla oikein luvan kanssa, ja sitten osalle se on kiellettyä? Minuakin19653- 852