Vapaa kuvaus

Aloituksia

78

Kommenttia

3587

  1. Onneksi ei ole lapsia

    Tuota touhua kun katsoo, ei käy kateeksi. https://www.is.fi/perhe/art-2000006455334.html
    Sinkut
    14
    76
  2. Mä oon hullu!

    Hulhu ku pullosta tullu 😁
    Sinkut
    10
    74
  3. Kuka on palstan anonyymi riehuja?

    Arvauksia kehiin.
    Sinkut
    24
    72
  4. Kaikki on suuttuneet toisilleen

    Viime päivät ovat olleet palstalla aika villejä. Porukka on jakautuneen leireihin. Yllättävintä kuitenkin on, että täysi
    Sinkut
    29
    72
  5. Hanna vai Pete?

    Nyt alkaa minua jo suututtamaan. Olen omasta mielestäni ollut suhteellisen ymmärtäväinen Jan1n muutoksen kanssa. Minulle
    Sinkut
    54
    71
  6. Kaunis nainen joutuu vankilaan

    Kunnon jännäjenna, jokaisen ätmin unelma. Rakkautta ja puukkoa <3 https://www.is.fi/viihde/art-2000006552132.html
    Sinkut
    10
    67
  7. Minun ja Pönttiksen väleistä

    Näinä vuosina mitä palstalla on tullut pyörittyä, Pönttikselle ja minulle on kehittynyt hyvin kieroutunut suhde. Säännöl
    Sinkut
    26
    67
  8. Isis tulee Suomeen

    "Sisäministeriön poliisiosaston kehittämispäällikkö Tarja Mankkinen kertoo Suomen valmistautuneen erilaisiin vaihtoehtoi
    Sinkut
    27
    64
  9. Kysymys islamista

    Jos miehet ja neitsyet menevät seksiorgioihin paratiisiin, minne menevät käytetyt naiset?
    Sinkut
    14
    63
  10. Tiina nauraa aisurimiehelleen

    Tiina lähti viettämään "tyttöjen iltaa" ja päätyikin vieraan miehen matkaan. "– Lähdettiin kundien kanssa jatkoille. Yk
    Sinkut
    5
    63
  11. Wwuwuw on persu

    Wwuwuw tuli kaapista tuossa toisessaketjussa ja tunnusti olevansa vankkumaton Timo Soinin kannattaja. HYKSin erikoislääk
    Sinkut
    6
    62
  12. Palstalle pesiytynyt ätnejä

    Millä niistä pääsee eroon?
    Sinkut
    45
    56
  13. Vuoden vittumaisin päivä

    Tämä ärsyttävä päivä muistuttaa meitä ätmejä siitä, ettei meistä koskaan tule isejä emmekä tule saamaan koskaan naista.
    Sinkut
    25
    55
  14. Kun lapsi ei olekkaan oma

    Miten reagoisit? Itselle tulisi kiusaus laittaa porsas fileiksi. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006489106.html
    Sinkut
    51
    54
  15. Loan heittäminen palstalaisista

    Täällä tuntuu olevan tietyt nimimerkit jatkuvan herjan kohteena. Toisia kiusataan jatkuvalla syötöllä. Itse olen tältä s
    Sinkut
    56
    53
  16. En näe häntä enää :(

    Harrastusryhmäni, jossa myös ihastukseni käy, on lopetettu koronan vuoksi. Mites tässä nyt näin kävi?
    Sinkut
    11
    53
  17. Siitepöly 2020

    Viduddaa kun on nenä dukossa, silmät vuotaa ja väsyttää. Mitenkäs muut palstalaiset?
    Sinkut
    4
    53
  18. Wwuwuw-mainos suomi24:ssä

    Olen kirjoittanut liian monta kertaa Wuhweli suomi24:ssä. Google ads tulkitsee, että mieleni tekee Suffelia ja tunkee se
    Sinkut
    4
    53
  19. Samat säännöt kaikille

    Miksi osa palstalaisista saa mielestään multinikkailla oikein luvan kanssa, ja sitten osalle se on kiellettyä? Minuakin
    Sinkut
    196
    53
  20. Wwuwuw on ruma mies

    Nenästään kasvaa hämähäkin jalkoja kuin Timo Soinilla konsanaan.
    Sinkut
    8
    52